ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/2887/20
04 жовтня 2020 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Мірінович У.А. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка до Підволочиської селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
02 жовтня 2020 року Тернопільська територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка звернувся до Тернопільського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Підволочиської селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови Підволочиської селищної ТВК Тернопільського району Тернопільської області від 28.09.2020 №22 "Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови Тернопільського району Тернопільської області висунутого Тернопільською територіальною організацією "Радикальної партії Олега Ляшка" та про зобов`язання Підволочиську селищну територіальну виборчу комісію Тернопільського району Тернопільської області повторно розглянути подані документи та зареєструвати кандидата на посаду Підволочиського селищного голови Тернопільського району Тернопільської області на підставі документів,. поданих 24.09.2020 представником Політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" ОСОБА_1
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 04.09.2020 на XXVII з`їзді партії прийнято рішення № 2 про участь місцевих (місцевих та територіальних) організацій Політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" у місцевих виборах, що відбудуться 25.10.2020. Надалі, 24.09.2020 Підволочиська селищна територіальна виборча комісія Тернопільського району Тернопільської області прийняла від ОСОБА_1 повний пакет документів, передбачений статтею 224 Виборчого кодексу України від 19.12.2019 № 396-IX (далі - ВК), для реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови на перших місцевих виборах 25.10.2020, висунутого Тернопільською територіальною організацією ради Радикальної Партії Олега Ляшка . Однак, 28.09.2020 відповідач за результатами розгляду відповідних документів прийняв постанову № 22, якою відмовив ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду Підволочиського селищного голови, висунутого Тернопільською територіальною організацією "Радикальної партії Олега Ляшка", на підставі статей 216-218, 221, 224 та 230 ВК, мотивуючи тим, що подані документи не відповідають вимогам пункту 4 частини першої статті 224, статті 225 ВК.
Позивач вважає, що оскаржена постанова є протиправною та такою, що підлягає скасуванню, оскільки позивачем подано всі необхідні документи, для реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови на перших місцевих виборах 25.10.2020, які визначені статтею 224 ВК. При цьому такі документи відповідають вимогам статей 224, 225, 229 ВК, що підтверджується довідкою від 24.09.2020 та жодних зауважень від відповідача щодо поданих документів позивачем не було, як наслідок відповідач протиправно прийняв оскаржену постанову. Водночас зазначив, що відповідач, якщо вважав, що подані документи не відповідають вимогам статей 224, 225 ВК, повинен був невідкладно повідомити представника партії. І лише тоді, коли б уточнені або інші документи не надійшли відповідачу, мав право прийняти рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати.
Додатково зазначив, що оплата грошової застави була здійснена в безготівковій формі через банківський рахунок ПП "Радикальна партія Олега Ляшка" від Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка , як організації вищого рівня по відношенню до Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка , з призначення платежу грошова застава місцевої організації ПП "Радикальна партія Олега Ляшка", яка висунула кандидата на посаду Підволочиського селищного голови, у відповідності до Статуту Партії та вимог пункту 4 частини першої статті 224, абзацу четвертого частини другої статті 225 ВК, про що свідчить протокол засідання бюро Тернопільської територіальної організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" № Б-17/09 від 17.09.2020.
Ухвалою суду від 03.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та призначено у справі судове засідання на 04.10.2020.
У судове засідання представник позивача не прибув, хоча належним чином повідомлений про час, дату та місце розгляду справи судом. До початку розгляду справи представник позивача подав до суду клопотання від 03.10.2020 про розгляд справи за відсутності представника позивача.
Відповідач у судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце розгляду справи судом. До початку розгляду справи представника відповідача подав до суду заперечення проти позову, у якому просить у задоволені позовних вимог відмовити та розгляд справи здійснювати без участі представника відповідача. В обґрунтування покликається на те, що оскаржуване рішення є правомірним, оскільки відповідач при прийнятті рішення керувався вимогами ВК та з врахуванням Постанови ЦВК №193 від 21.08.2020, Постанови ЦВК №156 від 01.08.2020, Постанови НБУ №102 від 15.07.2020, та Наказу Міністерства фінансів України від 21.08.2020 прийшов до висновку подані документи для реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови не відповідають вимогам пункту 4 частини першої статті 224, статті 225 ВК, з огляду на що винесено оскаржувану постанову про відмову в реєстрації кандидата.
Відповідно до частини третьої статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 № 2747-IV (далі - КАС) неявка сторін не перешкоджає розгляду справи судом.
Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.
Як підтверджується матеріалами справи та не заперечується сторонами, 04.09.2020 на XXVII з`їзді партії прийнято рішення № 2 про участь місцевих (місцевих та територіальних) організацій Політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" у місцевих виборах, що відбудуться 25.10.2020 (арк. справи 44).
24.09.2020 Підволочиська селищна територіальна виборча комісія Тернопільського району Тернопільської області прийняла від ОСОБА_1 повний пакет документів, передбачений статтею 224 ВК, для реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови на перших місцевих виборах 25.10.2020, висунутого Тернопільською територіальною організацією ради Радикальної Партії Олега Ляшка .
Згідно довідки від 24.09.2020 зазначена виборча комісія прийняла наступні документи (арк. справи 19):
- заяву про реєстрацію кандидата на посаду селищного голови;
- рішення конференції організації партії про висування кандидата на посаду селищного голови;
- заяву особи про згоду балотуватися кандидатом на посаду селищного голови від цієї організації партії;
- документ про внесення грошової застави відповідно до статті 225 Виборчого кодексу України;
- автобіографію кандидата на посаду селищного голови у друкованому вигляді на паперовому носії та в електронному вигляді;
- одну фотографію кандидата на посаду селищного голови у друкованому вигляді на паперовому носії та в електронному вигляді;
- копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кандидата на посаду селищного голови.
Однак, 28.09.2020 відповідач за результатами розгляду вказаних документів прийняв постанову № 22 "Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови Тернопільського району Тернопільської області висунутого Тернопільською територіальною організацією ради "Радикальної Партії Олега Ляшка", якою відмовив ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду Підволочиського селищного голови, висунутого Тернопільською територіальною організацією "Радикальної партії Олега Ляшка", на підставі статей 216-218, 221, 224 та 230 ВК, мотивуючи тим, що подані документи не відповідають вимогам пункту 4 частини першої статті 224, статті 225 ВК (арк. справи 20).
Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 КАС у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів визначає Виборчий кодекс України.
Згідно до пункту 3 частини першої статті 3 ВК відповідно до Конституції України в Україні проводяться такі типи виборів, зокрема, місцеві вибори: вибори сільського, селищного, міського голови.
Відповідно до частини першої статті 22 ВК суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є:
1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах;
2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів;
3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах;
4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом;
5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.
Частиною першою статті 221 ВК визначено, що право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови реалізується виборцями через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом.
Згідно пункту 4 частини першої статті 224 ВК відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого організацією партії, за умови отримання нею таких документів, зокрема, документа про внесення грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу.
Тобто, одним з документів, що повинні в обов`язкову порядку подаватися до виборчої комісії для реєстрації кандидата на посаду селищного голови, є документ про внесення грошової застави.
Відповідно до абзацу третього частини другої статті 225 ВК організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, висунута шляхом самовисування на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), у єдиному одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.
Частиною сьомою статті 225 ВК визначено, що порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави встановлюється Центральною виборчою комісією спільно з Міністерством фінансів України не пізніш як за шістдесят днів до дня голосування.
Постановою Центральної виборчою комісією від 21.08.2020 № 193 затверджено Порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах (далі - Порядок № 193).
Згідно пункту 3 Порядку № 193 грошова застава вноситься такими суб`єктами:
місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;
місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної в місті, а також міської, селищної, сільської ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;
місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) у багатомандатному виборчому окрузі, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;
особою, яка висувається кандидатом у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) шляхом самовисування в багатомандатному виборчому окрузі;
місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;
особою, яка висувається кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом самовисування в єдиному одномандатному виборчому окрузі.
Аналізуючи зазначені норми права, суд дійшов висновку, що організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови або організація відповідної партії вищого рівня, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 230 ВК територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5 - 12 частини першої статті 222, пунктах 3 - 7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови).
Суд встановив, що підставою для відмови у реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови на перших місцевих виборах 25.10.2020, стало те, що подані документи не відповідають вимогам пункту 4 частини першої статті 224, статті 225 ВК. Тобто, виборчою комісією виявлено, що грошову заставу внесено не Тернопільською територіальною організацією Радикальної Партії Олега Ляшка, яка висунула кандидата на посаду селищного голови, а політичною партією Радикальна партія Олега Ляшка .
Однак, суд не погоджується з такою позицією відповідача, з огляду на наступне.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про політичні партії в Україні" від 05.04.2001 № 2365-ІІІ (далі Закон - № 2365-ІІІ), політична партія - це зареєстроване згідно з законом добровільне об`єднання громадян - прихильників певної загальнонаціональної програми суспільного розвитку, що має своєю метою сприяння формуванню і вираженню політичної волі громадян, бере участь у виборах та інших політичних заходах.
Статтею 3 Закону № 2365-ІІІ визначено, що політичні партії в Україні створюються і діють тільки із всеукраїнським статусом.
Згідно частини дев`ятої статті 9 Закону № 2365-ІІІ обласні, міські, районні організації, первинні осередки політичної партії та інші структурні утворення, передбачені статутом партії, використовують повне найменування політичної партії з доповненнями, які визначають їх місце в організаційній структурі політичної партії.
Згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 13.10.2010 зареєстровано політичну партію Радикальна партія Олега Ляшка (арк. справи 17-18).
Відповідно до пункту 4.1. Статуту політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка (нова редакція), затвердженого протоколом від 25.07.2020 № 1 (далі - Статут), організаційну структура Партії складають (арк. справи 20-42):
первинні осередки Партії;
місцеві організації Партії;
територіальні організації Партії.
Згідно пункту 4.3 Статуту організації партії використовують найменування Партії з доповненнями, які визначають їх місце в організаційній структурі Партії, визначені цим Статутом у відповідності до адміністративно-територіального устрою України.
На підставі пункту 4.4. Статуту, для кожної організації Партії керівними органами вищого рівня є:
керівні органи організацій Партії вищого рівня (пункту 4.4.1);
центральні керівні органи Партії (пункт 4.4.2).
Згідно з пункту 17.1 Статуту територіальна організація Партії створюється згідно з існуючою системою адміністративно-територіального устрою України в межах АРК, областей, міст Києва та Севастополя без статусу юридичної особи.
Свідоцтвом про реєстрацію структурного утворення політичної партії від 24.12.2010 № 145 підтверджується реєстрація політичної партії - Тернопільська територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка (арк. справи 45).
Проаналізувавши правові норми Закону № 2365-ІІІ та Статут, який, зокрема, визначає місце обласних осередків в організаційній структурі політичної партії, суд дійшов висновку, що політична партія "Радикальна партія Олега Ляшка" відносно Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка , в розумінні статті 225 ВК та пункту 3 Порядку № 193, є організацією відповідної політичної партії вищого рівня.
Суд встановив, що Тернопільська територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка внесла кошти на рахунок ПП "Радикальна партія Олега Ляшка", а політична партія як організація вищого рівня по відношенню до Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка , внесла грошову заставу з призначення платежу грошова застава місцевої організації ПП "Радикальна партія Олега Ляшка", про що свідчить протокол засідання бюро Тернопільської територіальної організації політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" № Б-17/09 від 17.09.2020 (арк. справи 46-47).
Таким чином, оскільки політична партія "Радикальна партія Олега Ляшка" є організацією вищого рівня Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка , сплата грошової застави політичною партією замість Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка , яка висунула кандидатів на посаду селищного голови, відповідає вимогам передбаченим пункту 4 частини першої статті 224, абзацу третього частини другої статті 225 ВК та Порядку № 193.
Водночас, суд звертає увагу, що відповідно до частини шостої статті 14 Закону № 2365-ІІІ політична партія, а також місцева організація політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи, зобов`язані відкрити рахунки в установах банків України, на які перераховуватимуться всі кошти у безготівковій формі.
При цьому пунктом 29.9 Статуту передбачає, що обов`язок відкриття рахунків в установах банку покладений саме на партію.
Зважаючи на те, що позивач не зареєстрований як юридична особа, відповідно не має відкритих банківських рахунків, що у свою чергу унеможливлює сплату грошової застави безпосередньо Тернопільською територіальною організацією Радикальної Партії Олега Ляшка.
Відповідно до статей 9, 77 КАС кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Водночас, суд звертає увагу на позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява № 65518/01; від 06.09.2005; пункт 89), "Проніна проти України" (заява № 63566/00; 18.07.2006; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; від 10.02.2010; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; 09.12.1994, пункт 29).
Таким чином, враховуючи те, що позивачем подано всі необхідні документи, для реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови на перших місцевих виборах 25.10.2020, а також те, що сплата грошової застави політичною партією "Радикальна партія Олега Ляшка" від Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка відповідає вимогам передбаченим пункту 4 частини першої статті 224, абзацу третього частини другої статті 225 ВК та Порядку № 193, суд дійшов висновку, що відповідач прийняв оскаржену постанову не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, як наслідок така постанова є протиправною та такою, що підлягає скасуванню.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини дев`ятої статті 273 КАС суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
За звернення до суду із вказаним позовом, позивачем при поданні позовної заяви не сплачено судовий збір у встановлених порядку і розмірі, у зв`язку з чим у відповідності до вимог частини дев`ятої статті 273 КАС та з урахуванням частини першої статті 139 КАС, суд вважає за необхідне стягнути з відповідача до Державного бюджету України судовий збір у розмірі 2102,00 грн.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка до Підволочиської селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправною та скасувати постанову Підволочиської селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області від 28.09.2020 № 22 "Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Підволочиського селищного голови Тернопільського району Тернопільської області висунутого Тернопільською територіальною організацією ради "Радикальної Партії Олега Ляшка".
Зобов`язати Підволочиську селищну територіальну виборчу комісію Тернопільського району Тернопільської області повторно розглянути подані документи та зареєструвати кандидата на посаду Підволочиського селищного голови Тернопільського району Тернопільської області на підставі документів, поданих 24.09.2020 представником політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" ОСОБА_1
Стягнути з Підволочиської селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області в дохід Державного бюджету України судовий збір в розмірі 2102 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 04.10.2020.
Реквізити сторін:
позивач - Тернопільська територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка (місцезнаходження: вул. Карпенка, 30/33, м. Тернопіль, 46018);
відповідач - Підволочиська селищна територіальна виборча комісія Тернопільського району Тернопільської області (місце знаходження: вул. Українська, 59, смт. Підволочиськ, Тернопільська область, 47801, код ЄДРПОУ 43790928).
Головуючий суддя Мірінович У.А.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2020 |
Оприлюднено | 04.10.2020 |
Номер документу | 91969216 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні