Рішення
від 20.10.2020 по справі 360/2438/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

20 жовтня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2438/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши в порядку спрощеного письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області до приватного акціонерного товариства «Армопласт» про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

25 червня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Луганській області (далі ГУ ДПС у Луганській області або позивач) до приватного акціонерного товариства «Армопласт» (далі ПрАТ "Армопласт" або відповідач), в якій позивач просить суд стягнути з відповідача кошти за податковим боргом у загальній сумі 1 051340,45 грн з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника та з рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ: з податку на додану вартість у розмірі 158896,00 грн, з яких: основного платежу у сумі 158896,00 грн в дохід Державного бюджету; з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 170,00 грн, з яких: штрафних санкцій у сумі 170,00 грн в дохід Державного бюджету; з земельного податку з юридичних осіб у сумі 801300,51 грн, з яких: основного платежу у сумі 801300,51 грн в дохід місцевого бюджету; з орендної плати з юридичних осіб у сумі 90637,53 грн, з яких: основного платежу у сумі 90637,53 грн в дохід місцевого бюджету;з екологічного податку, який справляється за надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у сумі 265,04 грн, з яких: основного платежу у сумі 265,04 грн в дохід Державного бюджету; з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (крім викидів в атмосферу двоокису вуглецю) у сумі 71,37 грн, з яких: основного платежу у сумі 71,37 грн в дохід Державного бюджету.

Ухвалою суду від 26.06.2020 позовну заяву головного управління ДПС у Луганській області до приватного акціонерного товариства «Армопласт» про стягнення податкового боргу,- залишено без руху.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 20.07.2020 відкрито провадження у справі, призначено справу до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження, судове засідання у справі призначено на 10 серпня 2020 року.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 30.07.2020 клопотання представника відповідача про розгляд справи у загальному позовному провадженні задоволено, визначено подальший розгляд справи здійснювати у порядку загального позовного провадження.

10.08.2020 від представника відповідача через канцелярію суду надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого, відповідач не визнає позовних вимог та просить відмовити у їх задоволенні з огляду на таке.

Відповідно до позовної заяви податковий борг у ПрАТ Армопласт виник через несплату податкового боргу: - з податку на додану вартість у розмірі 158896,00 грн, з яких: основного платежу у сумі 158896,00 грн в дохід Державного бюджету; - з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 170,00 грн, з яких: штрафних санкцій у сумі 170,00 грн в дохід Державного бюджету; - з земельного податку з юридичних осіб у сумі 801300,51 грн, з яких: основного платежу у сумі 801300,51 грн в дохід місцевого бюджету; - з орендної плати з юридичних осіб у сумі 90637,53 грн, з яких: основного платежу у сумі 90637,53 грн в дохід місцевого бюджету; - з екологічного податку, який справляється за надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у сумі 265,04 грн, з яких: основного платежу у сумі 265,04 грн в дохід Державного бюджету; - з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (крім викидів в атмосферу двоокису вуглецю) у сумі 71,37грн, з яких: основного платежу у сумі 71,37 грн в дохід Державного бюджету.

Як стверджує сам позивач у своїй позовній заяві більшість зазначених вище зобов`язань зі сплати податку виникли у ПрАТ Армопласт в травні 2017 року, а решта взагалі в 2018 році. Тому, на думку відповідача, зазначена в позовній заяві податкова вимога форми Ю від 14.03.2013 №47 не має ніякого відношення до податкового боргу ПрАТ Армопласт , який є змістом позовних вимог та який утворився набагато пізніше дати та року складення податкової вимоги.

Відповідно до пункту 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Відповідач вважає, що позивач звернувся до суду з позовом передчасно, оскільки ще не набув права на стягнення податкового боргу (в тому числі і в судовому порядку). Право на стягнення податкового боргу (в тому числі і в судовому порядку) позивач набуде лише у разі, якщо ПрАТ Армопласт не сплатить узгодженої суми грошового зобов`язання протягом 30 днів після направлення йому податкової вимоги, як це передбачено пунктом 95.2 статті 95 ПК України.

Позивач в своїй позовній заяві не згадує про податковий борг ПрАТ Армопласт за 2013 рік і яке відношення має податкова вимога форми Ю від 14.03.2013 №47 до узгодженої суми грошового зобов`язання ПрАТ Армопласт перед позивачем. В свою чергу, на заборгованість у загальному розмірі 1051340,45 грн ПрАТ Армопласт перед позивачем (яка виникла з травня 2017 року) податкову вимогу після набуття заборгованістю статусу податкового боргу позивачем на адресу ПрАТ Армопласт направлено не було.

На думку відповідача, з огляду на правове регулювання порядку направлення податкових вимог, повторне направлення податкової вимоги не передбачено виключно у випадку, якщо з моменту направлення першої вимоги, податковий борг, визначений у ній, не погашено у повному обсязі з урахуванням і того боргу, який виник після її направлення. Відповідно, у разі виникнення в подальшому у платника податків нового податкового боргу, порядок вжиття контролюючим органом заходів щодо його погашення розпочинається спочатку шляхом, зокрема, направлення платнику податків нової податкової вимоги.

На підставі вищенаведеного, представник відповідача просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 16.09.2020 закрито підготовче провадження у справі за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області до приватного акціонерного товариства «Армопласт» про стягнення податкового боргу та призначено справу до судового розгляду по суті.

У судове засідання сторони, належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, не прибули.

Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про можливість розглянути справу у письмовому провадженні.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, суд дійшов такого.

Приватне акціонерне товариство Армопласт (код ЄДРПОУ 04681296) зареєстровано в якості юридичної особи 30.07.1996 Сєвєродонецьким міським управлінням юстиції, місцезнаходження: 93400, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, буд. 30/1. Позивач перебуває на податковому обліку в ДПІ у м.Сєвєродонецьку Сєвєродонецького управління Головного управління ДПС у Луганській області, як платник податків за основним місцем обліку з 29.08.1996 за № 1788 та має власні відкриті розрахункові рахунки в установах банків (а.с.5-7).

Відповідно до інформації про наявність податкового боргу, розрахунку боргу, інтегрованої картки платника податку, за відповідачем рахується податковий борг у загальній сумі 1051340,45 грн, у тому числі: з податку на додану вартість у розмірі 158 896,00 грн, з яких: основного платежу у сумі 158896,00 грн; з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 170,00 грн, з яких: штрафних санкцій у сумі 170,00 грн; з земельного податку з юридичних осіб у сумі 801300,51 грн, з яких: основного платежу у сумі 801300,51 грн; з орендної плати з юридичних осіб у сумі 90637,53 грн, з яких: основного платежу у сумі 90637,53 грн; з екологічного податку, який справляється за надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у сумі 265,04 грн, з яких: основного платежу у сумі 265,04 грн; з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (крім викидів в атмосферу двоокису вуглецю) у сумі 71,37 грн, з яких: основного платежу у сумі 71,37 грн (а.с.9-18,40-42,48-56,65-73,81-87,100-103, 175-181).

ПрАТ Армопласт до контролюючого органу було подано податкові розрахунки з податку на додану вартість та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 158896,00 грн, самостійно визначені у податкових деклараціях з податку на додану вартість, а саме:

від 19.06.2017 № 9116398849 за травень 2017 року на суму 1653,00 грн; від 19.07.2017 9140275807 за червень 2017 року на суму 27844,00 грн; від 19.08.2017 № 9167405935 за липень 2017 року на суму 13486,00 грн; від 20.09.2017 № 9191968701 за серпень 2017 року на суму 19305,00 грн; від 19.10.2017 № 9217493856 за вересень 2017 року на суму 4646,00 грн; від 17.11.2017 № 9243276156 за жовтень 2017 року на суму 9775,00 грн; від 19.12.2017 №9271501960 за листопад 2017 року на суму 16618,00 грн; від 19.01.2018 № 9296406120 за грудень 2017 року на суму 3748,00 грн; від 19.02.2018 № 9025221778 за січень 2018 року на суму 3295,00 грн; від 18.04.2018 № 9071353810 за березень 2018 року на суму 1125,00 грн; від 17.05.2018 № 9095649264 за квітень 2018 року на суму 2444,00 грн; від 17.07.2018 №9147032763 за червень 2018 року на суму 1977,00 грн; від 17.08.2018 № 9174642871 за липень 2018 року на суму 9712,00 грн; від 19.09.2018 №; 9201916274 за серпень 2018 року на суму 832,00 грн; від 19.10.2018 № 9228612273 за вересень 2018 року на суму 14157,00 грн; від 19.12.2018 № 9283983860 за листопад 2018 року на суму 526,00 грн; від 17.01.2019 №9307203835 за грудень 2018 року на суму 13109,00 грн; від 20.02.2019 № 9026683071 за січень 2019 року на суму 528,00 грн; від 19.03.2019 № 9050564481 за лютий 2019 року на суму 605,00 грн; від 16.05.2019 № 9103247463 за квітень 2019 року на суму 7209,00 грн; від 16.01.2020 № 9331141450 за грудень 2019 року суму 6302,00 грн (а.с.19-39).

На підставі акта перевірки від 04.04.2019 № 702/12-32-52-05-12/4681296 відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення форми ПС від 23.04.2019 № 0008635205 на суму 170,00 грн. Податкове повідомлення-рішення отримано платником 25.04.2019, доказів оскарження відповідачем не надано (а.с.43-47).

ПрАТ Армопласт до контролюючого органу було подано податкові розрахунки та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб на загальну суму 801300,51 грн, самостійно визначені у податкових деклараціях з плати за землю, а саме: від 31.01.2017 № 9021322106 за період травень - грудень 2017 року на суму 110830,40 грн; від 04.01.2018 № 9005536283 за період січень - грудень 2018 року на суму 119007,71 грн; від 30.01.2019 № 9008654400 за період січень - грудень 2019 року на суму 428596,80 грн; від 16.01.2020 № 9012544477 за період січень - квітень 2020 року на суму 142865,60 грн (а.с.57-64).

Відповідачем також були подані податкові розрахунки та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб на загальну суму 90637,53 грн, самостійно визначені у податкових деклараціях з плати за землю, а саме: від 31.01.2017 №9021332854 за період травень - грудень 2017 року на суму 20141,67 грн; від 25.01.2018 №9005808957 за період січень - грудень 2018 року на суму 30212,51 грн; від 28.01.2019 №9006437508 за період січень - грудень 2019 року на суму 30212,51 грн; від 10.02.2020 №9017257346 за період січень - квітень 2020 року на суму 10070,84 грн (а.с.74-80).

ПрАТ Армопласт до контролюючого органу подано податкові декларації з екологічного податку, в яких визначені податкові зобов`язання зі сплати екологічного податку, який справляється з надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах (код КДБ 19010300) на загальну суму 265,04 грн, а саме: від 19.07.2017 № 9139708958 за 2 квартал 2017 року на суму 24,91 грн; від 17.10.2017 №9214719186 за 3 квартал 2017 року на суму 35,54 грн; від 09.01.2018 № 9287450261 за 4 квартал 2017 року на суму 24,31 грн; від 11.04.2018 № 9062911367 за 1 квартал 2018 року на суму 7,04 грн; від 03.07.2018 № 9133797843 за 2 квартал 2018 року на суму 15,08 грн; від 01.10.2018 № 9211659422 за 3 квартал 2018 року на суму 17,62 грн; від 10.01.2019 №9300124584 за 4 квартал 2018 року на суму 43,02 грн; від 08.04.2019 № 9065908887 за 1 квартал 2019 року на суму 4,93 грн; від 10.07.2019 № 9148511272 за 2 квартал 2019 року на суму 27,76 грн; від 15.10.2019 № 9239729481 за 3 квартал 2019 року на суму 22,97 грн; від 15.01.2020 № 9329729042 за 4 квартал 2019 року на суму 17,53 грн; від 21.04.2020 №9085023449 за 1 квартал 2020 року на суму 24,33 грн (а.с.88-99).

Також, відповідачем було подано податкові розрахунки зі сплати екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (крім викидів в атмосферу двоокису вуглецю) (код КДБ 19010100) на загальну суму 71,37 грн, а саме: додаток 1 до податкової декларації з екологічного податку від 01.10.2018 № 9211659423 за 3 квартал 2018 року на суму 12,52 грн; додаток 1 до податкової декларації з екологічного податку від 01.01.2019 № 9300124051 за 4 квартал 2018 року на суму 19,21 грн; додаток 1 до податкової декларації з екологічного податку від 08.04.2019 № 9065909053 за 1 квартал 2019 року на суму 10,29 грн; додаток 1 до податкової декларації з екологічного податку від 10.07.2019 № 9148507285 за 2 квартал 2019 року на суму 12,42 грн; додаток 1 до податкової декларації з екологічного податку від 15.01.2020 № 9329729008 за 4 квартал 2019 року на суму 7,52 грн; додаток 1 до податкової декларації з екологічного податку від 21.04.2020 № 9085023429 за 1 квартал 2020 року на суму 20,50 грн (а.с.104-109).

На момент розгляду справи відповідачем не сплачено узгоджені суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, з земельного податку з юридичних осіб, з орендної плати з юридичних осіб, з екологічного податку та з адміністративних щтрафів та інших санкцій, внаслідок чого за ПрАТ Армопласт перед Державним та місцевим бюджетами обліковується податковий борг на загальну суму 1051340,45 грн.

Позивачем з метою погашення податкового боргу, відповідно до статті 59 Податкового кодексу України винесено податкову вимогу форми Ю від 14.03.2013 №47, яка отримана посадової особою відповідача 14.03.2013 (а.с.8).

Згідно із статтею 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпунктом 16.1.4 п.16.1 ст. 16 Податкового кодексу України (далі ПК України) передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг це сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Стаття 36 ПК України передбачає, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податків обчислити, задекларувати та сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим кодексом або законами з питань митної справи.

Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (пункт 49.1 статті 49 ПК України).

Пунктом 49.2 цієї статті Кодексу передбачено, що платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою (пункт 54.1 статті 54 ПК України).

Відповідно до пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Пунктом 58.3 статті 58 ПК України визначено, що податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Відповідно до норм пункту 203.1 статті 203 ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно пункту 203.2 статті 203 ПК України сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Статтею 206 Земельного кодексу України визначено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Частина перша статті 96 Земельного кодексу України наголошує на тому, що землекористувачі зобов`язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Відповідно до пункту 286.2 статті 286 ПК України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій.

Згідно із пунктом 287.4 статті 287 ПК України податкове зобов`язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Відповідно до пункту 250.1 статті 250 ПК України базовий податковий (звітний) період з екологічного податку дорівнює календарному кварталу.

Згідно з пунктом 250.2 статті 250 ПК України платники податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об`єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об`єктів.

Статтею 59 ПК України визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до пункту 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі, якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається.

З огляду на вищенаведене та з урахуванням довідки відповідача від 20.10.2020 б/н (а.с.171,172), суд не приймає до уваги доводи відповідача про те, що відповідачем повинна була виноситись нова вимога, оскільки заборгованість за вимогою відповідача від 14.03.2013 №47 в повному обсязі відповідачем погашена не була та протягом часу лише збільшувалась.

Згідно пункту 42.2 статті 42 ПК України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Пунктом 60.6 статті 60 ПК України передбачено, якщо нарахована сума грошового зобов`язання або податкового боргу збільшується внаслідок їх адміністративного оскарження, раніше надіслане повідомлення - рішення або податкова вимога не відкликаються. На суму збільшення грошового зобов`язання надсилається окреме податкове повідомлення - рішення, а на суму збільшення податкового боргу окрема податкова вимога не надсилається.

У відповідності до підпункту 14.1.137 пункту 14.1 статті 14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно з підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

За змістом пункту 95.4 статті 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.

Отже, враховуючи, що податковий борг відповідачем не сплачено, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного.

За приписами статті 139 КАС України судові витрати по сплаті судового збору покладаються на позивача.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 189, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Головного управління ДПС у Луганській області до приватного акціонерного товариства «Армопласт» про стягнення податкового боргу, - задовольнити.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства Армопласт (код ЄДРПОУ 04681296, місцезнаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, буд.30/1) кошти за податковим боргом у загальній сумі 1 051340,45 грн (один мільйон п`ятдесят одна тисяча триста сорок гривень 45 коп) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника та з рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ, у тому числі:

- з податку на додану вартість у розмірі 158896,00 грн (сто п`ятдесят вісім тисяч вісімсот дев`яносто шість гривень 00 коп), з яких: основного платежу у сумі 158 896,00 грн (сто п`ятдесят вісім тисяч вісімсот дев`яносто шість гривень) в дохід Державного бюджету на розрахунковий рахунок UА468999980313030029000012080, код платежу 14060100, отримувач: УК у м.Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/14060100, ОКПО: 37944909, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 170,00 грн (сто сімдесят гривень), з яких: штрафних санкцій у сумі 170,00 грн (сто сімдесят гривень 00 коп) в дохід Державного бюджету на розрахунковий рахунок UА398999980313050106000012080, код платежу 21081103, отримувач: УК у м.Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/21081103, ОКПО 37944909, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- з земельного податку з юридичних осіб у сумі 801300,51 грн (вісімсот одна тисяча триста гривень 51 коп), з яких: основного платежу у сумі 801 300,51 грн (вісімсот одна тисяча триста гривень 51 коп) в дохід місцевого бюджету на розрахунковий рахунок UА288999980334159811000012080, код платежу 18010500, отримувач: УК у м.Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/21081103, ОКПО 37944909, банк отримувача; Казначейство України (ЕАП);

- з орендної плати з юридичних осіб у сумі 90637,53 грн (дев`яносто тисяч шістсот тридцять сім гривень 53 коп), з яких: основного платежу у сумі 90637,53 грн (дев`яносто тисяч шістсот тридцять сім гривень 53 коп) в дохід місцевого бюджету на розрахунковий рахунок UА3489999980334129812000012080, код платежу 18010500, отримувач: УК у м.Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/21081103, ОКПО 37944909, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- з екологічного податку, який справляється за надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у сумі 265,04 грн (двісті шістдесят п`ять гривень 04 коп), з яких: основного платежу у сумі 265,04 грн (двісті шістдесят п`ять гривень 04 коп) в дохід Державного бюджету на розрахунковий рахунок UА478999980333199364000012080, код платежу 19010300, отримувач: УК у м.Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/19010300, ОКПО 37944909, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

- з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (крім викидів в атмосферу двоокису вуглецю) у сумі 71,37 грн (сімдесят одна гривня 37 коп), з яких: основного платежу у сумі 71,37 грн (сімдесят одна гривня 37 коп) в дохід Державного бюджету на розрахунковий рахунок UА118999980333159362000012080, код платежу 19010100, отримувач: УК у м.Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/19010100, ОКНО 37944909, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Суддя К.Є. Петросян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.10.2020
Оприлюднено23.10.2020
Номер документу92325035
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/2438/20

Рішення від 20.10.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 30.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 26.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні