Постанова
від 10.10.2020 по справі 200/9225/20-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 жовтня 2020 року справа № 200/9225/20-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ, вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді: Гайдара А.В., суддів: Компанієць І.Д.., Ястребової Л.В., секретар судового засідання - Харечко О.П., за участю представника позивача адвоката Бичковського Є.В., представника третьої особи адвоката Сильченка О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу кандидата на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року (повний текст складено 07 жовтня 2020 року в м. Слов`янськ Донецької області) у справі № 200/9225/20-а (суддя в 1 інстанції - Смагар С.В.) за позовом кандидата на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області ОСОБА_1 до Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 , про скасування рішення від 2 жовтня 2020 року № 1, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Кандидат на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області про скасування рішення Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області від 2 жовтня 2020 року № 1 Про скасування реєстрації ОСОБА_2 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області, висунутого шляхом самовисування, у зв`язку з виниклими обставинами , зобов`язання Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області в день набрання законної сили рішенням суду прийняти рішення про скасування реєстрації ОСОБА_2 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області, висунутого шляхом самовисування.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 6 жовтня 2020 року суд прийняв до розгляду позовну заяву позивача, залучив ОСОБА_2 у якості третьої особи по справі, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, частково задовольнивши клопотання позивача про невідкладний розгляд справи, призначив судове засідання на 7 жовтня 2020 року.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року у справі № 200/9225/20-а в задоволенні вимог було відмовлено.

Не погодившись з таким рішенням, позивачем - кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області ОСОБА_1 подано апеляційну скаргу, в якій зазначено, що рішення суду першої інстанції є необґрунтованим, винесеним з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку з чим підлягає скасуванню, та просив скасувати рішення суду першої інстанції і ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.

В судовому засіданні представник позивача підтримав доводи апеляційної скарги, просив її задовольнити, скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти постанову, якою задовольнити позовні вимоги повністю.

В судовому засіданні представник третьої особи заперечував проти доводів апеляційної скарги, просив залишити її без задоволення та рішення суду першої інстанції без змін.

Відповідно до вимог частини 1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача та третьої особи, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є громадянином України, що підтверджується паспортом громадянина України серії НОМЕР_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , що виданий Першотравневим РВ УМВС України у Донецькій області 15 листопада 2000 року.

Позивач є суб`єктом виборчого процесу, що підтверджується Постановою Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області № 09 від 21 вересня 2020 року Про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області, висунутого шляхом само висування та посвідченням № 01 від 19 вересня 2020 року.

Як встановлено колегією суддів, ОСОБА_2 24 вересня 2020 року звернувся до Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району із заявою, в якій просив зареєструвати його кандидатом на посаду селищного голови Мангушської об`єднаної територіальної громади Маріупольського району Донецької області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року. До заяви було додано, поряд з іншим, документ про внесення грошової застави, а саме квитанція, зі змісту якої вбачається, що 24 вересня 2020 року ОСОБА_3 сплачено, за номером платежу 0.0.1847983741.1 грошову заставу на місцевих виборах для кандидата на посаду голови Мангушської селищної ОТГ ОСОБА_1 у загальній сумі 5000 грн. Дана обставина також підтверджується випискою по рахунку, звіт № 861 від 30 вересня 2020 року.

Постановою Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області, що прийнята о 13 год. 40 хв. 25 вересня 2020 року № 28, на підставі особистої заяви ОСОБА_2 про самовисування, а також інших документів, визначених ч. 2 ст. 224 Виборчого кодексу України, комісія постановила зареєструвати ОСОБА_2 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Мангушської селищної територіальної громади Маріупольського району Донецької області, висунутого шляхом самовисування, в єдиному одномандатному виборчому окрузі. Зазначеною постановою також вирішено видати, не пізніше 29 вересня 2020 року, ОСОБА_2 посвідчення кандидата на посаду Мангушського селищного голови Мангушської селищної територіальної громади Маріупольського району Донецької області, розмістити на стенді офіційних матеріалів та на сайті територіальної виборчої комісії не пізніше 29 вересня 2020 року та передати відомості щодо реєстрації до Центральної виборчої комісії у порядку, встановленому ч. 9 ст. 229 Виборчого кодексу України.

Відповідачем надана суду пояснювальна записка ОСОБА_5 від 30 вересня 2020 року, зі змісту якої вбачається, що останньою, під час приймання документів від кандидата на посаду голови селищної ради ОСОБА_2 , не звернуто увагу на той факт, що платником у квитанції на сплату грошової застави було зазначено іншу особу.

2 жовтня 2020 року Мангушською селищною територіальною виборчою комісією Маріупольського району Донецької області розглянуто питання про скасування постанови про реєстрацію кандидата на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області, висунутого шляхом самовисування, оскільки 30 вересня 2020 року, після отримання виписки по депозитному рахунку ТВК стало відомо, що грошову заставу за кандидата на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області ОСОБА_2 внесла ОСОБА_3 , яка не є його довіреною особою та представником, а також з тих підстав, що із наданої квитанції неможливо ідентифікувати, за якого саме ОСОБА_2 було внесено грошову заставу, оскільки у зазначеному платежі відсутній ІНН та мобільний номер телефону. Після розгляду вказаного питання, шляхом жеребкування, було прийнято рішення № 1 не скасовувати постанову про реєстрацію кандидата ОСОБА_2 .

Вирішення питання щодо скасування постанови про реєстрацію кандидата на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області, висунутого шляхом самовисування, ОСОБА_2 , оформлене протоколом № 9 засідання Мангушської селищної територіальної виборчої комісії Маріупольського району Донецької області, під час якого був присутній ОСОБА_2 особисто.

З протоколу засідання комісії від 2 жовтня 2020 року № 9 вбачається, що крім ОСОБА_2 , на засідання комісії був присутній його довірена особа, юрист Репухов Б.В. , який повідомив, що на момент сплати грошової застави громадянкою ОСОБА_3 , ОСОБА_2 був присутній у приміщенні Приватбанку і зачитав пояснення ОСОБА_3 (додаються до протоколу), а також просив зняти з розгляду порядку денного питання скасування реєстрації ОСОБА_2 Голова комісії поставила на голосування питання, хто за те, щоб не скасовувати постанову про реєстрацію ОСОБА_2 , за проголосували 14, проти нуль, утрималися 1.

Крім цього, відповідачем на адресу суду надіслана заява ОСОБА_3 від 1 жовтня 2020 року, яка була додана до протоколу засідання комісії від 2 жовтня 2020 року. Зі змісту даної заяви вбачається, що ОСОБА_2 був разом з нею у відділенні банку для сплати готівкою 5000 грн. грошової застави. Касир банку у ОСОБА_2 запитав платіжну картку, однак такої картки у нього не було, внаслідок чого ОСОБА_3 була запропонована власна платіжна картка для здійснення операції. За роз`ясненням працівника банку така дія була необхідна для здійснення операції з ідентифікації. ОСОБА_3 у поясненнях наполягає, що кошти були внесені особисто ОСОБА_2 готівкою, нею власних коштів не сплачувалося.

Відповідно до частини 1 статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Частиною 4 статті 273 КАС України передбачено, що рішення, дії чи бездіяльність територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів, виборів Президента України, народних депутатів України; обласних комісій з референдуму і комісії Автономної Республіки Крим з всеукраїнського референдуму, а також членів зазначених комісій оскаржуються до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідної комісії.

Згідно з преамбулою Виборчого кодексу України № 396-IX від 19.12.2019р. (надалі - Кодекс, ВКУ) цей Кодекс відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів. Підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України Про Центральну виборчу комісію , Про Державний реєстр виборців , іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії (ст. 2 Кодексу).

Виборчий процес, у розумінні ч.1 статті 20 Кодексу, - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Згідно ч. 1 ст. 64 Кодексу суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Колегією суддів встановлено та підтверджується матеріалами справи, що позивач є суб`єктом виборчого процесу відповідно до ст. 22 ВКУ, а саме - кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області (посвідчення № 01 від 19 вересня 2020 року).

Пунктом 6 частини другої статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: спори щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.

Відповідно до статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України (пункт1 частини 2); з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації (пункт 8 частини 2).

Колегія суддів приймає посилання позивача на норми статті 12 ВКУ, які регулюють рівне виборче право, та вважає його належним позивачем у даній справі. Відповідно до частини 3 статті 12 Кодексу усі кандидати, зареєстровані у порядку, встановленому цим Кодексом, мають у виборчому процесі виборів, на яких вони висунуті, рівні права та беруть участь у цьому процесі на умовах, рівних для відповідних виборів.

Відповідно до частини 2 статті 224 ВК України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред`явлення ним документа, передбаченого частиною першою статті 8 цього Кодексу, та подання ним документів, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, а також подання особисто підписаної ним заяви про самовисування кандидатом на посаду відповідно сільського, селищного, міського голови із згодою на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних у зв`язку з участю у місцевих виборах.

Пункт 4 частини 1 статті 224 Кодексу передбачає подання, зокрема, документа про внесення грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу.

Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 225 Кодексу організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, висунута шляхом самовисування на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), у єдиному одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.

Постановою ЦВК від 21 серпня 2020 року № 193 затверджений Порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах (надалі - Порядок № 193).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 193 грошова застава вноситься такими суб`єктами, зокрема, особою, яка висувається кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом самовисування в єдиному одномандатному виборчому окрузі.

Пункт 8 Порядку № 193 передбачає, що у разі надходження на спеціальний (депозитний) рахунок відповідної територіальної виборчої комісії для внесення грошової застави коштів у меншому розмірі, ніж визначено частинами першою, другою статті 225 Кодексу, та/або коштів, внесених із порушенням вимог, установлених статтею 225 Кодексу (кошти внесено неналежним суб`єктом внесення, після подання документів для реєстрації кандидатів на відповідних місцевих виборах, двома і більше платежами тощо), такі кошти поверненню не підлягають та у восьмиденний строк після закінчення строку реєстрації кандидатів на відповідних місцевих виборах перераховуються відповідно до сільського, селищного, районного в місті, міського, районного, обласного, республіканського Автономної Республіки Крим бюджету.

Проаналізувавши вищенаведені норми, колегія суддів доходить висновку, що у випадку подання документів для реєстрації кандидатом на посаду селищного голови, висунутого шляхом самовисування, законодавець дійсно чітко визначив обов`язок такого кандидата вносити грошову заставу особисто, іншого порядку діюче законодавство не передбачає.

У Рішенні Європейського суду з прав людини у справі Суховецький проти України (Заява № 13716/02) вказано, що Конституційний Суд України вирішив, що виборча застава не є прямим чи непрямим обмеженням права виставляти свою кандидатуру на вибори, оскільки не є визначальною для права громадян обирати і бути обраними. Застава - це не що інше ніж попередня умова для здійснення реєстрації кандидата виборчою комісією. Усі кандидати в народні депутати зобов`язані сплатити однакову суму, незалежно від їхнього фінансового становища, тому умова сплати виборчої застави не може розглядатися як дискримінація за майновим станом. Виборча застава призначена, по-перше, сприяти підтриманню відповідального ставлення з боку потенційних кандидатів в народні депутати по відношенню до виборів, а по-друге, попереджувати зловживання виборчими правами. Більше того, вона є своєрідною перешкодою для непомірного чи необґрунтованого використання коштів Державного бюджету, призначених для покриття витрат, пов`язаних з виборами.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Також, з Рішення Конституційного Суду України від 30 січня 2002 року, № 2-рп/2002 у справі № 1- 18/2002 вбачається, що грошова застава застосовується з метою забезпечення відповідального ставлення громадян як ймовірних кандидатів у депутати до їх участі у виборах, сприяє прийняттю виважених рішень кандидатом у депутати, якого висунуто в одномандатному окрузі, та кандидатами у депутати, включеними до виборчих списків у багатомандатних округах, щодо реалізації їх пасивного виборчого права, а також упереджує можливі невиправдані витрати з державних фондів.

Відповідно до частини 2 статті 230 ВКУ територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі: (пункт 2) відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови)"; (пункт 6) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.

В той же час, колегія суддів зазначає, що предметом спору у даній справі є правомірність постанови відповідача від 2 жовтня 2020 року, якою комісія (відповідач у справі) вирішила не скасовувати реєстрацію ОСОБА_2 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області та наявність підстав для зобов`язання комісії прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата.

Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Обґрунтованість рішення суб`єкта владних повноважень полягає в дослідженні усіх обставин, що є істотними у процесі його прийняття, аналізі таких обставин та їх правової оцінки. Усі мотиви, якими керується суб`єкт у процесі оцінки та аналізу обставин повинні бути чітко та повно відображені у рішенні. В такий спосіб зацікавленій особі створюються гарантії того, що навіть у випадку якщо рішення прийнято не на її користь, вона зможе оскаржити його, та обґрунтувати свою незгоду із одним чи декількома аргументами, які чітко зазначені в рішенні.

Колегія суддів зазначає, що відповідач у рішенні від 2 жовтня 2020 року посилається на те, що виникає питання про скасування постанови про реєстрацію кандидата ОСОБА_2 у зв`язку із виниклими обставинами в порушення порядку висування кандидата відповідно до ст. 231 ВКУ (ч. 1 п. 7 або п. 8) та прийнято рішення не скасовувати постанову про реєстрацію ОСОБА_2 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області.

Відповідно до пунктів 7 та 8 частини 1 статті 231 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, окремого кандидата у депутати, включеного до єдиного та/або єдиного та територіального виборчих списків організації партії (під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) із виключенням його з відповідних виборчих списків, про скасування реєстрації окремого кандидата у депутати у багатомандатному виборчому окрузі (під час виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) у разі: (пункт 7) порушення порядку висування кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого частиною четвертою статті 216 цього Кодексу, в тому числі неподання кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови у порядку, встановленому цим Кодексом, заяви про підтвердження згоди балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови від організації партії у разі виявлення включення цієї особи до виборчих списків, списків кандидатів до відповідної ради кількох організацій партій; (пункт 8) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом, сільським, селищним, міським головою. Саме на даний пункт норми посилається позивач в обґрунтування своїх позовних вимог.

Відповідно до частини 2 статті 231 ВКУ рішення про скасування реєстрації кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови з підстав, передбачених у пунктах 3-8 частини першої цієї статті, приймається відповідною виборчою комісією не пізніш як на третій день після отримання нею документів, що встановлюють відповідні факти чи підтверджують настання відповідних обставин. Територіальна виборча комісія може прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.

Отже, колегія суддів звертає увагу позивача, що майже всі його аргументи у позовній заяві та апеляційній скарзі стосуються правомірності реєстрації відповідачем ОСОБА_2 як кандидата на посаду селищного голови, однак постанова про реєстрацію ОСОБА_2 кандидатом на посаду Мангушського селищного голови, висунутого шляхом самовисування, від 25 вересня 2020 року № 28, не є предметом спору у даній справі, не була скасована, є чинною, та правомірність її прийняття комісією, не може входити до повноважень суду в межах розгляду даної справи.

Колегія суддів у даному випадку звертає увагу позивача (апелянта) що він має право оскаржити рішення від 25 вересня 2020 року № 28.

Відповідно до статті 193 ВКУ, яка регулює право бути кандидатом на місцевих виборах, депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.

Також колегія суддів зазначає, що позивач в доводах апеляційної скарги помилкового ототожнює як підставу для скасування реєстрації третьої особи, п.2 ч.1 ст.230 ВК, оскільки в межах спірних правовідносин, наявність даного порушення (невідповідність документів стосовно сплати грошової застави), може бути підставою для відмови в реєстрації кандидата, а не в скасуванні реєстрації.

Проаналізувавши вищенаведені норми, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що визначення у квитанції, якою підтверджене внесення грошової застави, іншого прізвища, ніж кандидата, висунутого шляхом самовисування, не є тією обставиною, яка позбавляє кандидата на посаду селищного голови права бути обраним селищним головою в розумінні пункту 8 частини 1 статті 231 ВК України.

Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на наведене, судова колегія дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, та ухвалено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. У зв`язку з викладеним доводи апеляційної скарги не приймаються до уваги, тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись статтями 23, 33, 292, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу кандидата на посаду Мангушського селищного голови Маріупольського району Донецької області ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року у справі № 200/9225/20-а - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року у справі № 200/9225/20-а - залишити без змін.

Повне судове рішення складено 10 жовтня 2020 року.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з моменту її проголошення та відповідно до вимог ч.3 ст.272 КАС України оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя А.В. Гайдар

Судді І.Д. Компанієць

Л.В. Ястребова

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2020
Оприлюднено12.10.2020
Номер документу92119998
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/9225/20-а

Ухвала від 29.01.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Постанова від 10.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 09.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 09.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Рішення від 07.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні