Рішення
від 12.10.2020 по справі 480/6855/20
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 жовтня 2020 року 20:15 год Справа № 480/6855/20

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/6855/20

за позовом ОСОБА_1

до Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії Охтирського району Сумської області

про визнання дій та бездіяльності незаконними, визнання незаконною та скасування постанови, зобов"язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернулася до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії Охтирського району Сумської області (далі - відповідач, Чернеччинська СТВК), в якій просить суд:

1. Визнати незаконною бездіяльність Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягає у неповідомленні кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 про розгляд її скарги 06 жовтня 2020 року, у відповідності до виборчого законодавства України;

2. Визнати незаконними дії Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягають у розгляді скарги кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 06 жовтня 2020 року, без повідомлення суб`єктів виборчого процесу;

3. Визнати незаконною та скасувати постанову, прийняту за результатами розгляду скарги, що є предметом спору;

4. Зобов`язати Чернеччинську сільську територіальну виборчу комісію, розглянути скаргу кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 у відповідності до вимог діючого виборчого законодавства України;

5. Визнати незаконною та протиправною бездіяльність Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягає у не направленні ОСОБА_1 постанови про розгляд її скарги, у строки передбачені діючим виборчим законодавством України.

Свої вимоги мотивує тим, що вона є кандидатом на посаду Чернеччинського сільського голови Охтирського району Сумської області. 05 жовтня 2020 року позивач звернулась до відповідача, зі скаргою в електронному форматі з використанням ЕЦП, оскільки 30.09.2020 року, під час виборчого процесу, інший кандидат на посаду Чернеччинського сільського голови Охтирського району Сумської області ОСОБА_3 , використовуючи службове становище та підлеглих, а саме: заступника сільського голови ОСОБА_4 , яка на зустрічі з усиновлювачами, опікунами/піклувальниками; прийомними батьками та батьками - вихователями 30 вересня 2020 року вручила подарунки від імені голови ОСОБА_3 - подяки і вітальні листи. Кандидат ОСОБА_3 в період виборчого процесу здійснює непряму агітацію та підкуп виборців, чим порушує норми виборчого законодавства України, оскільки подарунки отримали громадяни, які є виборцями по Чернеччинській сільській раді Охтирського району Сумської області.

Позивача про засідання комісії та про розгляд її скарги відповідач не повідомляв. Направив копію Постанови лише 08.10.2020 року на електронну адресу позивача.

Позивач вважає протиправною бездіяльність Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягає у неповідомленні позивача як кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року про розгляд скарги від 05 жовтня 2020 року, а також протиправними дії Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягають у розгляді скарги кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 06 жовтня 2020 року, без повідомлення скаржника.

Позов надійшов до суду через систему "Електронний суд" 11.10.2020. о 21 год. 22 хв. та зареєстрований 11.10.2020 о 22 год. 09 хв.

Ухвалою суду від 12.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №480/6855/20, призначено судове засідання на 12.10.2020 о 19 год. 00 хв., визначено розгляд справи проводити за правилами розгляду термінових адміністративних справ, передбачених ст.ст. 268, 269, 273 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 12.10.2020 витребувано від Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії Охтирського району Сумської області належним чином засвідчені копії: постанови, прийнятої за результатами розгляду скарги ОСОБА_1 , направленої на адресу відповідача 05.10.2020 о 22:27:59; докази повідомлення позивача про розгляд скарги, що є предметом спору у спосіб та строки передбачені діючим виборчим законодавством України; докази направлення позивачу постанови від 06.10.2020 про розгляд скарги, що є предметом спору, у строки та спосіб передбачений діючим виборчим законодавством України, а також належним чином засвідчену копію протоколу засідання комісії, на якому проводився розгляд скарги, та інші документи, які стосувалися розгляду та вирішення скарги ОСОБА_1 .

В ухвалі зазначено, що вказані документи мають бути надані відповідачем Сумському окружному адміністративному суду до 14:00 год. 12.10.2020.

Відповідно до ч. 1-2 ст. 268 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, визначених статтями 273 - 277, 280 - 283, 285 - 289 цього Кодексу, щодо подання позовної заяви та про дату, час і місце розгляду справи суд негайно повідомляє відповідача та інших учасників справи шляхом направлення тексту повістки на офіційну електронну адресу, а за її відсутності - кур`єром або за відомими суду номером телефону, факсу, електронною поштою чи іншим технічним засобом зв`язку. Учасник справи вважається повідомленим належним чином про дату, час та місце розгляду справи, визначеної частиною першою цієї статті, з моменту направлення такого повідомлення працівником суду, про що останній робить відмітку у матеріалах справи, та (або) з моменту оприлюднення судом на веб-порталі судової влади України відповідної ухвали про відкриття провадження у справі, дату, час та місце судового розгляду.

Позивач та відповідач були належним чином сповіщені про дату, час та місце судового засідання.

У судове засідання позивачка та представник відповідача, будучи належним чином сповіщеними про дату та час судового засідання, не з`явились, про причини неявки не повідомили, клопотань про розгляд справи без їх участі не надходило. Враховуючи скорочені строки розгляду справи, встановлені ст. 273 ч. 11 КАС України, суд вважає можливим розглянути справу за відсутності позивачки та представника відповідача.

У зв`язку з неявкою позивачки та представника відповідача, у відповідності до вимог ч. 4 ст. 229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи та об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року N 795-IX чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) призначено на 25 жовтня 2020 року.

ОСОБА_1 зареєстрована кандидатом на посаду Чернеччинського сільського голови Охтирського району Сумської області, що підтверджується відповідним посвідченням № 62 від 30.09.2020 (а.с.4).

Як вбачається з офіційного веб-сайту Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області (інтернет посилання - http://chotg.gov.ua/index.php/ua/mistsevi-vybory-2020) ОСОБА_3 зареєстровано кандидатом на посаду Чернеччинського сільського голови Охтирського району Сумської області, відповідно до постанови №17 Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії від 25.09.2020.

ОСОБА_1 звернулась до відповідача зі скаргою від 05.10.2020 надісланою в електронній формі (зареєстрована відповідачем 06.10.2020 за вхід. № 39), в якій просила прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського голови у зв`язку з рядом порушень вимог виборчого законодавства.

За результатами розгляду скарги, Чернеччинською сільською територіальною виборчою комісією винесена постанова № 26 від 06.10.2020 року, якою у задоволенні скарги відмовлено.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

На виконання частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, визначає та регулює Виборчий кодекс України.

Порядок та процедуру оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу визначений Розділом XI Виборчого кодексу України.

Вимоги щодо організації роботи виборчих комісій, документування діяльності виборчих комісій закріплені статтями 36,37 Виборчого кодексу України. Так, відповідно до ч. 1 ст. 36 Кодексу порядок організації роботи виборчих комісій нижчого рівня визначається Центральною виборчою комісією відповідно до цього Кодексу.

10 серпня 2020 року постановою Центральної виборчої комісії №173 (далі - Постанова № 173) затверджений Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, який спрямований на забезпечення однакового застосування положень Виборчого кодексу України з питань організації роботи виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (крім Центральної виборчої комісії) (далі - виборчі комісії) і на підставі статей 36, 37 Кодексу встановлює єдиний порядок роботи виборчих комісій, у тому числі з документами, заявами (клопотаннями), скаргами, пропозиціями (зауваженнями), запитами (далі - документи, звернення), з моменту їх створення або одержання до завершення виконання або відправлення чи передачі на зберігання до відповідної архівної установи.

Відповідно до цих норм основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов`язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги.

Відповідно до абзацу третього ч.8 ст.36 Кодексу на засіданні виборчої комісії при розгляді заяви чи скарги мають право бути присутніми заявник, суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скарзі, або представник заявника, суб`єкта звернення зі скаргою, суб`єкта оскарження, заінтересованої особи, зазначеної у скарзі.

Статтею 37 Кодексу визначено, що документування діяльності виборчих комісій здійснюється у порядку, встановленому цим Кодексом та порядком ведення діловодства виборчих комісій, що затверджується Центральною виборчою комісією.

Рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити: 1) найменування комісії; 2) найменування постанови; 3) дату, час та місце її прийняття і порядковий номер; 4) мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії;

5) посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови; 6) резолютивну частину.

Постанова підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання).

Постанова, прийнята виборчою комісією, не пізніше 11 години наступного дня після її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування, у день голосування та під час підрахунку голосів, встановлення підсумків голосування, - не пізніш як через чотири години після завершення засідання виборчої комісії вивішується для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії, облаштованому у приміщенні комісії у місці, вільно доступному для відвідувачів.

Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови, прийнятої напередодні дня голосування та в день голосування, - невідкладно.

Процедура розгляду скарги виборчою комісією передбачена ст. 70 Виборчого кодексу України.

Так, частинами 2, 3, 4 цієї статті передбачено, що на засідання виборчої комісії з розгляду скарги обов`язково запрошується суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скарзі. Про місце, день і час проведення засідання комісії, на якому передбачається розгляд скарги, виборча комісія повідомляє осіб, вказаних у частині другій цієї статті, рекомендованою телеграмою, факсимільним повідомленням, засобами електронної пошти, по телефону (телефонограмою, SMS-повідомленням). Докази повідомлення зазначених осіб додаються до протоколу засідання виборчої комісії, на якому відбувався розгляд скарги. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду скарги.

На вимогу ухвали суду від 12.10.2020 по справі № 480/6855/20 відповідач не надав жодних доказів того, що Чернеччинська сільська територіальна виборча комісія Охтирського району Сумської області у встановленому чинним виборчим законодавством порядку повідомляла ОСОБА_1 про місце, день і час проведення засідання комісії, на якому передбачається розгляд скарги позивача, тому суд приходить висновку про недотримання відповідачем вимог ч. 2, 3 ст.70 Виборчого кодексу України.

Отже, бездіяльність Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягає у неповідомленні кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 про розгляд її скарги від 05.10.2020 року є протиправною.

Щодо правомірності оскаржуваної постанови за результатами розгляду скарги позивача, суд зауважує наступне.

Відповідно до ст. 63 Виборчого кодексу України, рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до відповідної виборчої комісії, а також розгляд скарг та прийняття рішення виборчою комісією здійснюються в порядку, визначеному цим Кодексом.

Суд зазначає, що Виборчим кодексом України детально передбачено випадки виключно судового та альтернативного способів оскарження.

Так, за змістом ч. 2 ст. 64 Виборчого кодексу України, виключно до суду шляхом подання позовної заяви оскаржуються дії чи бездіяльність кандидата.

Відповідно до частин 1-3 ст. 72 Виборчого кодексу України рішення суб`єкта розгляду скарги повинно бути законним і обґрунтованим. Перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення:

1) чи подано скаргу належним суб`єктом звернення зі скаргою, визначеним цим Кодексом;

2) чи віднесено цим Кодексом розгляд скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб`єкт розгляду скарги);

3) чи дотримано суб`єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені цим Кодексом.

Виборча комісія приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана неналежним суб`єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб`єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених цим Кодексом.

Як вбачається з матеріалів справи, скарга позивача від 05.10.2020 стосується оскарження дій кандидата на посаду Чернеччинського сільського голови Охтирського району Сумської області ОСОБА_6 в зв`язку в зв`язку із порушенням обмежень щодо ведення передвиборної агітації, здійснення непрямого підкупу виборців .

Отже, така скарга повинна подаватися до суду, а не до виборчої комісії.

Оскільки, позивач подав скаргу до неналежного суб`єкта розгляду скарги, то виборча комісія повинна була залишити таку скаргу без розгляду по суті.

Натомість в порушення вимог ч. 3 ст. 72 Виборчого кодексу України відповідач розглянув скаргу ОСОБА_1 по суті та прийняв рішення про відмову у задоволенні скарги.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржувана постанова Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії Охтирського району Сумської області № 26 "Про розгляд скарги кандидата на посаду Чернеччинського сільського голови ОСОБА_1 зареєстрованої за вхідним № 39 від 06.10.2020" не відповідає критеріям, встановленим частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв`язку з чим, позовні вимоги про її скасування в цій частині є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Отже, суд вважає, що відповідача слід зобов`язати повторно розглянути скаргу кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 від 05.10.2020 року .

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог щодо визнання незаконними дій Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягають у розгляді скарги кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 05 жовтня 2020 року, без повідомлення суб`єктів виборчого процесу, суд наголошує, що належним та достатнім способом захисту є визнання протиправною бездіяльності Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, що полягає у неповідомленні кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 про розгляд її скарги від 05 жовтня 2020 року, а тому наведені позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Також, суд не погоджується з доводами позивача в частині недотримання відповідачем вимог закону про направлення копії рішення суб`єкту звернення зі скаргою.

Так, ч.14 ст.72 Виборчого кодексу України визначає, що копія рішення виборчої комісії за результатом розгляду скарги видається чи надсилається суб`єкту звернення зі скаргою, суб`єкту оскарження, заінтересованим особам, іншому суб`єкту, про якого йдеться у рішенні, не пізніше наступного дня після прийняття рішення, а в разі прийняття рішення напередодні, в день виборів або на наступний день - невідкладно.

Вимоги щодо оформлення рішень, прийнятих на засіданні виборчої комісії, закріплені п.10 Постанови ЦВК №173, пунктами 10.5. та 10.6 Постанови №173, якими визначено, що постанова, прийнята виборчою комісією, вивішується для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії не пізніше 11 години наступного дня після її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування (дня повторного голосування), у день голосування (день повторного голосування) та під час підрахунку голосів виборців, встановлення підсумків голосування - не пізніш як через чотири години після завершення засідання виборчої комісії.

У такі самі строки постанова, прийнята окружною виборчою комісією, надсилається через автоматизовану інформаційно-аналітичну систему до Центральної виборчої комісії.

Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови, прийнятої напередодні дня голосування (дня повторного голосування) та в день голосування (день повторного голосування), - невідкладно.

Так, суд наголошує, що позивач у позовній заяві зазначає про отримання 08.10.2020 року оскаржуваної постанови (а.с.1 зворотній бік), що підтверджує факт вчинення відповідачем дій щодо своєчасного направлення на адресу позивача копії постанови Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії від 06.10.2020 № 26 "Про розгляд скарги кандидата на посаду Чернеччинського сільського голови ОСОБА_1 зареєстрованої за вхідним № 39 від 06.10.2020 року ", а тому позовні вимоги в наведеній частині позову не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 273, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії Охтирського району Сумської області про визнання дій та бездіяльності незаконними, визнання незаконною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії, щодо неповідомлення кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 про розгляд скарги від 05 жовтня 2020 року.

Скасувати постанову Чернеччинської сільської територіальної виборчої комісії від 06.10.2020 № 26 "Про розгляд скарги кандидата на посаду Чернеччинського сільського голови ОСОБА_1 зареєстрованої за вхідним № 39 від 06.10.2020 року".

Зобов`язати Чернеччинську сільську територіальну виборчу комісію (42744, Сумська область, Охтирський район, с. Чернеччина, вул. Готеляка, 1, код ЄДРПОУ 43775852) повторно розглянути скаргу кандидата на посаду сільського голови Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідент. номер НОМЕР_1 ) від 06.10.2020 року (зареєстрованої за вхідним № 39 від 06.10.2020року) у відповідності до вимог діючого виборчого законодавства України.

В задоволенні інших позовних вимог -відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом двох днів з дня його складення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2020
Оприлюднено15.10.2020
Номер документу92159262
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/6855/20

Рішення від 12.10.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні