Справа № 420/5242/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 вересня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Танцюри К.О.,
за участю секретаря Орленко А.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Одесі справу за адміністративним позовом Селянського (фермерського) господарства «Самбурський» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Селянське (фермерськое) господарство «Самбурський» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування прийнятого 14.02.2020р. комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДПС в Одеській області рішення №1456386/25030640, зобов`язання Державної податкової служби України протягом 10 робочих днів з дня набрання рішенням суду законної сили зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану 31.01.2020р. Селянським (фермерським) господарством «Самбурський» податкову накладну від 23.01.2020р. №1 датою її подання-31.01.2020р.
Ухвалою суду від 30.06.2020р. відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
Ухвалою суду від 01.09.2020р. вирішено перейти до розгляду справи у порядку загального позовного провадження.
Ухвалою суду від 22.09.2020р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
В обґрунтуванняпозовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що основим видом діяльності позивача є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культуо і насіння олійних культур та, що 23.01.2020р. був укладений договір поставки №500004360 між поивачем та ТОВ Торговий Дім Дельта Вілмар , відповідно до якого Селянське (фермерське) господарство Самбурський приймає на себе зобов`язання поставити та передати у власність, а ТОВ Торговий Дім Дельта Вілмар прийняти й оплатити, соняшник врожаю 2019 року, українського походження, на умовах визначених Договором. Позивач вказав, що склав та направив на реєстрацію податкову накладну №1 від 23.01.2020р., однак реєстрація її була зупинена. Позивач вказав, що на пропозицію контролюючого органу фермерським господарством було надано відповідні пояснення та підтверджуючі первинні документи, однак рішенням про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, Головного управління ДПС в Одеській області №1456386/25030640 відмовлено у реєстрації податкової накладної. Позивач, посилаючись на положення Податкового кодексу України, Порядок №1246 та 117, просить суд задовольнити позовні вимоги підприємства у повному обсязі.
20.07.2020р. до суду від представника відповідачів надійшов відзив на позовну заяву у якому відповідач вказав, що в оскаржуваному рішені Комісії було зазначено, які документи не було надано підприємством С(Ф)Г Самбурський . Разом з тим, відповідач зазначив, що позивачем було надано лише -оборотно-сальдова відомість по рахунку №271 за 2019 рік; обіковий лист тракториста машиніста №СФГ0000003 від 30.04.2019р.; видаткова накладана №АІ000009211від 11.04.2019р.; видаткова накладана №АІ000013828 від 06.05.2019р.; видаткова накладана №12747від 23.04.2019р.; видаткова накладна №48474 від 11.05.2019р.; видаткова накладна №691 від 11.03.2019р.; видаткова накладна №741 від 18.01.2019р.; обліковий лист тракториста машиніста №СФГ0000006 від 30.06.2019р.
Представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд їх задовольнити у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідачів заперечував проти задоволення позовних вимог та просив суд відмовити у їх задоволенні у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.
23.01.2020р. між ТОВ Торговий Дім ДЕЛЬТА ВІЛМАР та Селянським (фермерським) господарством Самбурський укладено договір поставки №5000004360, відповідно до п. 1.1. якого постачальник зобов`язується поставити та передати у власність покупця, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити соняшник, врожаю 2019 року українського походження, на умовах, викладених у цьому договорі.
За результатами поставленого згідно вказаного договору товару Селянським (фермерським) господарством Самбурський було складено податкову накладну №1 від 23.01.2020р. та направлено на реєстрацію до Єдиного державного реєстру (а.с.15).
За результатами обробки податкової накладної №1 від 23.01.2020р. доставлено документ до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави обсяг постачаня товару/послуги 1206 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.22).
Так, на пропозицію контролюючого органу Селянським (фермерським) господарством Самбурський щодо реєстрації податкової накладної № 1 від 23.01.2020р. господарство направило пояснення щодо зазначеного контролюючим органом зауваження(а.с.23) та оборотно-сальдова відомість по рахунку №271 за 2019 рік; обіковий лист тракториста машиніста №СФГ0000003 від 30.04.2019р.; видаткова накладана №АІ000009211від 11.04.2019р.; видаткова накладана №АІ000013828 від 06.05.2019р.; видаткова накладана №12747від 23.04.2019р.; видаткова накладна №48474 від 11.05.2019р.; видаткова накладна №691 від 11.03.2019р.; видаткова накладна №741 від 18.01.2019р.; обліковий лист тракториста машиніста №СФГ0000006 від 30.06.2019р. (а.с.157-165)
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1456386/25030640 від 14.02.2020р. відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 14.02.2020р., у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів:-договорів, довіреностей, а ктів керівного органу платника податку, якими сформовано повноваженя осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; - первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи(інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки/фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити);-розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків(а.с.20).
Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.
Згідно п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, відповідно до п.12 якого після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
21 лютого 2018 року постановою Кабінету Міністрів України №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка набрала чинності 22.03.2018 року затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних(яка була чинною на момент зупинення реєстрації податкової накладної).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. (п.16 Порядку 117).
Разом з тим, п. 13 Порядку №117 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно п.21 Порядку 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, заначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
На момент виникнення спірних правовідносин ці критерії були викладені в листі Державної фіскальної служби України від 07.08.2019 №1962/99-99-29-01-01 "Критерії ризиковості платника податку".
В свою чергу, суд наголошує, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 30 липня 2019 року у справі №200/14026/18-а.
Відповідно до п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Як вбачається з квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної була відсутня інформація, які саме документи позивачу потрібно направити для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, відповідачем зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 1206 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, відповідачем зазначено про альтернативу надати пояснення щодо того, що постачання товару/послуги 1206 перевищує величину залишку обсягу його придбання та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В свою чергу, СФГ Самбурський , на пропозицію контролюючого органу, надано пояснення №1 у яких зазначило, що у фермерського господарства працювало 6 осіб на 145, 58 га землі. СФГ Самбурський займається вирощуванням зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (01.11. за КВЕД-2010). Господарство забезпечене своєю технікою для оброки та вирощування сільськогосподарських культур, забезпечене зерновими складами, очисними машинами. З метою отримання урожаю придбавало добрива, засоби захисту, дизельне паливо, насіння. Було посіяно пшениці 45,65 гектар та соняшника 99,93 гектара. У січні 2020 року було реалізовано урожай власного виробництва 2019 року - ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ДЕЛЬТА ВІЛМАР .
В підтвердження зазначеного пояснення, придбання добрива, засоби захисту, дизельного палива, насіння до контролюючого органу направлено оборотно-сальдова відомість по рахунку №271 за 2019 рік; обліковий лист тракториста машиніста №СФГ0000003 від 30.04.2019р.; видаткова накладана №АІ000009211від 11.04.2019р.; видаткова накладана №АІ000013828 від 06.05.2019р.; видаткова накладана №12747від 23.04.2019р.; видаткова накладна №48474 від 11.05.2019р.; видаткова накладна №691 від 11.03.2019р.; видаткова накладна №741 від 18.01.2019р.; обліковий лист тракториста машиніста №СФГ0000006 від 30.06.2019р. (а.с.157-165).
Таким чином, СФГ Самбурський надано пояснення, згідно якого фермерське господарство вказало, що у січні 2020 року було реалізовано урожай власного виробництва 2019 року.
Поряд з цим, з загальнодоступної інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що до видів діяльності Селянського (фермерського) господарства «Самбурський» відносяться:01.11 Вирощування зернових к 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 01.64 Оброблення насіння для відтворенняультур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 01.64 Оброблення насіння для відтворення.
Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обгрунтованим.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Разом з тим, суд зазначає, комісія Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН приймаючи рішення №1456386/25030640 від 14.02.2020р. про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 23.01.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, з підстав того, що позивач не надав копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити), не зазначила(не підкреслила), яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
При цьому, суд зазначає, що відмовивши у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання первинних документів, які контролюючим органом не витребовувались, призводить до протиправності оскраженого рішення.
Поряд з цим, з наданих до суду договору від 23.01.2020р. №500004360, податкової, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, виписки з рахунку(а.с.10-19), вбачається відсутність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної та відмови у її реєстрації.
Щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом, то в даній справі суд не надає оцінку реальності їх здійснення, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, щовідповідно до п. 61.1 ст. 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншогозаконодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про необгрунтованість прийняття оскарженого рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної та наявності підстав для його скасування.
У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1 від 14.02.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою отримання вказаної накладної.
Згідно ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов позивача підлягає задоволенню.
Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з платіжного доручення №53 від 17.06.2020р. позивачем сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову у розмірі 4204,00грн.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача, суд вважає, що наявні підстави для стягнення солідарно з Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України на користь позивача 4204,00грн. сплаченого судового збору.
Керуючисьст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Селянського (фермерського) господарства «Самбурський» - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області від 14.02.2020р. №1456386/25030640 про відмову Селянському (фермерському) господарству «Самбурський» у реєстрації податкової накладної від 23.01.2020р. №1
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану 31.01.2020р. Селянським(фермерським) господарством «Самбурський» податкову накладну від 23.01.2020р. №1 датою її подання-31.01.2020р.
Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа 8, м.Київ) на користь Селянського (фермерського) господарства Самбурський (код ЄДРПОУ 25030640, с. Омельянівка, Окнянський р-н., Одеська область ) судовий збір у розмірі 2102,00 грн.(дві тисячі сто дві гривні).
Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, вул. Семінарська 5, м.Одеса) на користь Селянського (фермерського) господарства Самбурський (код ЄДРПОУ 25030640, с. Омельянівка, Окнянський р-н., Одеська область ) судовий збір у розмірі 2102,00 грн.(дві тисячі сто дві гривні)
Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення складено 12.10.2020р.
Суддя К.О. Танцюра
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2020 |
Оприлюднено | 15.10.2020 |
Номер документу | 92129923 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Танцюра К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні