Справа № 2-а-2868/08
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІН ІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«22» вересня 2008 року М. Чернігів
Чернігівський окружний адмін істративний суд у складі:
Головуючої судді - Кашпур О.В.
при секретарі - Демченко О.А.
розглянувши у відкритому суд овому засіданні справу за позовом відділення фонду соціального захист у інвалідів у Чернігівській області до відкритого акціонерного товари ства «Ніжинська пересувна механізована колона № 286» про стягнення адмін істративно-господарських санкцій та пені , -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з по зовом до відкритого акціонерного товариства «Ніжинська пересувна меха нізована колона № 286» і просить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету 9659 , 57 грн. адміністративно-г осподарських санкцій та 405 , 60 грн. пе ні на слідуючи реквізити: р/р 31218230700005 , банк одержувач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22820749 , МФО 853592 , одержувач - Державний бюдже т України , м. Ніжин , мотивую чи тим , що відповідач у 2007 році не ви конав встановлених чинним законодавства вимог щодо нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.
Представник позивача підтрим ала позовні вимоги.
Відповідач до суду не зявився , про причину неявки не повідомив. З а таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підста ві наявних у справі доказів.
Заслухавши пояснення представника позивача , дослідивши матеріали справи , суд вважає наступне:
Встановлено , щ о відкрите акціонерне товариство «Ніжинська пересувна механізована ко лона № 286» не виконало нормативу робочих місць для працевлаштування інва лідів в кількості одного робочого місця.
Частиною 1 статті 19 Закону України «Про основи соціаль ної захищеності інвалідів в Україні» передбачено , що для підприємств , установ , організацій , у тому числі підприємств , організа цій громадських організацій інвалідів , фізичних осіб , які використовують найману працю , установлюється норматив робочих місць для працевла штування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу , а якщо працює від 8 до 25 осіб , - у кількості одного робочого місця.
Відповідно до ч. 2 , 3 зазначеної статті закону роботодавці самостійно ро зраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів від повідно до нормативу , встановлен ого частиною першої цієї статті , т а самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок норматив ів робочих місць.
Наказом Міністерства праці та соціальної політики У країни від 10.02.2007 року № 42 затверджена форма звітності № 10-ПІ "Звіт про зайняті сть і працевлаштування інвалідів" та Інструкція щодо її заповнення. Згід но п.3.1. Інструкції середньооблікова кількість штатних працівників облі кового складу за рік визначається відповідно до п.3.2. Інструкції зі статис тики кількості працівників , затв ердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 року № 1442/11722. За таким же правилом визначається середньооблікова кількість штат них працівників за рік , яким відпо відно до чинного законодавства встановлена інвалідність.
Відповідно до частини 1 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності і нвалідів в Україні" роботодавці , д е середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша , ніж встановлено нормативом , щороку сплачують відповідним ві дділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господ арські санкції , сума яких визнача ється у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підп риємстві , установі , організації , у тому числі підприємстві , організації громадських організацій інвалідів , фізичної особи , яка використовує найману працю , за кожне робоче місце , призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте ним , а підпр иємства на яких працює від 8 до 15 осіб - у розмірі половини середньої річної заробітної плати.
Адміністративно-господарс ькі санкції в ідповідач повинен був розрахувати і сплатити самостійно в с трок до 15 квітня року , наступного з а роком , в якому відбулося порушен ня нормативу , однак до цього часу сума заборгованості до Державного бюджету сплачена не була. Згідно розр ахунку позивача сума адміністративно господарських санкцій , яку необхідно сплатити відповід ачу , становить 9659 , 57 грн.
Відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» , Порядку сплати підприємствами , установами , організаціями та фізичними особами , що її використовують найману пра цю , суми адміністративно-господа рських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для праце влаштування інвалідів , затвердж еним постановою Кабінету Міністрів України № 70 від 31.01.2007 року , Порядком нарахування пені та її с плати затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 223 від 15.05.2007 року передбачено , що порушення термінів сплати адміністративно-госпо дарської санкції тягне за собою нарах ування пені у розмірі 120 відсотків річних облікової ставки НБУ за кожний д ень прострочення , що діяла на моме нт сплати , нарахованої на повну су му недоїмки за весь її строк.
На підставі вищевказаного на суму заборгованості була нарахована пеня -405 , 60 грн.
За наведених обставин , позовні вимоги підтверджені належними та допустими ми доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст. 94 КАС України з відповідача не с тягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного су дочинства України , суд , -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з відкритого акціон ерного товариства «Ніжинська пересувна механізована колона № 286» (рахун ок 26005302835523 , МФО 353434 , код ЄДРПОУ 01351546 , банк ПІБ м. Ніжин) в дохід Державного бюджету України 9659 , 57 грн. адміністративно-господарсь ких санкцій та 405 , 60 грн. пені на сліду ючи реквізити: р/р 31218230700005 , банк одержу вач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22820749 , МФО 853592 , одержувач -Державний бюдже т України , м. Ніжин.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження , якщо таку заяву не було подано. Як що заяву про апеляційне оскарження було подано , але апеляційна скарга не була подана у встановлений с трок ,
Постанова набирає законної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апеляційної скарги Постанова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після закі нчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляці йного адміністративного суду через суд першої інстанції , який ухвалив постанову. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення постано ви. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається прот ягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне о скарження , якщо скарга подається у строк , встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2008 |
Оприлюднено | 29.04.2010 |
Номер документу | 9202925 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Кашпур О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні