Рішення
від 30.09.2020 по справі 200/7744/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 вересня 2020 р. Справа№200/7744/20

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С., розглянув у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Фермерського господарства ЛМ до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної та зобов`язання зареєструвати податкову накладну

за участю:

секретаря судового засідання Столяренко Я.С.,

від позивача: Онищенко І.В.

від відповідача 1: Вовченко С.М.

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ

Фермерське господарство ЛМ (надалі за текстом позивач) звернулося до суду із позовом про скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Донецькій області № 1779337/30414182 від 29.07.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.07.2020 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 07.07.2020.

За змістом викладеного в позові комісією Головного управління ДПС у Донецькій області (відповідача 1) безпідставно відмовлено позивачу в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.07.2020. Позивач зазначив, що в повідомленні про зупинення реєстрації податкової накладної, що передувало прийняттю рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, відповідачем 1 не було визначено чіткого переліку документів, надання яких є необхідним для реєстрації наданої податкової накладної. Не зважаючи на це, позивач надав всі наявні в нього документи, які на його думку були достатніми для підтвердження відбуття господарської операцій, що є підставою для реєстрації податкової накладної.

Крім цього позивач зазначив, що оскаржуване ним рішення відповідача 1 про відмову в реєстрації наданої ним податкової накладної не містить чіткої підстави відмови в реєстрації податкових накладної та не визначає конкретного документа, який не був наданий позивачем на вимогу податкового органу.

В судовому засіданні представник позивача надала пояснення аналогічні викладеним в позові, просив суд задовольнити позов.

Відповідач 1 - Головне управління ДПС у Донецькій області в наданому до суду відзиві проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечував. В обґрунтування правомірності прийнятого рішення про відмову в реєстрації податкової накладної зазначив, що після перевірки наданої позивачем накладної № 7 від 07.07.2020 на відповідність ознак безумовної реєстрації, відповідності відображених в ній показників критеріям ризиковості операцій встановлено, що відображені в ній операції відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, через що реєстрацію податкової накладної було зупинено. Про зупинення реєстрації податкової накладної позивачу було направлено повідомлення, в якому визначено виявлений критерій ризиковості операції та запропоновано платнику податків надати додаткові документи на підтвердження інформації в податковій накладній. Позивачем на вимогу податкового органу надані документи та пояснення, за наслідком розгляду яких комісією відповідача прийнято рішення про відмову в реєстрації зазначеної податкової накладної. Відповідно до викладеного у відзиві позивачем не надано документів, зі змісту яких комісія мала б можливість встановити походження товару, проданого позивачем контрагенту, тобто чи зазначений товар був придбаний чи самостійно вирощений. Необхідність встановлення походження товару та вирування відповідних документів цих документів обумовлена метою недопущення ухилення оподаткування.

В судовому засіданні представник відповідача 1 надав пояснення аналогічні викладеним у відзивах, просив суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог повністю.

Відповідач 2 відзиву на позов не надав.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою від 25.08.2020 відкрито провадження у справі, справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін. Ухвалою від 16.09.2020 суд перейшов до розгляду справи за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 30.09.2020. Протокольною ухвалою від 30.09.2020 підготовче провадження закрито, здійснено перехід до розгляду справи по суті після закінчення підготовчого судового засідання.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Фермерське господарство ЛМ (позивач) є юридичною особою, зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 30414182. За даними реєстру місцезнаходженням товариства є: 84170, Донецька обл., Слов`янський район, вул. Зелена, буд. 48, позивач перебуває на обліку Головному управлінні ДПС у Донецькій області (Слов`янсько-Лиманське управління, Слов`янська ДПІ).

01.07.2020 між ТОВ АЛМЕЙДА ГРУП (покупець) та ФГ ЛМ (постачальник) укладено договір поставки № АК-0107/20. За умовами цього договору постачальник (позивач) зобов`язався поставити і передати у власність, а покупець прийняти та оплатити товар у кількості, асортименті, за якістю та за цінами , вказаними у відповідних додатках до договору, що є невід`ємною частиною цього договору. Згідно пунктів 2.1., 2.2. договору кількість товару зазначається в специфікаціях, що є невід`ємною частиною договору. Якість товару, що постачається має відповідати в цілому вимогам діючого в Україні ДСТУ, а стосовно окремих якісних показників, вимогами зазначеним у відповідних додатках до договору, які є невід`ємною частиною цього договору. Специфікацією від 06.07.2020 сторони узгодили постачання ячменю врожаю 2020 року у кількості 110 тн +/- 10 % за ціною 4340,00 грн. за 1 тн. Згідно пункту 4 специфікації загальна вартість партії товару - 477 400,00 грн. Відповідно до пункту 6 постачальник забезпечує поставку товару /партії товару на умовах FCA/ франко перевізник за адресою: Донецька обл., с. Хрестище, згідно з Міжнародними правилами по інтерпретації комерційних термінів Інкотермс в редакції 2010 року.

В ході виконання умов укладеного договору позивачем сформовано податкову накладну № 7від 07.07.2020 - ПДВ в сумі 83 319,32 грн. за фактом постачання ячменю врожаю 2020 року у кількості 115,188 тн вартістю 499 915,92 грн. за видатковою накладною № РН-0000001 від 07.07.2020 (арк. справи 28).

17.07.2020 податкова накладна № 7 від 07.07.2020 направлена позивачем на реєстрацію в Єдиному реєстру податкових накладних. Квитанцією від 17.07.2020 позивача повідомлено про прийняття податкової накладної № 7 від 07.07.2020 (реєстраційний номер документа 9170408252) та зупинення її реєстрації на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

27.07.2020 позивачем надані пояснення та документи на підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній, реєстрацію якої зупинено, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням № 1 (арк. справи 20). За змістом наданих позивачем пояснень: ФГ ЛМ займається вирощуванням зернових та технічних культур, 07.07.2020 зібрали врожай та передали ТОВ АЛМЕЙДА ГРУП . Податкову накладну сформована з першою подією. Господарство забезпечено трудовими ресурсами та технікою.

Рішенням від 29.07.2020 № 1779337/30414182 комісією Головного управління ДПС у Донецькій області відмовлено в реєстрації наданої позивачем на реєстрацію податкової накладної №7 від 07.07.2020 (арк. справи 21).

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, визначаються положеннями Податкового кодексу України.

Пунктом 14.1.60 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що єдиним реєстром податкових накладних є реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України встановлений обов`язок платника скласти на дату виникнення податкових зобов`язань податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

За змістом пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341). Так, згідно пунктів 12, 13 цього Порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться їх перевірки, після чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що набрав чинності 01.02.2020 (далі за текстом Порядок № 1165).

Відповідно до вимог пункту 3 наведеного Порядку податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктом 5 цього Порядку передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку; показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку та відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Критерії ризиковості здійснення операцій затверджені Додатком № 3 до Порядку № 1165.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначений Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 520 від 12.12.2019 (надалі за тектсом Порядок № 520).

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Відповідно до пунктів 10- 12 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 5 Порядку визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктом 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

ОЦІНКА ДОВОДІВ СТОРІН ТА ВИСНОВКИ СУДУ

За змістом оскаржуваного позивачем рішення № 1779337/30414182 від 29.07.2020 підставою відмови в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.07.2020 визначено ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування; навантаження, розвантаження продукції; складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Пунктом 11 Порядку № 520 передбачено право комісії контролюючого органу на прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних чи розрахунків коригування після зупинення їх реєстрації з підстав ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку.

З матеріалів справи вбачається, що після зупинення реєстрації податкової накладної позивачем надані письмові пояснення разом із документами, визначеними на власний розсуд на підтвердження інформації в податковій накладній № 7 від 07.07.2020. Згідно наданих пояснень господарством позивача вирощено та зібрано врожай ячменю, який в подальшому продано ТОВ АЛМЕЙДА ГРУП . До пояснень надані копії договору постачання, укладеного між позивачем та ТОВ АЛМЕЙДА ГРУП № АК -0107-20 від 01.07.2020, специфікації від 06.07.2020, видаткової накладної РН № 0000001 від 07.07.2020, довіреності на прийняття ТМЦ від ТОВ АЛМЕЙДА ГРУП .

Положеннями Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ № 1165 від 11.12.2019 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань контролюючий орган має надати платнику податків пропозицію надати копії документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, про що зазначається в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. В пункті 5 Порядку 520 наведений примірний перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

В квитанції про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування кількісних та вартісних показників податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.07.2020 (арк. справи 18) не визначено чіткого переліку документів, які має надати позивач для подальшої реєстрації розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено. Так, відповідно до квитанції платник має надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію (відмову в реєстрації) податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідач 1 є суб`єктом владних повноважень у розумінні положень Кодексу адміністративного судочинства України, має спеціальну правосуб`єктність. Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Обов`язок надання документів платником податків кореспондує із правом контролюючого органу на витребування в платника податків певних документів у передбачених законом випадках. Втім, контролюючий орган під час витребування від платника податків документів, має визначити їх перелік, платник податку має чітко розуміти що саме від нього вимагає орган владних повноважень та мати можливість передбачати наслідки своєї поведінки в залежності від виконання чи невиконання вимоги контролюючого органу. Відсутність чіткої вимоги податкового органу до платника податків стосовно надання певного документу виключає можливість визнання правомірним застосування до такого платника негативних наслідків через невиконання такої вимоги.

Тотожна правова позиція викладена в постанові Верховного суду від 30.01.2020 по справі № 300/148/19.

Доводи відповідача 1 про ненадання позивачем документів про походження відчуженого ТОВ АЛМЕЙДА ГРУП товару (придбання чи вирощування) судом не приймаються, оскільки надані позивачем письмові пояснення від 22.07.2020 містять відомості про власне вирощування відчуженого ячменю, будь-яких документів щодо підтвердження цієї відповідачем не витребовувалось.

Крім цього, слід зазначити, що затверджена Порядком № 520 форма рішення про відмову в реєстрації податкової накладної передбачає необхідність визначення шляхом підкреслення конкретного документу наведеного переліку, що не був наданий. Однак оскаржуване позивачем рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не визначає конкретного документу, що не був наданий позивачем на вимогу податкового органу.

Із врахуванням встановлення під час розгляду справи судом факту надання позивачем пояснень та певних документів, визначених на власний розсуд, на підтвердження інформації зазначеної в податковій накладній, зокрема, видаткової накладної, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, договору та специфікацій до нього тощо, не визначення в оскаржуваному рішенні певного документу, що не був наданий свідчить про невідповідність такого рішення критеріям чіткості та зрозумілості акту індивідуальної дії, що є підставою визнання такого акту протиправним.

Правова позиція щодо приведення до протиправності акту індивідуальної дії невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості викладена в постанові Верховного суду по справі 822/1817/18 від 22.10.2018.

Враховуючи наведене, суд вважає, що прийняте комісією відповідача 1 рішення щодо відмови в реєстрації розрахунків коригування від 29.07.2020 № 1779337/0414182 через ненадання позивачем документів протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Пунктом 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 встановлено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Враховуючи те, що рішення про відмову комісії відповідача 1 в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.07.2020в ЄРПН є протиправним, суд дійшов висновку щодо обґрунтованості позовних вимог про зобов`язання відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну № 7 від 07.07.2020.

Отже, заявлені позивачем вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частин першої, третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Частиною 8 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

З огляду на таке, суд вважає за можливе покласти витрати, пов`язані із розглядом цієї справи у вигляді сплаченого позивачем судового збору на відповідача 1 - Головне управління ДПС у Донецькій області.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Податкового кодексу України, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) та Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 520 від 12.12.2019 та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Фермерського господарства ЛМ до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про скасування рішення № 1779337/30414182 від 29.07.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.07.2020 та зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 07.07.2020, - задовольнити повністю.

Скасувати рішення Головного управління ДПС у Донецькій області № 1779337/30414182 від 29.07.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.07.2020.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 07.07.2020.

Стягнути на користь Фермерського господарства ЛМ за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області судові витрати в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві ) гривні 00 копійок.

У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину рішень.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Повне судове рішення складено 05.10.2020 року.

ВІДОМОСТІ ПРО СТОРІН:

Позивач: Фермерське господарство ЛМ , адреса: 84170, Донецька обл.., Слов`янський район, с. Торець, вул. Зелена,буд. 48, ЄДРПОУ 30414182;

Відповідач 1: Головне управління ДПС у Донецькій області, адреса: 87515, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, ЄДРПОУ 43142826;

Відповідач 2: Державна податкова служба України, адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, ЄДРПОУ 43005393.

Суддя А.С. Михайлик

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2020
Оприлюднено08.10.2020
Номер документу92007992
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/7744/20-а

Ухвала від 25.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 02.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 16.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Постанова від 16.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Рішення від 30.09.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 25.08.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні