Рішення
від 16.10.2020 по справі 140/11881/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 жовтня 2020 року ЛуцькСправа № 140/11881/20

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Димарчук Т.М.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Ковельського міськрайонного центру зайнятості про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася з позовом до Ковельського міськрайонного центру зайнятості про визнання протиправними дій щодо здійснення розрахунку середньої заробітної плати безробітної ОСОБА_1 в неналежному розмірі та зобов`язання включити до обрахунку середньої заробітної плати безробітної ОСОБА_1 заробітну плату у період роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та у період роботи в окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України з 03.06.2019 по 28.08.2019 відповідно до даних Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що позивач з 05.03.2020 зареєстрована як безробітна в Ковельському міськрайонному центрі зайнятості, а з 29.03.2020 отримує допомогу по безробіттю.

Однак, до розрахунку середньої заробітної плати безробітної позивачу не було включено заробітну плату у період її роботи в окружній виборчій комісії на президенських виборах з 01.03.2019 по 10.04.2019 та на парла ментських виборах з 03.06.2019 по 23.08.2019, що призвело до зменшення серед ньої заробітної плати безробітної і в подальшому впливає на суму допомоги по безробіттю.

Позивач звернулась до центру зайнятості з письмовою вимогою провести розрахунок середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю в належному розмірі з врахуванням спірних періодів, однак листом відповідача від 10.07.2020 №1892/01-17 позивачу було відмовлено.

ОСОБА_1 вважає, що такі дії відповідача порушують її законні права та інтереси, а спірні періоди підлягають зарахуванню до її середньої заробітної плати у повному обсязі та мають бути враховані при призначенні їй допомоги по безробіттю.

Посилаючись на частину 1 статті 23 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» зазначає, що застрахованим особам, зазначеним у частині першій статті 22 цього Закону, розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), визначеної відповідно до порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого Кабінетом Міністрів України, залежно від страхового стажу, але не менше ніж мінімальний розмір допомоги по безробіттю, встановлений правлінням Фонду. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» у середньомісячну заробітну плату (дохід) для обчислення допомоги по безробіттю включаються всі види виплат, на які нараховувалися страхові внески, які підтверджуються даними Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

З аналізу законодавства слідує, що для обрахунку середньої заробітної плати безробітного включаються всі види оплат за всіма видами діяльності, на які нараховувалися страхові внески та які підтвер джуються даними Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Зазначає, що Фонд має право користуватися в установленому порядку ві домостями Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, необхідними для забезпечення виконання покладених на нього функцій (стаття 34 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» ).

За даними Пенсійного фонду України в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування: індивідуальні відомості про застраховану особу форми ОК-5 ОСОБА_1 у спірний період березень-квітень 2019 року та червень-серпень 2019 року відображено її страховий стаж у період роботи на виборчих комісіях (код ЄДРПОУ 42841892 та код ЄДРПОУ 43041019) та заробітна плата, що свідчить про сплату страхових внесків за вказаний період.

З наведених підстав просить позов задовольнити.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 17.08.2020 прийнято дану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, відповідно до приписів статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 15.10.2020 у задоволенні клопотання відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін в даній адміністративній справі відмовлено.

У поданому 25.09.2020 до суду відзиві на позов відповідач позовні вимоги не визнав та просив відмовити в їх задоволенні, оскільки відповідно до п. З Порядку обчислення середньої заробітної плати для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням (далі Порядок), середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на яку нарахований єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або страхові внески на відповідні види загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - єдиний внесок та/або страхові внески), на кількість календарних днів зайнятості (відповідно до видів страхування - період перебування у трудових відносинах, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими договорами, проходження служби, провадження підприємницької або іншої діяльності, пов`язаної з отриманням доходу безпосередньо від такої діяльності) у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, не відпрацьованих з поважних причин, - тимчасова непрацездатність, відпустка у зв`язку з вагітністю та пологами, відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати (далі - поважні причини). Місяці розрахункового періоду (з першого до першого числа), в яких застрахована особа не працювала з поважних причин, виключаються з розрахункового періоду.

Оскільки ОСОБА_1 згідно даних Держреєстру застрахованих осіб за основним місцем роботи не працювала повний місяць, то даний місяць не береться до розрахунку.

З наведених підстав просить відмовити у задоволенні позову повністю.

Дослідивши письмові докази та перевіривши доводи, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги слід задовольнити повністю з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 05.03.2020 ОСОБА_1 зареєстрована в Ковельському міськрайонному центрі зайнятості та отримала статус безробітного, а з 12.03.2020 їй призначено допомогу по безробіттю як застрахованій особі.

Як вбачається з матеріалів справи, при розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю ОСОБА_1 до середньої заробітної плати не було включено заробітну плату у період її роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та з виборів народних депутатів України з 03.06.2019 по 23.08.2019.

Позивач звернулась до центру зайнятості з письмовою вимогою включити до обрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю ОСОБА_1 заробітну плату у період роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та у період роботи в окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України з 03.06.2019 по 23.08.2019.

Листом від 10.07.2020 №1892/01-17 Ковельський міськрайонний центр зайнятості повідомив позивача, що 05.03.2020 на підставі письмової заяви ОСОБА_1 та відповідно до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 №792, їй надано статус безробітного та з 12.03.2020 призначено допомогу по безробіттю як застрахованій особі з урахуванням страхового стажу понад 10 років - 70% середньої з/п (доходу) залежно від тривалості безробіття: 100% - 90 к.д., 80% - 90 к.д., 70% - 180 к.д. 12.03.2020 виплату допомоги по безробіттю ОСОБА_1 відкладено у зв`язку з наданням компенсаційних виплат при звільненні на період по 28.03.2020. З 29.03.2020 розпочато виплату допомоги по безробіттю. Також надано розрахунок СЗП безробітного з урахуванням даних Держреєстру застрахованих осіб та довідку про отриману допомогу по безробіттю (а.с.7).

Таким чином, під час розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю ОСОБА_1 заробітну плату у період її роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та у період її роботи в окружній виборчій комісії з виборів до Верховної ради України з 03.06.2019 по 23.08.2019 відповідачем включено не було, що не заперечується ним у відзиві на позов.

Вважаючи дії відповідача щодо здійснення розрахунку та виплати допомоги по безробіттю без врахування заробітної плати у спірні періоди протиправними, позивач звернулась з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування на випадок безробіття визначає Закон України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 №1533-III (далі - Закон України №1533-III).

Частиною 1 ст. 22 Закону України №1533-III встановлено, що право на допомогу по безробіттю залежно від страхового стажу мають застраховані особи, визнані в установленому порядку безробітними, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, становить не менше ніж шість місяців за даними Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Право на допомогу по безробіттю зберігається у разі настання перерви страхового стажу з поважних причин, якщо особа протягом місяця після закінчення цієї перерви зареєструвалась в установленому порядку в державній службі зайнятості як безробітна. Поважними причинами є, зокрема, інші поважні причини, передбачені законодавством України.

Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України №1533-III Застрахованим особам, зазначеним у частині першій статті 22 цього Закону, розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), визначеної відповідно до порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого Кабінетом Міністрів України, залежно від страхового стажу, але не менше ніж мінімальний розмір допомоги по безробіттю, встановлений правлінням Фонду для цієї категорії осіб:

до 2 років - 50 відсотків;

від 2 до 6 років - 55 відсотків;

від 6 до 10 років - 60 відсотків;

понад 10 років - 70 відсотків.

Допомога по безробіттю виплачується залежно від тривалості безробіття у відсотках до визначеного розміру:

перші 90 календарних днів - 100 відсотків;

протягом наступних 90 календарних днів - 80 відсотків;

у подальшому - 70 відсотків.

Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» у середньомісячну заробітну плату (дохід) для обчислення допомоги по безробіттю включаються всі види виплат, на які нараховувалися страхові внески, які підтверджуються даними Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 21 Закону України №1533-III страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала страхуванню на випадок безробіття та за який щомісяця сплачено нею та роботодавцем страхові внески в сумі не менш як мінімальний страховий внесок, крім випадків, передбачених абзацом другим цієї частини.

Період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, отримання виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, крім пенсій (за винятком пенсії по інвалідності) та виплат за страхуванням на випадок безробіття, включається до страхового стажу як період, за який сплачено страхові внески виходячи з розміру мінімального страхового внеску.

Страховий стаж обчислюється за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, а за періоди до його запровадження - у порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.

Відповідно до частини 3 статті 21 Закону України №1533-III страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала страхуванню на випадок безробіття або добровільно брала участь у системі страхування на випадок безробіття, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Згідно з положеннями частини 4 статті 21 Закону України №1533-III до страхового стажу прирівнюється трудовий стаж, набутий працівником за час роботи на умовах трудового договору (контракту) до набрання чинності цим Законом, а також періоди, починаючи з 1 січня 2016 року, протягом яких особа не підлягала страхуванню згідно з цим Законом, але нею або роботодавцем за неї сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування".

Процедуру, умови надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності, та механізм обчислення районними, міськими, районними у містах та міськрайонними центрами зайнятості державної служби зайнятості (далі - центри зайнятості) страхового стажу визначає Порядок надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності, затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 15.06.2015 №613 (чинний на момент спірних правовідносин).

Відповідно до пп. 4 п.1 розділу III Порядку №613 страховий стаж обчислюється центрами зайнятості за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру, а за періоди до його запровадження - у порядку та на умовах, передбачених законодавством, що діяло до 01 січня 2011 року, з урахуванням: трудового стажу, що обчислюється в порядку та на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, і за який до 01 січня 2011 року нараховано та/або сплачено страхові внески до Фонду:

- періоди трудових відносин, у тому числі проходження альтернативної (невійськової) служби, що підтверджуються трудовою книжкою;

- періоди виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами, що підтверджуються копіями договору та актів виконаних робіт (наданих послуг) за умови сплати страхових внесків;

- періоди провадження підприємницької діяльності та/або забезпечення себе роботою самостійно за умови сплати страхових внесків.

Механізм обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності (далі - страхові виплати), у разі настання страхового випадку, а також оплати перших п`яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів підприємства, установи, організації або фізичної особи, яка використовує працю найманих працівників визначає Порядок обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 №1266 (далі - Порядок №1266).

Відповідно до пункту 3 Порядку №1266 середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на яку нарахований єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або страхові внески на відповідні види загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - єдиний внесок та/або страхові внески), на кількість календарних днів зайнятості (відповідно до видів страхування - період перебування у трудових відносинах, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими договорами, проходження служби, провадження підприємницької або іншої діяльності, пов`язаної з отриманням доходу безпосередньо від такої діяльності) у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, не відпрацьованих з поважних причин, - тимчасова непрацездатність, відпустка у зв`язку з вагітністю та пологами, відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати (далі - поважні причини).

Місяці розрахункового періоду (з першого до першого числа), в яких застрахована особа не працювала з поважних причин, виключаються з розрахункового періоду.

Відповідно до п. 31 Порядок №1266 середня заробітна плата (дохід) для призначення допомоги по безробіттю, для страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (крім допомоги по тимчасовій непрацездатності), та для призначення страхових виплат для добровільно застрахованих осіб обчислюється робочими органами фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування з використанням даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

З аналізу вищевикладеного законодавства слідує, що для обрахунку середньої заробітної плати безробітного включаються всі види оплат за всіма видами діяльності, на які нараховувалися страхові внески та які підтвер джуються даними Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

Крім того, Фонд має право користуватися в установленому порядку ві домостями Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, необхідними для забезпечення виконання покладених на нього функцій (стаття 34 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» ).

Як вбачається з матеріалів справи, до березня 2019 року позивач перебувала у трудових відносинах за основним місцем роботи з Ковельською міською організацією професійної спілки працівників освіти і науки (код ЄДРПОУ 02666393).

01.03.2019 між виборчою комісією з виборів Президента України територіального виборчого округу №21 (м. Ковель) (замовник) та ОСОБА_1 (виконавець) укладено договір про надання окружній (дільничній) виборчій комісії послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів Президента України.

Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 10.04.2019 включно (п. 5.1 даного договору).

Відповідно до п. 2 даного договору надані виконавцем послуги, передбачені цим договором, оплачуються замовником відповідно до переліку залучення спеціалістів, експертів та технічних працівників для організаційного, правового, інформаційного, технічного забезпечення здійснення повноважень виборчих комісій на час підготовки проведення виборів Президента України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії 11.04.2014 №255 у розмірі 4173,00 грн в місяць. Із зазначеної суми здійснюються обов`язкові відрахування, передбачені законодавством України на момені виплати.

З наданих до суду індивідуальних відомостей про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України форми ОК-5 вбачається, що ОСОБА_1 в період березень-квітень 2019 року перебувала у трудових відносинах з окружною виборчою комісією з виборів Президента України територіального виборчого округу №21 (м. Ковель) (код ЄДРПОУ 42841892) та отримувала заробітну плату з якої було сплачено ЄСВ. Факт сплати ЄСВ за вказані періоди підтверджується також розрахунком суми заробітної плати безробітного з урахуванням даних Державного реєстру застрахованих осіб, наданого Ковельським міськрайонним центром зайнятості (а.с.7 зворот-9, 12-13).

Натомість, заробітна плата за березень 2019 року не була включена відповідачем до розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю. Сума сплачених страхових внесків за березень 2019 року не є меншою ніж мінімальний страховий внесок, а тому цей місяць вважається як повний місяць страхового стажу відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» .

03.06.2019 між окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №21 (м. Ковель) (замовник) та ОСОБА_1 (виконавець) укладено договір про надання окружній виборчій комісії послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України.

Договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 23.08.2019 включно (п. 5.1 даного договору).

Відповідно до п. 2 даного договору надані виконавцем послуги, передбачені цим договором, оплачуються замовником відповідно до переліку залучення спеціалістів, експертів та технічних працівників для організаційного, правового, технічного забезпечення здійснення повноважень виборчих комісій на час підготовки та проведення виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії 19.07.2012 №122 в розмірі середньої заробітної плати за основним місцем роботи. Із зазначеної суми здійснюються обов`язкові відрахування, передбачені законодавством України на момені виплати.

З наданих до суду індивідуальних відомостей про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України форми ОК-5 вбачається, що ОСОБА_1 в період червень-серпень 2019 року перебувала у трудових відносинах з окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №21 (м. Ковель) (код ЄДРПОУ 43041019) та отримувала заробітну плату з якої було сплачено ЄСВ. Факт сплати ЄСВ за вказані періоди підтверджується також розрахунком суми заробітної плати безробітного з урахуванням даних Державного реєстру застрахованих осіб, наданого Ковельським міськрайонним центром зайнятості (а.с.7 зворот-9, 12-13).

Натомість, заробітна плата за червень-серпень 2019 року не була включена відповідачем до розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю. Сума сплачених страхових внесків за червень-серпень 2019 року не є меншою ніж мінімальний страховий внесок, а тому ці місяці вважаються як повні місяці страхового стажу відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» .

В подальшому, з вересня 2019 року ОСОБА_2 продовжила працювати за основним місцем роботи у Ковельській міській організації професійної спілки працівників освіти і науки.

Таким чином посилання відповідача на ту обставину, що позивач в березні 2019 року та червні-серпні 2019 року не отримувала заробітну плату за основним місцем роботи, тобто не відпрацювала повні місяці, а тому відповідно до пункту 3 Порядку №1266 середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) розрахунок середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю був обчислений їй без урахування календарних днів, не відпрацьованих з поважних причин (відпустка без збереження заробітної плати) є безпідставним, оскільки у вказані періоди позивач перебувала у цивільно-правових відносинах з іншими роботодавцями на підставі укладених договорів, отримувала заробітну плату на яку нараховувалися страхові внески, що підтвер джується даними Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

Разом з тим, суд вважає за доцільне зазначити, що відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2004 №966 Про умови оплати праці членів виборчих комісій, комісій всеукраїнського референдуму заробітна плата, нарахована за час роботи у виборчих комісіях, комісіях всеукраїнського референдуму, включається до фактичного заробітку за основним місцем роботи при обчисленні пенсії та середньої заробітної плати у випадках, передбачених законодавством.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На переконання суду, відповідач належними та допустимими доказами не довів, що відмовляючи ОСОБА_2 у зарахуванні до розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю заробітної плати у періоди її роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та в окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України з 03.06.2019 по 23.08.2019, діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законодавством України, з огляду на що позовні вимоги належить задовольнити.

Керуючись статтями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Ковельського міськрайонного центру зайнятості про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії, задовольнити.

Визнати протиправними дії Ковельського міськрайонного центру зайнятості щодо не включення ОСОБА_1 до розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю заробітної плати у періоди її роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та в окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України з 03.06.2019 по 23.08.2019.

Зобов`язати Ковельський міськрайонний центр зайнятості включити ОСОБА_1 до розрахунку середньої заробітної плати для призначення допомоги по безробіттю заробітну плату у періоди її роботи в окружній виборчій комісії з виборів Президента України з 01.03.2019 по 10.04.2019 та в окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України з 03.06.2019 по 23.08.2019 відповідно до даних Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, встановленого статтею 295 КАС України, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення рішення.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 ).

Відповідач: Ковельський міськрайонний центр зайнятості (45001, Волинська область, м. Ковель, вул. Сагайдачного, 6а, код ЄДРПОУ 20123578)

Головуючий-суддя Т.М. Димарчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2020
Оприлюднено20.10.2020
Номер документу92286970
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/11881/20

Ухвала від 15.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 15.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 16.10.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні