Рішення
від 01.10.2020 по справі 308/6437/20
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/6437/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 жовтня 2020 року місто Ужгород

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області:

під головуванням судді Іванова А.П.,

за участі секретаря судового засідання Боти О.І.,

розглянувши у підготовчому судовому засіданні в залі суду в м. Ужгород в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Климпуша 9 до ОСОБА_1 , третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на боці позивача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Володимирська-82 , третя особа, що не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на боці відповідача Виконавчий комітет Ужгородської міської ради та Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області про скасування реєстрації змін у Державному реєстрі речових прав,

встановив:

06.07.2020 представник позивача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Климпуша 9 адвокат Шпуганич В.П. звернувся до суду з вищевказаним позовом до відповідача ОСОБА_1 , треті особи Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Володимирська-82 , виконавчий комітет Ужгородської міської ради та Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області, в якому просить скасувати запис у Державному земельному кадастрі на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505 про цільове призначення якої 02.03 Для будівництва і обслуговування житлового будинку та поновити у Державному земельної кадастрі відомості про дану земельну ділянку з цільовим призначенням для будівництва індивідуальних гаражів; скасувати рішення державного реєстратора виконавчого комітету Ужгородської міської ради Цоклан Оксани Михайлівни від 16 жовтня 2018 року індексний номер 43504139 щодо державної реєстрації змін до запису у Державному реєстрі речового права на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505, реєстраційний номер нерухомого майна 1171254021101 реєстрація змін розділу у Державному реєстрі речових прав з цільовим призначенням: для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку та поновити у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505, реєстраційний номер нерухомого майна 1171254021101 цільове призначення земельної ділянки: для будівництва індивідуальних гаражів; вирішити питання про судові витрати, що складаються із судового збору ту сумі 4204 грн. та витрат за надання правової допомоги адвокатом у сумі 5800 грн.

Мотивуючи позовні вимоги представник позивача вказує, що ОСББ Климпуша 9 об`єднує власників квартир багатоквартирного житлового будинку по АДРЕСА_2 й останній є власником всього будинку на 95 квартир по вказаній адресі. 14 березня 2014 року та 09 листопада 2015 року сесією Ужгородської міської ради прийнято ряд рішень про передачу громадянам у приватну власність земельних ділянок площею 0,01 га для індивідуального гаражного будівництва в АДРЕСА_1 . Надалі позивачу стало відомо, що земельна ділянка площею 0.301 га в АДРЕСА_1 зареєстрована за відповідачем ОСОБА_1 з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505. Багатоквартирний житловий будинок на АДРЕСА_3 з кадастровим номером 2110100000:24:001:0437 площею 0,4968 га по АДРЕСА_2 є суміжними. Внаслідок незаконної забудови ділянки будуть порушені права учасників об`єднання, співвласників квартир зокрема, 4,9,14,19,24, вікна яких виходять на суміжну земельну ділянку. Позивач вважає державну реєстрацію у Державному земельному кадастрі та реєстрацію права власності на земельну ділянку з цільовим призначенням для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку за відповідачем ОСОБА_1 незаконною, зокрема у зв`язку з тим, що державна реєстрація змін цільового призначення земельної ділянки проводилася державним реєстратором без відповідного рішення Ужгородської міської ради.

Представник позивача в судове засідання не з`явився, про дату та час розгляду справи повідомлений належним чином, однак в матеріалах справи наявні його заяви від 07.09.2020 та 28.09.2020, а також заява позивача від 07.09.2020 про слухання справи у відсутності сторони позивача, позовні вимоги підтримує та просить задовольнити, ухваливши відповідне рішення у підготовчому судовому засіданні, враховуючи наявну в матеріалах справи заяву відповідача про визнання ним позовних вимог.

Відповідач в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, однак в матеріалах справи наявна його заява від 07.09.2020 про визнання позову, в якій позовні вимоги про скасування запису у Державному земельному кадастрі на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505 про цільове призначення для будівництва і обслуговування житлового будинку та поновлення у Державному земельної кадастрі відомостей про дану земельну ділянку з цільовим призначенням для будівництва індивідуальних гаражів; скасування рішення державного реєстратора виконавчого комітету Ужгородської міської ради Доклан Оксани Михайлівни від 16 жовтня 2018 року індексний номер 43504139 щодо державної реєстрації змін розділу для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку та поновлення у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505, реєстраційний номер нерухомого майна 1171254021101 цільове призначення земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів визнає. Разом з цим, зазначає, що правові наслідки визнання позовних вимог визначені ст. ст. 197, 200, 206 ЦПК України йому відомі та зрозумілі. Також просить розглянути справу у його відсутності.

Представник третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на боці позивача Об`єднання власників багатоквартирного будинку Володимирська-82 в судове засідання не з`явився, заявою від 07.09.2020 просить розгляд справи проводити у його відсутності, щодо задоволення позовних вимог не заперечує.

Представник третьої особи, що не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на боці відповідача Виконавчий комітет Ужгородської міської ради в судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідомленим про дату та час розгляду справи, про причини неявки суд не повідомив.

Представник третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на боці відповідача Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області в судове засідання не з`явився, однак 18.09.2020 подав до суду письмові пояснення, в яких заперечення щодо позову не висловлює. Також констатує, що Ужгородською міською радою не приймалися рішення про затвердження проекту землеустрою про щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється, а відтак проведення державної реєстрації про зміну цільового призначення земельної ділянки без відповідного рішення є порушенням законодавства.

Дослідивши та оцінивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

З матеріалів справи вбачається, що 14 березня 2014 року сесією Ужгородської міської ради прийнято рішення № 1231 про передачу у власність ОСОБА_2 земельної ділянки площею 0.01 га для індивідуального гаражного будівництва в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0456; 14 березня 2014 року сесією Ужгородської міської ради прийнято рішення № 1231 про передачу у власність ОСОБА_3 земельної ділянки площею 0.01 га для індивідуального гаражного будівництва в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0457; 09 листопада 2015 року сесією Ужгородської міської ради прийнято рішення № 1885 про передачу у приватну власність ОСОБА_4 земельної ділянки площею 0.01 га для індивідуального гаражного будівництва в АДРЕСА_1 кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0469.

З акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом земельної ділянки від 23.05.2019 з`ясовано, що відповідно до договорів купівлі-продажу вказаних земельних ділянок право власності на такі набув ОСОБА_1 . Зазначено, що на підставі заяви останнього та технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, розробленою ФОП ОСОБА_5 27.01.2017 земельні ділянки об`єднано з присвоєнням кадастрового номеру 2110100000:24:001:0505. При цьому право власності на новостворену земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,0301 га зареєстровано в ДРРПнНМ 13.02.2017 з цільовим призначенням для будівництва індивідуальних гаражів.

Згідно з інформації з ДРРПнНМ від 11.06.2019 у розділі Інформації про зміни власності зазначено, що державна реєстрація щодо об`єднання земельних ділянок загальною площею 0,0301 га проведена приватним нотаріусом Ужгородського міського нотаріального округу Кішкіним Денисом Володимировичем 07.02.2017.

Випискою з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 13.02.2017 підтверджується вищевказана інформація про власника, при цьому цільове призначення земельної ділянки за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505 значиться для будівництва індивідуальних гаражів.

Згідно з інформації з ДРРПнНМ від 11.06.2019 земельна ділянка загальною площею 0.301 га в АДРЕСА_1 , поз.5 зареєстрована за ОСОБА_1 , цільове призначення для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505. З розділу Інформації про зміни вбачається, що змінено цільового призначення земельної ділянки проведена 16 жовтня 2018 року державним реєстратором Ужгородської міської ради Цоклан Оксаною Михайлівною. У вказаному розділі здійснено опис змін й зазначено, що підставою для виникнення права власності є витяг з Державного земельного кадастру серії НВ 2102939142018 від 11.10.2018, виданий Управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області. Згідно з останнім земельна ділянка за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505 значиться 02.03 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Відповідно до пункту 29 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів У країни від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (далі - Порядок) визначено, що кадастровим номером земельної ділянки є індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування. Кадастровий номер земельної ділянки присвоюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Кадастровий номер присвоюється земельній ділянці незалежно від форми власності. У разі переходу права власності на земельну ділянку від однієї особи до іншої, виникнення інших, крім права власності, речових прав на земельну ділянку, зміни речових прав на земельну ділянку, інших відомостей про неї кадастровий номер не змінюється.

Відповідно до п.п. 66, 67 Порядку до Державного земельного кадастру державними кадастровими реєстраторами вносяться відомості (зміни до них), зазначені у пунктах 21- 25 Порядку, про об`єкти Державного земельного кадастру. Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється виключно на підставі та відповідно до Закону України Про Державний земельний кадастр та Порядку.

Відповідно до абзацу 2 підпункту а ч. 2 ст. 21 Закону України Про Державний земельний кадастр відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру: на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.

Згідно з частинами п`ятою і та шостою статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр державний кадастровий реєстратор, який здійснює реєстрацію земельних ділянок, протягом 14 днів з дня реєстрації заяви за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає мотивовану відмову від державної реєстрації. Підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є зокрема подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

Відповідно до ст. 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення. Зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок. Зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності провадиться: щодо земельних ділянок, розташованих у межах населеного пункту, - сільською, селищною і міською радою. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Статтею 26 Закону України Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень регламентовано підстави щодо внесення відомостей до Державного реєстру прав, так ч. 1 передбачено, що за результатом розгляду документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор на підставі прийнятого ним рішення про державну реєстрацію прав вносить відомості про речові права, обтяження речових прав до Державного реєстру прав.

З листа від 10.09.2020 № 086/402-20-0.28 відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгеокдастру в Закарпатській області з`ясовано, що земельна ділянка, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,0301, га, внесена в Державний земельний кадастр 13.02.2017 за цільовим призначенням для будівництва індивідуальних гаражів на підставі заяви власника та технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок. 29.03.2017 державним кадастровим реєстратором відділу в Ужгородському районі внесено зміни в Державний земельний кадастр стосовно цільового призначення земельної ділянки за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505, яка знаходиться по АДРЕСА_1 , на підставі заяви власника земельної ділянки та розробленого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється для будівництва та обслуговування багатоповерхового житлового будинку. Рішення міської ради про затвердження проекту зміни цільового призначення земельної ділянки, власником земельної ділянки державному кадастровому реєстратору не подавалося.

Відповідно до висновку від 28.03.2017 №51-з/2017 управлінням містобудування та архітектури Ужгородської міської ради було погоджено проект землеустрою, щодо відведення земельної ділянки приватної власності ОСОБА_1 , цільове призначення якої змінюється за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,0301га, за цільовим призначенням для будівництва та обслуговування багатоповерхового будинку.

В акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом земельної ділянки від 23.05.2019 вказано, що в проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої замінюється за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505, відсутнє рішення Ужгородської міської ради про затвердження або відмову у затвердженні такого проекту. Вказано, що з листа Ужгородської міської ради від 10.05.2019 №1460/03-20 з`ясовано, що за результатом розгляду клопотання ОСОБА_1 від 04.04.2017 щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505, постійною комісією з питань регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури рекомендовано відмовити у задоволенні клопотання на підставі пункту 3 статті 24 ЗУ Про регулювання містобудівної документації . Однак згідно з відомостями із Державного земельного кадастру від 21.05.2019 цільове призначення земельної ділянки за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505 зазначено: для будівництва та обслуговування багатоповерхового житлового будинку.

Також в зазначеному акті констатовано, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої замінюється за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505 не затверджений Ужгородською міською радою, як це передбачено п. 3 ст. 20 Земельного кодексу України, а тому право власності зареєстроване з порушенням ст. 26 Закону України Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Окрім цього в матеріалах справи наявний витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за номером кримінального провадження 42019071030000085 від 19.06.2019, згідно з яким відомості про кримінальне правопорушення, передбачене с. 1 ст. 356-1 КК України внесені до ЄРДР за фактом зловживання особою, яка надає публічні послуги у проведенні реєстрації права власності на земельну ділянку за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505, цільове призначення якої змінено за відсутності рішення відповідного органу місцевого самоврядування - Ужгородської міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом громадським інтересам.

Відповідно до пункту 10 статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр державна реєстрація земельної ділянки скасовується державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки. Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).

Відповідно до ч. 13 ст. 79-1 Земельного кодексу України земельна ділянка припиняє існування як об`єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разі зокрема скасування державної реєстрації земельної ділянки на підставі судового рішення внаслідок визнання незаконною такої державної реєстрації . Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).

Відповідно до п.п. 60,61 Порядку запис у поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду. Скасування (поновлення) запису в поземельній книзі здійснюється шляхом внесення до Державного земельного кадастру відомостей про його скасування (поновлення) із зазначенням дати та підстави для скасування (поновлення), посади, прізвища та ініціалів Державного кадастрового реєстратора, який скасував (поновив) запис, та формування з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру нових аркушів поземельної книги.

Згідно з ч. 1 ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків встановлених цим Кодексом.

Тож, з огляду на те, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої замінюється за кадастровим номером 2110100000:24:001:0505, не затверджений Ужгородською міською радою, всупереч вимогам ст. 20 Земельного кодексу України, суд вбачає порушення порядку зміни цільового призначення земельної ділянки, а відтак рішення державного реєстратора виконавчого комітету Ужгородської міської ради Цоклан Оксаною Михайлівною щодо інформації про цільове призначення земельної ділянки для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку підлягає скасуванню, а запис про цільове призначення вказаної ділянки - для будівництва індивідуальних гаражів - поновленню.

Відповідно до ч. 1 ст. 206 ЦПК України відповідач може визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. З врахуванням вищенаведеного висновку суду, приймаючи до уваги заяву відповідача від 07.09.2020 про визнання позовних вимог, суд на виконання вимог ч. 4 згадуваної статті, ухвалює рішення про задоволення позову в частині визнаних відповідачем вимог.

Разом з тим, представником позивача в позовній заяві заявлено вимогу про вирішення питання про судові витрати, які складаються з суми 4204 грн. судового збору, сплаченого за дві вимоги немайнового характеру позивачем-юридичною особою, та з суми 5800 грн. витрат за надання правової допомоги адвокатом.

Згідно з ч. 1 ст. 133 ЦПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Відповідно до ч. 1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Відповідно до ч. 1 ст. 142 ЦПК України у разі визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Так, платіжною квитанцією №0.0.1757543937.1 від 04.07.2020 судовий збір сплачений позивачем у сумі 4240 грн. Враховуючи визнання відповідачем позову на стадії підготовчого провадження, суд приймає рішення про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову, а саме 2102 грн.

Таким чином, з відповідача на користь позивача підлягає стягненню сума судового збору у 2102 грн.

Разом з тим вимога представника позивача про вирішення питання по стягненню з відповідача суми 5800 грн. витрат за надання правової допомоги адвокатом не підлягає до задоволення, оскільки матеріали справи не містять документального підтвердження таких. Вказана позовна вимога не відповідає ч. 3 ст. 137 ЦПК України за якою для визначення розміру витрат на правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Відповідно до ч. 3 ст. 200 ЦПК України за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення у випадку визнання позову відповідачем. Тож, з огляду на викладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог частково.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 5, 10, 12, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 133, 137, 141, 142, 200, 209, 211, 223, 247, 258, 259, 263-265, 268, 280, 281, 282, 354 ЦПК України, суд

ухвалив:

Позов задовольнити частково.

Скасувати запис у Державному земельному кадастрі на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505 про цільове призначення якої 02.03 для будівництва і обслуговування житлового будинку та поновити у Державному земельної кадастрі відомості про дану земельну ділянку з цільовим призначенням для будівництва індивідуальних гаражів.

Скасувати рішення державного реєстратора виконавчого комітету Ужгородської міської ради Цоклан Оксани Михайлівни від 16 жовтня 2018 року індексний номер 43504139 щодо державної реєстрації змін до запису у Державному реєстрі речового права на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505, реєстраційний номер нерухомого майна 1171254021101 реєстрація змін розділу у Державному реєстрі речових прав з цільовим призначенням: для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Поновити у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на земельну ділянку площею 0,0301 га в АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 2110100000:24:001:0505, реєстраційний номер нерухомого майна 1171254021101 цільове призначення земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів.

Повернути Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку Климпуша 9 (код за ЄДРПОУ 35865988, місцезнаходження юридичної особи 88017, м. Ужгород, вул. Климпуша, 9, кв. 29) з державного бюджету 50 % сплаченого позивачем судового збору у сумі 2102 /дві тисячі сто дві/ гривні.

Стягнути з ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , паспорт серії НОМЕР_2 від 05.05.2001, мешканця АДРЕСА_4 ) на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Климпуша 9 (код за ЄДРПОУ 35865988, місцезнаходження юридичної особи 88017, м. Ужгород, вул. Климпуша, 9, кв. 29) сплачений позивачем судового збору у сумі 2102 /дві тисячі сто дві/ гривні.

Рішення може бути оскаржено шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів до Закарпатського апеляційного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови.

Суддя Ужгородського

міськрайонного суду А.П. Іванов

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення01.10.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91983753
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —308/6437/20

Рішення від 01.10.2020

Цивільне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 08.07.2020

Цивільне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні