П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 540/657/20
Категорія: 111010000
Головуючий в 1 інстанції: Кисильова О. Й.
Час і місце ухвалення: м. Херсон
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого - Лук`янчук О.В.
суддів - Бітова А. І.
- Ступакової І. Г.
при секретарі - Черкасовій Є. А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року по справі за позовом Фермерського господарства "АГРОРОДИНА 2018" до Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И Л А :
ФГ "АГРОРОДИНА 2018" звернулося до суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі у якому просить визнати протиправними дії відповідача щодо невизнання податкової звітності поданою та прийнятою 20.02.2020 року;
зобов`язати відповідача визнати поданими 20.02.2020 податкові декларації за 2020 рік (нову звітну № 9031249020 та нову загальну № 9031249971 з додатками).
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 20.02.2020 ФГ "Агрородина 2018" надіслало до податкового органу нову звітну податкову декларацію № 9031249020 платника єдиного податку IV групи за 2020 рік із додатками до неї "Відомості про наявність земельних ділянок" і "Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва", та нову загальну податкову декларацію № 9031249971 платника єдиного податку IV групи за 2020 рік з додатками, які 20.02.2020 отримані відповідачем (квитанції № 1) та прийняті (квитанції № 2). 28.02.2020 позивач отримав повідомлення контролюючого органу від 21.02.2020 №2126/10/21-22-50-12 "Щодо невизнання податкової звітності", в якому зазначено, що податкові декларації складені з порушенням статті 48 Податкового кодексу України, відтак, не вважаються податковими деклараціями. Порушення полягає в тому, що в рядку 8 податкових декларацій від 20.02.2020 № 9031249971 та № 9031249020 відображена назва контролюючого органу, до якого подаються декларації - "Головне УДПСУ Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)", що не відповідає назві контролюючого органу до якого подані відповідні декларації, оскільки згідно реєстраційних даних платника основне місце обліку ФГ "Агрородина 2018" - Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Новокаховське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район). Позивач вважає протиправними дії відповідача щодо невизнання поданої звітності податковими деклараціями та зазначає, що вирішення питання щодо прийняття податкової декларації контролюючим органом, в якому перебуває на обліку платник податків, повинно здійснюватися на першому етапі реєстрації податкових документів у базі даних податкових органів, тобто на етапі поданні таких документів. Відповідач направив позивачу квитанції № 1 та № 2 за результатами обробки податкових декларацій, тобто фактично визнав їх відповідність вимогам ПК України, у т.ч. стосовно правильності заповнення та достовірності реквізитів контролюючого органу, вказаного у них. Також, позивач відмічає, що код контролюючого органу, до якого позивач мав подати та подав декларації - "Головне УДПСУ Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)", співпадає з кодом контролюючого органу до якого мали бути подані декларації за твердженнями відповідача - "Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Новокаховське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)", а саме: "2105". Таким чином, відмінність у назві Управління не впливає на порядок адміністрування податку, оскільки при фактичному отриманні відповідачем такої звітності, не призводить до неможливості або ускладнення процедури перевірки зазначених позивачем у ній даних. на підставі викладеного, просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року позов задоволено повністю.
Визнано протиправними дії Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі щодо невизнання податкової звітності, поданої фермерським господарством "Агрородина 2018" 20.02.2020.
Зобов`язано Головне управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі зареєструвати податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи (нову звітну № 9031249020 та нову загальну № 9031249971), подані 20.02.2020 фермерським господарством "Агрородина 2018" з додатками "Відомості про наявність земельних ділянок" та розрахунком частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2019 рік, датою їх фактичного отримання контролюючим органом - 20.02.2020.
Стягнуто на користь фермерського господарства "Агрородина 2018" судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2102 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Головне управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі подало апеляційну скаргу, в якій посилаючись на неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції, та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначається, що податкова декларація подана позивачем з порушенням ст. 48 Податкового Кодексу, а тому не вважається податковою декларацією.
Учасники справи у судове засідання не з`явилися, про час, дату та місце слухання справи повідомлені належним чином, враховуючи що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста їх участь в судовому засіданні не обов`язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності сторін.
Згідно ч.4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного.
Судом першої інстанції встановлено, що відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1006659567, фермерське господарство "Агрородина 2018" зареєстроване за адресою: 74370, Херсонська область, Бериславський район, сел. Червоний маяк, вул. Водонапірна, 9.
16.04.2019 керівник ФГ "Агрородина 2018" Бойко І.В. подав заяву № 1 про приєднання до договору про визнання електронних документів від 30.11.2017 № 2102002.
20.02.2020 ФГ "Агрородина 2018" подало нову звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2020 рік, відповідно до якої:
- у рядку 7 "найменування контролюючого органу за основним місцем обліку платника" зазначено "Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)";
- у рядку 8 "найменування контролюючого органу за місцем розташування земельної(их) ділянки(ок), до якої подається декларація" зазначено "Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)";
- у рядку 9 "код органу місцевого самоврядування за місцем розташування земельної(их) ділянки(ок) за КОАТУУ" зазначено "6520688200".
До податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2020 додано: додаток "Відомості про наявність земельних ділянок" від 20.02.2020; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2019 рік від 20.02.2020.
20.02.2020 о 20:34:54 год. позивач отримав від АС "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України квитанцію № 1 про результат обробки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2020 "Документ доставлено до Державної податкової служби України. Документ збережено на центральному рівні. Присутні попередження. Документ буде оброблено у складі пакету пов`язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції № 2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття вашого електронного документу". У графі "виявлені помилки" наявна інформація тільки стосовно захищеності носія ключа електронного підпису.
20.02.2020 о 20:34:54 год позивач отримав від ДПС України квитанцію № 2 про результат обробки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2020 "Документ доставлено до 2105 ГУ ДПС у Херсон. обл., АРК, Сев. (Бериславський) Прияйнято пакет". У графі "виявлені помилки" інформація відсутня.
20.02.2020 о 20:34:41 год аналогічні квитанції позивач отримав за результатами обробки розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва від 20.02.2020, а саме: квитанцію № 1 з результатом "Документ доставлено до Державної податкової служби України. Документ збережено на центральному рівні. Присутні попередження. Через певний час подбайте про прийом квитанції № 2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття вашого електронного документу". У графі "виявлені помилки" наявна інформація про захищеність носія ключа електронного підпису, а також квитанцію №2 з результатом "Документ доставлено до 2105 ГУ ДПС у Херсон. обл., АРК, Сев. (Бериславський) Прийнято пакет". У графі "виявлені помилки" інформація відсутня.
20.02.2020 ФГ "Агрородина 2018" подало нову загальну, нову звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2020 рік, відповідно до якої:
- у рядку 7 "найменування контролюючого органу за основним місцем обліку платника" зазначено "Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)";
- у рядку 8 "найменування контролюючого органу за місцем розташування земельної(их) ділянки(ок), до якої подається декларація" зазначено "Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)";
- у рядку 9 "код органу місцевого самоврядування за місцем розташування земельної(их) ділянки(ок) за КОАТУУ" зазначено "6520688200".
До податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2020 додано:
- додаток "Відомості про наявність земельних ділянок" від 20.02.2020;
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва від 20.02.2020.
20.02.2020 о 20:35:23 год. позивач отримав від АС "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України квитанцію № 1 про результат обробки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2020 "Документ доставлено до Державної податкової служби України. Документ збережено на центральному рівні. Присутні попередження. Документ буде оброблено у складі пакету пов`язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції № 2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття вашого електронного документу". У графі "виявлені помилки" наявна інформація тільки стосовно захищеності носія ключа електронного підпису, а також квитанцію № 2, відповідно до якої "Документ доставлено до 2105 ГУ ДПС у Херсон. обл., АРК, Сев. (Бериславський) Прийнято пакет". У графі "виявлені помилки" інформація відсутня.
21.02.2020 Новокаховське управління ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі надіслало керівнику ФГ "Агрородина 2018" лист № 2126/10/21-22-50-12 "Щодо невизнання податкової звітності", зазначивши, що податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2020 рік від 20.02.2020 складені з порушеннями ст. 48 ПК України та не вважаються податковими деклараціями.
Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду із даним позовом.
Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги виходив з того, що позивачем дотримані вимоги, встановлені статтями 48 і 49 ПК України при подачі 20.02.2020 року податкових декларацій, що має наслідком обов`язок контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зареєструвати дані декларації датою її фактичного отримання відповідачем-20.02.2020 року, а тому прийшов до висновку про задоволення позовних вимог.
Надаючи правову оцінку рішенню суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Приписами п.46.1 ст.46 ПК України визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Положеннями п.46.5 ст.46 ПК України встановлено, що форма податкової декларації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Відповідно до п.48.1, 48.2 ст.48 ПК України, податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями п.46.5 ст.46 цього Кодексу та чинному на час її подання.
Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов`язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.
Обов`язкові реквізити - це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків.
Пунктом 48.3 ст. 48 ПК України встановлено, що податкова декларація повинна містити такі обов`язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інщі відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
Порядок подання податкової декларації до органів державної податкової служби регулюється ст.49 ПК України.
За правилами п.49.1 ст.49 ПК України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Відповідно до п. 49.3 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Єдиною підставою для відмови у прийнятті податкової декларації засобами електронного зв`язку в електронній формі є недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки такого платника податків, у тому числі у зв`язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа, за умови що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа і надана у форматі, доступному для її технічної обробки.
Приписами п.49.8 ст.49 ПК України визначено, що прийняття податкової декларації є обов`язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов`язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ст.48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Податкова декларація, надіслана платником податків або його представником поштою або засобами електронного зв`язку, вважається неподаною за умови її заповнення з порушенням норм пунктів 48.3 і 48.4 статті 48 цього Кодексу та надсилання контролюючим органом платнику податків письмової відмови у прийнятті його податкової декларації (п. 49.15 ст. 49 ПК України).
Основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб`єктами електронного документообігу визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами затверджено наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (Порядок № 557).
Пунктом 1 розділу ІІ Порядку №557 встановлено, що електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі договору, що визначає взаємовідносини суб`єктів електронного документообігу.
За приписами пунктів 1-3, 11-12 розділу ІІ Порядку № 557, електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі Договору, що визначає взаємовідносини суб`єктів електронного документообігу.
Суб`єкти електронного документообігу, які здійснюють його на договірних засадах, самостійно визначають режим доступу до електронних документів, що містять конфіденційну інформацію, та встановлюють для них систему (способи) захисту. В інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних системах, які забезпечують обмін електронними документами, що містять державні інформаційні ресурси або інформацію з обмеженим доступом, повинен забезпечуватися рівень захисту цієї інформації, який відповідно до законодавства має відповідати ступеню обмеження доступу до неї.
Автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів та з використанням надійного засобу ЕЦП, керуючись цим Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).
Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 10 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено законодавством та цим Порядком, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
Як вбачається з матеріалів справи, позивач після направлення податкової звітності отримав квитанцію № 1 про результат обробки податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2020 "Документ доставлено до Державної податкової служби України. Документ збережено на центральному рівні. Присутні попередження. Документ буде оброблено у складі пакету пов`язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції № 2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття вашого електронного документу". У графі "виявлені помилки" наявна інформація тільки стосовно захищеності носія ключа електронного підпису, а також квитанцію № 2, відповідно до якої "Документ доставлено до 2105 ГУ ДПС у Херсон. обл., АРК, Сев. (Бериславський) Прийнято пакет". У графі "виявлені помилки" інформація відсутня, тобто будь-яких зауважень до декларацій податковим органом не виявлено.
Колегія суддів звертає увагу, що у відповідності до ч. 1ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
З витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 20.05.2020 № 1006659718, вбачається, що ФГ "Агрородина 2018" зареєстроване 29.10.2018 № 14811020000001077.
З 29.10.2018 ФГ "Агрородина 2018" перебуває на обліку, як платник податків у ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район), запис № 210518290606.
У свою чергу, як платник єдиного внеску позивач також перебуває на обліку, у ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район), запис № 10000001352455.
Так, як вже зазначалося, згідно податкового законодавства, платник податків зобов`язаний подавати податкову звітність, в т.ч. податкові декларації у встановлені строки одним із самостійно обраних способів (особисто, поштою або засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги") до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку.
Позивач зазначив, що код контролюючого органу, до якого позивач мав подати та подав декларації - "Головне УДПСУ Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)", співпадає з кодом контролюючого органу до якого мали бути подані декларації за твердженнями відповідача - "Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Новокаховське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район)", а саме: "2105".
Дослідивши надану позивачем роздруківку з "Довідник: Податкові інспекції" колегія суддів встановила, що під кодом 2105 значиться - ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м.Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район).
Отже, на момент подання декларації ФГ "Агрородина 2018", відповідно до даних з ЄДРПОУ, перебуває на обліку ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район), тобто за зареєстрованим місцезнаходженням.
Таким чином, саме до вказаного підрозділу податкового органу має подаватися податкова звітність, про що також свідчать дані з "Довідника: Податкові інспекції", в якому ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі, Бериславське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район) значиться під кодом 2105, що вірно встановлено судом першої інстанції.
Водночас, вищенаведені обставини спростовують доводи апелянта про перебування позивача на реєстраційному обліку у ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі, Новокаховське управління, Бериславська ДПІ (Бериславський район).
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивачем дотримані вимоги, встановлені статтями 48 і 49 ПК України при подачі 20.02.2020 податкових декларацій, що має наслідком обов`язок контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зареєструвати дані декларації датою її фактичного отримання відповідачем-20.02.2020.
Доводи апеляційної скарги встановлених обставин справи та висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи. В апеляційній скарзі апелянт, як на підставу для задоволення поданої скарги, посилається лише на висновки оскаржуваного рішення. Водночас, як вже зазначалось вище такі висновки спростовуються матеріалами справи та судом усім наведеним висновкам надано оцінку.
Зважаючи на вищевикладене, оскільки судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому, відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.
Керуючись ст.ст. 308, 313, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів,
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі залишити без задоволення.
Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року залишити без змін .
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складення повного тексту судового рішення.
Повний текст постанови складено та підписано 15 жовтня 2020 року.
Головуючий суддя: О.В. Лук`янчук
Суддя: А. І. Бітов
Суддя: І. Г. Ступакова
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2020 |
Оприлюднено | 19.10.2020 |
Номер документу | 92200600 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Лук'янчук О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні