Постанова
від 19.07.2007 по справі 8689-2007а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

8689-2007А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 201

ПОСТАНОВА

Іменем України

19.07.2007Справа №2-26/8689-2007А

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А ЇН И

19.07.2007 р.                     м. Сімферополь                     Справа № 2-26/8689-2007А

14 годин 20 хвилин

Суддя Господарського суду АР Крим Проніна О.Л.. за участю секретаря судового засідання Комєдєва В.В. розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу:

За позовом –ДПІ (м. Ялта, вул. Васильєва, 16)

До відповідача –  Громадського об'єднання  «Спілка - Директорів» (м. Ялта, вул. Отрадне, 13, кв.4)

Про припинення юридичної особи

Головуючий суддя Проніна О.Л.

Секретар Комєдєв В.В..  

П Р Е Д С Т А В Н И К И:

Від позивача – Фунтіков Д.Г. довір. від 12.07.07.р.

Від відповідача – не з'явився   

     Сутність спору: позивач, ДПІ у м. Ялта, , звернувся до Господарського Суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до відповідача, –  Громадського об'єднання  «Спілка - Директорів», просить припинити юридичну особу –  Громадського об'єднання  «Спілка - Директорів»Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідно до вимог пункту 3 статті 110 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» № 2555-12 від 07.07.1992 р. державна податкова інспекція здійснює контроль за своєчасністю подачі платниками податків бухгалтерських звітів, податкових декларацій, документів фінансової звітності і інших документів, зв'язаних з численням податків, зборів і інших платежів.

Всупереч вимогам статті пункту 2 статті 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» № 2555-12 від 07.07.1992 р. відповідач не надавав в податкову інспекцію податкових декларацій, документів фінансової звітності.

Відповідач явку свого представника в судове засідання не забезпечив таким чином не скориставшись наданим йому процесуальним правом на безпосередню участь у судовому процесі та доведені суду своїх міркувань та заперечень по суті спору.

Відповідно до ст.41 Кодексу адміністративного судочинства України та п.2-1 Прикінцевих положень  Кодексу адміністративного судочинства України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася.

Розглянувши  матеріали справи, вивчивши надані докази, суд –

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Виконавчого комітету Ялтинської міської Ради м. Ялта зареєстровано юридичну особу  –  Громадське об'єднання  «Спілка - Директорів», про що видано свідоцтво про державну реєстрацію від 20.08.1998  року №285

       За довідкою ДПІ у м. Ялта  від 12.07.2007 р. № 4557/9/15-1 відповідач з 2 кварталу2002  року не представляє в органи податкової служби податкові накладні декларації, фінансову звітність.

       Відповідно до ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000р. платники податків повинні представляти до органів ДПІ звітність з періодичністю, встановленою нормами діючого законодавства.

       Згідно зі ст. 46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців» № 755 від 15.05.2003р., однією з підстав для ухвалення судом рішення про припинення підприємницької діяльності  фізичної особи – підприємця є ненадання протягом року органам ДПІ податкових декларацій, документів фінансової звітності.

       Відповідно до ст. 7 Господарського Кодексу України, відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, Господарським Кодексом України, Законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів міського самоврядування, а також іншими нормативними актами.   

       Відповідно зі ст. ст. 238, 239 Господарського Кодексу України від 16.01.2003 г. № 436-IV, до суб'єктів господарювання за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, можуть бути застосована адміністративно-господарська санкція – скасування державної реєстрації та ліквідації суб'єкта господарювання.

       Відповідно до ст. 247 Господарського Кодексу України від 16.01.2003 г. № 436-IV, при здійсненні суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації.

       Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб  - підприємців” від 15.05.2003 р. № 755 – IV, однією з підстав для прийняття судом рішення щодо припинення  підприємницької діяльності юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

      При таких обставинах, позовна заява підлягає задоволенню.

      На підставі викладеного та керуючись ст.17,  18, 70, 76, 86, 162 Кодексу адміністративного судочинства України (від 06.07.2005 року № 2747 із змінами та доповненнями), суд -

П О С Т А Н О В И В :

1.          Позовну заяву задовольнити.

Припинити державну реєстрацію  Громадського об'єднання  «Спілка - Директорів»  (м. Ялта, вул. Отрадне, 13, кв.4, ідентифікаційний код 25627533,  р/р  відсутні.)

Постанову направити на адресу Державного Реєстратору Ялтинської міської Ради (м. Ялта. пл. Совєтська, 1).

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Проніна О.Л.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення19.07.2007
Оприлюднено11.09.2007
Номер документу922666
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8689-2007а

Постанова від 19.07.2007

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Проніна О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні