ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №1.380.2019.006213
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 вересня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий суддя Кравців О.Р.,
секретар судового засідання Шийович Р.Я.,
представник позивача Заяць Н.М.,
представник відповідача Жила В.С.,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області до Приватного акціонерного товариства ТВК Зелений континент про стягнення заборгованості.
Суть справи.
До Львівського окружного адміністративного суду звернулося Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (далі - позивач, ГУ ПФ України у Львівській області) із позовною заявою до Приватного акціонерного товариства ТВК Зелений континент (далі - відповідач, ПАТ ТВК Зелений континент ), в якому просить суд стягнути з відповідача на користь позивача 238985,14 грн.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає, що за відповідачем рахується заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах за Списком №2, яка не сплачена за період з 01.01.2018 по 31.10.2019 на загальну суму 238985,14 грн. Добровільно відповідач заборгованість не сплатив, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.
Ухвалою суду від 29.11.2019 позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою суду від 23.12.2019 провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи, за наявними матеріалами.
07.02.2020 за вх. №6741 від відповідача надійшов відзив на позовну заяву. Зазначив, що відповідач заявлені позовні вимоги не визнає та заперечує у повному обсязі.
Відомостями про призначення та фактичну виплату пенсій (пільгових пенсій) особам ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 не володіє, на адресу відповідача така інформація не надходила. Також зазначив, що йому не скеровано розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за 2018 - 2019 роки, а відповідно заявлені позовні вимоги є передчасними.
Також відповідач зазначив, що вказані особи набули право на отримання пенсії за віком, відповідно у відповідача відсутній обов`язок компенсувати витрати на виплату та доставку вказаних пенсій.
Крім викладеного відповідач не погоджується з розрахунком заборгованості, стверджує про розбіжності в заявленій до стягнення сумі та розрахунку.
Також відповідач вважає, що у матеріалах справи відсутні відомості про загальний стаж роботи пенсіонерів, який дає право на призначення пільгової пенсії, частку в такому загальному стажі роботи періоду роботи у відповідача, інших підприємствах, установах, організаціях.
Відповідач просив розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні, з повідомленням (викликом) сторін.
У задоволенні позовних вимог просив відмовити.
07.02.2020 за вх. №6736 від відповідача надійшло клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.
Ухвалою суду від 11.02.2020 клопотання представника відповідача задоволено, справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження, з викликом сторін.
01.04.2020 за вх. №2126ел. від позивача надійшла відповідь на відзив (засобами поштового зв`язку: 09.04.2020 за вх. №19161). Позивач вважає, що відповідачем не спростовано доводів позивача, просив позов задовольнити
09.09.2020 за вх. №8011ел. від відповідача надійшло клопотання про витребування доказів.
Представник відповідача в судовому засіданні 09.09.2020 подав заяву про залишення позовної заяви без розгляду.
24.09.2020 за вх. №48434 від позивача надійшли пояснення стосовно клопотання про залишення позовної заяви без розгляду.
28.09.2020 за вх. №8568ел. від відповідача надійшло клопотання про огляд оригіналів доказів.
28.09.2020 від позивача надійшло повторне клопотання про витребування доказів.
Згідно з заявою від 28.09.2020 за вх. №49052 від позивача надійшла заява про залишення без розгляду заяви представника відповідача від 09.09.2020 про залишення позовної заяви без розгляду.
В судовому засіданні 28.09.2020 представник відповідач подав заяву про залишення без розгляду поданих позивачем доказів.
Ухвалами суду без виходу до нарадчої кімнати від 28.09.2020 заяви відповідача про витребування доказів та про залишення без розгляду поданих позивачем доказів, відхилено судом.
Представник позивача позовні вимоги підтримав. Просив позов задовольнити.
Представник відповідача проти позову заперечив. Просив у задоволенні позову відмовити.
Суд заслухав пояснення представників сторін, з`ясував підстави позову, відзиву, відповіді на відзив, заперечення, фактичні обставини та відповідні їм правовідносини, дослідив письмові докази, та, -
в с т а н о в и в :
ПАТ ТВК Зелений континент зареєстроване як юридична особа 26.12.1994, ідентифікаційний код юридичної особи 00274849; основний вид діяльності згідно з КВЕД: 31.01 Виробництво меблів для офісів і підприємств.
Згідно з розрахунком заборгованості відповідача з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до п. б - з ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення за період з 01.01.2018 по 31.10.2019 складає 238985,14 грн., яка складається з:
- 4263,01 грн. - нарахування за попередні періоди;
- 30266,09 грн. - січень-березень 2018 року;
- 30440,85 грн. - квітень-червень 2018 року;
- 30440,85 грн. - липень-вересень 2018 року;
- 30440,85 грн. - жовтень-грудень 2018 року;
- 30633,84 грн. - січень-березень 2019 року;
- 35032,97 грн. - квітень-червень 2019 року;
- 35600,01 грн. - липень-вересень 2019 року;
- 11866,67 грн. - жовтень 2019 року /арк.спр.11/.
Працівники підприємства відповідача ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 отримали право на призначення пільгових пенсій за Списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України відповідно до постанови від 24.06.2016 за №461. Право на відповідні пенсії у вказаних осіб позивач підтвердив копіями документів, долучених до матеріалів справи: протоколами, розрахунками стажу, довідками про відпрацьовані дні для обчислення пільгової пенсії; поданнями про призначення пенсії; копіями трудових книжок; довідками про підтвердження трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.
Факт понесення відповідних витрат позивач підтвердив довідками /арк.спр.30-89/.
Однак у зв`язку з наявністю заборгованості у період з 01.01.2018 по 31.10.2019 в сумі 238985,14 грн. з відшкодування витрат на доставку та виплату пільгових пенсій за Списком №2, несплатою такої у добровільному порядку, позивач звернувся до суду про їх стягнення.
Вирішуючи справу суд керується таким.
Завданням адміністративного судочинства України відповідно до ч.1 ст. 2 КАС України є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Особливості відшкодування підприємствами витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, врегульовані Законами України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України (далі - Інструкція), що затверджена постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 №21-1, у редакції чинній станом на момент виникнення спірних правовідносин.
Згідно зі ст. 5 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування цей Закон регулює відносини, що виникають між суб`єктами системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці правовідносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що йому не суперечить.
Відповідно до положень п. 2 р. 15 Прикінцеві положення Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за Списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.
Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14 Закону України Про пенсійне забезпечення до набрання чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій та призначених відповідно до частин другої і третьої статті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється у такому порядку:
- підприємства та організації (крім сільськогосподарських товаровиробників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком;
- за рахунок коштів Державного бюджету України пенсії, призначені особам відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення (стосовно осіб, які на дату відшкодування віднесені до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) та відповідно до статті 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та після цієї дати відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 цього Закону (стосовно осіб, які працювали у сільськогосподарських товаровиробників, які на дату відшкодування віднесені до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) та частини третьої статті 114 цього Закону.
Абз. 4 п. 1 ст. 2 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування передбачено, що для платників збору, визначених пунктами 1 і 2 частини першої статті 1 цього Закону, крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та призначених після дня набрання чинності зазначеним Законом відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у період до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .
Для платників збору, визначених п. 1 та 2 ст. 1 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування , встановлюються ставки збору на обов`язкове державне пенсійне страхування в таких розмірах: 100 відсотків від об`єкта оподаткування, визначеного абзацом четвертим пункту 1 статті 2 цього Закону (п. 1 ст. 4 ЗУ Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування ).
Пунктом 6.1 Інструкції визначено, що для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення до набрання чинності Законом України від 03 жовтня 2017 року №2148-VІІІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій та призначених відповідно до частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування : особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за Списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів б - з статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення та пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .
Згідно з п. 6.4 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій.
За правилами, встановленими пунктом 6.7 Інструкції, передбачено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
Системний аналіз наведених норм доводить, що підприємства зобов`язані своєчасно відшкодовувати органам Пенсійного фонду України витрати на виплату та доставку пенсій особам, які працювали або працюють на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці за Списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України. Такі підприємства зобов`язані до 25-го числа кожного місяця внести відповідні суми на рахунки територіальних управлінь Пенсійного фонду України.
Аналогічна правова позиція висловлена Касаційним адміністративним судом у складі Верховного Суду у справах №826/3678/15 (постанова від 30.01.2018), №1170/2а-4153/12 (постанова від 06.02.2018).
Підставою для відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій є розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених за Списком №2.
В матеріалах справи містяться копії розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначених особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, відповідно до п.п. б - з ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення та п.п. 2-8 ч. 2 ст. 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування : з квітня 2018 року, з 2019 року, з квітня 2019 року, з липня 2019 року; з липня 2018 року, з квітня 2018 року; з 2018 року. Факт їх скерування підтверджено копіями повідомлень про вручення поштових відправлень та квитанцій /арк.спр.12-18, 134 зворот - 138, 153-160/, що спростовує доводи позивача про їх неодержання.
Вказані розрахунку, як і визначені у них суми відповідачем не оскаржувалися, а тому є чинними.
Суд критично оцінює покликання відповідача про невірність розрахунку суми заборгованості, оскільки представник позивача в судовому засіданні надав пояснення, що така складається із суми непогашеного залишку невідшкодованих витрат на доставку та виплату пільгових пенсій у сумі 4263,01 грн. та суми заборгованості за період з 01.01.2018 по 31.10.2019 у сумі 234722,13 грн. З огляду на викладене сума заборгованості 238985,14 грн. підтверджується вказаним вище розрахунком.
Крім цього суд вважає безпідставними покликання позивача щодо стажу працівників підприємства відповідача, оскільки вказане не є предметом спору у межах цієї справи.
Відповідач не надав доказів оскарження протоколів/розпоряджень про призначення пенсій особам, переліченим у розрахунках фактичних витрат, оскарження факту наявності обов`язку у відповідача щодо виплати відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій стосовно вказаних осіб.
Суд також зауважує, що покликання на те, що вище перелічені особи досягли 55 років, тобто віку, коли настає право на отримання пенсії за віком, відповідно відсутність у відповідача обов`язку компенсувати витрати на виплату пільгових пенсій в відповідний період є безпідставними, з огляду на таке.
Згідно з ст. 26 Закону України №1058 Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування зі змінами, внесеними Законом України №3668-VI Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи , особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року. Починаючи з 01.01.2018 право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років мають особи за наявності відповідного страхового стажу. До досягнення віку, встановленого абзацами першим і другим цієї частини, право на пенсію за віком за наявності відповідного страхового стажу мають жінки 1961 року народження і старші після досягнення ними такого віку: 55 років - які народилися по 30 вересня 1956 року включно; 55 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1956 року по 31 березня 1957 року; 56 років - які народилися з 1 квітня 1957 року по 30 вересня 1957 року; 56 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1957 року по 31 березня 1958 року; 57 років - які народилися з 1 квітня 1958 року по 30 вересня 1958 року; 57 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1958 року по 31 березня 1959 року; 58 років - які народилися з 1 квітня 1959 року по 30 вересня 1959 року; 58 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1959 року по 31 березня 1960 року; 59 років - які народилися з 1 квітня 1960 року по 30 вересня 1960 року; 59 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1960 року по 31 березня 1961 року; 60 років - які народилися з 1 квітня 1961 року по 31 грудня 1961 року.
Відповідачем також залишилось неспростованим твердження позивача про те, що позивач неодноразово звертався до суду із аналогічними спорами про стягнення заборгованості, однак за інші періоди, які задоволені судом та виконані відповідачем (наприклад у справі №813/4733/17 за період з жовтня по грудень 2017 року в сумі 33468,20грн.)
З позиції суду, неналежне виконання відповідачем вимог пенсійного законодавства України перешкоджає наповненню бюджету Пенсійного фонду України, що в свою чергу порушує права та інтереси інших громадян на отримання соціальних виплат.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.
Згідно зі ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Беручи до уваги вищевикладене суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги відповідають дійсним обставинам справи, та сума, відображена в позовній заяві, підтверджується належними доказами, а тому адміністративний позов підлягає задоволенню.
Згідно ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Враховуючи відсутність понесених витрат суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати стягненню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 19, 22, 25, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, п.п. 15.5 п. 15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -
в и р і ш и в:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватного акціонерного товариства Торгово-виробнича компанія Зелений континент (79035, м. Львів, вул. Зелена, 301; ЄДРПОУ 00274849) на користь Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (79016, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10; ЄДРПОУ: 13814885) заборгованість з відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , в частині пенсій призначених відповідно до пунктів б - з статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення (Список №2), за період з 01.01.2018 по 31.10.2019 в сумі 238985 (двісті тридцять вісім дев`ятсот вісімдесят п`ять) грн. 14 коп.
3. Судові витрати з відповідача не стягувати.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський окружний адміністративний суд до Восьмого апеляційного адміністративного суду, з врахуванням гарантій встановлених пунктом 3 Розділу VI Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України.
В судовому засіданні проголошено вступну і резолютивну частини рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 05.10.2020.
Суддя Кравців О.Р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2020 |
Оприлюднено | 07.10.2020 |
Номер документу | 92010238 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні