Постанова
від 06.10.2020 по справі 160/2642/20
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

06 жовтня 2020 року справа № 160/2642/20

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Баранник Н.П.,

суддів: Малиш Н.І., Щербака А.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 травня 2020 року у справі № 160/2642/20 (суддя Кучма К.С.) за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Алюмікс Україна до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 травня 2020 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Алюмікс Україна (далі - позивач) задоволено:

- визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.06.2019р. №1180304/37732224, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №22 від 24.05.2018р.;

- зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Алюмікс Україна» податкову накладну №22 від 24.05.2018р.

З рішенням суду першої інстанції не погодилась Державна податкова служба України та подала апеляційну скаргу. У скарзі, посилаючись на порушення судом норм процесуального права, помилкове застосування судом норм матеріального права, апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції у даній справі та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

В доводах апеляційної скарги ДПС України зазначає, що підставою для відмови у реєстрації податкової накладної в ЄРПН є ненадання платником податку копій документів, саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних топових форм та галузевої специфікації, накладні. Вважає, що контролюючий орган, приймаючи оскаржене позивачем рішення, діяв обґрунтовано, підстави для його скасування відсутні.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області також була подана апеляційна скарга на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 травня 2020 року у справі №160/2642/20, проте ухвалю Третього апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2020 року зазначена апеляційна скарга була повернута скаржнику.

Позивач скористався своїм правом на подання до суду апеляційної інстанції відзиву на апеляційну скаргу, відповідно до якого просить в задоволенні апеляційної скарги відмовити, а оскаржене рішення суду першої інстанції - залишити без змін.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

З матеріалів справи встановлено, що ТОВ Алюмікс Україна (код ЄДРПОУ 37732224) зареєстроване в Департаменті адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради 04.07.2011р., номер запису 1 224 102 0000 052725.

Профільними видами діяльності позивача є (код КВЕД 46.13) діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; (код КВЕД 46.73) оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (основний); (код КВЕД 46.90) неспеціалізована оптова торгівля; (код КВЕД 47.78) роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах; (код КВЕД 33.20) установлення та монтаж машин і устаткування. В рамках вказаного напрямку діяльності надаються наступні послуги: поставка, монтаж, сервісне обслуговування та ремонт обладнання: ворота швидкісні рулонні; системи відкривання і закривання з приладдям для швидкісних воріт; ролетні системи; автоматика до ролетних систем; в`їздні ворота; ворота гаражні; ворота панорамні; ворота промислові; автоматика та запасні частини; перевантажувальне обладнання.

Так, ТОВ Алюмікс Україна (постачальник) було укладено договір поставки №110118/1-АУ від 11 січня 2018 р. та (надалі - договір) з ТОВ Л-СТРОЙ (покупець). Постачальник зобов`язувався передати у власність покупцю обладнання - ворота, ролети, автоматику, перевантажувальне обладнання, комплектуючі до них (далі - обладнання) та здійснити його монтаж на підготовлені прорізи, а покупець зобов`язувався прийняти та оплатити обладнання та монтажні роботи. Комплектність, кількість, асортимент, ціна обладнання, адреси поставки та монтажу узгоджуються сторонами в кожному конкретному випадку та вказуються в додатках (специфікаціях) до цього договору, які є невід`ємною частиною даного договору.

Відповідно до умов договору постачальником був виписаний рахунок на оплату за товар №155 від 23.05.2018р. Покупцем була здійснена передоплата за обладнання 24 травня 2018 р. на суму 45 389,67 грн.

Перша подія була оплата за обладнання, а тому постачальник виписав податкову накладну № 22 від 24.05.2018 року на загальну суму 45 389,67 грн.

Обладнання було відвантажене покупцю 31 травня 2018 року на підставі видаткової накладної № 203 від 31 травня 2018 року на загальну суму 45 389,67 грн.

У свою чергу, за правилом першої події постачальник виписав податкову накладну №22 від 24.05.2018 року на загальну суму 45 389,67 грн., але система СМКОР її заблокувала. Таким чином, реєстрацію податкової накладної №22 від 24.05.2018 р. було зупинено.

Рішенням комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.06.2019р. №1180304/37732224 ТОВ Алюмікс Україна було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 22 від 24.05.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач, не погодившись з таким рішенням відповідача про відмову в реєстрації спірних податкових накладних, звернувся з позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що зупинення реєстрації податкової накладної відбулось із порушенням законодавчо визначених підстав та процедури. Позивачем, в свою чергу, подані необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковою накладною, у реєстрації якої було відмовлено.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Таким чином, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Згідно з положеннями підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України).

Зазначена комісія приймає рішення про: - реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; - відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 зазначеного вище Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У відповідності до приписів, наведених у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

За приписами пункту 10 Порядку №117, критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

На виконання пункту 10 Порядку № 117 Державна фіскальна служба України 21 березня 2018 року наказом №144 затвердила Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків (далі - Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків).

Згідно з пунктом 12 Порядку №117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Положеннями пункту 13 Порядку №117 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (їх) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами пункту 14 Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до пункту 15 Порядку №117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Пунктом 18 Порядку № 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

На підставі положень пункту 20 Порядку № 117 зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до п.21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Згідно з пунктом 23 Порядку №117 комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Пунктом 27 Порядку № 117 визначено, що рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем отримано квитанцію від 24.05.2019р. ДПС України, згідно якої податкову накладну прийнято, але її реєстрація зупинена та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПП/РК в ЄРПН» .

В оскарженому рішенні, не наведено обґрунтованих причин відмови в реєстрації податкової накладної №22 від 24.05.2018р., виписаної позивачем у зв`язку із здійсненням господарських операцій зі своїм контрагентом - ТОВ Л-Строй .

В силу підпункту 21.1.4 пункту 21.1 статті 21 ПК України, контролюючі органи зобов`язані не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

В даному випадку, платником податків подані необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковою накладною, у реєстрації якої було відмовлено.

Наведені господарські операції ТОВ Алюмікс Україна з його контрагентами у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку позивача наступним чином.

Відповідно до додатку №2 (специфікації) від 23 травня 2018 року до договору №110118/1-АУ від 11 січня 2018р. поставка та монтаж обладнання здійснювався постачальником за адресою, зазначеною покупцем: АТБ, Тернопільська обл., м.Тернопіль, вул.Карпенко, 1.

Доставка обладнання здійснювалася Транспортною компанією САТ на підставі договору перевезення вантажів № 273 від 31.01.2018 року, укладеного між ТОВ Алюмікс Україна та ТОВ Транспортна компанія CAT . Товар, що був предметом поставки по договору, був придбаний постачальником у завода-виробника ТОВ Алютех-К за договором №258/010316 від 01.03.2016р.

Обладнання відповідно до додатку №2 (специфікації) від 23 травня 2018 року до договору № 110118/1-АУ від 11 січня 2018 р. було відправлене безпосередньо з заводу - виробника ТОВ АЛЮТЕХ-К транспортною компанією САТ та доставлено в пункт розвантаження: відділення ТОВ Транспортна компанія САТ м. Тернопіль, вул. Д.Лукяновича, буд.1. Доставка обладнання з відділення перевізника здійснювалася перевізником за рахунок постачальника за адресою зазначеною покупцем в Специфікації до обладнання, а саме: АТБ, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Карпенко, 1.

Відповідно до п.2.2 Додатку №2 (Специфікації) від 23 травня 2018 року до Договору №110118/1-АУ від 11 січня 2018 р. покупець здійснює передплату (аванс) в розмірі 100 % вартості обладнання, що вказана у цьому додатку (специфікації) до договору, а саме у розмірі 45389,67 грн. у т.ч. ПДВ 20% - 7 564,95 грн. сплачується покупцем протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту виставлення рахунку на підставі цього додатку (специфікації) до договору.

Відповідно до умов договору постачальником був виписаний рахунок на оплату за товар №155 від 23.05.2018 р. Покупцем була здійснена передоплата за обладнання 24 травня 2018 р. на суму 45 389,67 грн.

Перша подія була оплата за обладнання, а тому постачальник виписав податкову накладну №22 від 24.05.2018 року на загальну суму 45 389,67 грн. Обладнання було відвантажене покупцю 31 травня 2018 р. на підставі видаткової накладної № 203 від 31 травня 2018 р. на загальну суму 45 389,67 грн.

Таким чином, враховуючи, що податкова накладна оформлена відповідно до вимог п.201.1 ст.201 ПК України, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про відсутність правових підстав щодо відмови у реєстрації вищевказаної податкової накладної.

Колегія суддів апеляційної інстанції визнає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про протиправність оскарженого рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН та необхідність скасування такого рішення.

Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну №22 від 24.05.2018р., подану ТОВ Алюмікс Україна в Єдиному реєстрі податкових накладних, колегія суддів зазначає наступне.

Оскільки під час розгляду справи у суді позивачем доведено надання ним відповідачу документів, які є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, колегія суддів вважає, що, у цьому випадку, у відповідача-2 відсутня дискреція як можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, у зв`язку з чим повний та ефективний захист порушеного права позивача може бути здійснений шляхом зобов`язання ДПС України здійснити реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З урахуванням викладеного суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення.

Керуючись ст.311, п.1 ч.1 ст.315, ч.1 ст.316, ст.ст.322, 325, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової служби України - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 травня 2020 року у справі № 160/2642/20 - залишити без змін.

Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Головуючий - суддя Н.П. Баранник

суддя Н.І. Малиш

суддя А.А. Щербак

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2020
Оприлюднено22.10.2020
Номер документу92299560
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/2642/20

Ухвала від 17.08.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 27.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 06.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 25.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 22.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 16.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні