Рішення
від 28.09.2020 по справі 380/3153/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/3153/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 вересня 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Карп`як О.О., секретар судового засідання Лубоцька Н.І., за участю: представника позивача - Вербового Р.П., представника третьої особи - Легостаєва О.В., представника третьої особи - Кошевої Н.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові справу за позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Галини Романівни за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів), Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС про визнання протиправними дій та скасування запису про заборону вчинення реєстраційних дій,-

в с т а н о в и в:

До суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Галини Романівни (81300, Львівська область, м. Мостиська, вул. Грушевського, 22) за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів), Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС , про визнання протиправними дій та скасування запису про заборону вчинення реєстраційних дій, у якій позивач (з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог) просить:

- визнати протиправними дії державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Г.Р., які виразилися у внесенні запису, який міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07.11.2019 про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС код ЄДРПОУ 35129952;

- скасувати запис, який міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07.11.2019 про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС код ЄДРПОУ 35129952;

- стягнути з відповідача на користь позивача понесені судові витрати.

Ухвалою суду від 28 квітня 2020 року позовну заяву залишено без руху та надано позивачу час для усунення недоліків.

Ухвалою суду від 20 травня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку загального позовного провадження.

Протокольною ухвалою суду від 24 червня 2020 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів) та Товариство з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС .

Протокольною ухвалою суду від 18 серпня 2020 року закрито підготовче засідання у справі та призначено справу до судового розгляду по суті на 16.09.2020.

Ухвалою від 16.09.2020 відкладено розгляд справи для подання доказів до 28.09.2020.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 07.11.2019 року державним реєстратором сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Г.Р. внесено заборону на вчинення реєстраційних дій щодо Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС , засновником якого є позивач. Проте, уповноважені представники Товариства не звертались державного реєстратора із заявою про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства. ОСОБА_1 звернувся до Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) зі скаргою на дії державного реєстратора та з вимогою про скасування заборони на вчинення реєстраційних дій. За результатами розгляду скарги Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів) прийнято рішення про відмову у скасуванні заборони на вчинення реєстраційних дій щодо Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС , оскільки відповідно до підпункту 6 пункту 2 частини 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань скасування запису в Єдиному державному реєстрі проводиться на підставі судового рішення, що набрало законної сили та тягне за собою зміною відомостей у Єдиному державному реєстрі. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними та просить суд задоволити позов.

Представник позивача на адресу суду надіслав пояснення, де зазначив наступне. На адресу позивача надійшов лист № 100-6701 віл 27.05.2020 року від Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації (яка є суб`єктом зберігання реєстраційної справи ТОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ), яким повідомлено позивача про те, що запис про заборону вчинення реєстраційних дій від 07.11.2019 року, вчинений ОСОБА_2 не містить посилання на конкретний документ на підставі якого був внесений до Єдиного державного реєстру, а також такий документ відсутній і в реєстраційній справі в паперовій формі Товариства.

В судовому засіданні представник позивача (в режимі easycon) позовні вимоги підтримав, просив позов задоволити.

Відповідач у встановлений судом строк відзив на позовну заяву не подав.

Відповідач в судове засідання не з`явився, причин неявки не повідомив, хоч був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

Представник третьої особи, Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС , на адресу суду надіслав пояснення щодо позовних вимог. У вказаних поясненнях зазначає, що уповноважені представники Товариства не звертались до Мостиської районної державної адміністрації щодо внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про заборону вчинення реєстраційних дій. Також, не відомо про існування будь якого рішення суду, що набрали законної сили щодо заборони вчинення реєстраційних дій відносно Товариства. Просив позов задоволити.

Представник третьої особи, Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС (в режимі easycon), в судовому засіданні підтримала подані пояснення, просила позов задоволити.

Представник третьої особи, Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів), на адресу суду надіслав пояснення щодо позовних вимог, де зазначив наступне. 07 листопада 2019 року державним реєстратором сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Г.Р. внесено заборону на вчинення реєстраційних дій щодо Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС . Однак, державний реєстратор не вказала підставу внесення заборони щодо вчинення реєстраційної дії у відповідності до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до статті 25 вказаного Закону державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: 1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації; 2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі (підпункт 6 пункту 2 частини 1 статті 25 Закону України № 755-IV. З аналізу вказаної норми вбачається, що підставою для внесення відомостей до Єдиного державного реєстру щодо скасування запису є відповідне судове рішення, що набрало законної сили. Згідно відомостей з ЄДР було встановлено, що 12.11.2019 року приватним нотаріусом Верповською О.В. внесено попередження в реєстраційну справу ТОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС та створено запис щодо заборони вчинення реєстраційних дій на підставі заяви ОСОБА_1 на заборону вчинення будь - яких реєстраційних дій щодо вищевказаної юридичної особи та відкриття кримінального провадження № 12019140000000798 від 10.11.2019 року. Щодо дій державного реєстратора Приймак Г.Р. вказує, що останній анульовано доступ до Єдиного державного реєстру. Третя особа не заперечує проти скасування оскаржуваного запису.

Представник третьої особи, Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) проти задоволення позову не заперечила.

Суд, заслухавши вступне слово учасників справи, з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС (ЄДРПОУ 35129952), зареєстрований як юридична особа з 09.10.2007 року, номер запису 1 360 102 0000 000785; основним видом діяльності: 41.20 є будівництво житлових і нежитлових будівель. Станом на 17.04.2020 року (дату формування витягу) кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи є ОСОБА_1 , місцезнаходження реєстраційної справи - Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація.

07 листопада 2019 року державним реєстратором сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Г.Р. внесено попередження в реєстраційну справу ТзОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС та створено запис щодо заборони вчинення реєстраційних дій.

ОСОБА_1 звернувся до Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) зі скаргою на дії державного реєстратора та з вимогою про скасування заборони на вчинення реєстраційних дій.

За результатами розгляду скарги Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів) прийнято рішення про відмову у скасуванні заборони на вчинення реєстраційних дій щодо Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС , оскільки відповідно до підпункту 6 пункту 2 частини 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань скасування запису в Єдиному державному реєстрі проводиться на підставі судового рішення, що набрало законної сили та тягне за собою зміною відомостей у Єдиному державному реєстрі.

Позивач вважаючи такі дії відповідача протиправними звернувся з даним позовом до суду.

При вирішенні даного спору суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, ограни державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 №755-IV (далі - Закон №755-IV, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Приписами пункту 7 статті 1 Закону №755-IV передбачено, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.

Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону№755-IV, державна реєстрація базується на таких основних принципах: 1) обов`язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; 3) врегулювання відносин, пов`язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; 4) державної реєстрації за заявницьким принципом; 6) єдності методології державної реєстрації; 7) об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; 8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; 9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.

Відповідно до частини другої статті 6 Закону №755-IV, державний реєстратор: 1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно із частиною першою статті 9 Закону №755-IV, відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Частина перша статті 25 Закону №755-IV визначає, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: 1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації; 2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов`язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію; 3) рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно до статті 34 цього Закону.

Згідно із частиною другою статті 25 Закону №755-IV, порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об`єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів; 10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі).

Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Міністерство юстиції України розглядає скарги на проведені державним реєстратором реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі судового рішення).

Процедуру проведення відповідно до Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, права та обов`язки суб`єктів у сфері державної реєстрації було визначено Порядком державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, який затверджено накаказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016р. № 359/5 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.02.2016р. за №200/28330. Згідно п.6 розділу І зазначеного Порядку визначено, що державна реєстрація проводиться на підставі: документів, що подаються заявником для державної реєстрації; судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України Про виконавче провадження .

Частина перша статті 25 Закону №755-IV визначає, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться, зокрема: на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації; судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій.

Як встановлено судом з матеріалів справи, 07 листопада 2019 року державним реєстратором сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Г.Р. внесено попередження в реєстраційну справу ТзОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС та створено запис щодо заборони вчинення реєстраційних дій.

Як вбачається з листа Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації (яка є суб`єктом зберігання реєстраційної справи ТОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ) № 100-6701 віл 27.05.2020 року, запис про заборону вчинення реєстраційних дій від 07.11.2019 року, вчинений ОСОБА_2 не містить посилання на конкретний документ на підставі якого був внесений до Єдиного державного реєстру, а також такий документ відсутній і в реєстраційній справі в паперовій формі Товариства. Станом на 27.05.2020, відповідно до Системи автоматизованого контролю і організації діловодства, до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та, безпосередньо, до відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, судове рішення, постанова органу державної виконавчої служби або приватного виконавця щодо зняття заборони на проведення реєстраційних дій стосовно ТОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС , не надходило.

Докази звернення уповноважених представників ТОВ ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС із заявою про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства в матеріалах справи відсутні.

У позовній заяві позивач звертає увагу, що уповноважені представники Товариства, чи заявники у розумінні п.8 ч.1 ст.1 Закону№755-IV, не звертались до Мостиської районної державної адміністрації Львівської області щодо внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства.

Міністерство юстиції України у листі №47971/15482-32-19/19.3 від 19.12.2019 повідомило, що внесення інформаційного повідомлення до реєстраційної справи юридичної особи, що міститься в Єдиному державному реєстрі, не є реєстраційною дією. Також проінформовано, що наказами Міністерства юстиції України № 3465/5, 3466/5 від 08.11.2019 року Про скасування реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань державному реєстратору Приймак Г.Р. анульовано доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Копію наказу від 31.01.2020 №40/6 Західного міжрегіонального управління МЮ (м. Львів), висновку Колегії з розгляду скарг на рішення, дії та бездіяльність державного реєстратора, суб`єктів державної реєстрації ЗМУ (м. Львів) від 30.01.2020, листа МЮ України №47971/15482-32-19/19.3 від 19.12.2019 долучено третьою особою до пояснень.

З огляду на вищенаведене, оскільки відповідачем спірний запис вчинено без дотримання критеріїв правомірності, визначених ч.2 ст.2 КАС України, суд дійшов до висновку, що дії державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Г.Р., які виразилися у внесенні запису, який міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07.11.2019 про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС код ЄДРПОУ 35129952 - є протиправними.

Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач не виконав покладений на нього обов`язок і не довів суду правомірності внесення ним запису про заборону вчинення реєстраційних дій.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню повністю.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 139, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

в и р і ш и в:

Позов ОСОБА_1 до Державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Галини Романівни за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів), Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС про визнання протиправними дій та скасування запису про заборону вчинення реєстраційних дій - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Галини Романівни, які виразилися у внесенні запису, який міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07.11.2019 про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС (код ЄДРПОУ 35129952).

Скасувати запис, який міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07.11.2019 про заборону вчинення реєстраційних дій стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВНІЧНО - УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС (код ЄДРПОУ 35129952), внесений державним реєстратором сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Галиною Романівною.

Стягнути з Державного реєстратора сектору з питань державної реєстрації Мостиської районної державної адміністрації Львівської області Приймак Галини Романівни на користь ОСОБА_1 840 (вісімсот сорок) грн. 80 коп. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 07.10.2020 року.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

Дата ухвалення рішення28.09.2020
Оприлюднено08.10.2020

Судовий реєстр по справі —380/3153/20

Рішення від 28.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 20.05.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 28.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні