Рішення
від 08.10.2020 по справі 200/8183/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 жовтня 2020 р. Справа№200/8183/20

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Маріупольського об`єднаного Пенсійного фонду України Донецької області про визнання дій незаконними, скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (ідентифікаційний код 42171861, 87548, Донецька область, м.Маріуполь, Зелінського, 27а) про визнання дій щодо відмови у призначені пенсії незаконними, скасування рішення від 07.07.2020 №6699 про відмову в призначені пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до п.2 ч.2 ст.114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , зобов`язання зарахувати в стаж роботи, що дає право на пенсію на пільгових умовах, період роботи з 26.11.2009 по 04.05.2011 в ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс та в ТОВ Ейч АР Гарант період з 05.05.2011 по 30.09.2016, що передбачено Списком №1 та оформити пенсію за віком відповідно до п.2 ч.2 ст. 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з 10.01.2020. Позов вмотивовано тим, що наявні в трудовій книжці записи містять беззаперечну інформацію про стаж роботи на підприємствах, щодо дає підстави врахувати ці періоди до пільгового стажу.

Ухвалою від 07.09.2020 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

30 вересня 2020 року до суду надійшло клопотання відповідача про продовження строку для надання доказів по справі та відзиву, в обґрунтування зазначено, що виконання ухвали у строк встановлений судом унеможливлено великою завантаженістю, знаходженням на лікарняному та у відпустках співробітників управління. Просив продовжити строк для надання відзиву та доказів.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 01.10.2020 задоволено клопотання відповідача та продовжено відповідачу строк для подання відзиву та доказів по справі, а саме належним чином засвідчених копій заяви про призначення пенсії з додатками, розрахунок стажу, індивідуальні відомості про застраховану особу - позивача (довідка ОК-5) до 6 жовтня 2020 року.

Відповідачем надано відзив, в якому зазначено що 03.07.2020 ОСОБА_1 звернулася до Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області із заявою про призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до п.ч.2 ст.114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування № 1058. Рішенням від 07.07.2020 № 6699 позивачу відмовлено у призначенні пенсії на пільгових умовах у зв`язку із відсутністю необхідного пільгового стажу роботи за Списком №2. Право на призначення пенсії за віком відповідно до ч.1 ст. 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування ОСОБА_1 отримає після досягнення віку 60 років за наявністю загального трудового стажу не менше 34 років.

Позивачем надана відповідь на відзив, в якій просив позовні вимоги задовольнити з підстав, аналогічних тим, що вказані у позовній заяві.

Дослідивши матеріали справи, доводи позовної заяви, відзиву, суд з`ясував наступні обставини справи.

03 липня 2020 року ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 звернулася до Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області із заявою про призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до п.ч.2 ст.114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування № 1058. До заяви додані надані наступні документи: копія трудової книжки серії НОМЕР_2 від 18.03.1986 року; копія диплома про навчання № НОМЕР_3 від12.03.1986 року; пільгові довідки №03.03.01-18 та 03.03.01-19 від 20.01.2020 року видані ПРАТ МК Азовсталь ; пільгова довідка №37 від 17.02.2020 виданої ТПРАТ Азовелектросталь ; 2 пільгові довідки №02/к від 30.09.2016 надані ТОВ Ейч АР Гарант ; довідки (8 аркушів) по підприємству ТОВ Ейч АР Гарант видану КУ Трудовий архів м. Маріуполь; пільгова довідка 02/к від 14.11.2011 року надану ТОВ Кадрове агенство Азов Персонал Сервіс ; пільгова довідка №187 від 29.01.2020 року; копія наказів про атестацію робочих місць ТОВ Голдметресурс №75,76 від 01.10.2016 року, видані ТОВ Аском сервіс ; копія витягу про шлюб від 17.10.2019 року; копія паспорту та ідентифікаційного коду.

07 липня 2020 року Маріупольським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду прийнято рішення № 6699 про відмову в призначені пенсії на пільгових умовах у зв`язку із відсутністю необхідного пільгового стажу роботи за Списком №2. Зокрема, не зараховано до пільгового стажу період роботи з 26.11.2009 по 06.06.2011 на підприємстві ТОВ Кадрове агенство Азов Персонал Сервіс ; з 07.06.2011 по 30.09.2016 на підприємстві ТОВ Ейч АР Гарант через те, що ці підприємства знаходяться в стані припинення з 08.08.2018 та з 13.10.2016 відповідно, а надані уточнюючі довідки не підписані головою комісії з припинення або ліквідатором.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до п.2 ч.2 статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» на пільгових умовах пенсія за віком призначається працівникам, зайнятим повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, - після досягнення 55 років і за наявності страхового стажу не менше 25 років у жінок, з них не менше 10 років на зазначених роботах.

Відповідно до статті 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Питання призначення пенсій на пільгових умовах згідно зі списками № 1 та № 2 деталізоване у Порядку застосування списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженому наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18 листопада 2005 року № 383 (далі - Порядок № 383).

Пунктом 10 Порядку № 383 визначено, що для підтвердження стажу роботи зі шкідливими і важкими умовами праці необхідно подати трудову книжку із оформленими належним чином записами про займану посаду і період виконуваної роботи, виписку із наказу по підприємству про проведення атестації на відповідному робочому місці та, у разі відсутності в трудовій книжці відомостей, що визначають право на пенсію на пільгових умовах, уточнюючу довідку, передбачену пунктом 20 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 (далі - Порядок № 637).

Відповідно до пунктів 1, 2 Порядку № 637 основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. У разі коли документи про трудовий стаж не збереглися, підтвердження трудового стажу здійснюється органами Пенсійного фонду на підставі показань свідків.

Згідно з пунктом 20 Порядку № 637 у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (додаток №5). У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, до яких включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка. У разі відсутності правонаступника підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугою років, установленої для окремих категорій працівників, здійснюється у порядку визначеному Пенсійним фондом України за погодженням з Міністерством праці та соціальної політики України та Міністерством фінансів України.

Аналіз наведених положень дає підстави вважати, що право особи на призначення пільгової пенсії згідно зі статтею 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" має бути підтверджене як пенсіонером (особистими документами), так і підприємством, на якому особа працювала на роботах, віднесених до Списків № 1 або № 2, і необхідними умовами для виникнення у особи права на пенсійне забезпечення на пільгових умовах є встановлення факту перебування особи на посаді або виконання нею робіт за Списком № 1 або № 2.

Відсутність підтвердження цих обставин не породжує виникнення права на зарахування пільгового стажу та призначення пенсії на пільгових умовах.

Судом встановлено, що в трудовій книжці позивача НОМЕР_4 , зокрема, наявні наступні записи:

26.11.2009 - про прийняття на посаду контролер в виробництві чорних металів 3р. на гарячих ділянках робіт виробництва куль дільниці рейкових скріплень відділу технічного контролю на термін до 30.11.2010 в ТОВ Кадрове агенство Азов Персонал Сервіс

01.12.2010 - про переведення контролером в виробництві чорних металів 3р. на гарячих ділянках робіт виробництва кульдільниці рейкових скріплень відділення технічного контролю;

04.05.2011 - про звільнення за переводом до ТОВ ЕЙЧ АР Гарант ;

05.05.2011 - про прийняття в ТОВ ЕЙЧ АР Гарант контролером в виробництві чорних металів 3 розряду на гарячих ділянках робіт виробництва куль дільниця рейкових скріплень відділення технічного контролю;

30.09.2016 - про звільнення за переводом до ТОВ Голметресурс .

В індивідуальних відомостях про застраховану особу (форма ОК-5) наявні відомості про нараховані суми заробітку та показники про сплату страхових внесків страхувальниками, а саме ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс (код 35455697) у період з 26.11.2009 по 04.05.2011; та ТОВ ЕЙЧ АР Гарант ( код 37598904 ) - з 05.05.2011 по 30.09.2016.

Суд зауважує, що записи у трудовій книжці у повному обсязі підтверджують факт роботи позивача за професією, що віднесена до Списку №2, зайнятість повний робочий день на якій дає право на пенсію за віком на пільгових умовах.

Отже, належним та допустимим доказом, а саме трудовою книжкою підтверджується, що ОСОБА_1 має право на включення до пільгового стажу періодів роботи з 26.11.2009 по 06.06.2011 на підприємстві ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс та з 07.06.2011 по 30.09.2016 на підприємстві ТОВ Ейч АР Гарант .

Щодо твердження відповідача про відсутність підписів голови комісії з припинення або ліквідатора на довідках, що підтверджують наявність трудового стажу, суд зазначає наступне.

До заяви про призначення пенсії позивачем, зокрема, додані довідки про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній від 30.09.2016 №02/ка, від 30.09.2016 №02/ка, які містять відомості про роботу ОСОБА_1 повний робочий день у ТОВ Ейч ар гарант у період з 07.06.2011 до 12.02.2013, з 13.02.2013 до 30.09.2016 за професіє, посадою контролер у виробництві чорни металів, зайнятий на гарячих ділянках робіт виробництва куль , що передбачена Списком №2 розділу ІІІ підрозділ 3а код КП Позиція 3.3а затвердженим Поставною Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 №36; довідка про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній від 14.11.2011 №02/ка, яка містить відомості про роботу ОСОБА_1 повний робочий день у ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс у період з 26.11.2009 по 06.06.2011 за професіє, посадою контролер у виробництві чорни металів, зайнятий на гарячих ділянках робіт виробництва куль , що передбачена Списком №2 розділу ІІІ підрозділ 3а код КП Позиція 3.3а затвердженим Поставною Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 №36.

Вищенаведена інформація додатково підтверджується архівною довідкою КУ Трудовий архів м. Маріуполя № 0422/05-01 від 21.02.2020.

Відповідачем не прийняті довідки через те, що ці підприємства ТОВ Ейч ар гарант та ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс знаходяться в стані припинення з 08.08.2018 та з 13.10.2016 відповідно, а надані уточнюючі довідки не підписані головою комісії з припинення або ліквідатором.

Постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 1993 року № 637 прийнятий Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, в якому в пункті 1.2 зазначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка, за відсутності її або відповідних записів у ній, трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, а також архівними установами.

У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, до якого включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка.

Відповідно п. 23 Порядку № 637, документи, що подаються для підтвердження трудової діяльності, повинні бути підписані посадовими особами і засвідчені печаткою.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Статтею 41 вказаного Закону встановлені повноваження ліквідатора та членів ліквідаційної комісії. Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження, зокрема приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута.

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута (ч. 2 та 3 ст. 41 Закону).

Керівнику юридичної особи належить право підпису документів.

Разом з цим, суд зазначає, що довідки видані у 2016 році (ТОВ Ейч ар гарант ) та у 2011 році (ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс ), тобто до призначення ліквідатора, отже відмова у їх прийнятті є необґрунтованою.

Крім того, на підставі пункту 4.2 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України № 22-1 від 25 листопада 2005 року, в редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року №13-1 (надалі - Порядок № 22-1) при прийманні документів орган, що призначає пенсію перевіряє правильність оформлення заяви, відповідність викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж, перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів, перевіряє копії відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розбіжності (невідповідності). Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі.

Беручи до уваги вищевикладені положення та зважаючи на те, що ТОВ "ЕЙЧ АР ГАРАНТ" та ТОВ Кадрове агенство Азов Персонал Сервіс розташовані у м. Маріуполь суд зауважує, що у відповідача наявні повноваження для витребування довідок, що підтверджують пільговий стаж, з власної ініціативи.

Згідно з нормами частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії;

Згідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування у спорі покладається на відповідача суб`єкта владних повноважень, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що відповідач, відмовляючи у зарахуванні відповідних періодів роботи до пільгового стажу, діяв не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, у зв`язку з чим наявні підстави для визнання рішення про відмову у призначенні пенсії протиправним та скасування його.

Вимога про зобов`язання Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області оформити пенсію задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 245 КАС України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Відповідно до статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Україною Законом № 475/97-ВР від 17 липня 1997 року, кожен, чиї права і свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

У юриспруденції дискреційні повноваження визначаються як право голови держави, уряду, інших посадовців в органах державної влади у разі ухвалення рішення з питання, віднесеного до їх компетенції, діяти за певних умов на власний розсуд у рамках закону. А в Рекомендаціях Комітету Міністрів Ради Європи вказано, що адміністративний орган може здійснювати "дискреційні повноваження", користуючись певною свободою розсуду у разі ухвалення будь-якого рішення. Такий орган в силу (за) наявності у нього дискреційних повноважень може вибирати з декількох варіантів припустимих рішень той, який він вважає найбільш відповідним у даному випадку. За цього надано рекомендацію судам не втручатися у дискреційні повноваження державних органів.

Дискреційні повноваження - це законодавчо встановлена компетенція владних суб`єктів, яка визначає ступінь самостійності її реалізації з урахуванням принципу верховенства права; ці повноваження полягають у застосуванні суб`єктами адміністративного розсуду при здійсненні дій і прийнятті рішень. У більш звуженому розумінні дискреційні повноваження - це можливість діяти за власним розсудом, в межах закону, можливість застосувати норми закону та вчиняти конкретні дії (або дію) серед інших, кожні з яких окремо є відносно правильними (законними). Аналогічна правова позиція міститься в постанові Верховного Суду України від 21 травня 2013 року № 21-87а13.

Статтею 58 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування №1058-ІV визначено, що Пенсійний фонд є органом, який призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати. Тобто, Пенсійний фонд має виключну компетенцію в питаннях призначення пенсії.

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим ч. 3 ст. 2 КАС України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Виходячи зі змісту положень КАС України щодо компетенції адміністративного суду, останній не може підміняти інший орган державної влади та перебирати на себе повноваження щодо вирішення питань, які законодавством віднесені до компетенції цього органу державної влади.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та для повного захисту прав позивача зобов`язати управління повторно розглянути заяву про призначення пенсії із зарахуванням до пільгового стажу відповідних періодів роботи, з урахуванням висновків, викладених у даному рішенні суду.

Під час розподілу судових витрат, суд враховує, що фактично позовні вимоги задоволені, оскільки рішення про відмову у призначені пенсії скасовано, а вимоги про зобов`язання вчинити певні дії є похідними.

Відповідно до ч.1ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, щодо стягнення за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень судового збору у розмірі 840,80 грн. (як за одну вимогу немайнового характеру), сплаченого позивачем відповідно до квитанції від 28.08.2020 №0.0.1817483303.1.

Керуючись нормами Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Маріупольського об`єднаного Пенсійного фонду України Донецької області про визнання дій незаконними, скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Маріупольського об`єднаного Пенсійного фонду України Донецької області щодо відмови у призначені пенсії ОСОБА_1 на пільгових умовах.

Скасувати рішення Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області від 07 липня 2020 року №6699 про відмову в призначені пенсії ОСОБА_1 .

Зобов`язати Маріупольське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (ідентифікаційний код 42171861, 87548, Донецька область, м.Маріуполь, Зелінського, 27а) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) про призначення пенсії за віком на пільгових умовах (реєстраційний номер №6699) із зарахуванням до пільгового стажу період роботи з 26.11.2009 по 04.05.2011 в ТОВ Кадрове агентство Азов Персонал Сервіс та в ТОВ Ейч АР Гарант період з 05.05.2011 по 30.09.2016.

У задоволені вимоги про зобов`язання Маріупольського об`єднаного Пенсійного фонду України Донецької області оформити пенсію за віком з 01.01.2020 відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (ідентифікаційний код 42171861, 87548, Донецька область, м.Маріуполь, Зелінського, 27а) на користь ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) судовий збір у сумі 840 (вісімсот сорок) грн. 80 коп.

Рішення може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду, з урахуванням підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII Перехідні положення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.О. Кошкош

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.10.2020
Оприлюднено08.10.2020
Номер документу92070345
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/8183/20-а

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 17.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 08.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні