Рішення
від 07.10.2020 по справі 480/6614/20
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 жовтня 2020 року Справа № 480/6614/20

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Опімах Л.М.

за участю секретаря судового засідання - Заіченко А.М.,

позивача - ОСОБА_1 ,

представника відповідача - Ольховик Т.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/6614/20 за позовом ОСОБА_1 до Лебединської міської територіальної виборчої комісії Сумського району Сумської області про визнання протиправними та скасування постанов, -

В С Т А Н О В И В:

05.10.2020 ОСОБА_1 (далі - Позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом, який підтримала у судовому засіданні, мотивуючи його тим, що 28 вересня 2020 року Лебединська міська територіальна виборча комісія (далі - Відповідач) зареєструвала її кандидатом в депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Сумської обласної організації політичної партії Наш край .

03 жовтня 2020 року за результатами розгляду скарги кандидата в депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області ОСОБА_2 . Відповідачем прийнято постанову №47 та постанову №47 (уточнену), відповідно до яких скасовано реєстрацію позивача як кандидата у депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року. Зі змісту постанов вбачається, що Відповідачем з`ясовано, що Позивач, висунута Сумською обласною організацією Політичної партії Наш край в єдиному виборчому списку як безпартійна, але з 11.11.2004 вона є керівником Лебединської міської організації Партії Відродження .

Вказані постанови Позивач вважає протиправними і просить скасувати, вказуючи на порушення процедури прийняття територіальною виборчою комісією рішення, зокрема в частині прийняття рішення без засідання комісії та неповідомлення Позивача про розгляд, що позбавило її можливості надати пояснення стосовно припинення її членства у партії Відродження . Крім того, позивач відповідно до положень ст.6 Закону України Про політичні партії в Україні припинила своє членство в політичній партії Відродження шляхом подання заяви 16.09.2020 до статутних органів партії і з цього часу є безпартійною. Обставини перебування її у цій партії досліджувалися Відповідачем при реєстрації кандидатом в депутати.

Відповідач відзиву на позов не подав, представник відповідача, голова Лебединської міської територіальної виборчої комісії Сумського району Сумської області Ольховик Т.С., в судовому засіданні проти задоволення позову заперечила. Обгрунтовуючи заперечення, пояснила, що 01.01.2020 до комісії надійшла скарга від кандидата в депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області ОСОБА_2 , в якій він вказав, що Позивач на момент реєстрації її кандидатом у депутати є керівником іншої партії, відмінної від тієї, яка висунула її кандидатом, просив провести перевірку та вжити невідкладних заходів щодо скасування її реєстрації. До скарги наданий витяг із відомостей Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції міста Суми про зареєстрованих місцевих організацій політичних партій в межах міста Лебедин та району.

У зв`язку з цим було призначене засідання Лебединської міської територіальної виборчої комісії Сумського району Сумської області, яке розпочалося 03 жовтня 2020 року о 14 год.00 хв. В ході засідання було з`ясовано, що ряд кандидатів у депутати, в тому числі і ОСОБА_1 , є керівниками інших партій, ніж ті, які висунули їх кандидатами, що є порушенням ч.2 ст.219 Виборчого кодексу України. Було запропоновано прийняти рішення про скасування їх реєстрації кандидатами в депутати до Лебединської міської ради. Проте, за наслідками голосування рішення було не прийнято.

О 16год.00хв. цього ж дня було проведене ще одне засідання, в ході якого комісія прийняла рішення про скасування реєстрації кандидатів в депутати до Лебединської міської ради, в тому числі і Позивача.

Рішення комісії оформлене постановами №47 та №47( уточнена) від 03.10.2020. Уточнену постанову оформили у зв`язку з необхідністю уточнити перелік кандидатів у депутати, реєстрацію яких було вирішено скасувати.

Також представник відповідача зазначив, що засобами телефонного зв`язку Позивач напередодні була повідомлена про засідання комісії, проте на засідання не з`явилася.

Заслухавши позивача, дослідивши письмові докази у справі, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 03 жовтня 2020 року за результатами розгляду скарги кандидата в депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області ОСОБА_2 . Відповідачем прийнято постанову №47 та постанову №47 (уточнену), відповідно до яких скасовано реєстрацію Позивача як кандидата у депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та виключено із єдиного та територіального виборчих списків. Зі змісту постанов вбачається, що Відповідачем з`ясовано, що Позивач, висунута Сумською обласною організацією Політичної партії Наш край в єдиному виборчому списку як безпартійна, але з 11.11.2004 вона є керівником Лебединської міської організації Партії Відродження .

Зазначені постанови суд вважає протиправними та такими, що підлягають скасуванню, з огляду на таке.

На виконання частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Підготовка та проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, регулюється Виборчим кодексом України (далі - Кодекс).

Відповідно до частини 2 статті 192 згаданого Кодексу, вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також депутатів міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) проводяться за системою пропорційного представництва за відкритими виборчими списками місцевих організацій політичних партій (далі - виборчі списки) у територіальних виборчих округах, на які поділяється єдиний багатомандатний виборчий округ, що збігається з територією відповідно Автономної Республіки Крим, області, району, міста, району в місті, села, селища згідно з адміністративно-територіальним устроєм або територією міської, сільської, селищної територіальної громади.

Згідно зі статтею 193 Кодексу депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.

Повноваження територіальних виборчих комісій щодо організації підготовки і проведення місцевих виборів визначені ст.206 Виборчого кодексу України, до яких відносяться, зокрема, повноваження щодо реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірених осіб, представників, уповноважених осіб організацій партій - суб`єктів відповідного виборчого процесу та видачі їм посвідчення; розгляду питання щодо скасування реєстрації кандидатів у випадках, передбачених цим Кодексом.

Перелік підстав для скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, окремого кандидата у депутати, включеного до єдиного та/або єдиного та територіального виборчих списків організації партії (під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) із виключенням його з відповідних виборчих списків, про скасування реєстрації окремого кандидата у депутати у багатомандатному виборчому окрузі (під час виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) передбачений ст.231 Виборчого кодексу України.

Вимоги щодо організації роботи виборчих комісій, документування діяльності виборчих комісій закріплені статтями 36,37 Виборчого кодексу України. Так, відповідно до ч.1 ст.36 Кодексу орядок організації роботи виборчих комісій нижчого рівня визначається Центральною виборчою комісією відповідно до цього Кодексу. Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов`язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги.

Відповідно до абзацу третього ч.8 ст.36 Кодексу на засіданні виборчої комісії при розгляді заяви чи скарги мають право бути присутніми заявник, суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скарзі, або представник заявника, суб`єкта звернення зі скаргою, суб`єкта оскарження, заінтересованої особи, зазначеної у скарзі.

Статтею 37 Кодексу визначено, що документування діяльності виборчих комісій здійснюється у порядку, встановленому цим Кодексом та порядком ведення діловодства виборчих комісій, що затверджується Центральною виборчою комісією.

На засіданні виборчої комісії протокол засідання веде секретар комісії. За відсутності секретаря комісії чи у разі невиконання ним своїх повноважень на засіданні комісія обирає зі свого складу секретаря засідання, який виконує обов`язки секретаря комісії на відповідному засіданні та при оформленні документів засідання. Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання). Протокол засідання комісії надається для ознайомлення членам комісії на їхню вимогу не пізніше наступного засідання комісії, при цьому член комісії має право його підписати. Протокол засідання комісії може бути наданий для ознайомлення суб`єкту виборчого процесу на його вимогу не пізніше наступного засідання комісії.

Рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити:

1) найменування комісії;

2) найменування постанови;

3) дату, час та місце її прийняття і порядковий номер;

4) мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії;

5) посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови;

6) резолютивну частину.

Постанова підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання).

Постанова, прийнята виборчою комісією, не пізніше 11 години наступного дня після її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування, у день голосування та під час підрахунку голосів, встановлення підсумків голосування, - не пізніш як через чотири години після завершення засідання виборчої комісії вивішується для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії, облаштованому у приміщенні комісії у місці, вільно доступному для відвідувачів.

У такі самі строки постанова, прийнята окружною виборчою комісією, надсилається через автоматизовану інформаційно-аналітичну систему до Центральної виборчої комісії, яка оприлюднює її на своєму офіційному веб-сайті невідкладно після надходження.

Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови, прийнятої напередодні дня голосування та в день голосування, - невідкладно.

10 серпня 2020 року постановою Центральної виборчої комісії №173 (далі - Постанова №173) затверджений Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, який спрямований на забезпечення однакового застосування положень Виборчого кодексу України з питань організації роботи виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (крім Центральної виборчої комісії) (далі - виборчі комісії) і на підставі статей 36, 37 Кодексу встановлює єдиний порядок роботи виборчих комісій, у тому числі з документами, заявами (клопотаннями), скаргами, пропозиціями (зауваженнями), запитами (далі - документи, звернення), з моменту їх створення або одержання до завершення виконання або відправлення чи передачі на зберігання до відповідної архівної установи.

Пунктом 2 Постанови №173 визначено, що основною формою роботи виборчої комісії є засідання (п.2.1), на засіданні виборчої комісії ведеться протокол засідання (п. 2.5).

Відповідно до п.9.1. Постанови №173 за результатами розгляду та обговорення питання на засіданні виборча комісія ухвалює рішення. Пунктами 9.6 та 9.7 Постанови №173 передбачено, що рішення виборчої комісії з розглянутого питання порядку денного письмово оформляється у формі постанови (додаток 1) згідно з вимогами пункту 9.7 та розділу 10 цього Порядку. Постанова виборчої комісії повинна містити:

- найменування комісії;

- найменування постанови;

- час, дату та місце її прийняття;

- порядковий номер;

- мотивувальну частину;

- нормативно-правове обґрунтування;

- резолютивну частину.

Найменування постанови виборчої комісії повинно бути лаконічним та відображати її основний зміст. Якщо в постанові йдеться про кілька питань, найменування може бути узагальненим.

Мотивувальна частина постанови повинна містити посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні, встановлені факти та підстави для ухвалення рішення.

Нормативно-правовим обґрунтуванням постанови є посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня або судові рішення, якими керувалася комісія під час прийняття постанови.

Резолютивна частина постанови повинна містити відповідне рішення виборчої комісії, викладене у формі висновку, із зазначенням завдань і заходів, спрямованих на реалізацію повноважень комісії з питання, що розглядається.

Резолютивна частина постанови може містити вказівки на необхідність доведення змісту постанови до суб`єктів, на яких поширюється її дія, виконавців, осіб, на яких покладається контроль за виконанням документа, а також строки його виконання та додатки.

Резолютивна частина постанови складається з пронумерованих пунктів та підпунктів.

Відповідно до п. 10.1.-10.4 Постанови №137 постанова, прийнята на засіданні виборчої комісії, підлягає відповідному оформленню для підписання, видачі (надсилання) і оприлюднення. Оформлення постанови здійснюється секретарем комісії (секретарем засідання).

У разі ухвалення на засіданні виборчої комісії пропозицій щодо внесення змін до тексту постанови секретар комісії (секретар засідання) вносить відповідні зміни під час доопрацювання постанови.

Прийнята на засіданні виборчої комісії постанова після її оформлення підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання) із зазначенням фактичної посади, ініціалу імені і прізвища особи, яка підписала документ.

Додатки до постанови підписує секретар комісії (секретар засідання).

Прийняті виборчою комісією постанови повинні мати наскрізну послідовну нумерацію в межах одного календарного року.

Зі змісту оскаржуваних постанов вбачається, що Відповідач дійшов висновку про порушення під час реєстрації Позивача кандидатом у депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області вимог ч.2 ст.217 та ч.2 ст.219 Виборчого кодексу України, а саме що ОСОБА_1 , висунута Сумською обласною організацією Політичної партії Наш край в єдиному виборчому списку як безпартійна, але з 11.11.2004 є керівником Лебединської міської організації Партія Відродження ( а.с. 12-16). Такий висновок грунтується на інформації Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції міста Суми, який надійшов до виборчої комісії 18.09.2020.

Суд не погоджується із зазначеним висновком Відповідача, виходячи з такого.

Відповідно до ч.2 ст.217 Виборчого кодексу України організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина. Ч.2 ст.219 Виборчого кодексу України передбачено, що організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом.

Відповідно до ч.6,7 ст.6 Закону України Про політичні партії в Україні громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії. Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких виборних посадах в політичній партії.

Дія частини шостої цієї статті не поширюється на членів політичних партій, обраних на посади керівника та заступника керівника політичної партії. Членство в політичній партії зазначених керівників припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника.

Як встановлено судом, Позивач дійсно станом на 17.09.2020 у відомостях про організації політичних партій в межах Сумської області зазначена як керівник Лебединської міської організації Партії Відродження , про що виборчу комісію 18.09.2020 повідомило Північно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції міста Суми. Проте, 16.09.2020 Позивачем направлено керівнику секретаріату політичної партії Відродження заяву про вихід із партії (а.с.8-9). Відтак, з огляду на положення ч.6 ст.6 Закону України Про політичні партії в Україні з цього ж дня членство ОСОБА_1 у політичній партії Відродження є припиненим, відповідно на момент реєстрації її кандидатом в депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області, Позивач була безпартійною.

При цьому доводи відповідача, що Позивач є керівником партії, а тому ч.6 ст.6 Закону України Про політичні партії в Україні на неї не поширюється, не заслуговують на увагу, оскільки виходячи з системного аналізу ст.10,11 Закону України Про політичні партії в Україні Лебединська міська організація партії Відродження не є політичною партією, а є лише структурним утворенням політичної партії Відродження . Відповідно і керівник структурного утворення не є керівником політичної партії, особою, яка обирається на установчому з`їзді політичної партії. Будь-яких інших матеріалів, які б свідчили про членство Позивача в інших політичних партіях під час засідання виборчої комісії не існувало, не надано їх і в ході судового розгляду справи.

Таким чином, висновок Відповідача про порушення вимог ч.2 ст.217 та ч.2 ст.219 Виборчого кодексу України не відповідає фактичним обставинами справи.

Крім того, суд вважає, що Відповідачем порушено і ряд процедурних вимог при прийнятті рішень. Зокрема, із наданих Відповідачем матеріалів вбачається, що 03 жовтня 2020 року виборчою комісією проведено два засідання з одного питання. Під час першого засідання, оформленого протоколом № 12 рішення прийняте не було, під час другого засідання, оформленого протоколом №13 було прийняте рішення про скасування реєстрації конкретних кандидатів у депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області, в тому числі і Позивача. При цьому рішення оформлене двома постановами №47 і №47(уточнена), час оформлення яких співпадає - 18 год.05 хв. Зазначене не узгоджується з положенням Постанови №173.

Так, можливість внесення змін до тексту постанови передбачена п.10.2 Постанови №173, відповідно до якої у разі ухвалення на засіданні виборчої комісії пропозицій щодо внесення змін до тексту постанови секретар комісії (секретар засідання) вносить відповідні зміни під час доопрацювання постанови. При цьому оформлення двох постанов ні Виборчим кодексом України, ні Порядком №173 не передбачено. Крім того, як вбачається зі змісту протоколу №13 пропозиції щодо внесення змін до тексту постанови на засідання комісії не обговорювались.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржувані постанови Лебединської МТВК не відповідають критеріям, встановленим частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, відтак є протиправними та підлягають скасуванню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.

Частиною 9 ст. 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Станом на момент вирішення справи, судовий збір позивачем не сплачено, а тому питання стягнення судового збору вирішується судом відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч.1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За Законом України "Про судовий збір" за звернення з даним позовом до суду позивач повинен був сплатити судовий збір в розмір 840,80 гривень, тому суд вважає за необхідне стягнути дану суму за рахунок бюджетних асигнувань відповідача в дохід Державного бюджету України.

Керуючись статтями 9, 14, 74-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 268, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Лебединської міської територіальної виборчої комісії Сумського району Сумської області (код ЄДРПОУ 43756138, вул.Сумська, 12, кімнати № 29, 39, м. Лебедин, Сумська область, 42200) про визнання протиправними та скасування постанов - задовольнити.

Визнати протиправними і скасувати постанови Лебединської міської територіальної виборчої комісії Сумського району Сумської області №47 та №47 (уточнену) від 03 жовтня 2020 року в частині скасування реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Лебединської міської ради Сумського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та виключення її з єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Лебединської міської територіальної виборчої комісії Сумського району Сумської області в дохід Державного бюджету України 840,80 гривень.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом двох днів з дня його проголошення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Суддя Л.М. Опімах

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2020
Оприлюднено07.10.2020
Номер документу92040337
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/6614/20

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Рішення від 07.10.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні