ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
28 вересня 2020 року м. Ужгород№ 260/1878/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Гаврилка С.Є.,
з участю секретаря судового засідання - Кустрьо В.М.
учасники справи:
позивач - Тячівська місцева прокуратура Закарпатської області - не з`явився;
відповідач - Розтоківська сільська рада Рахівського району Закарпатської області - представник - не з`явився;
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області - представник - не з`явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області до Розтоківської сільської ради Закарпатської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
20 травня 2020 року до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом звернулася Тячівська місцева прокуратура Закарпатської області (90500, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Незалежності, 27) до Розтоківської сільської ради (90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 280, код ЄДРПОУ 04351400) третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області (90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 262, код ЄДРПОУ 26464412), яким просить суд: "1. Прийняти дану позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі; 2. Визнати бездіяльність Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо невиконання вимог земельного законодавства та законодавства про освіту у частині тривалого безпідставного невжиття заходів щодо виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж закріплення земельних ділянок в натурі (на місцевості) та одержання правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району та яка знаходиться в с. Розтоки, № 262 Рахівського району Закарпатської області, протиправною; 3. Зобов`язати Розтоківську сільську раду Рахівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки, що знаходиться в с. Розтоки, буд. № 262 Рахівського району Закарпатської області та належить Розтоківській сільській раді Рахівського району Закарпатської області;4. Відповідно до положень ст. 257 КАС України, прошу дану справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження".
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 26 травня 2020 року було прийнято вказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 04 серпня 2020 року було закрито підготовче провадження та призначено дану справу до судового розгляду.
Свої позовні вимоги позивач мотивував наступним. Позивач вказує, що Тячівською місцевою прокуратурою вивчено інформацію Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області, в якій зазначено, що у Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району відсутні документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку. Зокрема, встановлено, що згідно пункту 1.3. Статуту ДНЗ (надалі Статут), засновником та головним розпорядником ДНЗ є Розтоківська сільська рада Рахівського району Закарпатської області, яка здійснює його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, контролює будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування. Проте, як встановлено, відповідний проект відведення земельної ділянки у постійне користування та правовстановлюючі документи на земельну ділянку, на якій розміщений ДНЗ, відсутній. Вказаний факт підтверджується інформацією Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області № 178 від 02 квітня 2020 року, наданим на запит прокурора, а також витягом з реєстру речових прав на нерухоме майно. В порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України "Про освіту", правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує ДНЗ не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено. Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.
Відповідач до суду відзиву на позовну заяву не надав.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача своїм правом на подачу пояснень стосовно позовної заяви не скористалась.
Відповідно до статі 162 частини 6 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Учасники справи в судове засідання не з`явилися, хоча судом вживалися заходи щодо виклику учасників справи, що передбачені Главою 7 Розділу І КАС України.
23 липня 2020 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшло клопотання про розгляд даної справи без участі відповідача - представника Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області (а.с. 67).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача в судове засідання не з`явилася, однак 11 червня 2020 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшло клопотання про розгляд даної справи без участі представника ДНЗ. Заперечень щодо розгляду справи немає (а.с.а.с. 69, 55).
У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Суд, враховуючи наявність достатньої кількості доказів у справі, а також скорочені строки розгляду вказаної справи, наявність правової позиції учасників справи щодо спірних правовідносин судом вирішено проводити розгляд справи у відсутності учасників справи. Відповідна ухвала зафіксована у протоколі судового засідання.
Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що відповідно до листа Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області № 178 від 02 квітня 2020 року - Тячівського місцевого прокуратура було повідомлено, що питання надання дошкільному навчальному закладу земельної ділянки на праві постійного користування на розгляд сесії сільської ради не виносилися, відповідні рішення не приймалися, дозвіл на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, замовлення проекту відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, технічна документація із землеустрою не виготовлялася, правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку не оформлювались (а.с. 10).
Як вбачається із Виписки із Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області, який знаходиться за юридичною адресою: 90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 262 (надалі по тексту - ДНЗ ) діє на підставі статуту. Вказаний ДНЗ є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами, розрахунковий рахунок в органах Державного казначейства. 02.10.2008 здійснено державну реєстрацію зазначеного ДНЗ як юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб за № 1317 120 0000 000 801, організаційно-правова форма - комунальна організація (установа, заклад) (а.с. 12).
Відповідно до статті 23 частини 1 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697- VII (далі по тексту - Закон України № 1697-VII) представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.
Відповідно до статті 23 частини 3 Закону України № 1697- VII прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Згідно з вимогами статті 53 частини 3 КАС України: у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
За даним позовом прокурор набуває статусу позивача, оскільки орган уповноважений здійснювати функції щодо визнання незаконною бездіяльності та зобов`язання оформити належним чином право користування земельною ділянкою дошкільного навчального закладу загального розвитку села Розтоки Рахівського району Закарпатської області відсутній.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 26 частини 1 пункту 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Відповідно до статті 32 пункту "а" підпункту 1 Закону України "Про місцеве самоврядування" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження: управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Статтею 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема, щодо надання у користування земельних ділянок та здійснення контролю за додержанням земельного законодавства, використанням та охороною земель.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області, є комунальною організацією (установою, закладом) (а.с. 12).
Встановлено, що відповідно до пункту 1.3 Статуту дошкільного навчального закладу с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області, затвердженого 14 жовтня 2009 року розпорядженням голови Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області за № 169 (далі по тексту - Статут ДНЗ), Розтоківська сільська рада Рахівського району Закарпатської області є засновником вказаного дошкільного навчального закладу. Засновник здійснює фінансування дошкільного навчального закладу, його матеріальне та технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням та матеріалами, організовує ремонт і будівництво приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей (а.с.а.с. 13-19).
Згідно пункту 1.2 Статуту ДНЗ, юридична адреса дошкільного навчального закладу: 90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 262.
Відповідно до пункту 1.5. Статуту ДНЗ, дошкільний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка.
Відповідно до пункту 1.6. Статуту ДНЗ головною метою дошкільного закладу є: забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
Згідно із пунктом 8.1. Статуту ДНЗ 8.1. управління дошкільним закладом здійснюється його засновником Розтоківеькою сільською радою Рахівського району Закарпатської області.
Відповідно до пункту 9.1. Статуту ДНЗ 9.1. відповідно до рішення виконкому Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області 7 сесії 18 скликання 01.11.1983 року дошкільному закладу передано в оперативне управління земельну ділі площею 0.11га., де розміщені спортивні та ігрові майданчики, зони відпочинку, господар будівлі.
Відповідно до пункту 10.1 Статуту ДНЗ джерелом фінансування дошкільного закладу є кошти: засновника; відповідних бюджетів, батьків; добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інші кошти, не заборонені законодавством України.
Статтею 38 Закону України "Про дошкільну освіту" визначено, що матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до статті 80 частини 2 Закону України "Про освіту" порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.
За приписами статті 123 частини 1 пункту 5 ЗК України, земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.
У статті 22 частині 3 Закону України "Про освіту" передбачено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.
Статтею 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.
З урахуванням викладеного, земельна ділянка, якою користується ДНЗ має перебувати у нього на праві постійного користування.
За приписами статей 124, 125, 126 ЗК України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України "Про освіту", правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує ДНЗ не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.
Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.
З огляду на наведене, вказані порушення свідчать про допущену бездіяльність з боку засновника ДНЗ - Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області.
Відповідно до статті 24 частини 3 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Приписами статті 26 частини 1 пункту 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Статтею 12 ЗК України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та інші.
Відповідно до статті 116 частини 1 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Відповідно до статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для усіх потреб.
Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений статтею 123 ЗК України.
Відповідно до вимог статті 92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння та користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній та комунальній власності без встановлення строку.
Згідно з приписами статті 126 ЗК України, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Статтею 3 частинами 1, 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що державна реєстрація прав є обов`язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.
Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до вимог цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
Проте, в порушення вказаних норм законодавства Розтоківською сільською радою Рахівського району Закарпатської області до тепер правовстановлюючі документи на земельну ділянку під ДНЗ не оформлені.
Відповідно до вимог статті 5 частини 2 Закону України "Про освіту" державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Положеннями статті 66 частини 3 Закону України "Про освіту" передбачено, що сільські, селищні ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, мають право засновувати заклади освіти, реорганізовувати і ліквідовувати їх, забезпечують їх діяльність та розвиток.
Згідно з статті 19 частини 2 Закону України "Про дошкільну освіту" органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти.
Отже, Розтоківська сільська рада Рахівського району Закарпатської області, являючись суб`єктом, який здійснює управління ДНЗ, відповідає за його матеріально-технічне забезпечення, виконує повноваження у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не виконала покладені на неї вищезазначеними нормами повноваження, не вжила необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться ДНЗ, допускаючи протиправну бездіяльність.
Крім того, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров`я України 24 березня 2016 року № 234, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693, визначено певні вимоги до облаштування дошкільного закладу.
Так, пунктом 2 розділу І Санітарного регламенту визначено, що використання території, будівель, приміщень, споруд, обладнання дошкільних навчальних закладів іншими юридичними та фізичними особами з метою, що не пов`язана з навчально-виховним процесом та життєдіяльністю дітей, забороняється.
Таким чином, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, створює передумови до зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного закладу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. У зв`язку із цим, діяльність навчального закладу підлягає приведенню у відповідність до законодавства.
Крім того, наявність акта на право постійного користування земельною ділянкою дозволить покращити роботу дошкільного закладу, привести її до вимог діючого законодавства.
У відповідності до статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Позивачем доведено правомірність звернення до суду з позовом та наявність підстав для визнання протиправною бездіяльності Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо невжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянкою, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області.
У відповідності до статті 139 частини 2 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
З огляду на положення статті 139 частини 2 КАС України, судовий збір у даній справі з відповідача стягненню не підлягає.
Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позов Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області (90500, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Незалежності, 27) до Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області (90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 280, код ЄДРПОУ 04351400), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області (90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 262, код ЄДРПОУ 26464412) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати бездіяльність Розтоківської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо тривалого не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області (90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 262, код ЄДРПОУ 26464412) протиправною.
Зобов`язати Розтоківську сільську раду Рахівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Розтоки Рахівського району Закарпатської області, який розташований за адресою: 90644, Закарпатська область, Рахівський район, с. Розтоки, буд. № 262.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені Розділом VII КАС України (пункт 15.5)).
Відповідно до статті 243 частини 3 КАС України 28 вересня 2020 року було проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі було складено 05 жовтня 2020 року.
СуддяС.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2020 |
Оприлюднено | 15.10.2020 |
Номер документу | 92157435 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні