Рішення
від 13.10.2020 по справі 140/11486/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2020 року ЛуцькСправа № 140/11486/20

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

при секретарі Головатій І.В.,

за участю представника позивача Новосада Ю.М.,

представника відповідача Сахарчука А.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Комунального некомерційного підприємства Нововолинський Центр первинної медико-санітарної допомоги Нововолинської міської ради Волинської області до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Комунальне некомерційне підприємство Нововолинський Центр первинної медико-санітарної допомоги Нововолинської міської ради Волинської області (далі - КНП НЦПМСД , позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07.04.2020 №0027915604.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем отримано оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 07.04.2020 №0027915604 (далі - ППР) про застосування штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних в розмірі 1523,01 грн, яке прийняте на підставі акту камеральної перевірки щодо недотримання граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.03.2020 № 5343/03-20-56-04/42486365.

Позивач вважає оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправним, так як прийняте всупереч положень чинного законодавства України. При цьому вказує, що медичним закладом 13.02.2020 було складено і подано на реєстрацію податкову накладну №5, у якій помилково зазначено період її складення 13.02.2020, замість 31.01.2020. Вказана помилка в даті податкової накладної була виявлена позивачем самостійно 02.03.2020 і цього ж дня медичним закладом було подано розрахунок коригування №6 кількісних та вартісних показників до податкової накладної №5, який був прийнятий контролюючим органом, на підставі чого 02.03.2020 було виписано податкову накладну №7, яка повністю дублює показники податкової накладної №5 та містить ідентичні суми щодо обсягів постачання та суми ПДВ. Вказану накладну надіслано на реєстрацію в ЄРПН 02.03.2020 та прийнято контролюючим органом без зауважень.

Позивач зазначає, що коригування податкової накладної відбулось лише у зв`язку з механічною помилкою у даті її виписки, що абсолютно не вплинуло на період, кількісні чи вартісні показники товарів, робіт, послуг та сум ПДВ. Чинним податковим законодавством не встановлено жодних строків подання розрахунку коригування податкової накладної, а тому він може бути поданий в будь-який час виявлення помилки.

Також зауважує, що КНП НЦПМСД звільнене від оподаткування ПДВ, а тому штрафні санкції до нього не можуть бути застосовані.

З огляду на викладене, позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 07.04.2020 №0027915604.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду 10.08.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у даній справі, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с.49).

У відзиві на адміністративний позов (а.с.52-53) відповідач вимог підприємства не визнав, посилаючись на те, що за результатами камеральної перевірки, проведеної ГУ ДПС у Волинській області з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), було встановлено, що податкова накладна зареєстрована з порушенням законодавчо встановлених строків відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України), тобто, протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. Відповідальність за таке податкове правопорушення передбачена пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України. 17.03.2020 складено акт камеральної перевірки щодо недотримання граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №5343/03-20-56-04/42486365, який надіслано поштою і вручено КНП НЦПМСД 24.03.2020. Податкове повідомлення-рішення сформоване 07.04.2020 №0027915604 та вручене 16.04.2020.

Також звертає увагу на той факт, що позивач подав зведені податкові накладні, з яких неможливо встановити, які саме послуги (товари) були надані і чи підпадають вони під категорію виписаних за операціями, які звільнені від оподаткування. Більше того, позивач не входить до Переліку закладів охорони здоров`я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я від 28.10.2002 №385. В задоволенні позову просив відмовити повністю.

Ухвалою суду від 23.09.2020 ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, судове засідання у справі призначено на 14:30 13.10.2020 (а.с.59).

У відповіді на відзив від 09.10.2020 (а.с.63-65) представник позивача не погодився з доводами контролюючого органу та зазначив, що у відзиві податковий орган фактично стверджує про нікчемність правочинів, відображених медичним закладом у податковій накладній №7 від 31.01.2020 через ніби-то відсутність самого факту здійснення господарських операцій. Проте, такі висновки є необґрунтованими. Так, КНП НЦПМСД укладались договори про надання послуг, за наслідками виконання яких виконавцями послуг виписувались податкові накладні. Зокрема, податкові накладні №184 та №182 від 28.01.2020 за договором про закупівлю послуг з централізованого опалення за бюджетні кошти №03-П/2020 від 08.01.2020 року; податкова накладна №167 від 20.01.2020 за договором №343-42/56-П/2020 про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій (технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання) від 01.01.2019; податкова накладна №520 від 23.01.2020 за договором №43-П/2020 на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів від 23.01.2020; податкова накладна №17 від 16.01.2020 за договором №9/29-П/2020 про надання послуг Підприємство Нововолинськводоканалу від 15.01.2020; податкова накладна №49 від 16.01.2020 за договором №7000/39-П/2020 про надання інформаційних послуг від 17.01.2020. Вказані податкові накладні відповідно до законодавства були внесені у єдину зведену податкову накладну №5 від 02.03.2020, а потім за наслідками редагування у податкову накладну №7 від 31.01.2020. Тобто, медичному закладу були надані реальні послуги.

Крім того, відповідно до наказу МОЗ України від 20.05.2011 №301 Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров`я , що зареєстрований в Мінюсті України 06.06.2011 за №676/19414, підпункт 1.2 пункту 1 Переліку закладів охорони здоров`я, було доповнено новим абзацом та включено до нього Центр первинної медико-санітарної допомоги . Тобто медичний заклад перебуває у Переліку закладів охорони здоров`я.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав, викладених у адміністративному позові та відповіді на відзив, просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги підприємства не визнав з підстав, викладених у відзиві, просив в позові відмовити.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню з огляду на таке.

Судом встановлено, що ГУ ДПС у Волинській області проведено перевірку КНП НЦПМСД з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатами якої складено акт від 17.03.2020 №5343/03-20-56-04/42486365 (а.с.22-23).

Згідно з висновками акту перевірки від 17.03.2020 №5343/03-20-56-04/42486365 КНП НЦПМСД порушено п.201.10 ст.201 ПК України в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкова накладна №7 від 31.01.2020 зареєстрована 02.03.2020.

На вказаний акт перевірки позивач подав заперечення від 10.02.2020, за результатами розгляду яких ГУ ДПС у Волинській області листом від 29.04.2020 №11865/10/03-20-56-04 повідомило КНП НЦПМСД про те, що зазначені в акті камеральної перевірки висновки щодо недотримання граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є правомірними та поданим запереченням не спростовуються (а.с.24-25, 57-58).

На підставі висновків акту перевірки від 17.03.2020 №5343/03-20-56-04/42486365 відповідачем 07.04.2020 прийнято податкове повідомлення-рішення №0027915604 (а.с.26), яким за затримку реєстрації податкових накладних застосовано штраф в сумі 1523,01 грн.

Не погодившись з винесеним податковим повідомленням-рішенням від 07.04.2020 №0027915604, позивач оскаржив його в адміністративному порядку шляхом подання скарги від 30.04.2020 №671/01-16 до ДПС України (а.с.28-29), яка контролюючим органом залишена без задоволення, а податкове повідомлення-рішення від 07.04.2020 №0027915604 без змін (а.с.30).

Надаючи правову оцінку спірному податковому повідомленні-рішенню правовідносинам, суд приходить до таких висновків.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі-ПК України).

Згідно з підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За правилами пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пункту 120-1.1. статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.

Аналізуючи вищенаведені приписи статті 201 ПК України, слід дійти висновку про те, що продавець товарів/послуг несе обов`язок в разі постачання товарів/послуг скласти податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН у визначені терміни. При цьому контроль за дотриманням строків подачі податкових накладних платниками податку здійснює контролюючий орган відповідно до норм податкового законодавства.

Допущення платником податку податкового правопорушення щодо недотримання граничного строку реєстрації податкових накладних має наслідком застосування відповідальності у вигляді штрафу, розмір якого залежить від кількості пропущених днів реєстрації.

Водночас відповідно до пункту 109.1 статті 109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Вищенаведені приписи дають підстави для висновку про те, що саме протиправність дії/бездіяльності є обов`язковою умовою для визнання такої дії/бездіяльності правопорушенням та, як наслідок, застосування відповідальності за вчинене правопорушення.

Таким чином, застосування до платника наслідків несвоєчасної реєстрації податкових накладних, передбачених статтею 120-1 ПК України, можливе лише за наявності його вини у вчиненні даного правопорушення.

Матеріалами справи підтверджується, що КНП НЦПМСД 13.02.2020 було складено зведену податкову накладну №5 на суму ПДВ 7615,05 грн (а.с.33) за операціями з постачання у січні 2020 послуг на підприємство, що підтверджується договорами постачання таких послуг та виписаних за їх наслідками податковими накладними (а.с.66-80).

При цьому згідно з квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено, що документ прийнято та доставлено до центрального рівня ДПС України 13.02.2020 (а.с.34).

Як зазначив позивач, у вказаній вище накладній допущена помилка, а саме - дату податкової накладної зазначено 13.02.2020, в той час коли датою складання мало бути 31.01.2020.

З метою виправлення допущеної помилки, податковим законодавством передбачено складання розрахунку коригування.

Так, відповідно до п.192.1 ст.192 ПК України розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Вказана норма дублюється положенням (пункт 21) Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267 (далі - Порядок).

Пунктом 21 Порядку передбачено, що у разі здійснення коригування сум податкових зобов`язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.

При цьому, відповідно до затвердженої форми розрахунку коригування у графі 2 розрахунку зазначається причина коригування.

Таким чином, податковим законодавством передбачено право платника податків у разі виявлення помилки у раніше поданій податковій накладній подати розрахунок коригування та нову податкову накладну.

Водночас датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції (п.201.10 ст.201 ПК України).

Так, з метою виправлення помилки 02.03.2020 медичним закладом подано розрахунок №6 коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної №5 (а.с.35). При цьому згідно з даним розрахунком усі числові показники зазначені зі знаком - .

Вказаний розрахунок коригування надіслано на реєстрацію в ЄРПН 02.03.2020 року та прийнятий ДПС України без будь-яких зауважень 02.03.2020, про що свідчить квитанція (а.с.36).

На підставі прийнятого контролюючим органом розрахунку коригування 02.03.2020 позивач виписав податкову накладну №7, із зазначенням дати її складення 31.01.2020, яка повністю дублює як кількісні, так і вартісні показники податкової накладної №5 та містить ідентичні суми щодо обсягів постачання та суми ПДВ (а.с.37).

Вказану податкову накладну надіслано на реєстрацію в ЄРПН 02.03.2020, яка була прийнята ДПС України без будь-яких зауважень того ж дня, про що свідчить квитанція (а.с.38).

Таким чином, з аналізу податкових накладних та розрахунку коригування вбачається, що вони складені та відображають єдині господарські операції. У кожній податковій накладній та розрахунку коригування вказано ряд ідентифікуючих ознак, таких як опис (номенклатура) товарів/послуг продавця, обсяги постачання, сума ПДВ.

Відтак реєстрація податкової накладної №7 від 31.01.2020 не є порушенням граничних строків реєстрації податкових накладних, а є фактом виправлення позивачем помилки, допущеної в раніше виписаній та вчасно зареєстрованій податковій накладній.

З огляду на те, що вперше податкова накладна була подана позивачем вчасно, а подання розрахунку коригування та нової податкової накладної обумовлено лише помилкою в зазначенні її дати, що не вплинуло на її кількісний та вартісний показник, суд вважає, що платником дотримані норми щодо виправлення помилки в первинно поданій накладній, шляхом подання розрахунку коригування до неї та нової накладної з виправленою датою, а тому підстав для застосування штрафу за порушення строків її реєстрації не вбачається.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 30.11.2018 у справі №810/222/18 та від 26.06.2018 у справі №805/4998/16-а.

Разом з тим, суд погоджується з твердженням позивача про те, що КНП НЦПМСД звільнене від відповідальності за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, оскільки входить до Переліку закладів охорони здоров`я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я від 28.10.2002 №385, та відповідно до п.п.197.1.5 п.197.1 ст.197 ПК України звільнене від оподаткування ПДВ.

Частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги зібрані та досліджені в судовому засіданні докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що відповідач належними та допустимими доказами не довів факту порушення позивачем граничних строків реєстрації податкової накладної, з огляду на що податкове повідомлення-рішення від 07.04.2020 №0027915604 є протиправним та підлягає скасуванню

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак, на користь позивача слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в розмірі 2102,00 грн, сплачений відповідно до платіжного доручення від 28.07.2020 №498 (а.с.5).

Керуючись статтями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Волинській області від 07 квітня 2020 року №0027915604.

Стягнути на користь Комунального некомерційного підприємства Нововолинський Центр первинної медико-санітарної допомоги Нововолинської міської ради Волинської області (45400, Волинська обл., м.Нововолинськ, пр.Перемоги, 7, ЄДРПОУ 42486365) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (43010, м.Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 43143484) судові витрати в сумі 2102,00 грн (дві тисячі сто дві грн. 00 коп).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий-суддя Н.Б.Плахтій

Повне судове рішення складено 16 жовтня 2020 року.

16 жовтня 2020 року

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2020
Оприлюднено21.10.2020
Номер документу92256691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/11486/20

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 07.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 05.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 26.01.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Рішення від 13.10.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Рішення від 13.10.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні