Ухвала
від 05.10.2020 по справі 461/8230/20
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/8230/20

Провадження № 1-кс/461/6518/20

УХВАЛА

05.10.2020 року. м. Львів.

Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020140000000402 від 18.05.2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 368 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийв ОВССУ ГУНП уЛьвівській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим прокурором Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №12020140000000402 від 18.05.2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 368 КК України, про продовження строку досудового розслідування на дванадцять місяців, тобто до 10.10.2021 року.

Подане клопотання мотивує тим, що у Слідчому відділі загальнокримінальної спрямованості слідчого управління ГУНП у Львівській області перебувають матеріали кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020140000000402 від 18.05.2020, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 368 КК України, які були виділені з матеріалів кримінального провадження № 12019140000000378 від 09.04.2019 року, за підозрою ОСОБА_5 за ч.3 ст.368 КК України, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 за ч.3 ст.369 КК України.

Досудове розслідування розпочато за фактом вчинення службовими особами Департаменту охорони здоров`я Львівської ОДА за попередньою змовою групою осіб із суб`єктами господарювання розтрати бюджетних коштів при закупівлі медичних виробів, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, та установлено, що у квітні 2017 року Департаментом охорони здоров`я Львівської ОДА (далі замовник, ДОЗ ЛОДА) на підставі Угоди про позику, укладеної між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19.03.2015 року №8475-UA, в рамках проекту Міністерства охорони здоров`я України «Поліпшення охорони здоров`я на службі у людей» та субпроекту «Онкопревенція та впровадження ефективних протипухлинних технологій у Львівській області» проведено торги на закупівлю медичних виробів «Гінекологічні комплекти, цитологічні щіточки», ідентифікатор закупівлі NCB 4.1.7.

За результатами проведених торгів замовником укладено угоду від 22.05.2017 року № NCB 4.1.7. щодо закупівлі у ТзОВ «Едвіл» (код ЄДРПОУ 40031280, адреса: м. Львів, вул. Чукаріна, б.7, кв.65) медичних виробів загальною вартістю 7453680,00 гривень, в т. ч ПДВ 7% (487623,92 гривень). Зокрема, у відповідності до специфікації зазначеної угоди «Департаментом охорони здоров`я Львівської ОДА» у ТзОВ «Едвіл» закуплено: «Гінекологічні комплекти для збору матеріалу з шийки матки, тип 1» у кількості 50000 шт. по 15,53 грн\шт. «Гінекологічні комплекти для збору матеріалу з шийки матки, тип 2» у кількості 114000 шт. по 15,53 грн\шт.; «Цитологічні щіточки для забору матеріалу з шийки матки (цитологічні щіточки тип D» у кількості 800000 шт. по 5,52 грн\шт.;

Проведеним ГУ ДФС у Львівській області дослідженням встановлено, що ТзОВ «Едвіл» придбало зазначені медичні вироби у ТзОВ «Джей ЕС Україна» за 6785212,40 грн. (в т. ч. ПДВ 473885,81 грн.). В свою чергу ТзОВ «Джей ЕС Україна» протягом 2017 року здійснило імпорт зазначених медичних виробів від виробника Jiangsu Suyun Medical Materials Co.Ltd, China.

Відповідно до інформації митних органів, митна вартість виробів медичного призначення, які в подальшому були реалізовані «Департаменту охорони здоров`я Львівської ОДА» становила загалом 3156512 грн. Таким чином, вартість зазначених медичних виробів з урахуванням сплачених обов`язкових платежів і зборів склала 3377467,84 грн. (3156512 грн. +0% мита +7% ПДВ).

Разом з цим, ТзОВ «Едвіл» здійснило поставку зазначених медичних виробів «Департаменту охорони здоров`я Львівської ОДА» на загальну суму 7453680,00 грн. (обсяг постачання без ПДВ 6966056,07 грн., ПДВ 7% - 487623,92 грн.).

Крім того, в ході досудового розслідування встановлено та отримано інформацію про те, що службові особи ТзОВ «Едвіл», з метою забезпечення виконання злочинного умислу, до проведення тендерних процедур, спілкуються з уповноваженими особами лікувальних закладів щодо формування медико технічного завдання із закупівлі медичних виробів відповідного переліку, а також конкретних виробників, в тому числі, з обмеженим колом обігу, специфічних, тощо. Створення медико технічного завдання з переліком унікальних медичних виробів дозволяє отримати перевагу при проведенні тендерної процедури і унеможливити участь у такій процедурі інших не пов`язаних учасників.

Так, на виконання спільного злочинного плану групою осіб з числа службових осіб медичної установи, забезпечувалось повне інформування про намір укладення угоди, розмір бюджетних коштів, запланованих на відповідну закупівлю, час та місце проведення тендерної процедури, перелік медичних виробів, які планувалось придбати, в свою чергу службовими особами суб`єкта господарювання, забезпечувалось надання пропозицій про включення до переліку виробів медичного призначення виробів, доступ до яких мав обмежений перелік суб`єктів господарювання, з якими такі наперед домовлялись про продаж за фіксованими завищеними цінами та у визначених об`ємах.

В свою чергу, пов`язані із службовими особами ТзОВ «Едвіл» представники суб`єктів господарювання, які мали у розпорядженні та здійснювали реалізацію зазначених виробів медичного призначення, відповідними діями та гарантійними листами забезпечували відсутність конкуренції при проведенні оголошених тендерних процедур та неможливість участі у таких інших не пов`язаних учасників.

Крім того, установлено, що ряд медичних Комунальних некомерційних підприємств Львівської обласної ради, а також інших медичних установ Львівщини та м. Тернополя, вступили у змову із службовими особами ТзОВ«Едвіл» та ФОП « ОСОБА_9 », з метою отримання неправомірної вигоди за вчинення в інтересах службових осіб ТзОВ «Едвіл» дій спрямованих на сприяння у перемозі в тендерних процедурах, що проводяться медичною установою, ігноруючи, передбачені вищевказаним законом положення, зокрема принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, діючи умисно, всупереч інтересам медичних установ, організували злочинну схему, яка полягала у проведенні контрольованих ним та іншими службовими особами медичних установ процедур закупівель за кошти державного бюджету при наперед визначеному переможцеві, з метою отримання неправомірної вигоди, а також організовано протиправну схему заволодіння бюджетними коштами шляхом надання зазначеному суб`єкту незаконних переваг при проведенні тендерних закупівель, формування медико технічного завдання із закупівлі медичних виробів відповідного переліку, а також конкретних виробників, в тому числі, з обмеженим колом обігу, специфічних, тощо, що дозволяло отримати перевагу при проведенні тендерної процедури і унеможливити участь у такій процедурі інших не пов`язаних учасників.

У ході проведення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні проведено ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дій.

Кримінальні правопорушення, передбачені ч. 3 ст. 191 та ч. 3 ст. 368 КК України, відноситься до тяжких злочинів.

Строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 10 жовтня 2020 року, однак завершити його до вказаної дати неможливо, у зв`язку з необхідністю завершення проведення судових експертиз, а також проведення додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій, результати яких матимуть доказове значення у кримінальному провадженні.

Кримінальне провадження, в межах якого ініціюється продовження досудового розслідування до дванадцяти місяців відноситься до категорії особливої складності з огляду на наступні обставини.

В межах кримінального провадження проводиться досудове розслідування кримінальних правопорушень, які відбувались в умовах унеможливлення їх викриття правоохоронними органами, уникнення відкритого спілкування між причетними особами, використання електронних засобів обміну інформацією, а також залучення осіб, які могли не бути обізнаними в усій злочинній схемі, для виконання окремих дій в її межах, що самі по собі складу злочину не утворюють.

Зібрані на даному етапі досудового розслідування відомості свідчать про системний характер вчинення кримінальних правопорушень, одним і тим же колом осіб, які діяли спільно та з єдиним умислом, розподіляючи ролі між собою.

Характер кримінального правопорушення свідчить про можливе сприяння його вчиненню службовими особами з числа медичних установ Львівщини та м. Тернополя.

У кримінальному провадженні призначені та тривають значна кількість судових експертиз, які з урахуванням завантаження експертних установ не можуть бути виконанні у найближчий термін.

Слід також зауважити, що для завершення слідства необхідно провести інші експертизи, призначення яких можливе лише після отримання висновків вже призначених і триваючих експертиз.

Крім цього, призначення та проведення фоноскопічних експертиз можливе лише після отримання розтаємнених об`єктів дослідження цифрових носіїв із відповідними аудіозаписами, виготовленими при проведенні негласних слідчих (розшукових) дій.

Відтак, завершити досудове розслідування у двомісячний строк без проведення вказаних процесуальних та слідчих (розшукових) дій є неможливим.

Раніше вказані процесуальні та слідчі (розшукові) дії проведені не були з об`єктивних причин, що підтверджується матеріалами кримінального провадження, а також доданими до клопотання копіями процесуальних документів.

Враховуючи викладене, та те, що на даний час у кримінальному провадженні тривають судові експертизи, за результатами проведення яких, може виникнути необхідність у проведенні додаткових слідчих та процесуальних дій, а тому необхідний додатковий строк не менше дванадцяти місяців, а останній у відповідності до зазначених статей закінчується 10 жовтня 2020 року, тому слідчий просить задовольнити клопотання.

Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, оскільки подали до суду заяви про розгляд клопотання у їх відсутності, просять таке задовольнити.

Перевіривши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Слідчим доведено, що перелічені слідчі та процесуальні дії мають доказове значення у провадженні є необхідними для об`єктивного розслідування кримінального провадження та не є вичерпними, оскільки після їх проведення може виникнути необхідність у проведенні інших слідчих (розшукових) дій.

Слідчий суддя враховує те, що для отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, необхідний значний час, а також те, що вказані дії не могли бути здійснені та завершені раніше з об`єктивних причин та внаслідок особливої складності провадження.

Таким чином, з огляду на викладене, враховуючи ступінь тяжкості та складності злочину, слідчий суддя вважає за доцільне клопотання задовольнити та продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020140000000402 від 18.05.2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 368 КК України на дванадцять місяців, тобто до 10.10.2021 року.

Керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1, 372, 376 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020140000000402 від 18.05.2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 3 ст. 368 КК України, на дванадцять місяців, тобто до 10.10.2021 року.

Ухвала остаточна, оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1 .

Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу92045586
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —461/8230/20

Ухвала від 05.10.2020

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Юрків О. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні