ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 жовтня 2020 року Справа № 280/7243/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Максименко Л.Я.,
за участю секретаря судового засідання Биховської А.П.
позивача - ОСОБА_1
представника відповідача - Голіщева В.Ю.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовною заявою Кандидата на посаду Енергодарського міського голови ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП НОМЕР_1 )
до Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, буд.11, (кабінет 305), код ЄДРПОУ 43758360)
про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Кандидат на посаду Енергодарського міського голови Анохін Анатолій Анатолійович (далі - позивач) звернувся із позовною заявою до Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (далі - відповідач), в якій позивач просить суд:
визнати протиправною бездіяльність Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області щодо не затвердження тексту виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року;
зобов`язати Енергодарську міську територіальну виборчу комісію Василівського району Запорізької області затвердити текст виборчого бюлетеню для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року з переліком таких кандидатів:
1. ОСОБА_2
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НОВА ПОЛІТИКА , 1967 р.н., фахівець 1 кат - керівник групи, проживає в місті Енергодарі;
2. ОСОБА_3
ЗАПОРІЗЬКА РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА- ЗА ЖИТТЯ , 1967 р.н., голова правління, проживає в місті Енергодарі;
3. ОСОБА_4
самовисування, 1984 р.н., приватний підприємець, проживає в місті Енергодарі;
4. ОСОБА_5
самовисування, 1959 р.н ., директор, проживає в місті Енергодарі
5. ДЕРБУН ОСОБА_6
самовисування, 1958 р.н, пенсіонер, проживає в місті Енергодарі
6. ОСОБА_7
самовисування, 1962 р.н., охоронець, проживає в місті Енергодарі
7. ДЄВОЧКІН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
ЕНЕРГОДАРСЬКА МІСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ДЕМАЛЬЯНС (ДЕМОКРАТИЧНИЙ АЛЬЯНС) , 1981 р.н., безробітній, проживає в місті Енергодарі
8. ОСОБА_8
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПАРТІЯ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ 1984 р.н., голова правління, проживає в місті Енергодарі
9. ОСОБА_9
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ`ЄДНАННЯ БАТЬКІВЩИНА , 1971 р.н., заступник завідуючого відділу;
10. МУЗИКА ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ПАРТІЯ ВОЛОДИМИРА БУРЯКА ЄДНАННЯ 1966 р.н., виконавчий комітет Енергодарської міської ради, проживає в місті Енергодарі;
11. ОСОБА_10
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ , 1985 р.н. заступник голови первинної профспілкової організації, проживає в місті Енергодарі,
12. ОСОБА_11
ЗАПОРІЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ , 1977 р.н., водій транспортного цеху, проживає в місті Енергодарі;
13. ПОПОВ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
ЕНЕРГОДАРСЬКА МІСЬКА ПАРТІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПАРТІЇ ЗАХИСНИКІВ ВІТЧІЗНИ. 1958 р.н., директор, проживає в місті Енергодарі;
14. ОСОБА_12
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СЛУГА НАРОДУ , 1981 р.н., директор, проживає в селі Примірне Василівського району Запорізької області;
15. ОСОБА_13
ЗАПОРІЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ РАДИКАЛЬНОЇ ПАРТІЇ ОЛЕГА ЛЯШКА, 1985 р.н., виконавчий комітет Енергодарської міської ради, проживає в місті Енергодарі;
16. ОСОБА_14
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ , 1983 р.н.. приватний підприємець, проживає в місті Енергодарі
17. ОСОБА_15
самовисування, 1953 р.н., пенсіонер, проживає в місті Енергодарі.
В обґрунтування позову посилається на те, що відповідно до п.92 Календарного плану затвердженого постановою ЦВК від 08.08.2020 № 163 відповідна територіальна виборча комісія у строк до 07.10.2020 включно затверджує текст виборчого бюлетеня з виборів депутатів обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради та сільського, селищного, міського голови для голосування у відповідному виборчому окрузі та встановлення його ступеня захисту. Однак, відповідач, в порушення положень ст. 240 Виборчого кодексу України, п. 92 Календарного плану станом на час звернення із позовом до суду не затвердив текст виборчого бюлетеня та не встановив ступень його захисту, що свідчить про протиправну бездіяльність Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області. Вказане, за твердженням позивача, позбавляє його права в повній мірі реалізувати виборчі права, як суб`єкта виборчого процесу, оскільки залишається невідомо, чи включили ОСОБА_1 як кандидата до виборчого бюлетеня чи ні. На підставі викладеного, просить позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
Відповідач позовну заяву не визнав, у відзиві від 13.10.2020 вх .№48414 посилається на те, що право особи на звернення до суду не є абсолютним, а обрані особою способи захисту не повинні зачіпати права та законні інтереси інших осіб. Зазначає, що ОСОБА_1 звертаючись із вказаною позовною заявою, де йдеться про права та інтереси шістнадцяти інших осіб, зареєстрованих кандидатами на посаду міського голови, доручення виступати від їх імені не отримував. Вважає, що доводи позивача про порушення його прав та відмови у включені прізвизща позивача до тексту виборчого бюлетеня суду не надано, отже усі доводи сприраються лише на припущення, а не на факти. Крім того, вважає, що обраний позивачем спосіб захисту порушеного права є втручанням в дискреційні повноваження комісії. На підставі викладеного, просить у задоволенні позовної заяви відмовити повністю.
Ухвалою суду від 12.10.2020 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі №280/7243/20. Призначено судове засідання на 13 жовтня 2020 року на 09 год. 00 хв.
У судовому засіданні позивач підтримав заявлені позовні вимоги, наполягає на задоволенні позову в повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечив, з підстав, викладених у відзиві. Також зазначив, що комісія не може затвердити текст виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови у зв`язку із наявністю скарги, поданою до ЦВК членом комісії ОСОБА_16 на постанову Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області від 07.10.2020 № 64. Пояснив, що постанова стосується реєстрації кандидатом на посаду міського голови ОСОБА_17 , що ускладнює вирішення питання про затвердження тексту бюлетеня. Просить відмовити у задоволенні позовної заяви.
У судовому засідані 13.10.2020 оголошено повний текст судового рішення.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення сторін, дослідивши надані докази, суд встановив наступні обставини.
Постановою Верховної Ради України від 15.07.2020 №795-IX призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року.
Постановою Центральної виборчої комісії від 08.08.2020 №160 призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою від 14.08.2020 №176 призначила перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.
Згідно порядку денного засідання Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області розгляд питання щодо затвердження тексту виборчого бюлетеня з виборів депутатів Енергодарської міської ради, міського голови та встановлення ступеня його захисту було призначено на 07.10.2020, 09.10.2020, 11.10.2020 тощо.
Проте, станом на 13.10.2020 рішення про затвердження тексту виборчого бюлетеню на перших виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області 25 жовтня 2020 року, Енергодарською міською територіальною виборчою комісією Василівського району Запорізької області не прийнято.
Не погоджуючись із бездіяльністю відповідача та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним позовом.
Вирішуючи спір по суті суд виходить з наступного.
Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів визначає та регулює Виборчий кодекс України від 19.12.2019 № 396-IX (далі - ВК України).
Частиною 1 ст. 240 ВК України визначено, що форма та колір виборчого бюлетеня для кожних місцевих виборів затверджуються Центральною виборчою комісією не пізніш як за тридцять днів до дня проведення чергових місцевих виборів і не можуть змінюватися до призначення наступних чергових місцевих виборів.
Постановою ЦВК від 24.09.2020 № 295 затверджено форми та колір виборчих бюлетенів з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів.
Згідно з ч. 2 ст. 240 ВК України текст виборчих бюлетенів для голосування у відповідних виборчих округах затверджується відповідними територіальними виборчими комісіями не пізніш як за сімнадцять днів до дня голосування. Ступінь захисту виборчого бюлетеня встановлюється відповідною територіальною виборчою комісією у такий самий строк.
Відповідно до п. 92 Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року, затвердженого постановою ЦВК від 8 серпня 2020 року № 163, затвердження тексту виборчого бюлетеня з виборів депутатів обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради та сільського, селищного, міського голови для голосування у відповідному виборчому окрузі (далі - виборчий бюлетень) та встановлення його ступеня захисту має відбутись до 07 жовтня 2020 року включно.
З долучених до матеріалів позову порядку денного засідання Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області судом встановлено, що питання про затвердження тексту виборчого бюлетеня з виборів депутатів Енергодарської міської ради, міського голови та встановлення ступеня його захисту було призначено на 07.10.2020, 09.10.2020, 11.10.2020.
Однак, як пояснив представник відповідача у судовому засіданні станом на 13.10.2020 рішення про затвердження тексту виборчого бюлетеня з виборів депутатів Енергодарської міської ради, міського голови та встановлення ступеня його захисту комісією не прийнято.
При цьому, представник відповідача наполягає на тому, що комісія з об`єктивних причин не може ухвалити рішення про затвердження тексту бюлетня у зв`язку із наявністю в ЦВК скарги члена комісії.
Суд, оцінюючи доводи відповідача виходить з наступного.
Відповідно до п.1.2 Порядку виготовлення виборчих бюлетенів з місцевих виборів та їх передачі відповідним територіальним і дільничним виборчим комісіям, затверджений постановою ЦВК від 02.10.2020 № 330 територіальні виборчі комісії, зазначені в пункті 1.1 цього Порядку, не пізніш як за сімнадцять днів до дня голосування на місцевих виборах затверджують текст виборчого бюлетеня з відповідних місцевих виборів згідно з формою, затвердженою постановою Центральної виборчої комісії від 24 вересня 2020 року № 295, та встановлюють ступені його захисту.
У разі наявності в провадженні суду адміністративної справи щодо оскарження рішення територіальної виборчої комісії стосовно реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови або в разі розгляду відповідного питання Центральною виборчою комісією, наслідком розгляду яких може стати необхідність внесення змін до тексту виборчого бюлетеня для голосування у відповідному виборчому окрузі, рішення про затвердження тексту виборчого бюлетеня з відповідних місцевих виборів у відповідному виборчому окрузі ухвалюється територіальною виборчою комісією лише після набрання законної сили відповідним судовим рішенням або після завершення розгляду відповідного питання Центральною виборчою комісією, але в будь-якому випадку не пізніш як за сімнадцять днів до дня голосування на місцевих виборах.
Тобто, наявність судової справи чи нерозглянутої скарги наслідком розгляду яких може стати необхідність внесення змін до тексту виборчого бюлетеня для голосування у відповідному виборчому окрузі відтерміновує ухвалення територіальною виборчою комісією рішення про затвердження тексту виборчого бюлетеня до набрання законної сили відповідним судовим рішенням або після завершення розгляду відповідного питання Центральною виборчою комісією. Однак, таке відкладення в ухваленні рішення надається на строк не пізніш як за сімнадцять днів до дня голосування на місцевих виборах.
Отже, наявність скарги ОСОБА_16 до ЦВК могла б виправдати зволікання Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області у затвердженні тексту бюлетеню лише в тому випадку, коли б це відбувалось у термін до 07.10.2020.
Відтак, суд доходить висновку про те, що відповідачем, в даному випадку, допущено протиправну бездіяльність щодо не затвердження тексту виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
Тому, позовні вимоги в цій частині суд визнає обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
При цьому, на переконання суду, бездіяльність відповідача щодо незатвердження тексту виборчого бюлетеня у законодавчо визначені строки порушує безпосередньо права як позивача, зареєстрованого постановою Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області від 07.10.2020 № 67 кандидатом на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області, так і решти 16 кандидатів. Не вчинення дій у строк, встановлений Виборчим кодексом України та передбачений Календарним планом основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року ставить під загрозу подальшу унормовану організацію проведення підготовчих дій з організацій місцевих виборів.
Зауваження відповідача щодо відсутності у ОСОБА_1 повноважень представляти інтереси решти кандидатів, суд відхиляє, оскільки в даному випадку кандидат звернувся особисто за захистом своїх порушених прав, а не всіх кандидатів.
Слід зазначити, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Зазначена позиція повністю кореспондується з висновками Європейського суду з прав людини, відповідно до яких, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності небезпідставної заяви за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею, повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (пункт 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).
Отже, ефективний засіб правого захисту в розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату.
Згідно з положеннями Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи № R (80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11 березня 1980 року під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Відтак, під дискреційними повноваженнями слід розуміти такі повноваження, коли у межах, які визначені законом, адміністративний орган має можливість самостійно (на власний розсуд) вибирати один з кількох варіантів конкретного правомірного рішення. Водночас, повноваження державних органів не є дискреційними, коли є лише один правомірний та законно обґрунтований варіант поведінки суб`єкта владних повноважень. Тобто, у разі настання визначених законодавством умов відповідач зобов`язаний вчинити конкретні дії і, якщо він їх не вчиняє, його можна зобов`язати до цього в судовому порядку.
Враховуючи те, що Енергодарська міська територіальна виборча комісія Василівського району Запорізької області у строк до 07.10.2020 мала у відповідності до вимог ст.240 ВК України та п. 92 Календарного плану затвердити текст виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, але цього не зробила, суд вважає за можливе зобов`язати Енергодарську міську територіальну виборчу комісію Василівського району Запорізької області прийняти рішення про затвердження тексту виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
У задоволенні позовної вимоги в частині затвердження тексту самого виборчого бюлетеню з переліком кандидатів, інформацією щодо них, розташуванням кандидатів тощо, суд відмовляє, оскільки саме це безпосередньо є дискреційними повноваженнями комісії.
Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позову.
Відповідно до частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Разом з тим, судом встановлено, що при зверненні до суду з даним адміністративним позовом ОСОБА_1 судовий збір не сплачено.
Відповідно частити дев`ятої статті 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з ч.3 ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
За таких підстав, відповідно до частини третьої статті 139 КАС України, з Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області на спеціальний рахунок Державного бюджету України слід стягнути судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 420 грн. 00 коп.
Керуючись статтями 2, 77, 139, 241, 243-246, 255, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Кандидата на посаду Енергодарського міського голови Анохіна Анатолія Анатолійовича ( АДРЕСА_1 РНОКПП НОМЕР_1 ) до Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, буд.11, (кабінет 305), код ЄДРПОУ 43758360) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області щодо не затвердження тексту виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
Зобов`язати Енергодарську міську територіальну виборчу комісію Василівського району Запорізької області прийняти рішення про затвердження тексту виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі на виборах Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
В іншій частині позову відмовити.
Стягнути з Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (71502, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, каб.305; код ЄДРПОУ 43758360) на користь Державного бюджету України судовий збір за подання позовної заяви у сумі 420 грн. 00 коп.
Судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 273-277 Кодексу адміністративного судочинства України, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Судове рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду в дводенний строк з дня його проголошення
Судове рішення складено та підписано 13.10.2020.
Суддя Л.Я. Максименко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2020 |
Оприлюднено | 15.10.2020 |
Номер документу | 92157632 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні