Рішення
від 21.09.2020 по справі 640/16247/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 вересня 2020 року м. Київ № 640/16247/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Каракашьяна С.К., при секретарі судового засідання Мині І.І., за участі представника позивача - Стафійчук В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу:

за позовомПриватного акціонерного товариства Київпастранс доГоловного управління Державної фіскальної служби у м. Києві провизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Приватне акціонерне товариство Київпастранс (далі-позивач/ ПрАТ Київпастранс ) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (далі - відповідач/ ГУ ДФС у м. Києві), в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 22.07.2019 №0605711213.

Позивач мотивує свої вимоги тим, що висновки контролюючого органу, на яких ґрунтуються оскаржуване податкове повідомлення-рішення є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсним обставинам справи, оскільки позивачем сплачено суми податку у встановлений строки та у відповідному розмірі, згідно судових рішень про розстрочення сплати податкового боргу.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, вказавши про правомірність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, прийнятого у межах наданих контролюючому органу повноважень, у зв`язку з виявленими під час перевірки порушеннями вимог податкового законодавства з боку позивача.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

Співробітниками Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві проведено камеральну перевірку дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету ПрАТ Київспецтранс (код ЄДРПОУ 2772037), результати якої оформлені актом від 18.06.2019 №15558/26-15-12-13-20 (акт перевірки).

Згідно висновків акту перевірки, перевіркою встановлено порушення ПрАТ Київспецтранс граничних строків сплати узгодженої суми грошового зобов`язання по податку на додану вартість, передбачених п. 57.1, п. 57.3 ст. 57, ст. 203 Податкового кодексу України.

На підставі акту перевірки від 18.06.2019 №15558/26-15-12-13-20, Головним управлінням Державної фіскальної служби у м. Києві прийняте податкове повідомлення-рішення від 22.07.2020 №0605711213, відповідно до якого, за затримку сплати грошового зобов`язання в сумі 14535316,35 грн., до позивача застосовані штрафні санкції у розмірі 20% в сумі 2097063,27 грн.

Вважаючи вказане податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд бере до уваги наступне.

Згідно пп. 16.1.4 п. 16.4 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п. 31.1 ст. 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

За приписами пунктів 36.1, 36.2 ст. 36 ПК України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Пунктами 38.1 ст. 38 ПК України передбачено, що виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

В свою чергу, відповідно до п. 14.1.39 ст 14 ПК України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно п. п. 14.1.156, 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк); податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

У відповідності з абз. 1 та абз. 4 п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України передбачено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Відповідно до положень пункту 203.2 цієї статті, сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Згідно з п. 131.2 ст. 131 ПК України при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податків, насамперед зараховуються в рахунок податкового зобов`язання. При повному погашенні суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податків, зараховуються у рахунок погашення штрафів, і лише в останню чергу зараховуються в рахунок пені.

За приписами п. 87.9 ст. 87 Податкового кодексу України у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом. Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов`язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Відповідно до п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Судом встановлено, постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.03.2013 в адміністративній справі №826/2453/13-а за позовом заступника прокурора Подільського району м. Києва в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у Подільському районі м. Києва Державної податкової служби до Публічного акціонерного товариства Київспецтранс про стягнення заборгованості в розмірі 2229517 грн. позов задоволено. Стягнуто з Публічного акціонерного товариства Київспецтранс заборгованість у розмірі 2229517 грн.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 22 серпня 2013 року відстрочено виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.03.2013 в адміністративній справі №826/2453/13-а та розстрочено виплату грошового стягнення, згідно постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.03.2013 року в адміністративній справі за №826/2453/13-а, на 60 місяців зі сплатою сум заборгованості рівними частинами.

Таким чином, сплату боргу в сумі 2 229 517, 00 грн. було розстрочено на 60 місяців по 37 158, 62 грн. кожен місяць.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 липня 2012 року у справі №2а-4439/12/2670 позов Державної податкової інспекції в Подільському районі міста Києва Державної податкової служби задоволено та стягнуто з Публічного акціонерного товариства Київспецтранс податковий борг у розмірі 415742 грн. 49 коп. (чотириста п`ятнадцять тисяч сімсот сорок дві гривні 49 коп.) на користь державного бюджету.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.10.2012, яка набрала законної сили, розстрочено виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 липня 2012 року шляхом встановлення наступного графіку стягнення з публічного акціонерного товариства "Київспецтранс" до Державного бюджету України податкового боргу у розмірі 415742 грн. 49 коп.: з 03 жовтня 2012 року по 03 вересень 2019 року щомісяця по 4949 грн. 31коп., жовтень 2019 року - 4949 грн. 76коп. (до кінцевого погашення заборгованості).

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 листопада 2011 у справі №2а-12448/11/2670 стягнуто з Відкритого акціонерного товариства Київспецтранс суму податкового боргу по податку на додану вартість в сумі 3354886,01 грн. (три мільйони триста п`ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят шість грн. 01 коп.).

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.08.2012 розстрочено виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.11.2012 по справі №2а-12448/11/2670, а саме: до 30.07.2012 35320,07 грн; до 30.08.2012 35320,07 грн; до 30.09.2012 35320,07 грн; до 30.10.2012 35320,07 грн; до 30.11.2012 35320,07 грн; до 30.12.2012 35320,07 грн; до 30.01.2013 35320,07 грн; до 30.02.2013 35320,07 грн; до 30.03.2013 35320,07 грн; до 30.04.2013 35320,07 грн; до 30.05.2013 35320,07 грн; до 30.06.2013 35320,07 грн; до 30.07.2013 35320,07 грн; до 30.08.2013 35320,07 грн; до 30.09.2013 35320,07 грн; до 30.10.2013 35320,07 грн; до 30.11.2013 35320,07 грн; до 30.12.2013 35320,07 грн; до 30.01.2014 35320,07 грн; до 30.02.2014 35320,07 грн; до 30.03.2014 35320,07 грн; до 30.04.2014 35320,07 грн; до 30.05.2014 35320,07 грн; до 30.06.2014 35320,07 грн; до 30.07.2014 35320,07 грн; до 30.08.2014 35320,07 грн; до 30.09.2014 35320,07 грн; до 30.10.2014 35320,07 грн; до 30.11.2014 35320,07 грн; до 30.12.2014 35320,07 грн; до 30.01.2015 35320,07 грн; до 30.02.2015 35320,07 грн; до 30.03.2015 35320,07 грн; до 30.04.2015 35320,07 грн; до 30.05.2015 35320,07 грн; до 30.06.2015 35320,07 грн; до 30.07.2015 35320,07 грн; до 30.08.2015 35320,07 грн; до 30.09.2015 35320,07 грн; до 30.10.2015 35320,07 грн; до 30.11.2015 35320,07 грн; до 30.12.2015 35320,07 грн; до 30.01.2016 35320,07 грн; до 30.02.2016 35320,07 грн; до 30.03.2016 35320,07 грн; до 30.04.2016 35320,07 грн; до 30.05.2016 35320,07 грн; до 30.06.2016 35320,07 грн; до 30.07.2016 35320,07 грн; до 30.08.2016 35320,07 грн; до 30.09.2016 35320,07 грн; до 30.10.2016 35320,07 грн; до 30.11.2016 35320,07 грн; до 30.12.2016 35320,07 грн; до 30.01.2017 35320,07 грн; до 30.02.2017 35320,07 грн; до 30.03.2017 35320,07 грн; до 30.04.2017 35320,07 грн; до 30.05.2017 35320,07 грн; до 30.06.2017 35320,07 грн; до 30.07.2017 35320,07 грн; до 30.08.2017 35320,07 грн; до 30.09.2017 35320,07 грн; до 30.10.2017 35320,07 грн; до 30.11.2017 35320,07 грн; до 30.12.2017 35320,07 грн; до 30.01.2018 35320,07 грн; до 30.02.2018 35320,07 грн; до 30.03.2018 35320,07 грн; до 30.04.2018 35320,07 грн; до 30.05.2018 35320,07 грн; до 30.06.2018 35320,07 грн; до 30.07.2018 35320,07 грн; до 30.08.2018 35320,07 грн; до 30.09.2018 35320,07 грн; до 30.10.2018 35320,07 грн; до 30.11.2018 35320,07 грн; до 30.12.2018 35320,07 грн; до 30.01.2019 35320,07 грн; до 30.02.2019 35320,07 грн; до 30.03.2019 35320,07 грн; до 30.04.2019 35320,07 грн; до 30.05.2019 35320,07 грн; до 30.06.2019 35320,20 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.02.2012 у справі №2а-2080/12/2670 стягнуто з Публічного акціонерного товариства "Київспецтранс" на користь Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 504610,11 грн. (п`ятсот чотири тисячі шістсот десять грн. 11 коп.).

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 23.10.2012 по справі 2а-2080/12/2670 розстрочено виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 березня 2012 року у справі №2а-2080/12/2670 за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Подільському районі м. Києва до Публічного акціонерного товариства "Київспецтранс" про стягнення податкового боргу в сумі 504 610,11 грн., на 84 (вісімдесят чотири) календарних місяці, шляхом щомісячного стягнення з Публічного акціонерного товариства "Київспецтранс" рівними частинами в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в загальній сумі 504 610,11 грн., а саме по 6007,26 грн. щомісячно до 30 травня 2019 року - 6007,26 грн. та 6007,53 грн. до 30 червня 2019 року.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.12.2011 у справі №2а-17380/11/2670 стягнуто з Публічного акціонерного товариства Київспецтранс на користь Державного бюджету (на р/р 34129999700008 одержувач: УДК у Подільському районі м. Києва, банк одержувача: ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019, код ЄДРПОУ 2607793) заборгованість з податку на додану вартість у розмірі 576624, 45 грн. (п`ятсот сімдесят шість тисяч шістсот двадцять чотири гривни сорок п`ять копійок).

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 15.11.2012 у справі №2а-17380/11/2670 розстрочено виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.12.2011 на 84 місяці, тобто, по 6 864, 57 грн. щомісячно.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.05.2012 по справі №2а-5778/12/2670 стягнуто з Публічного акціонерного товариства Київспецтранс до Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 360961,85 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.08.2012 по справі №2а-5778/12/2670 розстрочено виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.05.2012 шляхом встановлення наступного графіку стягнення з Публічного акціонерного товариства Київспецтранс до Державного бюджету України податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 360961,85 грн.: з серпня 2012 року по червень 2019 року щомісяця по 4297,16 грн., липень 2019 року 4297,57 грн.

Постановою Окружного адміністративного суд ум. Києва від 14.10.2014 по справі №826/12057/14 позов Державної податкової інспекції у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві задоволено частково. Постановлено стягнути з Приватного акціонерного товариства Київспецтранс (надалі -ПрАТ "Київспецтранс") заборгованість перед бюджетом у розмірі 3 607 090,00 грн.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 20.01.2015 по справі №826/12057/14 постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 14.10.2014 скасовано та прийнято нову, якою адміністративний позов Державної податкової інспекції у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві задоволено частково. Постановлено стягнути з ПрАТ "Київспецтранс" заборгованість перед бюджетом у розмірі 1 320 004,99 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.10.2015 по справі №826/12057/14 розстрочено Приватному акціонерному товариству "Київспецтранс" виплату заборгованості в сумі 1 320 004 (один мільйон триста двадцять тисяч чотири) грн. 99 коп. на 84 місяці (з серпня 2015 року по липень 2022 року) шляхом виплати вказаної суми частинами, а саме, до 30 червня 2022 року в розмірі 15 714, 34 грн. та до 31 липня 2022 року в розмірі 15 714,77 грн.

Суд звертає увагу, що в мотивувальних частинах ухвалах Київського апеляційного адміністративного суду та Окружного адміністративного суду міста Києва про розстрочення сплати заборгованості по справах 2а-2080/12/2670 та №826/12057/14, які набрали законної сили, було, зокрема, зазначено, що згідно статті 100 Податкового кодексу України платник податків має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов`язань або податкового боргу. Платник податків, який звертається до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань, вважається таким, що узгодив суму такого грошового зобов`язання.

Враховуючи положення пункту 100.2 статті 100 Податкового кодексу України ПрАТ "Київспецтранс" реалізовує своє право передбачене Кодексом адміністративного судочинства України на подачу заяви про розстрочення судового рішення.

Отже, вказаними вище судовими рішеннями позивачеві було розстрочено сплату відповідної суми податкового боргу, враховуючи право платника податків, передбачене статтею 100 ПК України та право особи, яка звернулась до суду, передбачене статтею 263 КАС України (в редакції, чинній на момент ухвалення відповідних рішень).

Поряд з цим, судом встановлено, що питання своєчасності сплати позивачем вказаних розстрочених сум грошового зобов`язання за перевіряємий період згідно з вказаними вище рішеннями суду про стягнення податкового боргу та ухвалами судів першої та апеляційної інстанції про розстрочення сплати такого боргу було предметом розгляду в адміністративній справі №826/11169/18.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 29.08.2019 у справі №826/11169/18, залишеного без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 26.11.2019, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у м. Києві від 11.06.2018 №0340341213 про застосування до позивача на підставі статті 126 Податкового кодексу України штрафних санкцій у розмірі 20% від суми грошового зобов`язання, що дорівнює 897 170, 18 грн.

Вказаним рішенням встановлено своєчасна сплата ПрАТ Київспецтранс розстрочених сум грошового зобов`язання згідно з вказаними вище рішеннями суду про стягнення податкового боргу та ухвалами судів першої та апеляційної інстанції про розстрочення сплати такого боргу: "...Отже, враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що наданими позивачем доказами підтверджується своєчасна сплата розстрочених сум грошового зобов`язання за перевіряємий період згідно з вказаними вище рішеннями суду про стягнення податкового боргу та ухвалами судів першої та апеляційної інстанції про розстрочення сплати такого боргу, а тому податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві від 11.06.2018 № 0340341213 є протиправним та підлягає скасуванню".

Відповідно до частини четвертої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Практика Європейського суду з прав людини, викладена, зокрема, у рішеннях по справах "Совтрансавто Холдінг" проти України" та "Україна-Тюмень" проти України", засвідчує, що одним з основних елементів верховенства права є принцип правової певності, який серед іншого передбачає, що рішення суду з будь-якої справи, яке набрало законної сили, не може бути поставлено під сумнів. Отже, викладені у наведених постановах адміністративних судів висновки в обов`язковому порядку повинні братися до уваги при вирішенні даного спору.

На обґрунтування правомірності застосування відносно позивача штрафних санкцій за несвоєчасну сплату узгодженого грошового зобов`язання, відповідач зазначає, що у перевіряємий період у ПрАТ Київпастранс обліковувався податкових борг, таким чином, кошти які сплачувались позивачем у відповідності до п. 87.9 ст. 87 Податкового кодексу України спрямовувались в рахунок погашення існуючої податкової заборгованості.

Водночас, жодних доказів, які б свідчили про наявність у позивача такої заборгованості станом на момент перерахування позивачем грошових коштів у відповідності до платіжних доручень, яка була погашена за рахунок останніх, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не надано.

Отже, матеріали справи не містять жодних доказів правомірності нарахування позивачу штрафних санкцій за порушення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання, за таких обставин суд дійшов висновку, що податкове повідомлення-рішення від 22.07.2020 №0605711213 підлягає скасуванню.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (ч. 2 цієї статті).

Відповідно до частини 2 статті 2 названого Кодексу у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Оцінюючи наявні в справі докази в їх сукупності та пояснення сторін, суд доходить висновку, що відповідачем не доведена правомірність своїх рішень, у зв`язку із чим адміністративний позов приватного акціонерного товариства Київспецтранс підлягає задоволенню.

Згідно з положеннями статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами ст.ст. 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов Приватного акціонерного товариства "Київспецтранс" задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (вул.Шолуденко, 33/19,Київ,04655, код ЄДРПОУ39439980) №0605711213 від 22.07.2019р.

3. Витрати по сплаті судового збору в сумі 19210грн. відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (вул.Шолуденко, 33/19,Київ,04655, код ЄДРПОУ39439980) на користь Приватного акціонерного товариства "Київспецтранс" (пр-кт. Правди, 85,Київ 208,04208, код ЄДРПОУ02772037">02772037) .

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Повний текст рішення складено 05.10.2020.

Суддя С.К. Каракашьян

Дата ухвалення рішення21.09.2020
Оприлюднено06.10.2020

Судовий реєстр по справі —640/16247/19

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 20.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 10.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 19.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 05.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 15.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні