ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 580/4273/20 Суддя (судді) першої інстанції: В.В. Гаращенко
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 жовтня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Ключковича В.Ю.,
суддів Беспалова О.О.,
Парінова А.Б.,
за участю
секретаря судового засідання Вітчинкіної К.О.,
представника позивача Роя О.В.,
представника відповідача Олексюка Н.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року у справі за адміністративним позовом політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ в інтересах Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ до Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області про скасування постанови та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
Політична партія ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ в інтересах Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ звернулась до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області, в якому просила:
- визнати протиправною та скасувати постанову Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області №30 від 27.09.2020;
- зобов`язати Шполянську міську територіальну виборчу комісію Звенигородського району Черкаської області прийняти рішення, яким зареєструвати кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до Єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області, висунутих Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ згідно рішення конференції Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ від 21.09.2020.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись із вказаним рішенням, Шполянська міська територіальна виборча комісія Звенигородського району Черкаської області подала апеляційну скаргу, з підстав порушення судом першої інстанції норм матеріального права, в якій просить скасувати рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 01.20.2020 та ухвалити нове рішення, яким в задоволені позовних вимог відмовити повністю.
В апеляційній скарзі відповідач вказує, що організація партії, яка висунула кандидатів на відповідних виборах входить до складу суб`єктів виборчого процесу, при цьому політична партія в даних правовідносинах не може бути по відношенню до регіональної організації політичної партії організацією вищою рівня та діяти у її інтересах, оскільки остання реалізує свої повноваження під час виборчого процесу, як окремий суб`єкт.
Також, апелянт зазначає, що у постанові від 18.06.2019 у справі №855/150/19 Верховний Суд сформував правову позицію, відповідно до якої, якщо у документі відсутня печатка, або інший обов`язковий реквізит, то такий документ повинен вважатись відсутнім, відтак, слід звернути увагу, що на документах, поданих позивачем до виборчої комісії відсутні передбачені ст.219 Виборчого кодексу України печатки, а проставлені печатки не можуть бути визнані належними, адже вони не є печатками організації партії вищого рівня .
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, у якому просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 02.10.2020 - без змін, та зазначає, що Черкаська регіональна організація політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ є структурним підрозділом політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , у зв`язку з цим, рішення конференції Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , Єдиний виборчий список та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області засвідчені печаткою організації партії вищого рівня, та відповідають вимогами ст. 222 Виборчого кодексу України.
У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю - доповідача, думку представника позивача та думку представника відповідача, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів зазначає наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 12.02.2016 зареєстровано політичну партію ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ .
В переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, опублікованому на офіційній інтернет-сторінці Центральної виборчої комісії, наявна політична партія ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ (а.с.31, т.1).
Як вбачається з листа Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції України №34603/5.6-20 від 02.10.2020 Черкаська регіональна організація політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ зареєстрована 24.05.2016 без статусу юридичної особи. Голова регіональної організації - Терещенко Богдан Дмитрович .
Згідно відомостей, які містяться в матеріалах справи, розпорядженням голови політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ (№4 від 15.09.2020) скликано засідання вищої ради партії, відповідно до п. 6.9 та 7.2 статуту партії на 16.09.2020. На засіданні вищої ради партії 16.09.2020 визначено час, дату, місце проведення конференції Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ та норму представництва, визначено порядок денний.
19.09.2020 Шполянську міську територіальну виборчу комісію Звенигородського району Черкаської області повідомлено письмово про дату і час проведення конференції Черкаської РО ПП ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , за підписом секретаря ТВК Рудь Н.К.
21.09.2020 Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ на конференції прийнято рішення, оформлене протоколом №02/20 від 21.09.2020 про висування кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та затверджено Єдиний виборчий список та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
23.09.2020 Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ подано до Шполянської міської ТВК документи для реєстрації кандидатів у депутати Шполянської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ (а.с.52, т.1).
В силу ч. 1 ст. 78 КАС України обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.
Колегія суддів зазначає, що повнота та відповідність вимогам закону поданих за заявою 23 вересня 2020 року документів визнаються учасниками справи та не є спірним.
25.09.2020 Шполянська міська ТВК повідомила Черкаську РО ПП ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ про надходження заяви ОСОБА_2 про відкликання заяви про згоду на балотування від Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ .
Постановою Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області №30 від 27.09.2020 відмовлено Черкаській регіональній організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ в реєстрації кандидатів у депутати, у зв`язку з невідповідністю поданих документів (рішення конференції організації партії про висування кандидатів у депутати, Єдиний виборчий список та всі територіальні виборчі списки, документ про внесення організацією партії грошової застави) Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , та порушенням порядку висування кандидатів у депутати до Шполянської міської ради ОТГ.
Так, у постанові зазначено, що розглянувши подані Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ документи, комісія встановила, що:
- рішення конференції організації партії, скріплено печаткою не Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ ;
- Єдиний виборчий список та всі територіальні виборчі списки скріплено печаткою не Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ ;
- грошова застава внесена не організацією партії, яка висунула кандидата на посаду міського голови;
- кандидатом у депутати до Шполянської міської ради ОТГ ОСОБА_2 було подано заяву від 24.09.2020 про відкликання заяви про згоду балотуватись кандидатом у депутати та виключення його з єдиного та територіальних виборчих списків, на підставі даного факту було порушено присутність у кожній п`ятірці єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку округу №2 присутність чоловіків і жінок у відповідності до п9 ст. 219 Виборчого кодексу України, тому списки вважаються такими, що не відповідають вимогам Виборчого кодексу України, та вважаються такими, що відсутні;
- переглянувши відео конференції Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , що проводилася 21 вересня 2020 року комісія виявила порушення порядку висування кандидатів на посаду Шполянського міського голови.
Не погоджуючись із вказаною постановою, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, зокрема, що оскільки політична партія ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ є організацією партії вищого рівня по відношенню до Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , тому як наслідок, має право сплатити грошову заставу за організацію політичної партії на місцевому рівні та засвідчити рішення конференції організації партії про висування кандидатів у депутати, єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків.
Надаючи правову оцінку обставинам справи у взаємозв`язку з нормами законодавства, що регулюють спірні правовідносини, переглядаючи справу в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів виходить з наступного.
Відповідно до ст. 11 Виборчого кодексу України (далі, також - ВК України) громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.
Пунктом 3 частини 1 статті 22 ВК України визначено, що суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах.
Частиною 2 статті 216 ВК України визначено, що право висування кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації партій (далі - організація партії) у порядку, передбаченому цим кодексом.
Отже, організацією політичної партії, через яку реалізується право виборців висувати кандидатів у депутати міської ради (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше), є місцеві організації політичних партій .
Частиною 1 статті 219 ВК України визначено, що висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюється на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
Згідно частини 2 статті 220 Виборчого кодексу України висування кандидатів у депутати організацією партії у кожному багатомандатному виборчому окрузі відбувається на її конференції, зборах у порядку, встановленому статутом партії та цією статтею.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 222 ВК України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею документу про внесення організацією партії або кандидатом грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу.
Абзацом 4 частини 2 статті 225 Виборчого кодексу України передбачено, що організація партії, яка висунула список кандидатів у депутати обласної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, або організація відповідної партії вищого рівня, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, на кожні 90 тисяч виборців відповідного єдиного територіального виборчого округу для кожного виду виборів окремо.
Таким чином, за змістом вказаних норм грошова застава вноситься місцевою організацією партії, яка висунула кандидатів у депутати обласної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, або організація відповідної партії вищого рівня .
Так, на підтвердження сплати грошової застави Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ позивачем надано платіжне доручення №3 від 21.09.2020 на суму 6463, 00 грн., згідно якого призначення платежу: грошова застава ПП ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ за висування кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області . (а.с.51, т.1).
Колегія суддів звертає увагу, що пунктом 5.9.2 статуту політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , затвердженого рішенням чергового з`їзду політичної партії, протокол №29-02 від 29.02.2020, визначено, що регіональними парторганізаціями партії є в тому числі обласні парторганізації, а відповідно до п. 5.9.5 та 5.9.6 Статуту регіональна парторганізація створюється за рішенням Вищої Ради Партії та реєструється без набуття статусу юридичної особи або зі статусом юридичної особи за рішенням Вищої Ради Партії; регіональна парторганізація має право на виготовлення печаток, штампів, бланків зі своїм найменуванням, зразки яких затверджуються Вищою Радою Партії.
З листа Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції України №34603/5.6-20 від 02.10.2020 колегією суддів встановлено, що Черкаська регіональна організація політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ зареєстрована 24.05.2016 без статусу юридичної особи. Голова регіональної організації - Терещенко Богдан Дмитрович .
Таким чином, суд апеляційної інстанції приходить висновку, що у Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ відсутні власні печатки, штампи, бланки та рахунок, при цьому політична партія ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ є організацією партії вищого рівня по відношенню до Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , і судом не встановлено, що між Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ та політичною партією ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ зареєстровані інші організації партії вищого рівня по відношенню до Черкаської регіональної організації.
Відтак, з огляду на вищезазначене, відповідно до ч. 2 ст. 225 Виборчого кодексу України політична партія ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ має право сплатити грошову заставу за організацію політичної партії на місцевому рівні.
Таким чином, доводи апелянта про те, що лише Черкаська регіональна організація політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ має право самостійно сплатити грошову заставу за кандидатів у депутати є безпідставними та відхиляються колегією суддів у зв`язку з їх необґрунтованістю.
Щодо необхідності засвідчення рішення конференції організації партії, єдиного та територіального виборчих списків саме печаткою Черкаської регіональної організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ , колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 222 Виборчого кодексу України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею, у тому числі, таких документів:
- рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії.
- єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня.
Отже, Виборчий кодекс України містить такі ж вимоги щодо засвідчення рішення конференції організації партії про висування кандидатів у депутати, єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків, що і вимоги до сплати грошової застави політичною партією вищого рівня, а відтак, з аналогічних підстав колегія суддів вважає безпідставними доводи апелянта щодо відсутності, як того передбачає ст.219 ВК України, печаток на документах, поданих позивачем до виборчої комісії, оскільки проставлені печатки політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ є належними, адже вони є печатками організації партії вищого рівня.
Таким чином, з огляду на зазначене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність відмови Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області в реєстрації кандидатів у депутати Черкаській регіональній організації політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ з підстав, визначених у п. 1-3 постанови Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області №30 від 27.09.2020.
Відповідно до ч. 1 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, що ним, в даному випадку не виконано.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Враховуючи, що відносно інших обставин, які стали підставою для прийняття оскаржуваної постанови (викладені в п. 4-5 останньої), апеляційна скарга Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області не містить жодних доводів та пояснень щодо таких висновків Шполянської міської ТВК та доводів на спростування висновків суду першої інстанції, а відтак, в частині висновків відповідача, та спростування таких судом першої інстанції, щодо невідповідності списків вимогам Виборчого кодексу України, та порушень Черкаською регіональною організацією політичної партії ОШУКАНІ УКРАЇНЦІ порядку висування кандидатів на посаду Шполянського міського голови, рішення суду першої інстанції апеляційним судом не переглядається.
Зазначене узгоджується з позицією, викладеною в п. 13.1 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України Про судове рішення в адміністративній справі від 20 травня 2013 року №7 , відповідно до якого у разі часткового оскарження судового рішення суд апеляційної інстанції в описовій частині свого рішення повинен зазначити, в якій частині рішення суду першої інстанції не оскаржується, і при цьому не має права робити правові висновки щодо неоскарженої частини судового рішення.
Таким чином, доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження під час перегляду справи судом апеляційної інстанції та не можуть бути підставою для скасування рішення суду першої інстанції.
Згідно ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
За таких обставин, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що рішення суду першої інстанції винесене з дотриманням норм матеріального та процесуального права, судом повно з`ясовано обставини справи, а доводи апеляційної скарги не спростовують правильність висновків суду першої інстанції, у зв`язку з чим підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.
Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Згідно частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Частиною першою стані 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на І січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подасться до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 р. № 3674-VI ставка судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" передбачено, що з 1 січня 2020 року установлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 2102 грн.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про відсутність підстав для скасування рішення суду першої інстанції, враховуючи, що при зверненні з апеляційною скаргою відповідачем не було сплачено судовий збір, з Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області на користь Державного бюджету України слід стягнути витрати зі сплати судового збору у розмірі 3153,00 грн. за подання апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 272, 273, 308, 310, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області залишити без задоволення.
Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року залишити без змін.
Стягнути з Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області (м. Шпола, Звенигородський район, Черкаська область, вул. Лозуватська, 59, ЄДРПОУ 43764699) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (Отримувач: УК у Печерському районі/Печерський район, ЄДРПОУ отримувача: 38004897, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО банку: 899998, рахунок отримувача: UA638999980313171206081026007, код класифікації доходів бюджету: 22030101, призначення платежу: 101; (ЄДРПОУ/РНОКПП апелянта); за розгляд апеляційної скарги (назва апелянта); Шостий апеляційний адміністративний суд; справа № (номер судової справи)) судовий збір у розмірі 3153,00 грн. (три тисячі сто п`ятдесят три гривні).
Постанова набирає законної сили з моменту проголошення і оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя В.Ю. Ключкович
Судді А.Б. Парінов
О.О. Беспалов
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2020 |
Оприлюднено | 07.10.2020 |
Номер документу | 92019773 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні