Справа № 755/5182/20
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"10" червня 2020 р. суддя Дніпровського районного суду м. Києва Дзюба О.А., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Головного управління ДПС у Полтавській області Державної податкової служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який є директором Товариства з обмеженою відповідальністю Б-1618 (код 42760190, м. Київ, вул. Є.Сверстюка, 21, кв.83-2), проживає за адресою: АДРЕСА_1 , за вчинення правопорушення, передбаченого ст. ч.1 ст. 163-2КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
До Дніпровського районного суду м. Києва від Головного управління ДПС у Полтавській області Державної податкової служби України надійшов протокол №594 від 01.04.2020 року, згідно з яким ОСОБА_1 вчинив правопорушення, а саме: несвоєчасно подав платіжне доручення №27 від 03.03.2020 року до установи банку на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за ІV квартал 2019 року по строку 29.01.2020 року із затримкою на 333443 календарні дні на порушення п.п.266.10.1 п.266.10 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Вивчивши матеріал про адміністративне правопорушення, суддя вважає, що розглянути його не можливо з наступних підстав.
Відповідно до вимог ст. 245 КУпАП, одним із завдань провадження в справах про адміністративне правопорушення є всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Відповідно до вимог ст. ст. 278, 280 КУпАП, суд першої інстанції при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення має вирішити питання про правильність складання протоколу та інших матеріалів справи, чи є необхідність у витребуванні додаткових матеріалів, а при розгляді справи зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до вимог ст. 251 КУпАП, доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновків експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи записів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Однак, в наданих суду Головним управлінням ДПС у Полтавській області Державної податкової служби України матеріалах відсутній підпис ОСОБА_1 - особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, крім того, в копії акту про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання по орендній платі з юридичних осіб за грудень 2019 року, також відсутній підпис ОСОБА_1 . Виходячи з наведеного, вбачається, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, не була ознайомлена з актом камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання по орендній платі з юридичних осіб за грудень 2019 року, не мала можливості надати заперечення та оскаржити рішення і дії осіб контролюючих органів.
Відповідно до вимог ст. 252 КУпАП України, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
З урахуванням викладеного, суддя позбавлений можливості надати оцінку в частині доведеності чи недоведеності обставин, відображених у протоколі про адміністративне правопорушення, у зв`язку із чим, приходить до висновку про необхідність повернення справи для дооформлення, під час якого необхідно всебічно, повно, і об`єктивно з`ясувати всі обставини, що мають значення для прийняття правильного рішення, після чого, за наявності для того законних підстав, направити матеріали до суду.
Керуючись ст. ст. 7, 9, 245, 251, 252, 278, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Справу про адміністративне правопорушення №755/5182/20 (№3/755/2832/20) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за вчинення правопорушення, передбаченого ст. ч.1 ст.163-2 КУпАП, повернути до Головного управління ДПС у Полтавській області Державної податкової служби України - для дооформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: О.А. Дзюба
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2020 |
Оприлюднено | 08.10.2020 |
Номер документу | 92053603 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Дзюба О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні