Рішення
від 08.10.2020 по справі 420/1272/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/1272/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 вересня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Бойко О.Я.,

за участі:

секретаря судового засідання Белінського Г.В.,

представника позивача Свистун А.О. за ордером,

представника відповідача Острогляд В.Ю. за довіреністю,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Симплекс-С до Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (комісія регіонального рівня - Головного управління ДФС в Одеській області), Головне управління ДПС в Одеській області, Державна податкова служба України про визнання протиправними та скасування рішення від 27.09.2019 р. №1291823/38574991 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних, зобов`язати зареєструвати податкову накладну днем її подання, дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

І. Суть спору

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю Симплекс-С до Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (комісія регіонального рівня - Головного управління ДФС в Одеській області), Головне управління ДПС в Одеській області, Державна податкова служба України, в якому позивач просив суд:

(1). Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1291823/38574991 від 27.09.2019 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 21.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

(2). Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 21.05.2019 року, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Симплекс-С , днем її подання.

(3). Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Симплекс-С судові витрати за звернення до суду з даним адміністративним позовом.

ІІ. Аргументи сторін.

(а) Позиція позивача

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що надає послуги з ремонту і технічного обслуговування суден і човнів.

17.09.2018 р. позивач уклав ДУ Держгідрографія (Замовник) договір надання послуг №190/2018 за умовами якого позивач від свого імені за дорученням Замовника приймає на себе зобов`язання надавати послуги з ремонту судна Шляховий-151 , на належить Замовникові, а Замовник зобов`язується прийняти і сплатити послуги.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України позивач склав податкову накладну №2 від 21.05.2019 р., яку направив на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами розгляду податкової накладної №2 контролюючим органом 16.08.2019 р. квитанцією повідомлено позивача, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної зупинена та запропоновано надати позивачу пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

24.09.2019 р. позивач, за допомогою електронного цифрового документообігу на адресу контролюючого органу направив повідомлення №1 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/ розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинена, а саме щодо податкової накладної №2 від 21.05.2019 р. разом з відповідним пакетом документів щодо зупиненої податкової накладної, що підтверджується повідомленням про прийняття документів та квитанцією №2.

За результатами розгляду наданих позивачем документів, комісія яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС в Одеській області, прийнято рішення №1291823/38574991 від 27.09.2019 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 21.05.2019 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач вважає, прийняте рішення протиправним та таким, що належить до скасування.

(б) Позиція Відповідача

06.03.2020 р. від представника відповідача Державної фіскальної служби України надійшов відзив на позовну заяву, в якому він зазначив, що з огляду на ненадання позивачем разом із повідомленням всіх необхідних документів ГУ ДФС в Одеській області прийняв оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Таким чином, на думку представника відповідача, рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної повністю обґрунтованим, а позовні вимоги такими, що не належать до задоволення.

(в) Відповідь на відзив

10.03.2020 р. від представника позивача надійшла відповідь на відзив, в якій зазначено, що відповідач не надав жодного обґрунтування дій щодо неприйняття податкової накладної.

ІІІ. Процедура та рух справи

19.02.2020 р. суд ухвалою прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження за правилами загального позовного провадження.

20.05.2020 р. ухвалою, занесеною до протоколу судового засідання, суд залучив співвідповідача по справі Головне управління ДПС в Одеській області.

06.07.2020 р. ухвалою, занесеною до протоколу судового засідання, суд задовольнив клопотання представника відповідача та замінено відповідачів а саме: Головне управління ДФС в Одеській області, Державну фіскальну службу України на Головне управління ДПС в Одеській області, Державну податкову службу України та продовжено підготовче провадження до 90 днів.

17.09.2020 р. ухвалою, занесеною до протоколу судового засідання, суд закрив підготовче провадження та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 29.09.2020 р.

ІІІ. Обставини, встановлені судом

Позивач зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 06.03.2013 р. №15561020000046325, перебував на обліку як платник податків в ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, а з січня 2020 р. - в ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб - підприємців та громадських формувань (а.с.9-23).

Основний вид діяльності позивача за КВЕД: 33.15 ремонт і технічне обслуговування суден і човнів.

17.09.2018 р. позивач уклав ДУ Держгідрографія (Замовник) договір надання послуг №190/2018 за умовами якого позивач від свого імені за дорученням Замовника приймає на себе зобов`язання надавати послуги з ремонту судна Шляховий-151 , на належить Замовникові, а Замовник зобов`язується прийняти і сплатити послуги.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України позивач склав податкову накладну №2 від 21.05.2019 р., яку направив на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.24).

16.08.2019 р. за результатами розгляду податкової накладної №2 відповідач квитанцією повідомив позивача , що документ прийнято, реєстрація зупинена та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.25).

24.09.2019 р. позивач, за допомогою електронного цифрового документообігу на адресу контролюючого органу було направлено повідомлення №1 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/ розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинена, а саме щодо податкової накладної №2 від 21.05.2019 р. разом з відповідним пакетом документів щодо зупиненої податкової накладної, що підтверджується повідомленням про прийняття документів та квитанцією №2 (а.с.26).

За результатами розгляду наданих позивачем документів, комісія яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС в Одеській області, прийняла рішення №1291823/38574991 від 27.09.2019 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 21.05.2019 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.28-29).

07.10.2019 р. позивач подав скаргу на рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.30).

11.10.2019 р. рішенням №39692/38574991/2 залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних без змін (а.с.32).

ІV Джерела права та висновки суду

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з пп. а , б п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п.п. 74.1, 74.3 ст. 74 ПК України, податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (п.13 Порядку № 1246).

Аналогічні норми містяться і у п. 201.16 ст. 201 ПК України, згідно з якого реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі Порядок № 117).

Відповідно до п. 3 Порядку № 117, податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак, зокрема: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування.

Згідно з п. 4 Порядку № 117, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна / розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.

Згідно з п. 5 цього Порядку, податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Відповідно п. 6 цього Порядку, у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

При цьому, відповідно до змісту п. 10 Порядку № 117, критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Пунктом 13 Порядку № 117 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

З огляду на квитанцію, якою зупинена реєстрація податкової накладної, контролюючим органом було сформовано висновок про відповідність податкової накладної Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту п. 201.16 ст. 201 ПК України (а.с.25).

Відповідач у спірному рішенні від 27 . 09.2019 р. №1291823/38574991 підставою відмови зазначив - ненаданням платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків. Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків (а.с. 29).

Проте, відповідно повідомленням щодо подачі документів позивач додав до пояснень пакет первинних документів в кількості 18 додатків (а.с.26). Як, стверджує позивач, він направив договір надання послуг №190/2018 від 17.09.2018 р., акт приймання судна в ремонт, проміжні акти приймання послуг з ремонту судна, акт приймання додаткових послуг.

Представник відповідача впродовж розгляду справи не надав відповідь, які саме документи подавалися позивачем та не спростував доводи позивача про надання ним до податкового органу, вказаних вище документів. Таким чином, суд робить висновок, що надані позивачем документи були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Враховуючи вищевикладене, суд робить висновок, що відповідач не довів правомірності прийняття свого рішення, а тому позовні вимоги про визнання протиправними та скасування рішення № 1291823/38574991 від 27.09.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних належать задоволенню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 2 від 21.05.2019 року, подану позивачем днем її подання, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 28 Порядку №117, податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

Враховуючи вищевикладене, суд робить висновок про наявність підстав для зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 21.05.2019 р., подану позивачем днем її подання.

Щодо посилання позивача на те, що Критерії ризиковості платника податку, доведені листом ДФС України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18 є такими, що не пройшли перевірку на відповідність Міністерством юстиції України, а отже, всі рішення контролюючих органів прийняті на підставі такого документу є нелегітимними та підлягають скасуванню, суд зазначає таке.

Приписами пункту 61.1 статті 61 ПК України визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України).

В свою чергу, згідно з пункту 71.1 статті 71 ПК України, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Збір податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючим органом врегульовано статтями 72, 73 ПК України.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Аналіз наведених норм свідчить про те, що повноваження контролюючого органу щодо збору та проведення аналітичної роботи з податковою інформацією, зупинення реєстрації податкових накладних, передбачені Податковим кодексом України, який має вищу юридичну силу поряд з листом ДФС України, тому наведені позивачем посилання щодо не проходження Критеріями ризиковості платника податку, які доведені листом ДФС України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18 перевірки на відповідність Міністерством юстиції України не беруться судом до уваги.

Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач впродовж судового розгляду справи не довів правомірність винесеного рішення.

Таким чином, суд робить висновок, що позовні вимоги є обґрунтованими, належним чином підтвердженими та належать до задоволення.

VI. Розподіл судових витрат

Згідно з ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач при зверненні до суду з даним позовом сплатив судовий збір у розмірі 2102,00 грн.

Таким чином, суд вважає за необхідне стягнути пропорційно з відповідачів Головного управління ДПС в Одеській області та Державної податкової служби України за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача сплачений судовий збір.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2,77, 244-246 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1291823/38574991 від 27.09.2019 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 21.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 21.05.2019 року, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Симплекс-С , днем її подання.

4.Стягнути за рахунок бюджетний асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Симплекс-С (код ЄДРПОУ 38574991) понесені судові витрати у розмірі 1051(одна тисяча п`ятдесят один),00 гривень.

5.Стягнути за рахунок бюджетний асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Симплекс-С (код ЄДРПОУ 38574991) понесені судові витрати у розмірі 1051(одна тисяча п`ятдесят один),00 гривень.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Симплекс - С адреса: вул. Чорноморського козацтва, буд.115, офіс 519, м. Одеса, 65003 ЄДРПОУ 38574991 .

Відповідач -Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (комісія регіонального рівня - Головного управління ДФС в Одеській області) адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська,5 .

Відповідач - Головне управління ДПС в Одеській області, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська,5; код ЄДРПОУ 43142370 .

Відповідач - Державна податкова служба України , адреса: 04053, м. Київ, пл. Львівська,8; код ЄДРПОУ 43005393 .

Повний текст рішення виготовлений та підписаний суддею 0 8 жовтня 2020 року.

Суддя О.Я. Бойко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.10.2020
Оприлюднено09.10.2020
Номер документу92071579
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/1272/20

Ухвала від 09.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 25.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 08.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 23.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 19.02.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні