Рішення
від 12.10.2020 по справі 916/721/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"12" жовтня 2020 р.м. Одеса Справа № 916/721/20

Господарський суд Одеської області у складі судді Смелянець Г.Є.,

при секретарі судового засідання Ісак Д.П.

розглянувши у судовому засіданні справу №916/721/20

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Елемент"

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Ін-Тайм"

про стягнення 109 671,72 грн., -

за участю представників :

від позивача: не з`явився.

від відповідача: не з`явився.

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Елемент" звернулось до господарського суду Одеської області з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ін-Тайм" 109 671,72 грн., з яких: 60 650,92 грн. - заборгованість з орендної плати, 8 086,79 грн. - заборгованість з комплексного обслуговування об`єкта суборенди та відшкодування витрат на споживання електроенергії, 6 565,15 грн. - заборгованість з відшкодування витрат за споживання електроенергії, 34 368,86 грн. - штрафні санкції, а також стягнення витрат по сплаті судового збору у розмірі 2102 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем зобов`язань за договором суборенди №105/2019 від 01.01.2019р. щодо повної та своєчасної сплати орендної плати та інших витрат, передбачених умовами договору.

23.03.2020р. господарським судом Одеської області постановлено ухвалу про прийняття позовної заяви до розгляду, відкриття провадження у справі, та розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін (явка учасників справи у судове засідання не є обов`язковою).

Відповідач у судові засідання щодо розгляду справи по суті не з`явився, відзив на позов до суду не надав. При цьому, судові ухвали, які надіслані відповідачу на адресу, що зазначена у позові та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернуті до суду органами поштового зв`язку із зазначенням причин повернення адресат відсутній за вказаною адресою .

Отже, враховуючи, що господарським судом вжито всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача про дату, час і місце розгляду судової справи, та забезпечення реалізації відповідачем своїх прав на судовий захист, в тому числі шляхом надання відповідних заяв по суті справи, господарський суд визнав за можливе вирішити справу за наявними матеріалами справи відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України.

У судове засідання щодо розгляду справи по суті 12.10.2020р. представник позивача не з`явився, про причини нез`явлення суд не повідомив.

На підставі ст. 240 ГПК України у судовому засіданні 12.10.2020р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представника позивача, господарським судом встановлено:

03.01.2018р. між Товариством з обмеженою відповідальністю ФОРТЕХ15 (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Бізнес Центр Елемент (Орендар) укладений договір оренди № 01-01/2018 (нежитлового офісного приміщення), (Договір оренди), згідно з яким Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування (оренду) Об`єкт оренди - частину офісних приміщень адміністративної будівлі, розташовану за адресою: м. Одеса, просп.. Академіка Глушка, 29, загальною площею - 12 041,6 м 2 (зі врахуванням змін внесених Додатковими угодами до Договору оренди).

Відповідно до абз. 6 п. 5.3. Договору оренди Орендар має право, зокрема, надавати послуги суборенди всього Об`єкта оренди загалом або його частини на власний розсуд будь-якому суб`єкту господарювання за будь-якою ціною.

Відповідно до Акту приймання-передачі Об`єкту оренди від 02.05.2018р. ТОВ ФОРТЕХ 15 (Орендодавець) передав ТОВ БІЗНЕС ЦЕНТР ЕЛЕМЕНТ (Орендар) у строкове платне користування частину офісних приміщень адміністративної будівлі, що розташовані за адресою: проспект Академіка Глушка 29, м. Одеса, Одеська область, 65104, загальною площею 12 041,6 м 2 (нежитлові офісні приміщення адміністративної будівлі) (Об`єкт оренди), які призначені для використання, з метою здійснення Орендарем своєї господарської діяльності.

01.01.2019р. між Товариством з обмеженою відповідальністю Бізнес Центр Елемент (Орендар) та Товариством з обмеженою відповідальністю Ін-Тайм (Суборендар) укладено договір суборенди № 105/2019 (нежитлового офісного приміщення) (Договір суборенди), предметом якого є нерухоме майно визначено умовами п. 1.1. Розділу І цього Договору.

Відповідно до п. 1.1. Договору суборенди Об`єкт суборенди складається з нежитлових приміщень офісу Офіс № 105. Загальна площа офісу: 166 м 2 . Вартість офісу, з урахуванням індексації, станом на дату укладення цього Договору становить: 186 104 грн. 26 коп. Поштова адреса Об`єкту суборенди: Проспект Академіка Глушка, 29, м. Одеса, 65104.

Згідно абз. 3 п. 1.2. Договору суборенди загальний розмір щомісячної орендної плати за користування Об`єктом суборенди складає еквівалент 1245 доларів США за 166 кв. м. в тому числі ПДВ.

Відповідно до абз. 8 п. 1.2. Договору суборенди орендна плата сплачується Суборендарем в строк до 10 (десятого) числа поточного (розрахункового) місяця у національній валюті України - гривні. Оплата орендної плати здійснюється Суборендарем за курсом гривні до долару США, встановленим НБУ станом на перший робочий день розрахункового місяця, тобто місяця, в якому виникло зобов`язання з оплати орендної плати. У випадку, якщо останній, передбачений для здійснення відповідного платежу, день приходиться на неробочий, то останнім днем здійснення орендної плати вважається перший, наступний за ним робочий день. Достатньою, самостійною та належною правовою підставою для виконання Суборендарем обов`язку з оплати орендної плати є цей Договір суборенди.

Згідно п. 1.4. Договору суборенди комплексне обслуговування Об`єкту суборенди полягає в утримані Орендарем всієї будівлі, в якій розташований Об`єкт суборенди, в належному стані. Розмір вартості послуг з комплексного обслуговування Об`єкту суборенди розраховується виходячи із витрат Орендаря на комплексне обслуговування всієї будівлі, а оплачуються Суборендарем в розмірі, який розраховується відповідно до площі приміщення, яке передано в суборенду. Розмір вартості послуг з комплексного обслуговування будівлі складає еквівалент 1 долар США за 1 метр квадратний приміщення, яке передано в суборенду, в тому числі ПДВ. Загальний розмір вартості послуг з комплексного обслуговування Об`єкту суборенди складає еквівалент 166 доларів США, в тому числі з ПДВ. Підставою для щомісячної сплати послуг з комплексного обслуговування Об`єкту суборенди є цей Договір. Порядок та строк сплати послуг з комплексного обслуговування Об`єкту суборенди визначено умовами п. 1.2 цього Договору.

Відповідно до п. 1.5. Договору суборенди компенсаційні витрати (зворотно-експлуатаційні витрати) - це витрати Орендаря за комунальні - послуги: спожиту Суборендарем електроенергію, водопостачання, водовідведення в межах площі об`єкту суборенди. Розмір компенсаційних витрат визначається Орендарем щомісячно за попередній місяць, згідно з даними показників приладів обліку (лічильників) та зазначаються Орендарем в рахунках, які він складає та надає до оплати Суборендарю в перший робочий день місяця, наступного за розрахунковим. Підставою для сплати компенсаційних витрат є виставлений Орендарем рахунок. Строк оплати компенсаційних витрат складає три робочих дня, які розраховуються з дати отримання Суборендарем рахунку, складеного Орендарем, про сплату компенсаційних витрат, проте в будь-якому разі не пізніше 10 (десятого) числа місяця, наступного за розрахунковим .

Згідно п. 1.8. Договору суборенди цей Договір оренди укладено терміном до 31.12.2019р.включно.

Відповідно до п. 3.1. Договору суборенди прийом-передача Об`єкта суборенди оформлюється Актом при йому-передачі Об`єкта суборенди (додаток № 1 до цього Договору), в якому зазначається його технічний стан, встановлене в ньому обладнання, можливість нормального функціонування систем, комунікацій та інші відомості.

Акт підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється їхніми печатками (за наявності) та є невід`ємною частиною цього Договору.

Сторони погодили, що Суборендар матиме доступ до Об`єкта суборенди починаючи з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту прийому-передачі Об`єкта суборенди.

Згідно п. 3.3. Договору суборенди приймання наданих Орендарем послуг з оренди здійснюється Суборендарем на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг суборенди, який складається Орендарем та підписується Сторонами цього Договору не пізніше 3 (трьох) днів з моменту отримання такого Акту Суборендарем.

Відповідно до п. 3.5. Договору суборенди Акт прийому-передачі наданих послуг суборенди має бути переданий (вручений під підпис/відправлений поштою) Орендарем Суборендарю не пізніше останнього робочого дня місяця в якому було надано послуги суборенди.

Згідно п. 4.2. Договору суборенди всі розрахунки з оплати орендної плати проводяться Суборендарем шляхом щомісячних перерахувань на поточний рахунок Орендаря, вказаний в Розділі XIV цього Договору, в порядку визначеному умовами п. 1.2. Розділу І цього Договору.

Відповідно до п. 4.3. Договору суборенди понад орендну плату Суборендар сплачує Орендарю плату за тимчасове розміщення товарів (майна), плату за послуги з комплексного обслуговування будівлі та компенсаційні витрати .

Згідно п. 4.8. Договору суборенди у разі прострочення сплати орендної плати, Суборендар несе відповідальність згідно з цим Договором і чинним законодавством .

Відповідно до п. 6.1.5. Договору суборенди Орендар має право вимагати від Суборендаря своєчасного внесення ним оплати відповідно до умов Договору.

Згідно п. 6.4.10. Договору суборенди Суборендар зобов`язаний, зокрема, своєчасно і в повному обсязі сплачувати Орендарю плату за Об`єкт суборенди та здійснювати інші платежі, передбачені цим Договором.

Відповідно до п. 8.1. Договору суборенди за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України, з урахуванням особливостей, встановлених цим Договором.

Згідно п. 8.3. Договору суборенди у випадку порушення Суборендарем зобов`язань, визначених умовами 6.4. цього Договору. Суборендар сплачує на користь Орендаря штраф у розмірі 50% від загального розміру щомісячної орендної плати, визначеної умовами п. 1.2 . Розділу І цього Договору. У випадку несплати Суборендарем штрафу в повному обсязі протягом 3 робочих днів з моменту пред`явлення Орендарем вимоги про сплату штрафу, цей Договір може бути достроково розірваний на вимогу Орендаря шляхом направлення на електрону адресу Суборендаря повідомлення про дострокове розірвання цього Договору.

Сторони домовились, що у випадку реалізації Орендарем права на дострокове розірвання цього Договору за порушення працівниками/гостями/клієнтами Суборендаря умов п. 6.4. Договору, цей Договір буде вважатися достроково розірваним на 10 календарний день розрахований з дати направлення Орендарем електронного повідомлення про дострокове розірвання цього Договору.

Відповідно до п. 10.2. Договору суборенди всі спірні питання, розбіжності та протиріччя, що можуть виникнути між Сторонами відносно цього Договору або у зв`язку з ним, а також його порушенням та які не можуть бути вирішені Сторонами шляхом переговорів, підлягають рішенню у встановленому законодавством України порядку у господарському суді згідно з чинним законодавством України.

01.12.2019р. між Товариством з обмеженою відповідальністю Бізнес Центр Елемент (Орендар) та Товариством з обмеженою відповідальністю Ін-Тайм (Суборендар) укладено Додаткову угоду № 1 до Договору суборенди № 105/2019 (нежитлового приміщення), якою сторони продовжили строк дії Договору суборенди до 31.12.2020р. включно.

Також судом встановлено, що позивачем вручено відповідачу акт здачі -приймання робіт (надання послуг) №55 від 31.01.2020р., який прийнятий та підписаний відповідачем із застосуванням електронного підпису, та згідно з яким розмір орендної плати за січень 2020р. становить 29489,32 грн., комплексне обслуговування за січень 2020р. становить 3931,91 грн. та відшкодування витрат за споживання електроенергії у грудні 2019р. становить 1752,16 грн.

Разом з тим, позивачем вручено відповідачу акт здачі -приймання робіт (надання послуг) №236 від 29.02.2020р., згідно з яким розмір орендної плати за лютий 2020р. становить 31161,60 грн., комплексне обслуговування за лютий 2020р. становить 4154,88 грн., та відшкодування витрат за споживання електроенергії за січень 2020р. становить 3119,69 грн.

Окрім того, позивачем вручено відповідачу акт здачі -приймання робіт (надання послуг) №360 від 29.02.2020р., згідно з яким відшкодування витрат за споживання електроенергії у лютому 2020р. становить 1693,30 грн.

У зв`язку із тим, що відповідачем не здійснено оплату орендної плати за січень -лютий 2020р. у розмірі 60650,92 грн., оплату послуг з обслуговування за січень-лютий 2020р. в розмірі 8086,79 грн. та відшкодування витрат за споживання електроенергії з грудня 2019р. по лютий 2020р. включно розмірі 6565,15 грн., позивач звернувся до суду з даним позовом.

Проаналізувавши наявні у справі докази та надавши їм правову оцінку, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог, з наступних мотивів.

Відповідно до вимог ч.ч.1,2 ст.509 ЦК України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

У п.1 ч.2 ст.11 ЦК України встановлено, що однією із підстав виникнення цивільних прав та обов`язків є договір, який в силу вимог ч.1 ст.629 ЦК України є обов`язковим для виконання сторонами.

Як вище встановлено господарським судом, між сторонами у справі укладений договір суборенди на підставі якого відповідачу у строкове платне користування (оренду) передано в оренду частину офісних приміщень адміністративної будівлі, розташовану за адресою: м. Одеса, просп. Академіка Глушка, 29, загальною площею - 12 041,6 м 2 , за користування якими відповідач зобов`язався сплачувати орендну плату, вартість послуг з комплексного обслуговування Об`єкту суборенди та компенсаційні витрати.

Згідно ч.1 ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

Статтею 762 ЦК України передбачено, що за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму. Якщо розмір плати не встановлений договором, він визначається з урахуванням споживчої якості речі та інших обставин, які мають істотне значення. Наймач має право вимагати зменшення плати, якщо через обставини, за які він не відповідає, можливість користування майном істотно зменшилася. Плата за користування майном вноситься щомісячно, якщо інше не встановлено договором. Наймач звільняється від плати за весь час, протягом якого майно не могло бути використане ним через обставини, за які він не відповідає.

Як вище встановлено господарським судом, відповідач не сплатив позивачу орендну плату за січень-лютий 2020р. в розмірі 60650,92 грн., послуги з обслуговування об`єкту суборенди за січень-лютий 2020р. у розмірі 8086,79 грн. та не відшкодував позивачу витрати за споживання електроенергії за грудень 2019р. - лютий 2020р. включно в розмірі 6565,15 грн.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Згідно зі ст.76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Згідно зі ст. 78 ГПК України достовірними є докази, створені (отримані) за відсутності впливу, спрямованого на формування хибного уявлення про обставини справи, які мають значення для справи.

Відповідно до ст. 79 ГПК України наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Між тим, відповідач не надав до суду жодних заперечень щодо наявності заборгованості, а тим більш доказів в спростування наявності цієї заборгованості.

При цьому, судом враховується, що акт надання послуг за січень 2020р. підписаний відповідачем без жодних зауважень. Акти надання послуг за грудень 2019р. та лютий 2020р. прийняті відповідачем та жодних зауважень щодо вартості послуг не надано відповідачем.

Також судом враховується, що під час виконання договору суборенди обмін документами між сторонами, зокрема актами надання послуг, відбувався в електронному вигляді через програмне забезпечення системи M.E.Doc . про що свідчать відповідні акти надання послуг за січень-грудень 2019р.

Згідно з інформацією, яка міститься у листі керівника ТОВ М.Е.ДОК від 07.10.2020р. за вих.№0710/01 функціоналом КП M.E.Doc передбачена можливість обміну електронними документами між контрагентами за допомогою платформи Птах . - Птах - це відкрита платформа, яка об`єднує всіх учасників обміну електронними документами, забезпечує єдиний стандарт обміну, перевірки, захисту та транспортування юридично значущих документів, підписаних електронним підписом. Функціоналом КП M.E.Doc передбачена можливість обміну вказаними у запиті документами, зокрема рахунками, актами, договорами та ін. з використання платформи Птах . Відправлений документ контрагенту у КП M.E.Doc має статус Відправлено контрагенту . Після отримання одержувачем документу статус у реєстрі електронних документів змінюється на Доставлено контрагенту та на самому документі відображається штамп Документ доставлено контрагенту . Коли на документ надходить квитанція про затвердження, документ набирає статусу Затверджено контрагентом та на самому документі відображається штамп Документ прийнято контрагентом . У разі відхилення документ змінює статус на Відхилено контрагентом та на самому документі відображається штамп Документ не прийнято контрагентом . Підтвердженням факту доставки та отримання контрагентом документа є наявність квитанції про доставку в програмі відправника. Після отримання квитанції про доставку документ у КП M.E.Doc змінює статус на Документ доставлено контрагенту . Вся інформація щодо формування, підписання та отримання квитанції, фіксуються в Протоколі подій відповідного документу КП M.E.Doc . Дата та час відправлення, що фіксується КП ME.Doc , залежать від системних налаштувань дати і часу на комп`ютері, з якого проводиться відправлення документу, та зазначається у вкладці Відправлено контрагенту .

Згідно з ч.1 ст.526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства.

В силу вимог ч.1 ст.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Аналогічні вимоги щодо виконання зобов`язань містяться і у ч.ч.1, 7 ст.193 ГК України.

Згідно з ч.1 ст.530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до ст. 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Згідно з п.3 ч.1 ст.611 ЦК України сплата неустойки є одним із правових наслідків, встановлених договором або законом, який настає у випадку порушення зобов`язання.

Згідно ст. 549 ЦК України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожний день прострочення виконання.

Згідно з ч.2 ст. 551 ЦК України якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 230 ГК України штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов`язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов`язання.

Згідно п. 8.3. Договору суборенди у випадку порушення Суборендарем зобов`язань, визначених умовами 6.4. цього Договору, Суборендар сплачує на користь Орендаря штраф у розмірі 50% від загального розміру щомісячної орендної плати, визначеної умовами п. 1.2 . Розділу І цього Договору. У випадку несплати Суборендарем штрафу в повному обсязі протягом 3 робочих днів з моменту пред`явлення Орендарем вимоги про сплату штрафу, цей Договір може бути достроково розірваний на вимогу Орендаря шляхом направлення на електрону адресу Суборендаря повідомлення про дострокове розірвання цього Договору.

Перевіривши розрахунок штрафу, який здійснений позивачем, та згідно з яким розмір штрафу становить 34 368,86 грн., господарським судом встановлено невідповідність цього розміру умовам договору суборенди, оскільки нарахування штрафу здійснено позивачем на загальний розмір заборгованості відповідача з орендної плати та комплексне обслуговування об`єкту суборенди.

За таких обставин, господарським судом здійснений розрахунок штрафу виходячи із загального розміру щомісячної орендної плати за січень-лютий 2020р., розмір якого становить 30 325,46 грн.

З огляду на вищевикладене, господарський суд дійшов висновку про обґрунтованість і правомірність позовних вимог в частині стягнення з відповідача боргу з орендної плати в розмірі 60650,92 грн., боргу з обслуговування об`єкту суборенди в розмірі 8086,79 грн., боргу з відшкодування витрат за споживання електроенергії в розмірі 6565,15 грн. та штрафу у розмірі 30 325,46 грн., а отже і їх задоволення в цій частині.

Щодо заявлених до стягнення з відповідача судових витрат, то їх розподіл здійснюється судом на підставі ст.129 Господарського процесуального кодексу України, якою встановлено, що судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 129, 232, 233, 236-238, 240-241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

1.Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Елемент" задовольнити частково.

2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ін-Тайм" (69063, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 17, код ЄДРПОУ 32061200) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Елемент" (65104, м. Одеса, просп. Академіка Глушка, 29, код ЄДРПОУ 41690484) 105 628,32 грн., з яких: 60 650 (шістдесят тисяч шістсот п`ятдесят) грн. 92 коп. - заборгованість з орендної плати, 8 086 (вісім тисяч вісімдесят шість) грн. 79 коп. - заборгованість з комплексного обслуговування об`єкта суборенди, 6 565 (шість тисяч п`ятсот шістдесят п`ять) грн. 15 коп. - заборгованість з відшкодування витрат на споживання електроенергії, 30 325 (тридцять тисяч триста двадцять п`ять) грн. 46 коп. - штраф, та судовий збір у розмірі 2024 (дві тисячі двадцять чотири) грн. 50 коп.

3.У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили в порядку ст.241 Господарського процесуального кодексу України і може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня складання повного рішення.

Повне рішення складено 19 жовтня 2020 р.

Суддя Г.Є. Смелянець

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення12.10.2020
Оприлюднено20.10.2020
Номер документу92255971
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/721/20

Ухвала від 17.01.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 29.12.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 16.12.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 10.12.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Рішення від 12.10.2020

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 21.09.2020

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 10.08.2020

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 01.07.2020

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 01.06.2020

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 13.05.2020

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні