Рішення
від 05.10.2020 по справі 420/2545/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2545/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 жовтня 2020 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Цховребова М.Г., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

встановив:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, в якому позивач просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до відповідача:

- у спосіб: у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, за адресою: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Шкільна, 8;

- у порядку: шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних будівель Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, наданих в акті перевірки № 734 від 23.12.2019, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки № 734 від 23.12.2019 за номерами: 1-8, 10.

Ухвалою суду від 21.04.2020 року: відкрито провадження в адміністративній справі; вирішено, що справа буде розглядатися за правилами загального позовного провадження.

Сторони належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, призначеного на 20.08.2020 року. (а.с.96-97)

20.08.2020 року представниками сторін до суду подано заяви, в яких останні просять продовжити розгляд справи без їхньої участі в порядку письмового провадження. (а.с.100, 102)

Виходячи з наведеного, керуючись положеннями ч. 3 ст. 194, ч.ч. 1, 3, 9 ст. 205 КАС України, суд дійшов висновку про можливість розглянути справу в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Згідно зі змістом адміністративного позову, позивач просить задовольнити позов із зазначенням таких фактичних обставин:

- 21 - 23 грудня 2019 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 420 від 11.12.2019 Про проведення позапланових перевірок на підставі Посвідчення на проведення позапланової перевірки № 764 від 17.12.2019 головним інспектором Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту Щотніковим Р.О., здійснено позапланову перевірку Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, за адресою: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Шкільна, 8, під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт № 734 від 23.12.2019;

- Актом № 734 встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки. Порушення за номерами 1-8, 10 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей;

- будь-яких скарг під час проведення позапланового заходу, чи заперечень на Акт № 734, який 23.12.2019 вручено директору Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області Щербині Л.О., не надходило;

- подальша експлуатація Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, за адресою: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Шкільна, 8, з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров`ю людей;

- не усунення виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливає: на забезпечення безпеки експлуатації об`єкту, безпеки учнів, вчителів та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі; на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, тощо;

- при такому становищі учні, вчителі та обслуговуючий персонал Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області постійно перебувають в умовах, коли існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, шкоди своєму здоров`ю через невиконання та ігнорування керівництвом та посадовими особами відповідача вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки;

- складається враження, що відповідач, його відповідальні посадові особі не усвідомлюють можливих негативних наслідків, пов`язаних з виникненням пожеж чи інших надзвичайних ситуацій, що можуть статися в численних приміщеннях, які він експлуатує та в яких одночасно перебуває велика кількість людей;

- при такому стані цілковитого недотримання вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки на території Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а у випадку їх фактичного настання - неминучі заподіяння шкоди здоров`ю або життю людей.

В листі, вхід. № 19857, відповідач просить не застосовувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду, із зазначенням таких фактичних обставин:

- в навчальному закладі завжди приділялась належна увага виконанню вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки. Своєчасно була розроблена необхідна документація, регулярно проводяться навчання з учнями та працівниками навчально-виховного комплексу з питань пожежної та техногенної безпеки. Директор та заступник директора з AГЧ щорічно проходять навчання з питань пожежної безпеки;

- школа забезпечена вогнегасниками, які регулярно підлягають перезарядці та технічному обслуговуванню, укомплектовано пожежні щити. Протягом 2019 р. було додатково придбано 10 вогнегасників;

- всі порушення, які виявлялись під час планових і позапланових перевірок, терміново усувались, крім тих, які вимагали значних капіталовкладень, що було пов`язано з відсутністю фінансування в бюджеті навчально-виховного комплексу;

- про усунення виявлених порушень повідомлялось інспекторам Білгород-Дністровського MPB ТУ ДСНС України в Одеській області. 3 метою одержання фінансування для проведення робіт з підвищення пожежної безпеки в навчальному закладі регулярно звертались до Білгород-Дністровської райдержадміністрації, а пізніше до Старокозацької сільської ради. Завдяки цьому в кошторисі навчально-виховного комплексу на 2020 рік за рахунок освітньої субвенції були передбачені кошти на проведення оброблення дерев`яних конструкцій в спорудах НВК засобами вогнезахисту та виготовлення проекту системи пожежної сигналізації для будівель НВК;

- в березні 2020 року було проведено вогнезахисне оброблення конструкцій з деревини будівель навчально-виховного комплексу, якість якого підтверджена протоколом філії Випробувальна лабораторія ТОВ Південний експертний центр номер № 08-ВДК (08) - 2020 від 18 березня 2020 року;

- згідно договору між ТОВ ФАРPO-101 та Старокозацького НВК від 14.04.2020 № 25 було здійснено розробку Робочого проекту системи пожежної сигналізації, сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об`єкті;

- в зв`язку з тим, що в бюджет Старокозацької сільської ради внесено зміни, пов`язані з запровадженням на території України карантину через поширення коронавірусу COVID-19, безпосередній початок робіт з реалізації даного проекту на певний час відкладається;

- пристрої захисту споруд від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів в навчально - виховному комплексі існують, їх дiєздатність підтверджена в Технічному звіті з профілактичних лабораторних випробувань електрообладнання, але відсутня документація на ці пристрої. Відповідач зобов`язується до 1 вересня 2020 року привести пристрої захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.5 - 38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд (п. 2 акту);

- з`єднання і відгалуження та окінцювання жил проводів та кабелів здійснено за допомогою затискачів та паяння (п. 5 акту);

- відгалужувальні та з`єднувальні коробки електричних проводів закриті кришками з негорючих матеріалів (п. 6 акту);

- в приміщеннях, де здійснюється освітній процес, демонтовано грати, а в спортивних залах грати відкриваються зсередини, і під час занять з учнями вони завжди відчинені (п. 7 акту);

- пожежні кран-комплекти не підлягали технічному обслуговуванню і перевірці в зв`язку з проблемами водопостачання в с. Старокозаче. Натомість на території знаходиться пожежна водойма місткістю 50 куб. м, заповнена водою, біля водойми встановлено відповідний знак, забезпечено зручний під`їзд до неї. В 2019 році була проведена окрема лінія сільського водогону, яка забезпечила регулярне водопостачання навчального закладу безпосередньо з водонапірної башти. Це дає можливість забезпечити функціонування та регулярну перевірку працездатності кранів. Укладено договір на придбання пожежних рукавів для укомплектування пожежних кран-комплектів. Оформлено Журнал обліку результатів технічного обслуговування пожежних кран-комплектів (п.п. 8, 10);

- на дверцятах пожежних шафах із зовнішнього боку нанесено літерний індекс ПК , порядковий номер крана і номер телефону для виклику пожежно-рятувального підрозділу (п. 9 акту).

Дослідивши матеріали справи, оцінивши пояснення, надані учасниками справи, а також докази в їх сукупності, суд встановив таке.

Відповідно до наказу ГУ ДСНС України в Одеській області від 11.12.2019 року № 420 (з основної діяльності) Про проведення позапланових перевірок (а.с.9) з 21 по 23 грудня 2019 року було проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки будівлі та споруди Старокозацький навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, за результатами якого складено акт від 23 грудня 2019 року № 734. (а.с.12-18)

Згідно зі змістом вказаного акту, у проведенні заходу державного нагляду (контролю) брав участь, в тому числі директор навчально-виховного комплексу Щербина Л.О.

Копію посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 17.12.2019 року № 764 (а.с.11) отримав директор навчально-виховного комплексу Щербина Л.О. 21.12.2019 року під особистий підпис (а.с.11зв.).

Згідно з описом виявлених порушень вимог законодавства, вказаним у вищезазначеному акті, під час перевірки виявлено порушення вимог законодавства, зокрема:

Порядковий номерВимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статей (абзаців, пунктів, частин тощо)Опис фактичних обставин та відповідних доказів (письмових, речових, електронних або інших), що підтверджують наявність порушення вимог законодавстваРизик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності (зазначається згідно з формою визначення ризиків настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності) 1.Розділ III. п. 2, п.п. 2.5., 2.6. Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 року Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівель не піддались оброблянню засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності суб`єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію на такий вид робіт.смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 2.Розділ IV. п. 1, п.п. 1.21. Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 рокуНе проведено монтаж пристроїв захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд".смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 3.Розділ V. п. 1, п.п. 1.2 Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 року; ДБН В.2.5-56:2014 пункт 7Для раннього виявлення пожежі та подавання сигналу тривоги для вжиття необхідних заходів, приміщення та споруди об`єкту не обладнані системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту".смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 4.ДБН В.2.5-56-2014 п. 8.1.5Приміщення кухні не обладнано системою автоматичного пожежогасіння (модульна система локального пожежогасіння).смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 5.Розділ IV. п. 1, п.п. 1.6. Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 рокуЗ`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів. Місця з`єднання жил проводів і кабелів, а також з`єднувальні та відгалужувальні затискачі повинні мати мінімальний перехідний опір, щоб уникнути їх перегрівання і пошкодження ізоляції стиків. Струм втрат ізоляції стиків повинен бути не більше струму втрат ізоляції цілих жил цих проводів і кабелів.смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 6.Розділ IV. п. 1.7. Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 рокуВідгалужувальні та з`єднувальні коробки електричних проводів не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів.смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 7.Наказ від 15.08.2016 № 974 Про затвердження Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України Розділ IІІ. п. 14В приміщеннях де перебувають учасники навчально-виховного процесу, и (кабінет інформатики, інші приміщення з обладнанням, що має матеріальну цінність), установлені ґрати повинні розкриватися, розсуватися або зніматися, під час перебування в цих приміщеннях людей ґрати мають бути відчиненими (що не вимагається).смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 8.Розділ V. п. 2.2. ч. 3. Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 рокуПожежний кран-комплект не укомплектований пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів (за наявності таких насосів), а також важелем для полегшення відкривання вентиля. смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС 10.Розділ V. п. 2.2. ч. 9. Правил пожежної безпеки в Україні затверджені Наказом МВС № 1417 від 30.12.2014 рокуПожежні кран-комплекти не рідше одного разу на рік підлягають технічному обслуговуванню і перевірці на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування. Пожежні кран-комплекти повинні постійно бути справними і доступними для використання.смерть, ушкодження здоров`я (каліцтво) у разі виникнення пожежі, НС Примірник цього акта на 13 сторінках 23.12.2019 року отримав під особистий підпис директор навчально-виховного комплексу Щербина Л.О. (а.с.18)

На підставі зафіксованих в акті перевірки порушень № 734 від 23.12.2019 року видано припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 23 грудня 2019 року № 455 (а.с.19-20), яким, відповідно до статті 69 Кодексу цивільного захисту України, частини восьмої статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , пункту 48 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052, від відповідача вимагалося вжити 10 певних заходів, наведених у таблиці припису.

У зв`язку та на підставі не усунення відповідачем зазначених в акті перевірки № 734 від 23.12.2019 за номерами: 1-8, 10 порушень, позивач звернувся до суду із вищенаведеними позовними вимогами.

На доведення обставин, на яких ґрунтуються заперечення, відповідачем суду надано копії, зокрема (а.с.50-81, 89, 99):

- наказу відповідача від 02.09.2019 року № 19-г Про встановлення протипожежного режиму в НВК ;

- наказу відповідача від 02.09.2019 року № 16-г Про призначення відповідальних осіб за пожежну безпеку ;

- наказу відповідача від 29.08.2019 року № 10-г Про порядок проходження працівниками інструктажів з питань пожежної безпеки ;

- наказів відповідача від 18.09.2019 № 20-г та від 05.12.2019 № 26-г Про проведення протипожежних тренувань ;

- наказу відповідача від 02.01.2019 № 4-г Про забезпечення організованих дій працівників НВК на випадок виникнення пожежі ;

- листів відповідача від 22.01.2020 року № 12 до голови Старокозацької сільської ради та від 22.01.2020 року № 11 до начальника фінансового управління Старокозацької сільської ради, з проханням передбачити фінансування для вогнезахисного обробляння дерев`яних конструкцій усіх ступенів вогнестійкості в будівлях навчального-виховного комплексу у сумі 99500 грн. та систему оповіщення та управління евакуацією людей для центрального корпусу НВК у сумі 1500000 грн.;

- листів відповідача від 11.12.2019 року № 136 до начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту та від 11.12.2019 року № 135 до голови Старокозацької сільської ради, з проханням виділити фінансування для обладнання приміщень та споруд навчально-виховного комплексу системою пожежної сигналізації відповідно до ДБН В.2.5 - 56:2014 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту , вогнегасного оброблення дерев`яних конструкцій споруд навчально-виховного комплексу, обладнання приміщень кухні системою автоматичного пожежогасіння, відновлення працездатності кранів-комплектів та їх укомплектування пожежними рукавами;

- листа відповідача, № 139 від 25.09.2017 року, голові Білгород-Дністровської районної державної адміністрації та листа-відповіді Білгород-Дністровської районної державної адміністрації від 26.10.2017 № 2557/01-11/1/5203 на лист відповідача;

- Протоколу № 08-ВДК(08)-2020 випробувань з визначення якості проведеного поверхневого вогнезахисного обробляння згідно з п. 5.7 ГОСТ 30219-95 дерев`яних конструкцій будівлі Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Старокозаче, вулиця Шкільна, будинок 8, затвердженого виконавчим директором - начальником лабораторії філії Випробувальна лабораторія ТОВ Південний експертний центр 18 березня 2020 року, відповідно до висновку якого:

- згідно з п. 5.7 ГОСТ 30219-95 зразки вогнезахищеної деревини, які були відібрані з дерев`яних конструкцій будівлі Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Старокозаче, вулиця Шкільна, будинок 8, володіють вогнезахисним ефектом та належать до ІІ групи вогнезахищеної деревини (не підтримують самостійне горіння і тління після видалення джерела вогню);

- акту перевірки відповідності вогнезахисту від 20 березня 2020 р. № 17;

- договору № 25 від 14 квітня 2020 року, укладеного між позивачем, як Замовником, та Товариством з обмеженою відповідальністю ФАРРО-101 , як Виконавцем, щодо надання послуг: розробка проекту стадії РП системи пожежної сигналізації, сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об`єкті; пройти експертизу проектної документації у відповідних установах (організаціях) з отриманням позитивного висновку (відгуку);

- акта здачі-приймання наданих послуг № 1 від 13 травня 2020 р. до договору послуг № 25 від 14 квітня 2020 року, підписаного відповідачем і Товариством з обмеженою відповідальністю ФАРРО-101 , про те, що відповідно до умов Договору № 25 від 14 квітня 2020 р. Виконавцем було виконано послуги з розробки проекту стадії РП системи пожежної сигналізації, сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об`єкті: Старокозацький навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Старокозаче, вулиця Шкільна, будинок 8 та с. Старокозаче вул. Шкільна № 12 та пройти експертизу проектної документації у відповідних установах з отриманням позитивного висновку (відгуку);

- технічного звіту по профілактичним лабораторним випробуванням електрообладнання відповідача, с. Старокозаче, дата проведення робіт 11.04.2019 року;

- договору № 64 купівлі-продажу від 19 травня 2020 року, укладеного між позивачем, як Покупцем, та Білгород-Дністровською РБД, як Продавцем, про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Згідно Договору Продавець зобов`язується передати у власність Покупця згідно ДК 021:2015-35110000-8 Протипожежне рятувальне та захисне обладнання, в кількості та асортименті, вказаном в п. 1.2 даного Договору, а Покупець зобов`язується оплатити за нього ціну в розмірі та в порядку передбаченому Договором.

1.2 Найменування, одиниці виміру, загальна кількість та ціна товару, визначається у специфікації та видаткових накладних, згідно замовлення;

- накладної № 41 від 19.05.2020 року, відповідно до якої одержувач - відповідач, найменування: рукав пожежний зі стволом 5 шт.; гайка ГР-50 5 шт.;

- договору № 22-05 від 22.05.2020 року, укладеного між позивачем, як Покупцем, та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 , як Продавцем, з додатком № 1 (Специфікація) до нього, про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Продавець зобов`язується передати, а Покупець - оплатити товар (Код ДК 021:2015:22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту ), за цінами, в кількості, асортименті та в строки, вказані в рахунку згідно специфікації (додаток № 1), яка є невід`ємною частиною договору.

1.2 Найменування товарів: наклейки ламіновані;

- листа голови Старокозацької сільської ради В.В. Бойко від 19.08.2020 року № 611 до заступника начальника Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в Одеській області, в якому зазначено:

- в зв`язку зі значним зменшенням дохідної частини бюджету Старокозацької сільської ради, пов`язаним з введенням в Україні заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), фінансування роботи по реалізації проекту Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Системи централізованого пожежного спостереження Старокозацької НВК загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія до кінця 2020 року можливості немає. Гарантується фінансування вищевказаних робіт за рахунок залишків освітньої субвенції в першому кварталі 2021 року.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 78 КАС України встановлено, що обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.

Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин ): Конституцією України; Кодексом цивільного захисту України від 02.10.2012 року № 5403-VI (далі - КЦЗУ); Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052 (далі - Положення № 1052).

Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю .

Згідно з підпунктом 39 пункту 4 Положення № 1052 ДСНС відповідно до покладених на неї завдань організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання.

Згідно з положенням про ГУ ДСНС України в Одеській області, ГУ ДСНС України в Одеській області, відповідно до покладених на нього завдань, на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Відповідно до ч. 3 ст. 55 КЦЗУ забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Згідно з ч. 1 ст. 66 КЦЗУ центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Підпунктом 12 частини 1 статті 67 КЦЗУ встановлено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 68 КЦЗУ посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Частиною 1 статті 70 КЦЗУ передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є :

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами ;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Згідно з ч. 2 ст. 70 КЦЗУ повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

На підставі вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, та встановлених в судом обставин, а саме:

1. Відповідно до наказу ГУ ДСНС України в Одеській області від 11.12.2019 року № 420 (з основної діяльності) Про проведення позапланових перевірок з 21 по 23 грудня 2019 року було проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки будівлі та споруди Старокозацький навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, за результатами якого складено акт від 23 грудня 2019 року № 734.

Згідно зі змістом вказаного акту, у проведенні заходу державного нагляду (контролю) брав участь, в тому числі директор навчально-виховного комплексу Щербина Л.О.

Згідно з описом виявлених порушень вимог законодавства, вказаним у вищезазначеному акті, під час перевірки виявлено 10 порушень вимог законодавства за вищенаведеним переліком, п.п. 1-8, 10 з яких є такими, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей.

2. В листі, вхід. № 19857, відповідач просить не застосовувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду, із зазначенням таких фактичних обставин:

- щодо п.п. 1, 3, 4 акту: в навчальному закладі завжди приділялась належна увага виконанню вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки; своєчасно була розроблена необхідна документація, регулярно проводяться навчання з учнями та працівниками навчально-виховного комплексу з питань пожежної та техногенної безпеки; директор та заступник директора з AГЧ щорічно проходять навчання з питань пожежної безпеки; школа забезпечена вогнегасниками, які регулярно підлягають перезарядці та технічному обслуговуванню, укомплектовано пожежні щити; протягом 2019 р. було додатково придбано 10 вогнегасників; з метою одержання фінансування для проведення робіт з підвищення пожежної безпеки в навчальному закладі регулярно звертались до Білгород-Дністровської райдержадміністрації, а пізніше до Старокозацької сільської ради; завдяки цьому в кошторисі навчально-виховного комплексу на 2020 рік за рахунок освітньої субвенції були передбачені кошти на проведення оброблення дерев`яних конструкцій в спорудах НВК засобами вогнезахисту та виготовлення проекту системи пожежної сигналізації для будівель НВК; в березні 2020 року було проведено вогнезахисне оброблення конструкцій з деревини будівель навчально-виховного комплексу, якість якого підтверджена протоколом філії Випробувальна лабораторія ТОВ Південний експертний центр номер № 08-ВДК (08) - 2020 від 18 березня 2020 року ; згідно договору між ТОВ ФАРPO-101 та Старокозацького НВК від 14.04.2020 № 25 було здійснено розробку Робочого проекту системи пожежної сигналізації, сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об`єкті; в зв`язку з тим, що в бюджет Старокозацької сільської ради внесено зміни, пов`язані з запровадженням на території України карантину через поширення коронавірусу COVID-19, безпосередній початок робіт з реалізації даного проекту на певний час відкладається .

Так, відповідно до п.п. 1, 3, 4: акту виявлені такі порушення вимог законодавства:

- п. 1: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівель не піддались оброблянню засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності суб`єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію на такий вид робіт .

На доведення усунення встановленого порушення відповідачем до листа, вхід. № 19857, додано, зокрема, копію Протоколу № 08-ВДК(08)-2020 випробувань з визначення якості проведеного поверхневого вогнезахисного обробляння згідно з п. 5.7 ГОСТ 30219-95 дерев`яних конструкцій будівлі Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Старокозаче, вулиця Шкільна, будинок 8, затвердженого виконавчим директором - начальником лабораторії філії Випробувальна лабораторія ТОВ Південний експертний центр 18 березня 2020 року, відповідно до висновку якого:

- згідно з п. 5.7 ГОСТ 30219-95 зразки вогнезахищеної деревини, які були відібрані з дерев`яних конструкцій будівлі Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Старокозаче, вулиця Шкільна, будинок 8, володіють вогнезахисним ефектом та належать до ІІ групи вогнезахищеної деревини (не підтримують самостійне горіння і тління після видалення джерела вогню).

Отже, з встановленого вбачається, що відповідачем вчинено дії щодо усунення встановленого порушення не у спосіб, встановлений позивачем в акті. Проте, станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у п. 1 акта, у встановлений в ньому спосіб та/або щодо встановлення відсутності такого порушення у законодавчо визначений спосіб (наприклад, шляхом повторної перевірки відповідача позивачем тощо) від відповідача до суду не надійшло;

- п. 3: для раннього виявлення пожежі та подавання сигналу тривоги для вжиття необхідних заходів, приміщення та споруди об`єкту не обладнані системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту" ;

- п. 4: приміщення кухні не обладнано системою автоматичного пожежогасіння (модульна система локального пожежогасіння) .

Так, згідно зі змістом листа голови Старокозацької сільської ради В.В. Бойко від 19.08.2020 року № 611 до заступника начальника Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в Одеській області: в зв`язку зі значним зменшенням дохідної частини бюджету Старокозацької сільської ради, пов`язаним з введенням в Україні заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), фінансування роботи по реалізації проекту Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Системи централізованого пожежного спостереження Старокозацької НВК загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія до кінця 2020 року можливості немає; гарантується фінансування вищевказаних робіт за рахунок залишків освітньої субвенції в першому кварталі 2021 року.

Станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо фактичного усунення виявлених порушень, зазначених у п.п. 3, 4 акта від відповідача до суду не надійшло;

- щодо п. 2 акту : пристрої захисту споруд від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів в навчально - виховному комплексі існують, їх дiєздатність підтверджена в Технічному звіті з профілактичних лабораторних випробувань електрообладнання, але відсутня документація на ці пристрої. Відповідач зобов`язується до 1 вересня 2020 року привести пристрої захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.5 - 38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд .

Проте, станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у п. 2 акта від відповідача до суду не надійшло;

- щодо п. 5 акту : з`єднання і відгалуження та окінцювання жил проводів та кабелів здійснено за допомогою затискачів та паяння.

Проте, до листа, вхід. № 19857, не додано належних та допустимих доказів на доведення вказаних відповідачем обставин та станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у п. 5 акта від відповідача до суду також не надійшло;

- щодо п. 6 акту : відгалужувальні та з`єднувальні коробки електричних проводів закриті кришками з негорючих матеріалів.

Проте, до листа, вхід. № 19857, не додано належних та допустимих доказів на доведення вказаних відповідачем обставин та станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у п. 6 акта від відповідача до суду також не надійшло;

- щодо п. 7 акту : в приміщеннях, де здійснюється освітній процес, демонтовано грати, а в спортивних залах грати відкриваються зсередини , і під час занять з учнями вони завжди відчинені.

Проте, до листа, вхід. № 19857, не додано належних та допустимих доказів на доведення вказаних відповідачем обставин, зокрема що грати демонтовано, а в спортивних залах грати відкриваються зсередини, та станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у п. 7 акта від відповідача до суду також не надійшло;

щодо п.п. 8, 10 акту: пожежні кран-комплекти не підлягали технічному обслуговуванню і перевірці в зв`язку з проблемами водопостачання в с. Старокозаче . Натомість на території знаходиться пожежна водойма місткістю 50 куб. м, заповнена водою, біля водойми встановлено відповідний знак, забезпечено зручний під`їзд до неї. В 2019 році була проведена окрема лінія сільського водогону, яка забезпечила регулярне водопостачання навчального закладу безпосередньо з водонапірної башти . Це дає можливість забезпечити функціонування та регулярну перевірку працездатності кранів. Укладено договір на придбання пожежних рукавів для укомплектування пожежних кран-комплектів . Оформлено Журнал обліку результатів технічного обслуговування пожежних кран-комплектів.

Проте, до листа, вхід. № 19857, не додано належних та допустимих доказів на доведення вказаних відповідачем обставин, зокрема: що пожежні кран-комплекти не підлягали технічному обслуговуванню і перевірці в зв`язку з проблемами водопостачання в с. Старокозаче; В 2019 році була проведена окрема лінія сільського водогону, яка забезпечила регулярне водопостачання навчального закладу безпосередньо з водонапірної башти; щодо фактичного придбання пожежних рукавів для укомплектування пожежних кран-комплектів за укладеним договором, та станом на 05.10.2020 року жодних доказів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у п.п. 8, 10 акта від відповідача до суду також не надійшло;

- щодо п. 9 акту : на дверцятах пожежних шафах із зовнішнього боку нанесено літерний індекс ПК , порядковий номер крана і номер телефону для виклику пожежно-рятувального підрозділу.

Суд звертає увагу відповідача, що встановлення порушення, зазначеного в п. 9 акта, не є підставою для звернення позивача з даним позовом.

З встановленого вбачається, що на виконання вимог ч. 1 ст. 77 КАС України жодних належних та допустимих доказів на доведення обставин, викладених відповідачем у листі (по суті - відзиві), щодо усунення останнім встановлених позивачем певних порушень, які стали підставою для звернення з даним позовом, - не надано, про причини неможливості їх самостійного надання не зазначено, клопотань про їх витребування судом не подано.

Надані відповідачем суду докази свідчать лише про вчинення певних дій для усунення порушень, встановлених позивачем, проте не спростовують вищенаведених висновків суду щодо не надання доказів щодо усунення порушень, встановлених в акті перевірки від 23 грудня 2019 року № 734 за номерами: 1-8, 10.

Отже, на час розгляду та вирішення справи відповідачем не усунуто порушення, які можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначені в акті перевірки від 23 грудня 2019 року № 734 за номерами: 1-8, 10.

Інших суттєвих доводів та/або доказів щодо обґрунтування заперечень проти позову відповідачем суду не наведено та не надано.

При цьому також слід зазначити, що рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя (див. п. 30. Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Hirvisaari v. Finland від 27 вересня 2001 р.).

Однак, ст. 6 п. 1 Конвенції не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін (див. п. 29 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Ruiz Torija v. Spain від 9 грудня 1994 р.), відповідно

суд дійшов висновків, що:

- на підставі встановлених судом обставин та аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновків про те, що на виконання вимог ч. 1 ст. 77 КАС України позивачем доведені обставини, на яких ґрунтуються його вимоги, відповідно, подання даного позову є правомірним, позовні вимоги - обґрунтованими, відповідно даний адміністративний позов - підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з п. 3 Розділу VI Прикінцевих положень КАС України (в редакції, чинній до 17.07.2020 року) під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), зокрема, процесуальні строки щодо розгляду адміністративної справи продовжуються на строк дії такого карантину.

Згідно з п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18.06.2020 року № 731-ІХ, який набрав чинності 17.07.2020 року, зокрема, процесуальні строки, які були продовжені відповідно до пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" № 540-IX від 30 березня 2020 року, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 77, 78, 183, 189, 194, 205, 241-246, 250, 255, 295 та Перехідними положеннями КАС України, суд -

вирішив:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (місцезнаходження: вул. Прохорівська, 6, м. Одеса, 65091; ідентифікаційний код юридичної особи: 38643633) до Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області (місцезнаходження: вул. Шкільна, 8, с. Старокозаче, Білгород-Дністровський район, Одеська область, 67730; ідентифікаційний код юридичної особи: 23991223) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області:

- у спосіб: у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області, за адресою: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Шкільна, 8;

- у порядку: шляхом відключення за допомогою фахівців енергопостачальних організацій вищевказаних будівель Старокозацького навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія Білгород-Дністровського району Одеської області від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків, наданих в акті перевірки № 734 від 23.12.2019, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки № 734 від 23.12.2019 за номерами: 1-8, 10.

Апеляційні скарги на рішення суду подаються учасниками справи до або через Одеський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.Г. Цховребова

.

Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91979405
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —420/2545/20

Постанова від 08.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Постанова від 08.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Рішення від 05.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 30.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні