Рішення
від 02.10.2020 по справі 500/2853/20
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/2853/20

02 жовтня 2020 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Подлісної І.М.

за участю:

секретаря судового засідання Павловського Ю.Б.

представника позивача Дарморіс О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Тернопільської регіональної організації Партії "Сила і Честь", до Бережанської міської територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області, , про визнання протиправною та скасування постанови №9 від 29 вересня 2020 року та зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулася Тернопільська регіональна організація політичної партії Сила і Честь із адміністративним позовом до Бережанської міської територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови №9 від 29 вересня 2020 року та зобов`язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 29.09.2020 відповідачем прийнято постанову №9 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області, з причин, що представник позивача подала до виборчих списків (єдиного та територіального) Тернопільською регіональною організацією Партії Сила і Честь для реєстрації Єдиний список Політичної Партії Сила і Честь , Територіальний список №1 та Територіальний список № 4, а Територіальний список № 2 та № 3 відсутні. Також у Єдиному списку Політичної Партії Сила і Честь виявлено, що у другій п`ятірці порушено присутність у місцях з шостого по десяте двох кандидатів кожної статі. Таку постанову Бережанської міської територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області Позивач вважає неправомірною та такою, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 01.10.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі з урахуванням вимог статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

У справі призначено судове засідання на 02 жовтня 2020 року о 12:30 год.

Відповідачу встановлено строк для подання відзиву на позов із поясненнями по суті заявлених вимог та доданням підтверджуючих документів до 10:00 години 02 жовтня 2020 року.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав наведених у позовній заяві, просив суд позов задовольнити повністю .

Відповідач явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, надіслав на адресу суду клопотання про розгляд справи без його участі.

Суд , заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, встановив наступні обставини.

24.09.2020 Тернопільська регіональна організація Партії Сила і Честь (далі - Позивач) подала до Бережанської міської територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області (далі - Відповідач) пакет документів для реєстрації кандидатів у депутати до Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області на перших виборах депутатів Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області 25 жовтня 2020 року.

Даний факт підтверджується довідкою про здачу комплекту документів для реєстрації кандидатів у депутати від 24.09.2020.

29.09.2020 о 18 год. 21 хв. Відповідачем прийнято постанову Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області, включених до єдиного та територіального виборчих округів № 1-4 на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року - Тернопільській обласній регіональній області 25 жовтня 2020 року з причин, що представник Позивача подала для організації Політичної Партії Сила і Честь , якою відмовлено в реєстрації всіх кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області, включених до виборчих списків (єдиного та територіального) Тернопільською регіональною організацією Партії Сила і Честь на перших виборах депутатів Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської реєстрації Єдиний список Політичної Партії Сила і Честь , Територіальний список №1 та Територіальний список № 4, а Територіальний список № 2 та № 3 відсутні. Також у Єдиному списку Політичної Партії Сила і Честь виявлено, що у другій п`ятірці порушено присутність у місцях з шостого по десяте двох кандидатів кожної статі.

Вказана постанова оприлюднена відповідачем та отримана представником позивача 30.09.2020 року.

Таку постанову Бережанської міської територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області представник позивача вважає неправомірною та такою, що підлягає скасуванню, а тому звернулася до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Постановою Верховної Ради України Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році від 15.07.2020 №795 призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25.10.2020.

Постановою Центральної виборчої комісії Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій від 10.08.2020 №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Тернопільської області, серед яких - Бережанська міська територіальна виборча комісія Тернопільського району Тернопільської області.

Згідно з частинами першою, другою статті 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.

Частиною першою статті 64 Виборчого кодексу України встановлено, що суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини першої статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Таким чином, правом щодо оскарження рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій наділені суб`єкти виборчого процесу, якими відповідно до статті 22 Виборчого кодексу України є: виборець, який має право голосу на відповідних виборах; партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому таке право на оскарження стосується рішення, дії чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу.

У розумінні частини першої статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Відповідно до частини першої статті 196 Виборчого кодексу України виборчий процес місцевих виборів включає, серед іншого етап висування та реєстрації кандидатів.

Висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом (частина перша статті 219 Виборчого кодексу України).

За нормами частини дев`ятої статті 219 Виборчого кодексу України під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.

Умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч) визначенні ст. 222 Виборчого кодексу України.

За змістом частини третьої статті 230 Виборчого кодексу України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.

Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.

З пояснень представника позивача слідує, що представником Тернопільської регіональної організації політичної партії Сила і Честь 24.09.2020 року надано відповідачу Бережанській міській територіальній виборчій комісії Тернопільського району Тернопільської області пакет документів для проведення реєстрації кандидатів у депутати до Бережанської міської ради на місцеві вибори 25 жовтня 2020 року. 29.09.2020 відповідачем прийнято постанову №9 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області, з причин, що представник позивача подала до виборчих списків (єдиного та територіального) Тернопільською регіональною організацією Партії Сила і Честь для реєстрації Єдиний список Політичної Партії Сила і Честь , Територіальний список №1 та Територіальний список № 4, а Територіальний список № 2 та № 3 відсутні. Також у Єдиному списку Політичної Партії Сила і Честь виявлено, що у другій п`ятірці порушено присутність у місцях з шостого по десяте двох кандидатів кожної статі. Позивач вважає вказану постанову незаконною, оскільки перед цим представник місцевої організації Позивача Будар Т.В. попередньо намагалася подати документи Тернопільської регіональної організації Політичної Партії Сила і Честь . Проте відповідно до листа Відповідача представника Позивача повідомлено, що необхідно виправити наступне:

заяви про реєстрацію кандидатів зі згодою бути включеними у список; заява про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати аліментів; автобіографія депутатів у кандидати;

фотографії;

копія паспорта;

Автобіографія та фотокартки на електронному носії.

Єдиний та територіальні списки та передвиборна програма на електронних носіях

Голова комісії Музика Н.М . Підпис Юрист ТВК Рудіч X. Підпис .

Крім того, щодо неподання при реєстрації кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області Територіального списку № 2 та Територіального списку № 3, умовою висування кандидатів у депутати організацією політичної партії є наявність згоди особи на балотування. У зв`язку із тим, що на конференції Позивача від 18.09.2020 згоду балотуватися в єдиному багатомандатному виборчому окрузі у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області надало лише 11 осіб, а відповідно до статті 38 Конституції України громадяни мають право вільно обирати і бути обраними, вказана обставина не може бути підставою для обмеження конституційного права інших осіб, включених до Єдиного списку кандидатів бути обраними і реалізувати своє право на участь в управлінні справами територіальної громади.

Однак суд вважає вказані твердження представника позивача помилковими, а його вимоги такими, що не підлягають задоволенню, з огляду на таке.

Порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) передбачений ст 219 ВК України.

Ч. 5 ст. 219 Виборчого Кодексу України передбачено, що у єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати.

Як встановлено в судовому засіданні, чого не заперечила представник позивача у поданому до відповідача Єдиному списку Політичної Партії Сила і Честь виявлено, що у другій п`ятірці порушено присутність у місцях з шостого по десяте двох кандидатів кожної статі.

При цьому суд не приймає до уваги твердження представника позивача про те, що у даному випадку у списках міститься помилка, яка відповідно до ч. 3 ст. 230 Виборчого кодексу України не є підставою для відмови у проведенні реєстрації і могла бути усунута у момент подачі документів, оскільки представник Позивача зобов`язана була подати цей Список і у електронному вигляді.

Ч. 3 ст. 230 ВК України визначено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

В даному випадку наявність поданого позивачем списку не є неточністю, або помилкою та становить перешкоду для розуміння змісту викладених відомостей, а відтак вимоги ч. 3 ст. 230 ВК України про їх виправлення в даному випадку не застосовуються.

Отже, якщо позивач не подав відповідні документи відповідачу, вони вважаються відсутніми.

Підстави відмови в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, передбачені ст. 230 Виборчого Кодексу України.

Відповідно до ст. 230 Виборчого Кодексу України, визначено випадки відмови в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, зокрема:

1. Територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:

1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;

2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);

3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;

4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

2. Територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі:

1) відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови)";

1-1) порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування;

2) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України особою, висунутою кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови;

3) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, за межі України для постійного проживання;

4) отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, визнано недієздатною;

5) наявності в особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

6) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.

3. Помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.

Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.

4. Рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).

Тобто, п. 2 ч. 1 вказаної статті передбачено, що у випадку відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави) Територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах.

Ст. 222 ВК України визначено Умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч).

Зі змісту п. 3 ч. 1 цієї статті вбачається, що Виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів:

- єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді.

Рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови, передбачені ст. 230 Виборчого Кодексу України. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії).

Отже, не подання позивачем відповідачу при реєстрації кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області Територіального списку № 2 та Територіального списку № 3 є порушенням вимог п. 3 ч. 1 ст. 222 ВК України, що у відповідності до вимог п. 2 ч. 1 ст. 230 Виборчого Кодексу України є підставою для відмови в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати.

За вказаних обставин відповідачем правомірно прийнято 29.09.2020 р. постанову №9 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Бережанської міської ради Тернопільського району Тернопільської області.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Враховуючи встановлені судом обставини справи, досліджені в судовому засіданні докази, норми законодавства України, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Тернопільської регіональної організації політичної партії Сила і Честь є необґрунтованими, доказів, які б спростовували правомірність дій відповідача позивачем не представлено, а судом таких доказів не здобуто, в зв`язку з чим суд приходить до переконання, що в задоволенні позову слід відмовити.

Керуючись статтями 241-246, 250, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позовних вимог Тернопільської регіональної організації політичної партії Сила і Честь до Бережанської міської територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови №9 від 29 вересня 2020 року та зобов`язання вчинити дії, - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня складення повного судового рішення.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Тернопільська регіональна організація Партії "Сила і Честь" - місцезнаходження/місце проживання вул. Шептицького, 2/2,м. Тернопіль,46001, код ЄДРПОУ/РНОКПП 33992655;

відповідач:

- Бережанська міська територіальна виборча комісія Тернопільського району Тернопільської області - місцезнаходження/місце проживання вул. Лепких, 3в,м. Бережани,Бережанський район, Тернопільська область,47501, код ЄДРПОУ/РНОКПП 43768012;

Головуючий суддя Подлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2020
Оприлюднено04.10.2020
Номер документу91952279
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/2853/20

Рішення від 02.10.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні