Рішення
від 30.09.2020 по справі 826/6702/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2020 року м. Київ № 826/6702/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Донця В.А. розглянув у спрощеному позовному провадженні без виклику (повідомлення) сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Агро-Транс" до Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Агро-Транс" звернулось до суду з позовом про:

- визнання рішення комісії ДФС України № 521183/40555871 від 02.01.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправним та скасування його та зобов`язання ДФС України здійснити дії по реєстрації - зареєструвати податкову накладну №5 від 08.11.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнання рішення комісії ДФС України № 569745/40555871 від 24.01.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправним та скасування його та зобов`язання ДФС України здійснити дії по реєстрації - зареєструвати податкову накладну №5 від 06.12.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнання рішення комісії ДФС України № 569741/40555871 від 24.01.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправним та скасування його та зобов`язання ДФС України здійснити дії по реєстрації - зареєструвати податкову накладну №4 від 06.12.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнання рішення комісії ДФС України № 569747/40555871 від 24.01.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправним та скасування його та зобов`язання ДФС України здійснити дії по реєстрації - зареєструвати податкову накладну №7 від 07.12.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою суду від: 02.05.2018 - відкрито провадження в справі, постановлено здійснювати розгляд справи в спрощеному позовному провадженні без виклику (повідомлення) сторін, надано строк для подання заяв по суті.

На підставі розпорядження керівника апарату та протоколу про автоматичний розподіл - справу передано судді Донцю В.А.

Ухвалами суду від: 22.11.2019 - прийнято справу до провадження, постановлено здійснювати розгляд справи в спрощеному позовному провадженні без виклику (повідомлення) сторін; від 30.09.2020 - замінено відповідача Державну фіскальну службу України на правонаступника - Державної податкової служби України.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що контролюючим органом порушено норми підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, оскільки ним не зазначено в квитанції чіткого критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкових накладних.

Представником відповідача подано відзив, відповідно до якого представник просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Підставами відмови зазначено правові акти, якими врегульовано відносини щодо підстав зупинення реєстрації податкових накладних та розгляду відповідною комісією контролюючого органу первинних документів для вирішення питання про наявність підстав для реєстрації податкової накладної.

Позивачем подано відповідь на відзив, відповідно до якого представник наголосив, що відповідачем не спростовано доводів викладених у позовній заяві, як і не обґрунтована правомірності прийняття оскаржуваних рішень

Дослідивши письмові докази, судом установлено.

Позивачем сформовано податкові накладні від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 та направлено їх на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, які були зупинена згідно з квитанціями контролюючого органу від 27.11.2017, від 27.12.2017, від 28.12.2017.

Позивачем направлено контролюючому органу пояснення для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7.

Як зазначено в позовній заяві, позивачем направлено повний перелік документів з урахуванням галузевої специфіки платника. Наведена обставина у відзиві не заперечується.

Рішеннями комісії ДФС України від 02.01.2018 №521183/40555871, від 24.01.2018 №569745/40555871, №569741/40555871, №569747/40555871 відмовлено в реєстрації податкових накладних від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 - відповідно.

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 зазначено: "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Позивач, вважаючи рішення комісії ДФС України про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних звернувся до суду.

Вирішуючи спір, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (в редакції, чинній на час подання податкової накладної на реєстрацію та ухвалення оскаржуваного рішення, далі - ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено: при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий); якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий).

Судом установлено, що позивачем подано на реєстрацію податкові накладні від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7, реєстрацію яких згідно з квитанціями ДФС України від 27.11.2017, від 27.12.2017, від 28.12.2017 зупинено.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

За приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 201.6 статті 201 ПК України встановлено:

в разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "а"); визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "б"); пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (підпункт "в"). Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (підпункт 201.16.1);

письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України (підпункт 201.16.3 ПК України).

Відповідно до пункту 12 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу. Пунктом 13 Порядку встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з підпунктом 1 пункту 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджено наказ Міністерства фінансів України 13.06.2017 №567, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (у редакції, чинній нас час існування спірних відносин) моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Як убачається зі змісту квитанцій ДФС України від 27.11.2017 №9249802053, від 27.12.2017 №9278570699, №9278631041, від 28.12.2017 №9280132035, реєстрацію податкових накладних від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 2304. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення.

У позовній заяві зазначено, що позивачем подано до ДФС України пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній, реєстрацію якої було зупинено. У відзиві наведена обставина не заперечується.

На підтвердження здійснення господарської операції позивачем до позову додано копії: договору поставки від 05.10.2017 №05/10-17; специфікації від 17.10.2017 №2; якісного посвідчення від 17.10.2017 №204; специфікації від 19.10.2017 №4; якісного посвідчення від 19.10.2017 №206; видаткової накладної від 17.10.2017 №127; видаткової накладної від 19.10.2017 №69; товарно-транспортних накладних від 17.10.2017 №216, №218; рахунку-фактури від 17.10.2017 №204, від 19.10.2017 №206; платіжних доручень від 30.10.2017 №669, від 31.10.2017 №673, від 10.11.2017 №701, від 14.11.2017 №715, від 07.12.2017 №771, №772, №774, від 08.12.2017 №788, №790; картки обліку матеріалів №102017/2; специфікації від 05.10.2017 №11; якісного посвідчення від 27.10.2017 №213; видаткової накладної від 27.10.2017 №51; товарно-транспортної накладної від 27.10.2017 №234; рахунку-фактури від 27.10.2017 №213; специфікації від 05.10.2017 №12; якісного посвідчення від 30.10.2017 №214; видаткової накладної від 30.10.2017 №134; товарно-транспортної накладної від 30.10.2017 №237; рахунку фактури від 30.10.2017 №214; специфікації від 30.10.2017 №12; видаткової накладної від 30.10.2017 №95; товарно-транспортної накладної від 30.10.2017 №238; видаткової накладної від 30.10.2017 №93; товарно-транспортної накладної від 30.10.2017 №239; рахунку-фактури від 30.10.2017 №214; специфікації від 31.10.2017 №13; якісного посвідчення від 31.10.2017 №215; видаткової накладної від 31.10.2017 №96; товарно-транспортної накладної від 31.10.2017 №240 №242; видаткової накладної від 31.10.2017 №94; рахунку-фактури від 31.10.2017 №215; договору поставки від 02.09.2016 №112; специфікації від 02.10.2017 №11; довіреності від 02.10.2017 №1334; накладна від 08.11.2017 №5; товарно-транспортної накладної від 07.11.2017 №312; рахунку від 02.10.2017 №63; платіжного доручення від 06.12.2017 №25959; специфікації від 01.12.2017 №12; довіреності від 01.12.2017 №1603; накладної від 07.12.207 №7; товарно-транспортної накладної від 06.12.2017 №331; рахунку від 01.12.2017 №69; картки складського обліку матеріалів №11/01-21; накладної від 06.12.2017 №5; товарно-транспортної накладної від 05.12.2017 №329 №328; накладної від 06.12.2017 №4; бухгалтерської довідки від 13.12.2017 №176; договору оренди нерухомого майна від 01.10.2017 №0110-17; акту прийому-передачі від 01.10.2017; договору оренди обладнання від 16.01.2017 №1-о; акту прийому-передачі від 16.01.2017; договору оренди транспортного засобу від 01.09.2017 №14-Т; акту прийому-передачі майна від 01.09.2017.

Рішеннями Комісії ДФС України від 02.01.2018 №521183/40555871, від 24.01.2018 №569745/40555871, №569741/40555871, №569747/40555871 відмовлено в реєстрації податкових накладних від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 - в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі: "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування визначено, зокрема, надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

У відзиві ДФС України не зазначено, які саме документи складені з порушеннями та які документи не подані на підтвердження відповідних господарських операцій.

За висновком суду, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень відповідно до частини другої статті 77 КАС України, не доведено, що зазначені первинні документи не могли бути враховані під час вирішення питання про наявність підстав для реєстрації податкової накладної.

Крім того, слід врахувати, що позивачем додано документи на підтвердження здійснення ним господарської діяльності.

На думку суду, всупереч вимогам, встановленим підпунктом "в" підпунктом 201.16.1 пункту 201.6 статті 201 ПК України, зупиняючи реєстрацію податкової накладної, контролюючим органом не визначено вичерпного переліку документів для подання платником податків.

Відтак, підлягають задоволенню вимоги про визнання протиправними та скасування рішень Державної фіскальної служби України від 02.01.2018 №521183/40555871, від 24.01.2018 №569745/40555871, №569741/40555871, №569747/40555871 про відмову в реєстрації податкових накладних від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7

в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України здійснити дії по реєстрації - зареєструвати податкові накладні від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до підпункту 201.1, пункту 201.10 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

Пунктом 28 Порядку №117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено "Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246.

При цьому, згідно з пунктом 19, пунктом 20 Порядку 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства, проте не були розглянуті Комісією. Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

З метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні від 08.11.2017 №5, від 06.12.2017 №5, №4, від 07.12.2017 №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою направлення їх на реєстрацію позивачем.

Відповідно до вимог часини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачено судовий збір за чотири вимоги немайнового характеру розмірі 7048,00 грн. (платіжне доручення від 26.03.2018 №981). Оскільки позов задоволено повністю судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 7048,00 грн. підлягають присудженню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:

від 02 січня 2018 року №521183/40555871 про відмову в реєстрації податкової накладної від 08 листопада 2017 року №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

від 24 січня 2018 року №569745/40555871 про відмову в реєстрації податкової накладної від 06 грудня 2017 року №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

від 24 січня 2018 року №569741/40555871 про відмову в реєстрації податкової накладної від 06 грудня 2017 року №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

від 24 січня 2018 року №569747/40555871 про відмову в реєстрації податкової накладної від 07 грудня 2017 року №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Агро-Транс":

від 08 листопада 2017 року №5 датою подання - 27 листопада 2017 року;

від 06 грудня 2017 року №5 датою подання - 27 грудня 2017 року;

від 06 грудня 2017 року №4 датою подання - 27 грудня 2017 року;

від 07 грудня 2017 року №7 датою подання - 28 грудня 2017 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Агро-Транс" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 7048,00 грн. (сім тисяч сорок вісім грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Агро-Транс" (ідентифікаційний код 40555871, місцезнаходження: 54034, місто Миколаїв, проспект Миру, будинок 36).

Відповідач - Державна податкова служба України (ідентифікаційний код 43005393, місцезнаходження: 04053, місто Київ, Львівська Площа, будинок 8).

Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Згідно зі статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Підпунктом 15.5 пункту 15 Розділ VII "Перехідні положення" передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Суддя В.А. Донець

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.09.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91969275
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/6702/18

Ухвала від 06.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Рішення від 30.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 22.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні