Рішення
від 08.10.2020 по справі 640/7388/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 жовтня 2020 року м. Київ № 640/7388/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Іщука І.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Тринат доДержавної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у місті Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Тринат (надалі також - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до

1) Державної податкової служби України, 2) Головного управління Державної податкової служби у місті Києві (далі - відповідач) та просив визнати протиправними та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві:

№ 1450211/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 19.12.2019 р.;

№ 1450212/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 20.12.2019 р.;

№ 1447947/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №14 від 23.12.2019 р.;

№ 1447949/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №21 від 24.12.2019 р.;

№ 1447948/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №25 від 26.12.2019 р.;

№ 1447950/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №26 від 26.12.2019 р.;

№ 1447951/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 26.12.2019 р.;

зобов`язати Державну податкову служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні позивача: №7 від 19.12.2019 р.; №12 від 20.12.2019 р.; №14 від 23.12.2019 р.; №21 від 24.12.2019 р.; №25 від 26.12.2019 р.; №26 від 26.12.2019 р.; №27 від 26.12.2019 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у місті Києві від 04.02.2020 р. № 40596 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю Тринат критеріям ризиковості платника на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податків;

стягнути судовий збір на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 09.04.2020 р. прийнято позовну заяву до розгляду та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач вимог податкового законодавства не порушував, а податковим органом безпідставно було прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних та рішення про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю Тринат критеріям ризиковості платника на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Вказані рішення прийнято без жодних обґрунтувань, як того вимагає чинне законодавство, тому є протиправними та підлягають скасуванню.

Позивачем також було надано суду відповідь на відзив з додатковими обґрунтуванням позовних вимог.

Державна податкова служба України правом на подання відзиву не скористалася. Копію ухвали про відкриття провадження від 09.04.2020 року у справі № 640/7388/20, копію позову з доданими матеріалами було отримано відповідачем-1, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення.

Головне управління Державної податкової служби у місті Києві надало суду відзив на адміністративний позов, в якому просило у задоволенні позову відмовити. Мотивація, викладена у відзиві, зводиться до цитування норм чинного законодавства та не містить посилань на конкретні пункти які на думку податкового органу порушено позивачем.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва,

ВСТАНОВИВ:

Позивачем було сформовано податкові накладні №7 від 19.12.2019 р., №12 від 20.12.2019 р., №14 від 23.12.2019 р., №21 від 24.12.2019 р., №25 від 26.12.2019 р., №26 від 26.12.2019 р., №27 від 26.12.2019 р. та направлено їх для реєстрації до Єдиного реєстру податкових накладних.

Позивачем було отримано квитанції, згідно яких реєстрація вищевказаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних була зупинена. Також в квитанціях зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання вищевказаного, позивачем було надано до контролюючого органу необхідні документи, що підтверджується повідомленнями про подання пояснень та копій первинних документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено: №14 від 30.01.2020 року щодо податкової накладної №7 від 19.12.2019 р. сума ПДВ 2 333,33 грн., №13 від 30.01.2020 року щодо податкової накладної №12 від 20.12.2019 р. сума ПДВ 2491,67 грн.; №8 від 23.12.2019 року щодо податкової накладної №14 від 29.01.2020 р. сума ПДВ 20 000,00 грн.; №10 від 29.01.2020 року щодо податкової накладної №21 від 24.12.2019 р. сума ПДВ 2 354,17 грн.; №12 від 29.01.2020 року щодо податкової накладної №25 від 26.12.2019 р. сума ПДВ 2 336,25 грн.; №11 від 29.01.2020 року щодо податкової накладної №26 від 24.12.2019 р. сума ПДВ 2 800,00 грн.; №9 від 29.01.2020 року щодо податкової накладної №27 від 26.12.2019 р. сума ПДВ 14 210,00 грн.

Позивачем було отримано рішення комісії центрального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Державної податкової служби України про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1450211/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної: №7 від 19.12.2019 р.; №1450212/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 20.12.2019 р.; №1447947/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №14 від 23.12.2019 р.; №1447949/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №21 від 24.12.2019 р.; № 1447948/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №25 від 26.12.2019 р.; №1447950/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №26 від 26.12.2019 р.; № 1447951/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 26.12.2019 р.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України (далі по тексту ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів а , б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 року (далі за текстом - Порядок № 117) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з п.13 Порядку № 117 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зокрема зазначається критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Пунктом 14 Порядку № 117 визначено, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно з п.п. 15-16 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 18 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Пунктом 22 Порядку № 117 визначено, що рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Згідно з п. 27 Порядку № 117 рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно з п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Відповідно до п.23, п.24 Порядку № 117 Комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня. Комісія центрального рівня протягом семи робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів відповідно до пункту 15 цього Порядку, але не раніше отриманого рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі комісії регіонального рівня, може прийняти інше рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Прийняте комісією центрального рівня рішення реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу, а рішення Комісії регіонального рівня скасовується.

У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимоги Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування: реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами: відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації.

Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою.

Отже, згідно пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, серед іншого, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 Порядку №1246, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Відповідно до п. 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21.02.2018 р. №117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи Комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Зазначена Постанова втратила чинність 01.02.2020 р. на підставі Постанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 р. Отже, на момент виникнення спірних правовідносин цей нормативний акт був чинним та підлягав застосуванню.

Так, механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі Порядок № 1165).

Пунктом 4 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Згідно пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до змісту пунктів 10, 11 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту201.16статті201 Податкового кодексу України(далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 р. за № 1245/34216 (далі Порядок № 520).

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі по тексту - комісія регіонального рівня).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (п. 4).

Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Речове словосполучення може включати вказує, що у кожному окремому випадку перелік таких документів є індивідуальним та різним.

Саме тому форма рішення про відмову в реєстрації податкових накладних передбачає, що документи, які не надано необхідно підкреслити. Отже контролюючий орган має визначити, конкретно яких документів не надано.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 Порядку №520, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 Порядку №520, розглядає комісія регіонального рівня (п. 9).

Згідно з п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, зокрема, в разі: та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; Пункт 5 передбачає можливий перелік. Конкретизація такого переліку має міститися в рішенні податкового органу індивідуально в кожному випадку.

Відповідно до п. 12 вказаного Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, що міститься в додатку 1 до Порядок № 1165, передбачає наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення Комісії контролюючого органу повинно містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.

Згідно усіх рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, вони прийняті в зв`язку із ненаданням платником податку копій документів.

Яких саме документів не надано позивачем контролюючий орган не зазначив.

При цьому, податковим органом позначені (хрестиком) 2 позиції в формі самого рішення, а саме:

первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи які не надано підкреслити);

документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності (наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи які не надано підкреслити).

Жоден з перелічених документів, що передбачений формою не підкреслений.

Відповідно до Порядку Позивач подав скаргу на кожне рішення про відмову в реєстрації податкової накладної скаргу.

Не підкресливши (не визначивши), які конкретно документи не надані, податковий орган поставив позивача у стан правової невизначеності. При цьому, позивач надав до скарги більш розширене пояснення та копії додаткових документів, що обґрунтовують скаргу.

Скарги були подані Позивачем та прийняті контролюючим органом відповідно до квитанцій.

Відповідач, за результатами розгляду усіх вищезазначених скарг щодо рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, залишив скарги без задоволення, про що виніс відповідні рішення.

Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується.

При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні датою їх подання є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

Чинним законодавством покладено на Державну податкову службу України обов`язок щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Тобто, фіскальному органу надано право вільно обирати одне з двох рішень, яке на його думку є законодавчо обґрунтованим та правильним.

А отже, свобода розсуду фіскального органу, у разі встановлення судом протиправності відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звужується до єдиного юридично допустимого рішення, в даному випадку рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Судом встановлено, що позивачем на підтвердження реальності господарських операцій з контрагентами було надано до контролюючого органу первинні та розрахункові документи, що підтверджується повідомленнями про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме:

1) щодо потаткової накладної від 19.12.2019 №7 (сума ПДВ 2333, 33 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 14 від 30.01.2020р.; рахунок №495 від 18.12.2019р. щодо купівлі плити А6,600/600 у кількості 84 шт.; ПН №35 від 19.12.2019р.; видаткова накладна №460 від 24.12.2019р.; рахунок №202 від 18.12.2019р. щодо продажу плити А6,600/600 у кількості 84 шт.; видаткова накладна №197 від 28.12.2019р.; банківська виписка за період 19.12.2019р.;

2) щодо податкової накладної від 20.12.2019 №12 (сума ПДВ 491, 67 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 13 від 30.01.2020р.; договір про продаж продукції №228/10-19ВН від 27.05.2019р. щодо купівлі портландцементу у кількості 68 т.; рахунок №21384 від 25.07.2019р.; ПН №34790 від 26.07.2019р.; видаткова накладна №48888 від 06.08.2019р.; банківська виписка за період 26.07.2019р.; рахунок №205 від 19.12.2019р. щодо продажу портландцементу у кількості 0,85 т.; видаткова накладна №179 від 21.12.2019р.; банківська виписка за період 20.12.2019р.;

3) щодо податкової накладної від 23.12.2019 №14 (сума ПДВ 20000, 00 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 8 від 29.01.2020р.; договір постачання №20/06 від 20.06.2019р. щодо купівлі металопластикових вікон у кількості 35,142 м2., металопластикових дверей у кількості 36,018 м2, підвіконня у кількості 22,95 пог.м.; рахунок №745 від 08.11.2019р.; ПН №127 від 11.11.2019р., ПН №128 від 11.11.2019р.; видаткова накладна №639 від 21.11.2019р.; ТТН №Р1017 від 21.11.2019р.; банківська виписка за період 11.11.2019р.; договір постачання №12/11 від 12.11.2019р. щодо продажу металопластикових вікон у кількості 35,142 м2., металопластикових дверей у кількості 36,018 м2, підвіконня у кількості 22,95 пог.м.; рахунок№153 від 12.11.2019р.; ПН №23 від 22.11.2019р., ПН №40 від 29.11.2019р.; видаткова накладна №181 від 24.12.2019р.; банківськи виписки за період 22.11.2019р., 29.11.2019р., 23.12.2019р.;

4) щодо податкової накладної від 24.12.2019 №21 (сума ПДВ 2354, 17 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 10 від 29.01/2020р.; договір поставки №18/06 від 18.06.2019р. щодо купівлі плитки ГРЕС ПІМЕНТО 30x30 у кількості 61,65 м2; рахунок №331 від 27.11.2019р.; ПН №40 від 27.11.2019р.; видаткова накладна №427 від 28.11.2019р.; банківська виписка за період 27.11.2019р.; договір поставки №08/07 від 08.07.2019р. щодо продажу плитки ГРЕС ПІМЕНТО 30x30 у кількості 56,5 м2; рахунок№177 від 27.11.2019р.; видаткова накладна №185 від 26.12.2019р.; банківська виписка за період 24.12.2019р.;

5) щодо податкової накладної від 26.12.2019 №25 (сума ПДВ 23336, 25 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 12 від 29.01.2020р.; договір поставки №18/06 від 18.06.2019р. щодо купівлі плитки для підлоги "Александрія" 300x300 у кількості 301,5 м2, плитки для підлоги "КАРАТ" 300x300 у кількості 270 м2; рахунок №368 від 23.12.2019р.; ПН №31 від 23.12.2019р., ПН №33 від 24.12.2019 р.; видаткова накладна №461 від 27.12.2019р.; банківськи виписки за період 23.12.2019р., 24.12.2019р.; договір поставки №08/07 від 08.07.2019р. щодо продажу плитки для підлоги "Александрія" 300x300 у кількості 301,5 м2, плитки для підлоги "КАРАТ" 300x300 у кількості 270 м2; рахунок №215 від 23.12.2019р.; видаткова накладна №192 від 28.12.2019р.; банківська виписка за період 26.12.2019р.;

6) щодо податкової накладної від 26.12.2019 №26 (сума ПДВ 2800,00 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 11 від 29.01.2020р.; договір поставки №18/06 від 18.06.2019р. щодо купівлі плитки "ГРЕС ПІМЕНТО" 30x30 у кількості 67,23 м2; рахунок №367 від 23.12.2019р.; ПН №30 від 23.12.2019р; видаткова накладна №460 від 27.12.2019р.; банківська виписка за період 23.12.2019р.; договір поставки №08/07 від 08.07.2019р. щодо продажу плитки ГРЕС ПІМЕНТО 30x30 у кількості 67,23 м2; рахунок №214 від 23.12.2019р.; видаткова накладна №191 від 28.12.2019р.; банківська виписка за період 26.12.2019р.;

7) щодо податкової накладної від 26.12.2019 №27 (сума ПДВ 14210,00 грн) позивачем до контролюючого органу надано наступні документи: повідомлення № 9 від 29.01.2020р.; договір поставки №20/06 від 20.06.2019р. щодо купівлі металопластикових конструкцій у кількості 11 шт, матеріалів на суму 34416,00(з ПДВ); рахунок №1412 від 20.09.2019р., рахунок №СФ-0000478 від 19.12.2019р.; ПН №177 від 20.09.2019р., ПН №19 від 23.12.2019р.; видаткова накладна №930 від 27.09.2019р., №2312-01 від 23.12.2019р.; банківські виписки за період 20.09.2019р., 23.12.2019р.; договір поставки №08/07 від 08.07.2019р. щодо продажу металопластикових конструкцій у кількості 11 шт, матеріалів; рахунок №218 від 24.12.2019р.; видаткова накладна №196 від 28.12.2019р.; банківська виписка за період 26.12.2019р.

Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.

З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії центрального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Державної податкової служби України про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1450211/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної: №7 від 19.12.2019 р.; № 1450212/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 20.12.2019 р.; № 1447947/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №14 від 23.12.2019 р.; № 1447949/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №21 від 24.12.2019 р.; № 1447948/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №25 від 26.12.2019 р.; № 1447950/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №26 від 26.12.2019 р.; № 1447951/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 26.12.2019 р. є протиправними, а тому підлягають скасуванню.

Згідно з пп. 20.2 ст. 20 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до пункту 20 Порядку №1246 у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Враховуючи висновки суду про протиправність оскаржуваних рішень, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України (правонаступника ДФС України) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні позивача: №7 від 19.12.2019 р.; №12 від 20.12.2019 р.; №14 від 23.12.2019 р.; №21 від 24.12.2019 р.; №25 від 26.12.2019 р.; №26 від 26.12.2019 р.; №27 від 26.12.2019 р.

Головним управлінням ДПС у м. Києві 04.02.2020 р. було прийнято рішення №40596 про відповідність ТОВ Тринат критеріям ризиковості платника на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Враховуючи, що податковим органом не доведено існування підстав для застосування до позивача п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання, отже рішення Головного управління ДПС у Київській області від 04.02.2020 р. №40596 про відповідність позивача критеріям ризиковості платника на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, суд приходить до висновку про те, що обґрунтованих підстав для складання відносно позивача рішення від 04.02.2020 р. № 40596 про відповідність ТОВ Тринат критеріям ризиковості платника на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, отже позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

При вказаних обставинах суд дійшов висновку, що відповідачами не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішень з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов підлягає задоволенню.

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 77-78, 139, 143, 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Тринат" задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1450211/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 19.12.2019 р.

3. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1450212/42935278 від 05.02.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 20.12.2019 р.

4. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1447947/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №14 від 23.12.2019 р.

5. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1447949/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №21 від 24.12.2019 р.

6. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1447948/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №25 від 26.12.2019 р.

7. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1447950/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №26 від 26.12.2019 р.

8. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у місті Києві за № 1447951/42935278 від 31.01.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 26.12.2019 р.

9. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю Тринат : №7 від 19.12.2019 р.; №12 від 20.12.2019 р.; №14 від 23.12.2019 р.; №21 від 24.12.2019 р.; №25 від 26.12.2019 р.; №26 від 26.12.2019 р.; №27 від 26.12.2019 р.

10. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у місті Києві від 04.02.2020 р. № 40596 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю Тринат критеріям ризиковості платника на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податків.

11. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Тринат (код ЄДРПОУ 42935278, 01054, м. Київ, вул. Дмитрівська, буд. 75, кв. 30) понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 16 816, 00 грн (шістнадцять тисяч вісімсот шістнадцять гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у місті Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 43141267).

12. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Тринат (код ЄДРПОУ 42935278, 01054, м. Київ, вул. Дмитрівська, буд. 75, кв. 30) понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 14 714, 00 грн (чотирнадцять тисяч сімсот чотирнадцять гривень) за рахунок бюджетних асигнуваньДержавної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393).

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статями 292-297 Кодексу адміністративного судочинства України, із урахуванням положень пункту 15.5 Перехідних положень (Розділу VII) Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Іщук І.О.

Дата ухвалення рішення08.10.2020
Оприлюднено12.10.2020
Номер документу92072758
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/7388/20

Ухвала від 29.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 18.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 18.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Рішення від 08.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 09.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 01.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні