Постанова
від 22.09.2008 по справі 2-а-2868/08
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2-а-2868/08

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІН ІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

«22» вересня 2008 року М. Чернігів

Чернігівський окружний адмін істративний суд у складі:

Головуючої судді - Кашпур О.В.

при секретарі - Демченко О.А.

розглянувши у відкритому суд овому засіданні справу за позовом відділення фонду соціального захист у інвалідів у Чернігівській області до відкритого акціонерного товари ства «Ніжинська пересувна механізована колона № 286» про стягнення адмін істративно-господарських санкцій та пені , -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з по зовом до відкритого акціонерного товариства «Ніжинська пересувна меха нізована колона № 286» і просить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету 9659 , 57 грн. адміністративно-г осподарських санкцій та 405 , 60 грн. пе ні на слідуючи реквізити: р/р 31218230700005 , банк одержувач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22820749 , МФО 853592 , одержувач - Державний бюдже т України , м. Ніжин , мотивую чи тим , що відповідач у 2007 році не ви конав встановлених чинним законодавства вимог щодо нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Представник позивача підтрим ала позовні вимоги.

Відповідач до суду не зявився , про причину неявки не повідомив. З а таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підста ві наявних у справі доказів.

Заслухавши пояснення представника позивача , дослідивши матеріали справи , суд вважає наступне:

Встановлено , щ о відкрите акціонерне товариство «Ніжинська пересувна механізована ко лона № 286» не виконало нормативу робочих місць для працевлаштування інва лідів в кількості одного робочого місця.

Частиною 1 статті 19 Закону України «Про основи соціаль ної захищеності інвалідів в Україні» передбачено , що для підприємств , установ , організацій , у тому числі підприємств , організа цій громадських організацій інвалідів , фізичних осіб , які використовують найману працю , установлюється норматив робочих місць для працевла штування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу , а якщо працює від 8 до 25 осіб , - у кількості одного робочого місця.

Відповідно до ч. 2 , 3 зазначеної статті закону роботодавці самостійно ро зраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів від повідно до нормативу , встановлен ого частиною першої цієї статті , т а самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок норматив ів робочих місць.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики У країни від 10.02.2007 року № 42 затверджена форма звітності № 10-ПІ "Звіт про зайняті сть і працевлаштування інвалідів" та Інструкція щодо її заповнення. Згід но п.3.1. Інструкції середньооблікова кількість штатних працівників облі кового складу за рік визначається відповідно до п.3.2. Інструкції зі статис тики кількості працівників , затв ердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 року № 1442/11722. За таким же правилом визначається середньооблікова кількість штат них працівників за рік , яким відпо відно до чинного законодавства встановлена інвалідність.

Відповідно до частини 1 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності і нвалідів в Україні" роботодавці , д е середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша , ніж встановлено нормативом , щороку сплачують відповідним ві дділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господ арські санкції , сума яких визнача ється у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підп риємстві , установі , організації , у тому числі підприємстві , організації громадських організацій інвалідів , фізичної особи , яка використовує найману працю , за кожне робоче місце , призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте ним , а підпр иємства на яких працює від 8 до 15 осіб - у розмірі половини середньої річної заробітної плати.

Адміністративно-господарс ькі санкції в ідповідач повинен був розрахувати і сплатити самостійно в с трок до 15 квітня року , наступного з а роком , в якому відбулося порушен ня нормативу , однак до цього часу сума заборгованості до Державного бюджету сплачена не була. Згідно розр ахунку позивача сума адміністративно господарських санкцій , яку необхідно сплатити відповід ачу , становить 9659 , 57 грн.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» , Порядку сплати підприємствами , установами , організаціями та фізичними особами , що її використовують найману пра цю , суми адміністративно-господа рських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для праце влаштування інвалідів , затвердж еним постановою Кабінету Міністрів України № 70 від 31.01.2007 року , Порядком нарахування пені та її с плати затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 223 від 15.05.2007 року передбачено , що порушення термінів сплати адміністративно-госпо дарської санкції тягне за собою нарах ування пені у розмірі 120 відсотків річних облікової ставки НБУ за кожний д ень прострочення , що діяла на моме нт сплати , нарахованої на повну су му недоїмки за весь її строк.

На підставі вищевказаного на суму заборгованості була нарахована пеня -405 , 60 грн.

За наведених обставин , позовні вимоги підтверджені належними та допустими ми доказами і підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст. 94 КАС України з відповідача не с тягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного су дочинства України , суд , -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з відкритого акціон ерного товариства «Ніжинська пересувна механізована колона № 286» (рахун ок 26005302835523 , МФО 353434 , код ЄДРПОУ 01351546 , банк ПІБ м. Ніжин) в дохід Державного бюджету України 9659 , 57 грн. адміністративно-господарсь ких санкцій та 405 , 60 грн. пені на сліду ючи реквізити: р/р 31218230700005 , банк одержу вач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22820749 , МФО 853592 , одержувач -Державний бюдже т України , м. Ніжин.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження , якщо таку заяву не було подано. Як що заяву про апеляційне оскарження було подано , але апеляційна скарга не була подана у встановлений с трок ,

Постанова набирає законної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апеляційної скарги Постанова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після закі нчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляці йного адміністративного суду через суд першої інстанції , який ухвалив постанову. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення постано ви. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається прот ягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне о скарження , якщо скарга подається у строк , встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.09.2008
Оприлюднено29.04.2010
Номер документу9202925
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-2868/08

Постанова від 22.09.2008

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 19.01.2009

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Смілянець Е.С.

Ухвала від 09.09.2008

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Бойко С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні