Рішення
від 03.10.2020 по справі 540/2879/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 жовтня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/2879/20 17 год. 40 хв.

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Морської Г.М.,

при секретарі: Кованій В.А.,

за участю:

представника позивача - Одарченка Ю.В.,

представника третьої особи - Корнелюка В.В.,

представника третьої особи - Іпатова В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Херсонської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" до Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області за участю третіх осіб - Херсонської обласної організації політичної партії "НАШ КРАЙ", Херсонської обласної організації політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ", Херсонської регіональної організації Політичної партії "Партія Ігоря Колихаєва "НАМ ТУТ ЖИТИ!" про визнання протиправними та скасування постанов територіальної виборчої комісії,

встановив:

02 жовтня 2020 року об 14:45 год. Херсонська обласна організація Всеукраїнського об`єднання «Батьківщина» звернулася до суду з адміністративним позовом до Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області , третя особа - Херсонська обласна організація політичної партії «НАШ КРАЙ» , Херсонська обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» , Херсонська регіональна організація Політичної партії «Партія Ігоря Колихаєва «НАМ ТУТ ЖИТИ» , у якому просить визнати протиправними та скасувати:

- постанову Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області від 29 вересня 2020 року №16 «Про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської обласної організації політичної партії «НАШ КРАЙ» на перших місцевих виборах депутатів Великолепетиської селищної ради» ;

- постанову Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області від 29 вересня 2020 року №17 «Про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської регіональної організації Політичної партії «Партія Ігоря Колихаєва «НАМ ТУТ ЖИТИ!» на перших місцевих виборах депутатів Великолепетиської селищної ради» ;

- постанову Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області від 29 вересня 2020 року №18 «Про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» на перших місцевих виборах депутатів Великолепетиської селищної ради» .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що оскаржуваними рішеннями відповідачем зареєстровано кандидатів у депутати згідно єдиних виборчих списків та територіальних виборчих списків виборчих округів №1,2,3,4 з виборів депутатів Великолепетиської селищної ради від Херсонської обласної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! , від Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ та від Херсонської обласної організації політичної парії ЗА МАЙБУТНЄ . Зазначені постанови не відповідають вимогам закону, оскільки організаціями політичних партій грубо порушено вимоги ст.219 ВК України щодо присутності у кожній п`ятірці кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі). Крім того, зазначає, що при прийнятті оскаржуваних постанов відповідачем не враховані вимоги ст.227 ВК України, щодо виключення зі списків кандидатів в депутати осіб, які подали відповідну заяву. Стверджує, що наявність заяви про відкликання своєї заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати, передбачає виключення особи із виборчого списку партії, що враховується при прийнятті територіальною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів, включених до виборчих списків. Позивач вважає, що здійснивши, незважаючи на порушення встановленого Виборчим кодексом України порядку висування кандидатів у депутати, реєстрацію кандидатів у депутати згідно єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів №1,2,3,4 з виборів депутатів Великолепетиської селищної ради, відповідач порушив принцип рівності прав і можливостей кандидатів, партій брати участь у виборчому процесі, не забезпечивши рівне та неупереджене ставлення до всіх суб`єктів виборчого процесу.

Ухвалою від 03.10.2020р. відкрито провадження у справі з урахуванням установлених статтями 268-273 КАС України особливостей розгляду окремих категорій термінових справ за правилами спрощеного позовного провадження та призначено її розгляд на 03.10.2020р. о 15:00 год. Відповідача зобов`язано у строк до 14:00 год. 03.10.2020р. подати до суду документи та встановлено йому той самий строк для подачі відзиву.

Відповідачем 03.10.2020р. засобами електронного зв`язку поданий до суду відзив, у якому не заперечує проти задоволення позовних вимог. Зазначає, що у зв`язку з відсутністю доступу до кабінету, який знаходиться в приміщенні Великолепетиської районної ради, відсутня можливість надати документи витребувані судом . Водночас вказує, що копії документів, доданих до позову та засвідчені Великолепетиською селищною виборчою комісією Каховського району Херсонської області відповідають оригіналам.

Суд не приймає до уваги наданий до суду відзив, оскільки ч.7 ст.59 КАС України визначено, що у разі подання представником заяви по суті справи в електронній формі він може додати до неї довіреність або ордер в електронній формі, підписані електронним цифровим підписом відповідно до Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему.

З надісланого до суду відзиву суд встановив, що він підписаний заступником голови Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області Ю.М.Табота. Проте, до відзиву на позовну заяву не долучено належних доказів повноважень зазначеної особи на представлення інтересів виборчої комісії. Окрім того накладення електронного цифрового підпису на зазначений документ також відсутній.

Третя особа - Херсонська обласна організація політичної партії ""НАШ КРАЙ" подала до суду пояснення, зі змісту яких заперечує щодо заявлених вимог. Стверджує, що при формуванні виборчих списків кандидатів у депутати був дотриманий порядок, передбачений ст.219 ВК України. При цьому під порядком висування слід розуміти алгоритм (послідовність) дій, який необхідно дотримуватись суб`єкту виборчого процесу, і саме недотримання такої послідовності може свідчити про певні порушення, які можуть вплинути на прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації кандидатів у депутати. В той же час, ч.9 ст.2019 ВК України встановлює вимоги для змісту списків кандидатів у депутати, а отже невідповідність такого змісту вимогам закону може бути відставою для відмови у реєстрації виключно у випадку, коли це прямо передбачено ст.219 ВК України. Вважає, що оскільки такі випадки ТВК не встановлені, то рішення щодо реєстрації кандидатів у депутати від Херсонської обласної організації Політичної партії НАШ КРАЙ відповідає вимогам законодавства.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позов у повному обсязі, просив його задовольнити.

Представники третіх осіб Херсонської обласної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! , Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ просили відмовити у задоволенні позову.

Представник третьої особи Херсонської обласної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! у судовому засіданні зазначив про відсутність предмета спору та надав суду копію постанови Каховської районної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області від 02.10.2020р. № 30, якою скасовані спірні постанови Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області від 29 вересня 2020 року №16.

Третя особа Херсонська обласна організація політичної парії ЗА МАЙБУТНЄ , належним чином повідомлена про час та місце розгляду справи, не забезпечила явку представника у судове засідання, причини неявки суду не повідомила, клопотань та пояснень не надсилала.

03.10.2020р. суд видалився до нарадчої кімнати.

Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив наступне.

Верховна Рада України Постановою від 15.07.2020 р. № 795-IX призначила чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року.

У свою чергу Центральна виборча комісія постановою від 08.08.2020 року № 160 призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів на 25 жовтня 2020 року.

З метою участі у виборчому процесі, рішенням конференції організації політичної партії НАШ КРАЙ від 15.09.2020 р. затверджено єдиний і територіальний виборчі списки кандидатів у депутати Великолепетиської селищної ради висунутих Херсонською обласною організацією політичної партії НАШ КРАЙ .

Рішенням конференції організації політичної партії Партія Ігоря Колихаєва №НАМ ТУТ ЖИТИ! від 19.09.2020 р. затверджено єдиний і територіальний виборчі списки кандидатів у депутати Великолепетиської селищної ради висунутих Херсонською регіональною організацією Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! .

Загальним зборами організації політичної партії ЗА МАЙБУТНЄ , які відбулися 18.09.2020 р. затверджено єдиний і територіальний виборчі списки кандидатів у депутати Великолепетиської селищної ради висунутих Херсонською обласною організацією політичної партії ЗА МАЙБУТНЄ .

Відповідачем 29.09.2020р. проведено засідання, на якому прийнято наступні постанови:

- № 16 від 29.09.2020р. «Про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ на перших місцевих виборах депутатів Великолепетиської селищної ради» якою вирішено зареєструвати кандидатів у депутати згідно єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів №1,2,3,4 з виборів депутатів Великолепетиської селищної ради 25.10.2020 р. від Херсонської обласної політичної партії НАШ КРАЙ ;

- №17 від 29.09.2020р. «Про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської регіональної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! на перших місцевих виборах депутатів Великолепетиської селищної ради» якою вирішено зареєструвати кандидатів у депутати згідно єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів №1,2,3,4 з виборів депутатів Великолепетиської селищної ради 25.10.2020 р. від Херсонської регіональної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! ;

- №18 від 29.09.2020р. «Про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської обласної організації політичної партії ЗА МАЙБУТНЄ на перших місцевих виборах депутатів Великолепетиської селищної ради» якою вирішено зареєструвати кандидатів у депутати згідно єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів №1,2,3,4 з виборів депутатів Великолепетиської селищної ради 25.10.2020 р. від Херсонської обласної організації політичної партії ЗА МАЙБУТНЄ .

Не погоджуючись із такими рішеннями відповідача, Херсонська обласна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина звернулася до суду із цим позовом.

Відповідно до ч. 1 ст. 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Позивач надав суду копію постанови Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії №12 від 29.09.2020 р. про реєстрацію кандидатів в депутати, включених до єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів Херсонської обласної організації Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , якою зареєстровано кандидатів у депутати згідно єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків виборчих округів №1,2,3,4 з виборів депутатів Великолепетиської селищної ради 25.10.2020 р. від Херсонської обласної організації Всеукраїнське об`єднання Батьківщина .

Відтак позивач відповідно до п.4 ч. 1 ст. 22 КАС України є суб`єктом виборчого процесу та має право на звернення до суду у порядку ст. 273 КАС України.

При вирішенні спору суд виходить з таких приписів законодавства.

Виборчий кодекс України від 19.12.2019 № 396-IX відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів. Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним (абзац 1-2 частини 1 статті 20 Виборчого кодексу України).

Частиною 2 ст. 216 ВК України передбачено, що право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч.4 ст.217 ВК України обласна організація партії, зокрема, може висунути кандидатів у депутати на виборах депутатів відповідних районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад (районів, міст, районів у містах, сіл, селищ, що входять до складу відповідної області, Автономної Республіки Крим згідно з адміністративно-територіальним устроєм).

У відповідності до ст. 218 ВК України висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Частиною 1 статті 219 ВК України передбачено, що висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Черговість (порядкові номери) кандидатів у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках визначається на зборах, конференції організації партії під час висування кандидатів у депутати та формування відповідних списків (ч.8 ст.219 ВК України).

Порядок реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) передбачений у ст. 227 ВК України, який серед іншого, передбачає, що : кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу (ч. 1 ст. 227 ВК України).

Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування (ч. 2 ст. 227 ВК України).

Територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації (ч. 6 ст. 227 ВК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 63 ВК України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.

Відповідно до ч. 8, 9, 11 ст. 72 ВК України при розгляді скарги по суті виборча комісія може задовольнити скаргу повністю або частково чи відмовити в її задоволенні. Виборча комісія, встановивши, що рішення, дії чи бездіяльність не відповідають законодавству про вибори, задовольняє скаргу. При задоволенні скарги виборча комісія може задовольнити усі або частину вимог суб`єкта звернення зі скаргою. Виборча комісія вищого рівня за результатом розгляду скарги, на підставі рішення суду або з власної ініціативи може скасувати рішення виборчої комісії нижчого рівня та прийняти рішення по суті питання.

Судом встановлено, що Каховська районна територіальна виборча комісія Херсонської області 02.10.2020р. розглянула скаргу представника Херсонської обласної організації політичної партії Слуга народу Сандулаєва В.У. на постанови Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії від 29.09.2020р. № 10, 11, 16, 17, 18 та прийняла постанову № 30, якою постановила: 1. Визнати постанови Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області № 16, 17, 18 від 29.09.2020 року такими, що не відповідають вимогам виборчого законодавства. 2. Скасувати постанови Великолепетиської селищної територіальної виборчої комісії Каховського району Херсонської області № 16, 17, 18 від 29.09.2020 року .

Представник третьої особи Херсонської регіональної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ! зазначив про відсутність предмету спору у даній справі.

Ознайомившись із цією постановою, представник позивача наполягав на розгляді справи по - суті та прийнятті рішення суду.

Надаючи оцінку даній ситуації суд, зазначає наступне.

Частина перша статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України: завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Частина перша статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України: кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Пункт перший частини 2 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України: у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про: визнання протиправними рішення суб`єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.

Конституційний Суд України в пп.3.6 п.3 Рішення від 01 грудня 2004 року № 18-рп/2004 (у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення окремих положень частини першої статті 4 Цивільного процесуального кодексу України (справа про охоронюваний законом інтерес)) зазначив, що системний аналіз, який провів Конституційний Суд України, свідчить, що поняття охоронюваний законом інтерес у всіх випадках вживання його у законах України у логічно-смисловому зв`язку з поняттям права має один і той же зміст.

У вказаній справі Конституційний Суд України вирішив, що поняття охоронюваний законом інтерес , що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв`язку з поняттям права , треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об`єктивного і прямо не опосередкований у суб`єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.

Завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав особи у публічно-правових відносинах, що звернулася до суду з позовом. Суд зазначає, що обраний позивачем спосіб захисту має бути спрямований на відновлення порушених прав і захист законних інтересів, і у випадку задоволення судом його вимог, прийняте судом рішення повинно мати наслідком відновлення тих прав, за захистом яких позивач і звернувся до суду.

З урахуванням викладеного, відсутність предмету спору унеможливлює вирішення справи по суті незалежно від обґрунтованості позову, а відповідно і здійснення ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів осіб.

Прикладами відсутності предмета спору можуть бути дії сторін, чи настання обставин, якщо між сторонами у зв`язку з цим не залишилося неврегульованих питань або самими сторонами врегульовано спірні питання.

Аналогічний правовий висновок висловлений Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 15 червня 2018 року по справі №826/19388/16.

Необхідно зазначити, що позивачем не наведено жодних підстав вважати, що повне відновлення прав та законних інтересів позивача неможливе без визнання протиправними оскаржуваних постанов.

У зв`язку із скасуванням Каховською міської територіальною виборчою комісією спірних постанов, суд вважає, що між сторонами не залишилося неврегульованих питань, відтак відмовляє позивачу у задоволенні позовних вимог.

За правилами ст.139 КАС України при відмові у задоволенні позову, судові витрати позивачу не відшкодовуються.

Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом України «Про судовий збір» .

Статтею 4 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Цією ж нормою встановлено, що за подання до адміністративного суду суб`єктом владних повноважень, юридичною особою позову немайнового характеру судовий збір складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік» встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу з 1 січня 2020 року у розмірі 2102,00 грн.

Оскільки, позивачем подано позов з трьома вимогами немайнового характеру ( визнати протипраними та скасувати постанови №16,17,18) - судовий збір становить 6306,00 грн.

Враховуючи несплату позивачем судового збору, суд приходить до висновку про стягнення із позивача судового збору у сумі 6306 (шість тисяч триста шість) грн 00 коп.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 268-273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив :

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Стягнути з Херсонської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" (73000, м.Херсон, вул.200 років Херсону, 31, код ЄДРПОУ 25801864) судовий збір в Державний бюджет України (отримувач коштів ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача : Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106) у сумі 6306 (шість тисяч триста шість) грн 00 коп.

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 272 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими частиною 2 статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом двох днів з дня його проголошення.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 03 жовтня 2020 р.

Суддя Г.М. Морська

кат. 101030200

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2020
Оприлюднено05.10.2020
Номер документу91952736
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2879/20

Рішення від 03.10.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні