ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 жовтня 2020 р.Справа № 520/12983/2020 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Донець Л.О.,
Суддів: Сіренко О.І. , Макаренко Я.М. ,
за участю секретаря судового засідання Лисенко К.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Харківської обласної організації Політичної партії "Партія Шарія" на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.09.2020 (головуючий суддя І інстанції: Супрун Ю.О.) по справі № 520/12983/2020
за позовом Харківської обласної організації Політичної партії "Партія Шарія"
до Люботинської міської територіальної виборчої комісії Харківського району Харківської області
про визнання протиправним та скасування листа, визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
28.09.2020, Харківська обласна організація політичної партії Партія Шарія (далі - позивач) звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Люботинської міської територіальної виборчої комісії Харківського району Харківської області (далі - відповідач), в якому просить визнати протиправним та скасувати лист голови відповідача від 25.09.2020 за вих.№4; визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо неприйняття рішення щодо реєстрації кандидатів, поданих позивачем; зобов`язати відповідача зареєструвати кандидатами у депутати Люботинської міської ради Харківського району Харківської області на перших місцевих виборах 25.10.2020 від Харківської обласної організації Політичної партії Партія Шарія осіб, внесених до єдиного та територіальних виборчих списків.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 29.09.2020 у справі №520/12983/2020 позов задоволено частково.
Визнані протиправними дії відповідача щодо залишення без розгляду заяви позивача від 23.09.2020.
Зобов`язано відповідача повторно розглянути заяву за підписом голови позивача від 23.09.2020.
В задоволенні іншої частини позову відмовлено.
Позивач, не погодившись з судовим рішення, подав апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення суду першої інстанції в частині задоволення позовних вимог про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву за підписом голови позивача від 23.09.2020, в цій частині прийняти нове судове рішення про зобов`язання відповідача зареєструвати кандидатами у депутати Люботинської міської ради Харківського району Харківської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від позивача.
В обґрунтування апеляційної скарги посилається на висновки Європейського суду з прав людини, викладені у справі Релігійна громада Свідків Єгови Тернівського району Кривого Рогу проти України (№21477/10), правової позиції рішення Верховної Суду від 16.09.2015 у справі №21-1465а15 щодо обрання правильного способу захисту під час втручання у дискреційні повноваження відповідача, що призвело до неправильного вирішення справи.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції вважає, що апеляційна скарга позивача підлягає частковому задоволенню, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що Центральною Виборчою комісією прийнято постанову від 08.08.2020 №160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року .
24.09.2020, позивачем подана до відповідача заява від 23.09.2020 про реєстрацію кандидатів у депутати Люботинської міської ради Харківського району Харківської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від позивача, сформованих та затверджених на Конференції Партії Партія Шарія , сформованих та затверджених позивачем, що відбулася 15 вересня 2020 року з додатками.
24.09.2020 відповідачем надана довідка №10 прийняття відповідачем документів, поданих представником позивача на реєстрацію кандидатів у депутати Люботинської міської ради на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року представником територіальної виборної комісії Василевським Ігорем Олександровичем прийнято документи.
25.09.2020 листом за №4 відповідач відмовив позивачу у розгляді заяви від 23.09.2020.
Суд першої інстанції, частково задовольняючи позов, зазначив про те, що відповідачем не приймалось рішення про відмову в реєстрації кандидата чи кандидатів за результатами розгляду заяви від 23.09.2020, тому дії щодо нерозгляду заяви є протиправними, а тому відповідача зобов`язано повторно розглянути зазначену заяву.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, проте з інших мотивів та підстав.
Колегія суддів здійснює апеляційний перегляд судового рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги позивача в частині задоволення позову про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву за підписом голови позивача від 23.09.2020, в цій частині прийняти нове судове рішення про зобов`язання відповідача зареєструвати кандидатами у депутати Люботинської міської ради Харківського району Харківської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від позивача в силу приписів ч.1 ст.308 КАС України.
У відповідності до ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
За змістом протоколу засідання Люботинської міської територіальної виборчої комісії Харківського району Харківської області №6 від 25.09.2020 після слухання інформації голови відповідача про подання документів позивача і про відсутність заяв про заборгованість по аліментам всіх з єдиного територіального списку та відсутність 20 копій паспорта 1 та 2 сторінок вирішили оставити заява позивача без розгляду, про що повідомити листом представника партії.
Відповідач свої дії обумовлює вимогами ч.3 ст.222 ВК України та відсутністю в графі Заяви про наявність(відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини кожного кандидата в депутати та Копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата в депутати , замість прочерків зазначена цифра - 21 .
У відповідності до ч.3 ст. 222 ВК України територіальна виборча комісія не розглядає документи, зазначені у частині першій цієї статті, якщо вони подані з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 227 цього Кодексу, про що повідомляється суб`єкта звернення листом за підписом голови комісії або за його дорученням - члена територіальної виборчої комісії.
Частиною 2 ст. 227 ВК України подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.
За змістом заяви позивача про реєстрацію кандидатів у депутати Люботинської міської ради Харківського району Харківської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від позивача, сформованих та затверджених на Конференції Партії Партія Шарія , сформованих та затверджених позивачем, що відбулася 15 вересня 2020 року з додатками подана до відповідача 24 вересня 2020 року о 22 годині 25 хвилин.
За цим, рішенням суду першої інстанції зроблений висновок про протиправність дій щодо залишення заяви позивача від 23.09.2020 без розгляду, з яким позивач не погоджується з мотивів прийняття такого рішення.
В своїй апеляційній скарзі позивач зауважує на протиправності відмови відповідача у прийнятті рішення про задоволення заяви від 23.09.2020 та відсутності у суду іншого способу поновлення його порушеного права, аніж зобов`язання задовольнити заяву від 23.09.2020, посилаючись на помилковість висновків суду першої інстанції про дискреційні повноваження відповідача.
У відповідності до ч.1,2,4,5 ст.222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів:
заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії;
рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);
єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;
передвиборної програми організації партії, викладеної державною мовою, обсягом до 4000 друкованих знаків, затвердженої зборами, конференцією організації партії, на паперових носіях, засвідченої підписом керівника організації партії і скріпленої печаткою організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді;
документа про внесення організацією партії грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;
заяв осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність);
заяви осіб, включених до виборчих списків республіканської в Автономній Республіці Крим організації партії, повинні також містити зобов`язання в разі обрання припинити діяльність, несумісну з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим (у разі відсутності такої діяльності - зазначити про її відсутність), та зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність);
автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня виборів змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді);
заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання, кожного кандидата у депутати;
по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;
копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.
Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати здійснюється представником організації партії, уповноваженим на це довіреністю від організації партії.
У разі виявлення територіальною виборчою комісією розбіжностей між єдиним виборчим списком та територіальними виборчими списками організації партії, наданими на паперових носіях та в електронному вигляді, перевагу має документ на паперових носіях.
Територіальна виборча комісія видає особі, яка подала документи, зазначені у частині першій цієї статті, довідку про їх прийняття. Довідка має містити перелік прийнятих документів, число, місяць і рік, а також час їх прийняття, посаду і прізвище особи, яка прийняла документи.
Відповідальність за достовірність і точність відомостей у документах, зазначених у пунктах 6, 7, 8 та 10 частини першої цієї статті, поданих до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, несуть особи, висунуті кандидатами у депутати.
Документи для реєстрації кандидатів у депутати можуть подаватися до відповідної виборчої комісії за допомогою електронних сервісів в порядку, встановленому Центральною виборчою комісію.
У такому разі документи, передбачені частиною першою цієї статті, можуть подаватися у вигляді електронних копій, вірність яких засвідчується керівником відповідної організації партії та/або відповідним кандидатом у депутати з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
На підставі ст. 230 ВК України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі:
відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови)";
порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування;
отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України особою, висунутою кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови;
отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, за межі України для постійного проживання;
отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, визнано недієздатною;
наявності в особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.
Помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
Рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Оскільки відповідачем рішення про відмову або задоволення заяви позивача від 23.09.2020 про реєстрацію кандидатів у депутати Люботинської міської ради Харківського району Харківської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від позивача, сформованих та затверджених на Конференції Партії Партія Шарія , сформованих та затверджених позивачем, що відбулася 15 вересня 2020 року - не приймалось, тому колегія суддів вважає необґрунтованими посилання позивача на протиправність рішення відповідача про відмову у задоволенні його заяви від 23.09.2020.
25.09.2020, відповідач своїм листом відмовив у розгляді заяви позивача від 23.09.2020.
Таким чином, колегія суддів наголошує, що заява позивача від 23.09.2020 у спосіб, зазначений Виборчим кодексом України, не розглянута.
На підставі п.9.1, п.9.6, п.9.7 розділу 9 постанови Центральної Виборчої Комісії від 10.08.2020 №173 Про Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів за результатами розгляду та обговорення питання на засіданні виборча комісія ухвалює рішення.
Рішення виборчої комісії з розглянутого питання порядку денного письмово оформляється у формі постанови (додаток 1) згідно з вимогами пункту 9.7 та розділу 10 цього Порядку.
Постанова виборчої комісії повинна містити: найменування комісії; найменування постанови; час, дату та місце її прийняття; порядковий номер; мотивувальну частину; нормативно-правове обґрунтування; резолютивну частину.
Найменування постанови виборчої комісії повинно бути лаконічним та відображати її основний зміст. Якщо в постанові йдеться про кілька питань, найменування може бути узагальненим.
Мотивувальна частина постанови повинна містити посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні, встановлені факти та підстави для ухвалення рішення.
Нормативно-правовим обґрунтуванням постанови є посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня або судові рішення, якими керувалася комісія під час прийняття постанови.
Резолютивна частина постанови повинна містити відповідне рішення виборчої комісії, викладене у формі висновку, із зазначенням завдань і заходів, спрямованих на реалізацію повноважень комісії з питання, що розглядається.
Резолютивна частина постанови може містити вказівки на необхідність доведення змісту постанови до суб`єктів, на яких поширюється її дія, виконавців, осіб, на яких покладається контроль за виконанням документа, а також строки його виконання та додатки.
Резолютивна частина постанови складається з пронумерованих пунктів та підпунктів.
З огляду на таке, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність дискреційного повноваження у відповідача щодо прийняття такого рішення, та задоволення позовних вимог про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву за підписом голови позивача від 23.09.2020.
Разом з цим, апеляційна скарга позивача каже про надану судом першої інстанції неправильну оцінку доказів надання позивачем повного пакету доказів до відповідача та непослідовність висновків суду першої інстанції під час часткового задоволення позовних вимог.
Колегія суддів погоджується з доводами апеляційної скарги позивача про те, що надана судом першої інстанції оцінка поданих позивачем до відповідача документів є передчасною, та такою, що порушує його право, оскільки оцінку поданих документів позивачем надається територіальною виборчою комісією під час прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації депутатів.
Між тим, відповідачем не були виконані вимоги та дотримана процедура, що зазначені ст.ст. 222, 230 ВК України.
За таким, колегія суддів вважає, що судове рішення підлягає зміні з підстав та мотивів часткового задоволення позову, суд першої інстанції зробив висновки, які не відповідають обставинам справи, а апеляційна скарга - частковому задоволенню.
У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Колегія суддів зазначає, що при поданні апеляційної скарги позивачем не сплачено судовий збір.
Порядок та розмір сплати судового збору визначений Законом України "Про судовий збір".
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" встановлено розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу станом на 01 січня 2020 року - 2102 грн. 00 коп.
Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, слід сплатити 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (2102,00 грн).
Враховуючи заявлені позовні вимоги та часткове задоволення позову, колегія суддів приходить до висновку, що ставка судового збору за подання даного позову складає у сумі 1051,00 грн.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами ставка судового збору встановлюється у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Таким чином, розмір судового збору, що підлягав сплаті за подання апеляційної скарги на оскаржуване судове рішення, становить 1576 (одна тисяча п`ятсот сімдесят шість) грн 50 коп.
З огляду на часткове задоволення апеляційної скарги позивача та зміну рішення суду першої інстанції з підстав та мотивів часткового задоволення позову, колегія суддів приходить до висновку про стягнення з позивача судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 394 (триста дев`яносто чотири) грн 13 коп, стягнення з відповідача судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 394 (триста дев`яносто чотири) грн 13 коп.
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження» за рішеннями про стягнення судового збору, про накладення штрафу (як засобу процесуального примусу) стягувачем є Державна судова адміністрація України.
Керуючись ст.ст. 242, 243, 250, 271, 272, 273, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Харківської обласної організації Політичної партії "Партія Шарія" - задовольнити частково.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.09.2020 по справі № 520/12983/2020 - змінити в частині підстав та мотивів часткового задоволення позову.
В іншій частині рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.09.2020 по справі № 520/12983/2020 - залишити без змін.
Стягнути з Харківської обласної організації Політичної партії "Партія Шарія" (код ЄДРПОУ 43365407, адреса: 61052, Харківська область, м. Харків, вул. Суздальські ряди, буд. 9, офіс 811) в дохід Державного бюджету України (ЄДРПОУ 26255795, адреса: м. Київ, вул. Липська, 18/5, реквізити рахунку: отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: UА798999980000031211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106) суму судового збору у розмірі 394 (триста дев`яносто чотири) грн 13 коп.
Стягнути з Люботинської міської територіальної виборчої комісії Харківського району Харківської області (код ЄДРПОУ 43755286, адреса: 62433, Харківська область, м. Люботин, вул. Шевченка, буд. 130) в дохід Державного бюджету України (ЄДРПОУ 26255795, адреса: м. Київ, вул. Липська, 18/5, реквізити рахунку: отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: UА798999980000031211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106) суму судового збору у розмірі 394 (триста дев`яносто чотири) грн 13 коп.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню.
Головуючий суддя Л.О. Донець Судді О.І. Сіренко Я.М. Макаренко
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91956664 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Донець Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні