Справа №461/9460/19
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 вересня 2020 року м.Львів
Галицький районний суд м. Львова
у складі:
головуючого судді Юрківа О.Р.,
за участі:
секретаря судового засідання Цибулько О.І.,
представника позивача ОСОБА_1 ,
представника відповідача Ільницького О.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Львові цивільну справу за позовом ОСОБА_2 до Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська національна філармонія про встановлення зобов`язання роботодавця здійснити перерахунок заробітної плати та надбавки, стягнення моральної шкоди, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом до Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська національна філармонія про встановлення зобов`язання роботодавця здійснити перерахунок заробітної плати та надбавки, стягнення моральної шкоди . В обґрунтування позовних вимог зазначив, що він є учасником академічного творчого колективу інструментального ансамблю солістів Високий замок Львівської обласної філармонії. Творчий колектив інструментального ансамблю солістів Високий замок Львівської обласної філармонії здобув статус академічного на підставі Наказу Міністерства культури і туризму України від 21.05.2009 року. У відповідності до контракту від 20.12.2016 року укладеним між КЗ Львівська обласна філармонія та ОСОБА_2 були погоджені умови роботи та відносини між сторонами.
Відповідно до положень Наказу № 745 від 18.10.2005 року зареєстрованого в Мінюсті від 27 жовтня 2005 р. із внесеними змінами та доповненнями Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки, під час визначення розмірів посадових окладів (ставок заробітної плати) керівних працівників, художнього та артистичного персоналу закладів культури, яким надано статус академічних, умови оплати праці яких затверджено цією постановою, застосовується додатковий коефіцієнт підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати, тарифних ставок), максимальний розмір якого не перевищує 2, а інших працівників цих закладів - 1,3 згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 року N 109)
Крім того встановлено, установити 2) надбавки працівникам: а) у розмірі до 50 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати, тарифної ставки): за високі досягнення у праці; за виконання особливо важливої роботи (на строк її виконання); за складність, напруженість у роботі. Граничний розмір зазначених надбавок для одного працівника не повинен перевищувати 50 відсотків посадового окладу. Таке обмеження не поширюється на працівників національних закладів (установ).
Позивач зазначає, що надбавки за академічний статус ансамблю виплачуються вибірково та нестабільно, а тільки у вигляді премій, крім того такі доплати відрізняються між працівниками. Преміювання то застосовується, то ні, доплата то нараховується, то скасовується. З підстав незаконної зміни істотних умов праці працівників Ансамблю, які полягали у зміні розміру оплати праці зменшенні коефіцієнта підвищення посадового окладу за статус академічного, у зв`язку з чим заробіток позивача був зменшений. Крім того, до посадового окладу було встановлено надбавки. Однак з позивачем не було проведено розрахунок у повному обсязі, а саме не було виплачено всі належні надбавки. Крім того, невиплата надбавок відбулась без попереднього повідомлення позивача про запровадження нових або зміну діючих умов оплати праці, що є порушенням вимог ст. 32 та ст. 103 КЗпП України. Тому просить позовні вимоги задовольнити, зобов`язати відповідача провести перерахунок заробітної плати та надбавок в порядку та розмірах визначених законом; стягнути з відповідача моральну шкоду та витрати на правову допомогу.
Ухвалою Галицького районного суду м. Львова від 23.12.2019 року відкрито спрощене позовне провадження у справі.
13.02.2020 року до суду надійшов відзив на позовну заяву.
Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав з мотивів, наведених у позовній заяві, зазначив творчий колектив інструментального ансамблю солістів Високий замок Львівської обласної філармонії здобув статус академічного. Відповідачем не проведено диференціацію заробітної плати та премій працівників. Коефіцієнт розраховується від розміру заробітної плати. Просить його задовольнити у повному обсязі.
Представник відповідача Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська національна філармонія в судовому засіданні позов не визнав, вважає його необґрунтованим та просить суд в його задоволенні відмовити, покликаючись на наступне. В Комунальному закладі Львівської обласної ради Львівська національна філармонія оплата праці проводиться за тарифною системою та здійснюється за рахунок обласного бюджету, згідно штатного розпису. Визначати розмір заробітної плати та премії працівникам є правом керівника. Оклад позивача становить 6570, 00 грн., а додатковий коефіцієнт 1971, 00 грн. Позивач отримує 8361, 00 грн - гарантованих виплат, тобто він отримує і заробітну плату, і премію. Крім того, надано згоду на такі надбавки.
Суд, заслухавши пояснення учасників, дослідивши матеріали справи встановив, що ОСОБА_2 - працює на посаді артиста соліста-інструменталіста вищої категорії академічного інструментального ансамблю Високий Замок Львівської національної філармонії згідно із контрактом, укладеним 20.12.2016 року.
З розрахунків заробітної плати вбачається, що у січні 2019 року ОСОБА_2 отримав 6570, 00 грн. заробітної плати, у лютому 2019 року - 8944.77 грн. заробітної плати, у березні 2019 року - 9829, 54 грн. заробітної плати; у квітні 2019 року - 11070.00 грн заробітної плати; у травні 2019 року - 9570, 00 грн; у червні 2019 року -18691,34 грн заробітної плати /а.с. 4/.
Згідно наказу Генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 10.06.2019 року №113-к Про продовження та укладення контракту продовжено контракт ОСОБА_2 артисту солісту -інструменталісту академічного інструментального ансамблю солістів ІНФОРМАЦІЯ_1 продовжити дію контракту з 01.07.2019 року до 30.06.2022 року. на підставі контракту від 10.06.2019 року №6-с /а.с.50/.
Згідно наказу Генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 31.01.2019 року №22-к Про преміювання враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 року № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних , а також за значний об`єм та відповідну якість виконаної роботи у виробничій та концертно - гастрольній діяльності філармонії, зокрема, - у підготовці та проведенні серії святкових новорічних проектів, гастрольних концертних заходів. За сумлінне, високопрофесійне та відповідальне виконання своїх посадових обов`язків преміювати у січні місяці окремих працівників філармонії, солістів та артистів згідно списку, у встановлених розмірах (в тому числі, з врахуванням суми додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно статусу академічний ) працівникам виплачено премію. Підставою є згода профкому - протокол від 31.01.2019 року №2 /а.с.51-52/.
Згідно наказу генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 28.02.2019 року №41-к Про преміювання враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 року № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних , а також за значний об`єм та відповідну якість виконаної роботи у виробничій та концертно - гастрольній діяльності філармонії, зокрема, - у підготовці та проведенні серії святкових заходів, тематичних виїзних концертів. За сумлінне, високопрофесійне та відповідальне виконання своїх посадових обов`язків преміювати у січні місяці окремих працівників філармонії, солістів та артистів згідно списку, у встановлених розмірах (в тому числі, з врахуванням суми додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно статусу академічний ) ОСОБА_3 виплачено премію у розмірі 2000, 00 грн. Підставою є згода профкому - протокол від 28.02.2019 року №4 / а.с.53-54/.
Згідно наказу генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 29.03.2019 року №60-к Про преміювання враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 року № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних , а також за значний об`єм та відповідну якість виконаної роботи у виробничій та концертно - гастрольній діяльності філармонії, зокрема, - у підготовці та проведенні серії мистецьких проектів, гастрольних концертних заходів. За сумлінне, високопрофесійне та відповідальне виконання своїх посадових обов`язків преміювати у січні місяці окремих працівників філармонії, солістів та артистів згідно списку, у встановлених розмірах (в тому числі, з врахуванням суми додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно статусу академічний ) ОСОБА_3 виплачено премію в розмірі 3000, 00 грн. Підставою є згода профкому - протокол від 29.03.2019 року №11 /а.с. 55-56/.
Згідно наказу генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 26.04.2019 року №77-к Про преміювання враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 року № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних , а також за значний об`єм та відповідну якість виконаної роботи у виробничій та концертно - гастрольній діяльності філармонії, зокрема, - у підготовці та проведенні серії мистецьких проектів та фестивалів, святкових концертних заходів. За сумлінне, високопрофесійне та відповідальне виконання своїх посадових обов`язків преміювати у січні місяці окремих працівників філармонії, солістів та артистів згідно списку, у встановлених розмірах (в тому числі, з врахуванням суми додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно статусу академічний ) ОСОБА_3 виплачено премію в розмірі 4500, 00 грн. Підставою є згода профкому - протокол від 26.04.2019 року №16 /а. с. 57-58/.
Згідно наказу генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 31.05.2019 року №106-к Про преміювання враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 року № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних , а також за значний об`єм та відповідну якість виконаної роботи у виробничій та концертно - гастрольній діяльності філармонії, зокрема, - у підготовці та проведенні серії концертів Фестивалю ІНФОРМАЦІЯ_2 та Віртуози , участі у фестивалі Опера Тульчин Фест та святкових концертних заходів. За сумлінне, високопрофесійне та відповідальне виконання своїх посадових обов`язків преміювати у січні місяці окремих працівників філармонії, солістів та артистів згідно списку, у встановлених розмірах (в тому числі, з врахуванням суми додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно статусу академічний ) ОСОБА_3 виплачено премію в розмірі 3000, 00 грн. Підставою є згода профкому - протокол від 31.05.2019 року №22 /а.с. 59-60/.
Згідно наказу генерального директора Комунального закладу обласної ради Львівської національної філармонії Сивопіха В. від 27.06.2019 року №135-к Про преміювання враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 року № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних , а також за значний об`єм та відповідну якість виконаної роботи у виробничій та концертно - гастрольній діяльності філармонії, зокрема, - у підготовці та проведенні серії концертів Фестивалю ІНФОРМАЦІЯ_2 та Віртуози , участі у фестивалі Опера Тульчин Фест та святкових концертних заходів. За сумлінне, високопрофесійне та відповідальне виконання своїх посадових обов`язків преміювати у січні місяці окремих працівників філармонії, солістів та артистів згідно списку, у встановлених розмірах (в тому числі, з врахуванням суми додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно статусу академічний ) ОСОБА_3 виплачено премію в розмірі 3500, 00 грн. Підставою є згода профкому - протокол від 27.06.2019 року №31 /а.с. 61-62/.
Згідно з ч. 3 ст. 94 КЗпП України питання держаного і договірного регулювання оплати праці, прав працівників на оплату праці та їх захисту визначається цим Кодексом, Законом України Про оплату праці та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 96 КЗпП України Системами оплати праці є тарифна та інші системи, що формуються на оцінках складності виконуваних робіт і кваліфікації працівників.Тарифна система оплати праці включає: тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і професійні стандарти (кваліфікаційні характеристики).Тарифна система оплати праці використовується при розподілі робіт залежно від їх складності, а працівників - залежно від кваліфікації та за розрядами тарифної сітки. Вона є основою для формування та диференціації розмірів заробітної плати. Тарифна сітка (схема посадових окладів) формується на основі тарифної ставки робітника першого розряду та міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів).Схема посадових окладів (тарифних ставок) працівників установ, закладів та організацій, що фінансуються з бюджету, формується на основі:мінімального посадового окладу (тарифної ставки), встановленого Кабінетом Міністрів України;міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношень розмірів посадових окладів (тарифних ставок) і тарифних коефіцієнтів. Мінімальний посадовий оклад (тарифна ставка) встановлюється у розмірі, не меншому за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року. Віднесення виконуваних робіт до певних тарифних розрядів і присвоєння кваліфікаційних розрядів робітникам провадиться власником або органом, уповноваженим власником, згідно з професійними стандартами (кваліфікаційними характеристиками) за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником).Вимоги до кваліфікаційних та спеціальних знань працівників, їх завдання, обов`язки та спеціалізація визначаються професійними стандартами або кваліфікаційними характеристиками професій працівників. Порядок розроблення та затвердження професійних стандартів визначається Кабінетом Міністрів України. Порядок розроблення та затвердження кваліфікаційних характеристик визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері праці, трудових відносин та зайнятості населення. Колективним договором, а якщо договір не укладався - наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу, виданим після погодження з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником), а в разі відсутності первинної профспілкової організації - з вільно обраними та уповноваженими представниками (представником) працівників, можуть встановлюватися інші системи оплати праці.
Згідно ст. 96 КЗпП України у КЗ ЛОР Львівська національна філармонія застосовується тарифна система оплати праці, яка включає тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і професійні стандарти (кваліфікаційні характеристики).
Відповідно до ч.ч. 2, 3 ст. 97 КЗпП України форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами, установами, організаціями самостійно у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами. Конкретні розміри тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок робітникам., посадових окладів службовцям, а також надбавок, доплат, премій і винагород, встановлюються власником або уповноваженим ним органом з урахуванням вимог, передбачених частиною другою цієї статті.
Відповідно до ст. 98 КЗпП України оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів, в межах бюджетних асигнувань та позабюджетних доходів.
Згідно ст. 13 Закону України Про оплату праці оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі актів Кабінету Міністрів України в межах бюджетних асигнувань. Обсяги витрат на оплату праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, затверджуються одночасно з бюджетом.
Актами, які згадується у ст. 13 Закону України Про оплату праці є постанова Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери , а також, прийнятий для закладів культури на основі постанови наказ Міністерства культури України від 18.10.2005 р. № 745 Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.10.2005 р. за № 1285/11565). Обидва нормативно-правові акти містять затверджені схеми тарифних розрядів посад (професій), розміри тарифних розряді і коефіцієнтів, перелік та граничні розміри надбавок і доплат, на підставі яких визначаються умови оплати праці для працівників відповідних організацій та закладів. Даними п. 4 Постанови № 1298 та п.3 Наказу № 745 надано право керівникам місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, керівникам бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисах: а) установлювати працівниками цих установ, закладів та організацій конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них; б) надавати працівникам матеріальну допомогу, у тому числі, на оздоровлення, у сумі не більше ніж один посадових оклад на рік, крім матеріальної допомоги на поховання; в) затверджувати порядок і розміри преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах коштів на оплату праці.
Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівська національна філармонія керується постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та наказом Міністерства культури України від 18.10.2005 року № 745 Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки у своїй діяльності, тому вказані нормативно-правові акти регулюють спірні правовідносини.
З листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року №162/06/187/07 вбачається, що конкретні умови оплати праці працівників Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська національна філармонія, згідно з тарифною системою оплати праці та наведеними нормативно-правовими актами, затверджуються у штатному розписі як документі, що встановлює для зазначеного підприємства, установи, організації структуру, штати і посадові оклади працівників. Штатний розпис розробляється та затверджується за обов`язковою формою типового штатного розпису, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57, відповідно до виділених бюджетних асигнувань на утримання галузі культури обласного бюджету Львівської області, в тому числі, фонду оплати праці для Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська національна філармонія .
З Типового штатного розпису Комунального закладу Львівської обласної ради з 01.01.2019 року вбачається, що він затверджений зі штатом у кількості 294,5 одиниць з місячним фондом оплати праці 2 613 740,40 грн. та враховував діючі посадові оклади працівників згідно з тарифними розрядами за відповідними посадами на підставі нормативно визначених тарифних сіток, а також враховував додатковий коефіцієнт за статус академічного, належні надбавки і доплати працівникам, згідно вимог чинного законодавства у складі затвердженого фонду оплати праці /а.с. 42-46/.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та наказом Міністерства культури України від 18.10.2005 р. № 745 Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки , а також затвердженим штатним розписом на 2019 рік, розмір посадового окладу за його посадою становив 6 570,00 грн. та додатково передбачав на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 р. № 109 Про оплату праці працівників закладів культури, яким надано статус академічних застосування додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно зі статусом творчого колективу - академічний у розмірі 1,3 у грошовому розрахунку - 1 971,00 грн. Тобто, місячний фонд оплати праці ОСОБА_2 у 2019 році становив 8 561,00 грн.
З матеріалів справи вбачається, що із врахуванням особистого внеску в загальні результати роботи в межах коштів на оплату праці, КЗ ЛОР Львівська обласна філармонія застосовувала преміювання працівників, в тому числі і позивача.
У зв`язку із єдиним джерелом фінансування усіх виплат з оплати праці працівників КЗ ЛОР Львівська обласна філармонія (згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України Про оплату праці - кошти, які виділяться з відповідного бюджету), для зручності ведення нарахування, бухгалтерського обліку та звітності, сума додаткового коефіцієнта підвищення посадового окладу згідно зі статусом академічний як додаткова виплата до діючого посадового окладу за формою штатного розпису та визначена у твердій грошовій формі сума премії виплачувалися на підставі одного наказу та відображалися у розрахунку об`єднаною сумою, що засвідчується поданими до позову квитанціями розрахунку заробітної плати.
За період січень-червень 2019 р. сума фонду оплати праці за посадою ОСОБА_2 становила 51 366,00 грн, в той час як він за цей період отримав 56 054,31 грн., що свідчить про повну виплату належних сум в межах затвердженого фонду оплати праці за посадою та додаткову виплату премії у розмірі відповідної різниці.
Отже, позивач отримував виплату усіх належних йому сум, згідно із затвердженими показниками обсягу фонду оплати праці за посадою, тому суд не вбачає підстав для здійснення перерахунку заробітної плати та надбавок.
Також, позивач просить стягнути на його користь моральну шкоду та витрати на професійну правничу допомогу.
Відповідно до ч. 1 ст. 1167 ЦК України моральна шкода, завдана фізичній чи юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті. Особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав.
Згідно ст. 23 ЦК України моральна шкода полягає у фізичному болі та стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я, душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім`ї чи близьких родичів; у приниженні честі та гідності фізичної.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЦК України моральна шкода якщо інше не встановлено законом, моральна шкода відшкодовується грошовими коштами, іншим майном або в інший спосіб.Розмір грошового відшкодування моральної шкоди визначається судом залежно від характеру правопорушення, глибини фізичних та душевних страждань, погіршення здібностей потерпілого або позбавлення його можливості їх реалізації, ступеня вини особи, яка завдала моральної шкоди, якщо вина є підставою для відшкодування, а також з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення. При визначенні розміру відшкодування враховуються вимоги розумності і справедливості .
Судом встановлено, що у здійснення перерахунку заробітної плати та надбавок слід відмовити, оскільки позивач отримував виплату усіх належних йому сум, а тому у задоволенні вимоги про стягнення моральної шкоди також слід відмовити, оскільки дії відповідача не є протиправними та ОСОБА_2 не надано доказів про заподіяння йому моральної шкоди, не наведено жодних обґрунтувань для відшкодування моральної шкоди.
Відповідно до ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються:1) у разі задоволення позову - на відповідача; 2) у разі відмови в позові - на позивача;3) у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Враховуючи наведене суд приходить до висновку, що у задоволенні позову слід відмовити за безпідставністю позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 4, 12, 89, 141, 259, 263-265 ЦПК України, ст.ст. 94, 96, 97, 98, 103, 115, 233 КЗпП України, ст.ст. 16, 1167 ЦК України, суд ,-
У Х В А Л И В:
У задоволенні позову ОСОБА_2 до Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська національна філармонія про встановлення зобов`язання роботодавця здійснити перерахунок заробітної плати та надбавки, стягнення моральної шкоди- відмовити за безпідставністю позовних вимог.
Повний текст судового рішення проголошено 02.10.2020 року о 15 год. 30 хв.
Рішення може бути повністю або частково оскаржено в апеляційному порядку учасниками справи, а також особами, які не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки до Львівського апеляційного суду через Галицький районний суд м. Львова. Апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.Р.Юрків.
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91960364 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Галицький районний суд м.Львова
Юрків О. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні