Справа № 504/3340/20
УХВАЛА
16 жовтня 2020 року суддя Одеського окружного адміністративного суду Бжассо Н.В., дослідивши позовну заяву ОСОБА_1 до Відділу державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації, Дільничної виборчої комісії № 510512 по місцевим виборам 25.10.2020 року в межах Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб - ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_6 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_63 , ОСОБА_64 , ОСОБА_65 , ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 про уточнення списку виборців
ВСТАНОВИВ:
15.10.2020 року до Одеського окружного адміністративного суду відповідно до ухвали Комінтернівського районного суду Одеської області від 12.10.2020 року надійшла адміністративна справа № 504/3340/20 за позовом ОСОБА_1 до Відділу державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації, Дільничної виборчої комісії № 510512 по місцевим виборам 25.10.2020 року в межах Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб - ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_6 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_63 , ОСОБА_64 , ОСОБА_65 , ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 про уточнення списку виборців, за результатом розгляду якого позивач просить:
Визнати протиправною бездіяльність Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації Одеської області в частині невнесення виправлення до Державного реєстру виборів виборчої адреси 68 осіб з фактичної (фіктивної по АДРЕСА_1 ) на дійсну адресу за місцем постійного проживання та реєстрації, що знаходяться в базі даних Державного реєстру виборців та зобов`язати Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації Одеської області з метою уточнення списку виборців внести виправлення до Державного реєстру виборців виборчої адреси з фактичної і фіктивної по АДРЕСА_1 на попередню і дійсну адресу за місцем постійного проживання та реєстрації, наступних осіб: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_6 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_63 , ОСОБА_64 , ОСОБА_65 , ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 .
Зобов`язати Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації та дільничну виборчу комісію № 510512 по місцевим виборам 25.10.2020 року в межах Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області уточнити списки виборців у Фонтанському єдиному виборчому окрузі та у територіальному виборчому окрузі № 2, на виборчій дільниці № 510512, виключивши із числа виборців Фонтанської сільської територіальної громади наступних 68 осіб: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_6 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_63 , ОСОБА_64 , ОСОБА_65 , ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 про уточнення списку виборців.
Відповідно до п.п.3,5,6 ч.1 ст.171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 171 цього Кодексу; чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Суддя зазначає, що з огляду на зміст ухвали Комінтернівського районного суду Одеської області від 12.10.2020 року: в резолютивній частині ухвали визначено строк оскарження ухвали суду протягом 15 днів з дня її проголошення, наявні посилання на статті 293, 295, 297 КАС України та посилання суду на постанову Верховного Суду від 20.08.2020 року у справі № 712/14819/17, яка слухалася судами в загальному порядку поза межами виборчого процесу та не була визначена, як справа, що належить до окремої категорії термінових справ, що підтверджується змістом постанови Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.12.2017 року, оскілки позивач у даній справі звернувся до суду не в межах виборчого процесу.
Тобто, Комінтернівський районний суд Одеської області визначив справу № 504/3340/20, як справу, що не належить до окремих категорій термінових справ.
Разом з тим, відповідно до п.1 Постанови Верховної Ради України від 15.07.2020 р. №795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських селищних та міських голів (крім визначених у п.2 та п.3 цієї постанови) на неділю 25 жовтня 2020 р.
На підставі вказаної Постанови Центральною виборчою комісією прийнято Постанову від 08.08.2020 року №160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 р. , згідно п.1 якої призначено на неділю 25 жовтня 2020 року перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно додатків 1-24.
ОСОБА_1 звернулася до Комінтернівського районного суду Одеської області із позовною заявою про уточнення списку виборців в межах виборчого процесу з місцевих виборів депутатів Фонтанської сільської ради та Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області, про що самостійно зазначила в адміністративному позові.
Кодекс адміністративного судочинства України визначає юрисдикцію та повноваження адміністративних судів, встановлює порядок здійснення судочинства в адміністративних судах (ст. 1 КАС України).
Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
Стаття 20 КАС України визначає розмежування предметної юрисдикції адміністративних судів .
Так, згідно з п. 2 ч. 1 ст. 20 КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні : адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму : уточнення списку виборців.
Стаття 274 КАС України визначає особливості провадження у справах щодо уточнення списку виборців .
Відповідно до ч. 1 ст. 274 КАС України, право звернутися з адміністративним позовом про уточнення списку виборців , у тому числі про включення або виключення зі списку себе особисто або інших осіб, має кожен, хто має право голосу на відповідних виборах або референдумі .
Приписами ч. 2 ст. 274 КАС України передбачено, що адміністративні справи щодо уточнення списку виборців розглядає місцевий загальний суд як адміністративний суд за місцезнаходженням відповідної комісії .
Суддя наголошує, що позивач звернулася до суду із позовною заявою про уточнення списку виборців в порядку статті 274 КАС України, про що самостійно вказала у позовній заяві.
Враховуючи, що позовна заява подана в рамках виборчого процесу з виборів депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, призначених 25 жовтня 2020 року відповідно до постанови Верховної Ради України від 15.07.2020 року №795-ІХ та ОСОБА_69 звертається до суду як виборець на відповідних виборах та є кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови, на підтвердження чого надає постанову № 25 від 24.09.2020 року про реєстрацію її кандидатом на вказану посаду та посвідчення № 10 від 25.09.2020 року, суддя робить висновок, що справа № 504/3340/20 належить до окремих категорій термінових адміністративних справ та має розглядатися за правилами статті 274 КАС України.
Суддя, також, звертає увагу, що ані статтею 20 КАС України, ані статтею 274 КАС України не визначено суб`єктний склад учасників процесу у справах про уточнення списку виборців.
КАС України чітко визначає, що справи, предметом яких є уточнення списку виборців, підсудні місцевим загальним судам як адміністративним, а не окружним адміністративним судам.
Суддя зазначає, що даний спір не є спором про оскарження рішення, дій чи бездіяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, що порушують виборчі права позивача, в розумінні статті 275 КАС України, з огляду на наступне.
Відповідно до ч. ч. 1,2,5 ст. 14 Закону України Про Державний реєстр виборців (в редакції чинній станом на 14.10.2020 року), до органів Державного реєстру виборців (далі - органи Реєстру) належать: 1) розпорядник Державного реєстру виборців (далі - розпорядник Реєстру); 2) органи ведення Державного реєстру виборців (далі - органи ведення Реєстру); 3) регіональні органи адміністрування Державного реєстру виборців (далі - регіональні органи адміністрування Реєстру).
Розпорядником Реєстру є Центральна виборча комісія.
Повноваження органу ведення Реєстру здійснюють територіальні представництва Центральної виборчої комісії, утворені відповідно до Закону України "Про Центральну виборчу комісію".
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України Про Державний реєстр виборців (в редакції Закону від 21.12.2019 року), органом ведення Реєстру є: 1) у районі, районі в місті Києві, місті Севастополі - відповідний структурний підрозділ апарату районної, районної у місті державної адміністрації; 2) у місті обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення без районного поділу - відповідний виконавчий орган міської ради; 3) у районі в місті обласного значення з районним поділом - відповідний виконавчий орган районної у місті ради або відповідний структурний підрозділ створеного у районі виконавчого органу міської ради.
На офіційному веб-сайті Державного реєстру виборців наявна інформація про те, що до утворення територіальних представництв Центральної виборчої комісії органом ведення Реєстру у районі, районі в місті Києві, місті Севастополі є відповідні структурні підрозділи апарату районної, районної у місті державної адміністрації та міститься перелік відділів ведення Державного реєстру виборців, серед яких зазначено Відділ ведення ДРВ апарату Лиманської РДА.
Тобто, у спірних правовідносинах відділ державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації виступає уповноваженим Центральною виборчою комісією суб`єктом на ведення реєстру виборців до утворення територіальних представництв Центральної виборчої комісії в межах виборчого процесу з виборів депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, призначених 25 жовтня 2020 року, а не здійснює функції органу виконавчої влади.
Позивач звертається до Відділу державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації із позовними вимогами саме з метою уточнення списку виборців, що свідчить про те, що даний адміністративний позов є спором про уточнення списку виборців.
Таким чином, даний спір належить розглядати за правилами адміністративного судочинства, але вирішення даного спору належить до компетенції Комінтернівського районного суду Одеської області.
За приписами п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі, суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Відповідно до ч.1 ст.30 КАС України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.
Проте, відповідно до вимог ст. 318 КАС України, прийняте судом рішення з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями 20, 22, 25-28 цього Кодексу є підставою для його скасування судом апеляційної інстанції з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю.
Відповідно до п. 6 Постанови Пленуму Вищого Адміністративного Суду № 2 від 06.03.2008 року, у разі відкриття провадження в адміністративній справі без дотримання правил предметної підсудності суд повинен передати справу на розгляд адміністративного суду, якому вона підсудна, незалежно від того, на якій стадії розгляду справи виявлено порушення правил цієї підсудності, оскільки суд, який відкрив провадження у справі з таким порушенням, не є компетентним у її розгляді (пункт 2 частини першої статті 22 КАС України). Порушення правил предметної підсудності є підставою для скасування рішень судів нижчих інстанцій з направленням справи на новий розгляд до належного суду.
Крім цього, суддя вважає за необхідне зазначити, що справа № 504/3340/20 надійшла до Одеського окружного адміністративного суду з недоліками, допущеними під час оформлення даної справи.
Зокрема, відповідно до п. 8 розділу VII Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814, внутрішній опис судової справи (додаток 6) як засіб фіксування наявності документів та розміщення їх у справі здійснюється на внутрішньому боці обкладинки і може бути продовжений на окремих аркушах, які з цією метою підшиваються до справи першими, та включає порядковий номер, реєстраційний індекс документу дату, коротку назву документа, (без скорочень), номер аркушів справи, примітки.
Опис підписує суддя та працівник апарату суду (із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та дати), який оформлює справу.
Згідно з п. 3 розділу ІХ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814, при направленні за межі суду справа повинна містити документи, пронумеровані та підшиті в порядку, вказаному в описі. Забороняється направлення за межі суду справ з наявністю неповного опису справи та непідшитих документів, крім випадків, коли вона є речовим доказом. Використання будь-якого механічного способу скріплення документів, окрім їх підшивання до справи, не допускається.
Так, суддя зазначає, що внутрішній опис справи № 504/4430/20 містить підпис судді ОСОБА_70 , проте, підпис секретаря ОСОБА_71 у внутрішньому описі - відсутній, що підтверджується актом від "16" жовтня 2020 р. р. № 939, що складений працівниками відділу надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи ОСОБА_72 , ОСОБА_73 , ОСОБА_74 .
Також, в матеріалах справи відсутній засвідчувальний напис, наявність у справі якого передбачена п. 13 розділу VII Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814, що, також, підтверджується актом від "16" жовтня 2020 р. р. № 939, що складений працівниками відділу надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи ОСОБА_72 , ОСОБА_73 , ОСОБА_74 .
Суддя зазначає, що відповідно до службової записки № 457/20 від 16.10.2020 року, що складена начальником відділу надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи Барською О.О., адміністративна справа № 504/3340/20 надійшла до Одеського окружного адміністративного суду з Комінтернівського районного суду Одеської області нарочно 15.10.2020 року. При цьому, особа, яка привезла вищезазначену справу на прохання надати документи, які підтверджують повноваження, зазначила, що він є колишнім працівником Комінтернівського районного суду Одеської області та, оскільки він їхав до м. Одеси з м. Доброслав, його попросили передати справу № 504/3340/20 до Одеського окружного адміністративного суду. Інша особа представилася як адвокат позивача по вищевказаній справі.
Відповідно до п. 1 розділу ІХ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814, направлення справи за межі суду, у тому числі до апеляційної чи касаційної інстанції, до іншого місцевого суду, до експертних установ для проведення експертизи, до слідчих органів тощо, а також повернення справи за належністю до місцевого чи апеляційного суду здійснюється на підставі відповідного процесуального документа.
Судові справи надсилаються поштою або передаються відповідальним працівником апарату суду. Передавання справ через сторонніх осіб категорично заборонено.
Тобто, справа № 504/3340/20 передана до Одеського окружного адміністративного суду через сторонню особу, що категорично заборонено Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814.
Також, згідно з п. 1 розділу ІХ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814, у кожному випадку справа надсилається за межі суду із супровідним листом, підписаним керівником апарату або особою, яка виконує його обов`язки. У супровідному листі зазначаються підстави направлення (повернення) справи та її реквізити.
Проте, супровідний лист, згідно з яким справу № 504/3340/20 направлено до Одеського окружного адміністративного суду підписаний безпосередньо суддею Барвенком В.К.
Суддя зазначає, що відповідно до положень ст. ст. 20, 274 КАС України, суд вважає необхідним передати зазначену справу до Комінтернівського районного суду Одеської області, до предметної та територіальної підсудності якого відноситься розгляд зазначеної справи, оскільки вирішення даної справи Одеським окружним адміністративним судом стане підставою для скасування такого рішення П`ятим апеляційним адміністративним судом, у випадку подання апеляційної скарги, на підставі положень ст. 318 КАС України.
Керуючись ст. 1,19,20,30, 29, 243, 248, 272, 274, 278 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Передати адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Відділу державного реєстру виборців апарату Лиманської районної державної адміністрації, Дільничної виборчої комісії № 510512 по місцевим виборам 25.10.2020 року в межах Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, за участі третіх осіб - ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_6 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_63 , ОСОБА_64 , ОСОБА_65 , ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 про уточнення списку виборців за підсудністю до Комінтернівського районного суду Одеської області (67500, смт. Доброслав, вул. Центральна, 81; 67500 смт. Доброслав, вул. Першотравнева, 51).
Ухвала суду може бути оскаржена в порядку і в строки встановлені ст. 278 КАС України.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ч. 1 ст. 272 КАС України.
Суддя Н.В. Бжассо
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2020 |
Оприлюднено | 19.10.2020 |
Номер документу | 92246089 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бжассо Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні