ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 жовтня 2020 рокуЛьвівСправа № 140/15035/20 пров. № А/857/12534/20
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Шевчук С.М.,
суддів Кухтея Р.В., Обрізка І.М.,
за участі секретаря судового засідання Чопко Ю.Т.,
представника позивача Міненко С.М.,
третьої особи ОСОБА_1 ,
представника третьої особи Давидова О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2020 року (рішення ухвалене в м. Луцьк, судом під головуванням судді Каленюк Ж.В., дату складення повного тексту рішення суду не зазначено) у справі №140/15035/20 за адміністративним позовом Волинської територіальної організації Політична партія "Європейська Солідарність" до Підгайцівської сільської територіальної виборчої комісії Луцького району Волинської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - ОСОБА_1 про зобов`язання вчинити дії, суд-
ВСТАНОВИВ:
І. ОПИСОВА ЧАСТИНА
Волинська територіальна організація Політична партія "Європейська Солідарність" (далі по тексту ВТО ПП "ЄС") звернулася до суду з позовною заявою, якою просила зобов`язати Підгайцівську сільську територіальну виборчу комісію Луцького району Волинської області прийняти рішення про скасування реєстрації ОСОБА_1 - кандидата у депутати до Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальному виборчому окрузі №1.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2020 року адміністративний позов задоволено повністю.
Зобов`язано Підгайцівську сільську територіальну виборчу комісію Луцького району Волинської області прийняти рішення щодо скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області ОСОБА_1 відповідно до поданого Волинською територіальною організацією Політичної партії "Європейська Солідарність" звернення від 03 жовтня 2020 року.
Стягнуто з Підгайцівської сільської територіальної виборчої комісії Луцького району Волинської області в дохід Державного бюджету України судовий збір у сумі 2102,00 грн (дві тисячі сто дві грн 00 коп.).
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції ОСОБА_1 звернувся з апеляційною скаргою, у якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким позовні вимоги залишити без розгляду.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги вказує, відповідно до ч. 6 ст. 273 КАС України позивачем пропущено строк звернення до суду з даним адміністративним позовом. Заяви про поновлення пропущеного строку для звернення до суду позивач не подавав, а тому суд першої інстанції мав би прийняти рішення про залишення позову без розгляду. Окрім того, зазначає, що відповідно до абз. 8 ч. 1 ст. 231 ВК України у разі надходження звернень, зазначених у пунктах 1 і 2 цієї частини, територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, кандидата у депутати у триденний строк з дня надходження звернення, але не пізніш як за вісімнадцять днів до дня голосування. Згідно п. 87 Календарного плану, прийняття рішення про скасування реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови на підставі відповідного звернення кандидата чи місцевої організації партії відбувається до 06 жовтня 2020 року включно. У вказані строки Підгайцівською сільською ТВК розглянуто звернення позивача та прийнято відповідне рішення, яке було оскаржено у судовому порядку, і відповідно постанова Підгайцівської сільської ТВК була скасована. Таким чином, враховуючи, що Виборчим кодексом України чітко встановлено крайній термін прийняття відповідною територіальною комісією рішення про скасування реєстрації кандидата в депутати, в даному випадку це 06 жовтня 2020 року, Підгайцівська сільська ТВК не мала жодного права повторно розглядати звернення позивача та приймати щодо нього рішення. Крім того, вказує, що 06 жовтня 2020 року на засіданні Підгайцівської СТВК були присутні представники Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність . Кожен з них висловився перед виборчою комісією щодо поданого позивачем звернення щодо реєстрації кандидата в депутати. Тому позивачу було добре відомо про кількість присутніх на засіданні та кількість осіб, які голосували за рішення про скасування кандидата в депутати.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, у якому заперечує проти задоволення апеляційної скарги та просить суд залишити рішення суду першої інстанції без змін, з мотивів аналогічних тим, що викладені судом першої інстанції в оскаржуваному рішенні.
Відповідач відзиву на апеляційнну скаргу не подав.
Відповідач був повідомлений про дату, час та місце розгляду апеляційної скарги повідомлені у відповідності до вимог ст. 268 КАС України, шляхом надіслання повідомлень на електронну пошту, зазначену даним учасником справи, про що в матеріалах справи містяться відповідні докази. В судове засідання не прибув, про причини неприбуття не повідомив. Клопотань про відкладення слухання справи не направляв.
ІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи обставини, що ОСОБА_1 був зареєстрований кандидатом у депутати, включений до єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку ТВО №1 від Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність з виборів депутатів Підгайцівської сільської ради.
03 жовтня 2020 року Волинська територіальна організація політичної партії Європейська солідарність подала звернення до Підгайцівської сільської ТВК, у якому відповідно до пункту 2 частини першої статті 231 ВК України просила скасувати реєстрацію кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 , включеного до єдиного та територіального виборчих списків у ТВО №1, додавши рішення конференції ВТО ПП "ЄС" від 03 жовтня 2020 року №8.1 (а. с. 6-7).
06 жовтня 2020 року Підгайцівська сільська ТВК прийняла постанову №24, якою скасувала реєстрацію кандидата в депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 від ВТО ПП "ЄС" (а. с. 64).
ОСОБА_1 оскаржив цю постанову Підгайцівської сільської ТВК у судовому порядку.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2020 року у справі №140/14791/20 задоволено позов ОСОБА_1 до Підгайцівської сільської ТВК: визнано протиправною та скасовано постанову Підгайцівської сільської ТВК від 06 жовтня 2020 року №24 "Про скасування реєстрації кандидата в депутати Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області ОСОБА_1 від Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність ; зобов`язано Підгайцівську сільську ТВК включити ОСОБА_1 до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Підгайцівської сільської ради Волинської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року від Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність .
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14 жовтня 2020 року у наведеній справі задоволено частково апеляційну скаргу Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність : рішення Волинського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2020 року в частині задоволення позовних вимог про зобов`язання Підгайцівської СТВК включити ОСОБА_1 до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Підгайцівської сільської ради Волинської області від Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність скасовано та прийнято нове рішення про відмову у задоволенні цих вимог, а в решті рішення залишено без змін. (а. с. 11-13). Постанова набрала законної сили 14 жовтня 2020 року.
У зв`язку із скасуванням судом постанови від 06 жовтня 2020 року №24 ВТО ПП "ЄС" 14 жовтня 2020 року звернулося до Підгайцівської сільської ТВК з вимогою розглянути звернення від 03 жовтня 2020 року з прийняттям рішення про скасування реєстрації кандидата у депутати ОСОБА_1 (зареєстроване відповідачем 15 жовтня 2020 року) (а. с. 14).
Як видно з протоколу засідання Підгайцівської сільської ТВК від 15 жовтня 2020 року №11 (а.с. 33-35), до порядку денного було включено питання про розгляд звернення Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 від організації партії (а. с. 14).
Однак у ході засідання членом комісії запропоновано зняти це питання з розгляду. За результатами голосування пропозицію підтримано усіма присутніми членами територіальної виборчої комісії.
Разом з тим, у протоколі зазначено про прийняте рішення - скасувати реєстрацію кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 від Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність . У свою чергу, суду надано копію постанови від 15 жовтня 2020 року №35 "Про розгляд звернення Волинської територіальної організації політичної партії "Європейська солідарність" (а. с. 31), з якої вбачається, що питання про розгляд звернення від 03 жовтня 2020 року про скасування реєстрації кандидата у депутати ОСОБА_1 знято з розгляду.
ІІІ. ОЦІНКА СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ
Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що позивачем не було пропущено строку звернення до суду з даною позовною заявою.
Також суд дійшов висновку, що відповідачем не забезпечено в установлені строки та порядку належного розгляду уповноваженим складом Підгайцівської сільської ТВК звернення позивача від 03.10.2020 року про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 від вказаної організації партії та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду.
З огляду на бездіяльність відповідача стосовно неприйняття такого рішення, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що обраний позивачем спосіб захисту порушеного права шляхом зобов`язання відповідача прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради Волинської області ОСОБА_1 , включеного до єдиного та територіального виборчого списків у ТВО №1, відповідно до поданого Волинською територіальною організацією політичної партії Європейська солідарність звернення від 03 жовтня 2020 року та рішення конференції від 03 жовтня 2020 року №8.1 є належним та ефективним.
ІV. ПОЗИЦІЯ АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ
Перевіривши за наявними у справі матеріалами доводи, викладені у апеляційній скарзі, правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права і правової оцінки обставин у справі у межах, визначених статтею 308 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), колегія суддів встановила таке.
Постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року №795-IX "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" на неділю 25 жовтня 2020 року призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.
Відповідно до частини першої статті 22 ВК України до суб`єктів виборчого процесу відповідних виборів належить: виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом.
Висування та реєстрація кандидатів відповідно до частини першої статті 196 ВК України є одним із етапів виборчого процесу місцевих виборів.
Зі змісту частини першої статті 231 ВК України слідує, що підставою для прийняття територіальною виборчою комісією рішення про скасування реєстрації кандидата у депутати, включеного до виборчих списків організації партії, є відповідне звернення організації партії, яке у свою чергу подається на підставі рішення, прийнятого у порядку, передбаченому статутом партії.
При цьому, законодавець визначив такі вимоги (умови) для звернення організації партії: звернення та рішення організації партії підписуються керівником та засвідчуються печаткою організації партії (а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії) - вимоги до змісту та форми документів; таке звернення може бути подано організацією партії не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування (у даному випадку до 06 жовтня 2020 року).
Абзац 10 та 11 частини першої статті 231 ВК України передбачає, що у разі надходження звернень, зазначених у пунктах 1 і 2 цієї частини, територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, кандидата у депутати у триденний строк з дня надходження звернення, але не пізніш як за вісімнадцять днів до дня голосування. У разі скасування реєстрації кандидата у депутати, включеного до єдиного та територіального виборчих списків організації партії, такий кандидат одночасно виключається із відповідних виборчих списків. При цьому черговість (порядкові номери у відповідних виборчих списках) інших кандидатів не змінюється.
У разі надходження звернень, зазначених у пунктах 1 і 2 цієї частини, менш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування такі звернення територіальною виборчою комісією не розглядаються, рішення щодо них не приймаються, про що суб`єкт звернення повідомляється листом за підписом голови або за його дорученням - члена відповідної виборчої комісії (абзац дванадцятий частини першої статті 231 ВК України).
Підсумовуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції проте, що дотримання політичною партією порядку звернення, встановленого пунктом 2 частини першої статті 231 ВК України є підставою для скасування реєстрації кандидата у депутати від партії. У випадку ж подання такого звернення менш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування наслідком буде мати його не розгляд територіальною виборчою комісією з повідомленням про це суб`єкта звернення і тоді така поведінка територіальної виборчої комісії є правомірною.
З матеріалів справи вбачається, що 03 жовтня 2020 року (за 22 дня до дня голосування) Волинська територіальна організація політичної партії Європейська солідарність подала звернення до Підгайцівської сільської ТВК, у якому просила скасувати реєстрацію кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 , включеного до єдиного та територіального виборчих списків у ТВО №1, додавши рішення конференції Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність від 03 жовтня 2020 року №8.1 (а. с. 6-7).
Відтак, вказане звернення подано позивачем у межах строку, встановленого зазначеною вище нормою ВК України, тобто, не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування з додаванням відповідних документів, які підписані в.о. керівника та засвідчені печаткою організації партії (а. с. 6-7).
Водночас як слідує з матеріалів справи, за результатами вказаного зверненням Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність від 03.10.2020 року, Підгайцівська сільська ТВК прийняла постанову №24 від 06 жовтня 2020 року, якою скасувала реєстрацію кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 , включеного до єдиного та територіального виборчих списків організації партії у ТВО №1.
Однак, як встановлено рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2020 року та постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14 жовтня 2020 року у справі №140/14791/20 при прийнятті такого рішення №24 від 06 жовтня 2020, відповідач не дотримався вимог частини дванадцятої статті 36 ВК України, пункту 9.2 Постанови ЦВК №173 (в частині необхідності її прийняття більшістю голосів від складу комісії) і саме ця обставина слугувала підставою для скасування постанови від 06 жовтня 2020 року №24.
При цьому, апеляційний суд у вказаному судовому рішенні від 14 жовтня 2020 року у справі №140/14791/20 наголосив на тому, що визнання протиправною та скасування судом першої інстанції постанови відповідача №24 від 06 жовтня 2020 року означає повернення учасників цих правовідносин до правого становища, яке існувало до моменту її прийняття.
Зважаючи на обумовлені висновки суду, Волинська територіальна організація політичної партії Європейська солідарність звернулася 15.10.2020 року до Підгайцівської сільської ТВК із письмовим зверненням у якому просила сільську ТВК забезпечити розгляд звернення про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 від 03.10.2020 року.
При цьому, звернення позивача, яке надійшло на адресу відповідача 15 жовтня 2020 року на переконання суду апеляційної інстанції не є новим зверненням у розумінні пункту 2 частини першої статті 231 ВК України, а є таким що подане з метою спонукати відповідача розглянути звернення від 03 жовтня 2020 року.
Натомість, із змісту постанови Підгайцівської сільської ТВК №35 від 15 жовтня 2020 року вбачається, що питання про розгляд звернення Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність знято з розгляду без будь-якого обґрунтування.
З огляду на приведені положення законодавства та фактичні обставин справи, колегія суддів приходить до висновку, що зняття з розгляду звернення Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність від 03.10.2020 року, яке подано з дотриманням строків встановлених п. 1 ч. 1 ст. 231 ВК України (за 22 дня до дня голосування), суперечить абзацу 11 частини першої статті 231 ВК України (який наділяє територіальну виборчу комісію повноваженнями щодо зняття з розгляду звернень лише тих, які надійшли менш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування).
Як наслідок звернення Волинської територіальної організації політичної партії Європейська солідарність від 03.10.2020 року безпідставно не розглянуто Підгайцівською сільською ТВК в установленому порядку та строки з прийняттям відповідного рішення за результатами такого розгляду.
Відтак, суд першої інстанції в цілому вірно встановив фактичні обставини справи та прийшов правомірного висновку щодо безпідставного зняття з розгляду звернення позивача від 03.10.2020 року.
Проте, колегія суддів не погоджується з рішенням суду першої інстанції в частині, яка стосується покладання на Підгайцівську сільську територіальну виборчу комісію Луцького району Волинської області обов`язку щодо прийняття рішення, визначеного за змістом судом.
Частиною 1 та 2 статті 245 КАС України встановлено, що при вирішенні справи по суті, суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково. У разі задоволення позову суд може прийняти рішення, зокрема про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
При цьому, як слідує із змісту ст. 2 КАС України адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію, чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною 2 цієї статті критеріїв, не наділений повноваженнями щодо підміни суб`єкта владних повноважень при реалізації ним власних повноважень, наданих законодавством.
Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог права, без порушень принципу розподілу влади.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 231 ВК України прийняття рішень про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, окремого кандидата у депутати віднесено до виключних повноважень територіальної виборчої комісії за наслідками розгляду звернення організації партії.
Тому задоволення позовних вимог у спосіб зобов`язання відповідача прийняти рішення щодо скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області ОСОБА_1 без відповідного розгляду поданого Волинською територіальною організацією Політичної партії "Європейська Солідарність" звернення від 03 жовтня 2020 року буде втручанням у діяльність суб`єкта владних повноважень, який в силу положень Виборчого Кодексу України уповноважений приймати рішення щодо скасування реєстрації кандидата у депутати виключно за результатами розгляду поданого звернення та документів до нього.
Як наслідок суд не може підміняти собою суб`єкта владних повноважень щодо реалізації ним власних повноважень, наданих законодавством.
Стосовно ж доводів про незаконність рішення конференції Волинської територіальної організації Політичної партії "Європейська Солідарність" від 03 жовтня 2020 року про скасування реєстрації кандидата в депутати через порушення процедури скликання конференції ВТО ПП "ЄС", то суд першої інстанції прийшов вірного висновку, що до повноважень територіальної виборчої комісії та адміністративного суду не віднесено надання правової оцінки правовідносинам, які відповідно до Статуту віднесені до внутрішньої діяльності партії.
Дослідивши доводи апеляційної скарги щодо пропуску позивачем строку звернення до суду із цим позовом, то колегія суддів зазначає, що частиною шостою статті 273 КАС України обумовлено, що позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п`ятиденний строк із дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.
З огляду на дату звернення позивача до суду з даним позовом (16 жовтня 2020 року) колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що позивачем не було пропущено строку звернення до суду, оскільки позивач звернувся на другий день після того, як йому стало відомо про зняття 15 жовтня 2020 року з порядку денного питання про розгляд його звернення від 03 жовтня 2020 року про скасування реєстрації кандидата в депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 . Суд також враховує, що до 14 жовтня 2020 року спір щодо правомірності постанови відповідача від 06 жовтня 2020 року №24, якою спочатку була скасована реєстрація кандидата в депутати, не був остаточно вирішений, що вказує на помилковість доводів третьої особи про перебіг строку звернення до суду. Відтак, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що підстави для залишення позову без розгляду відсутні.
Отож, приведені в апеляційній скарзі доводи, висновку суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.
Водночас, колегія суддів враховує, що відповідно до частини другої статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Оскільки, колегія суддів дійшла висновку, що відповідач протиправно не розглянув в установленому порядку звернення позивача від 03 жовтня 2020 року про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 та не прийняв за результатами такого розгляду відповідного рішення, тому в даному випадку з метою належного та ефективного відновлення порушеного права позивача, необхідно вийти за межі позовних вимог та зобов`язати відповідача розглянути звернення позивача від 03 жовтня 2020 року про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 та прийняти в установленому порядку рішення за наслідками обумовленого розгляду.
Враховуючи викладене, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити частково, рішення суду першої інстанції слід скасувати, та ухвалити постанову про часткове задоволення позову.
Керуючись ст. 272, ст. 273, ст. 308, ст. 315, ст. 317, ст. 321, ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.
Рішення Волинського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2020 року у справі № 140/15035/20 скасувати та ухвалити постанову, якою позов Волинської територіальної організації Політична партія "Європейська Солідарність" до Підгайцівської сільської територіальної виборчої комісії Луцького району Волинської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - ОСОБА_1 про зобов`язання вчинити дії - задовольнити частково.
Зобов`язати Підгайцівську сільську територіальну виборчу комісію Луцького району Волинської області (Код ЄДРПОУ 43787852, адреса: вул. Шкільна, буд. 28, с. Підгайці, Луцького району, Волинської області) розглянути звернення Волинської територіальної організації Політична партія "Європейська Солідарність" (Код ЄДРПОУ 39402400, адреса: вул. Рівненська, буд. 42, м. Луцьк, Волинської області) від 03 жовтня 2020 року про скасування реєстрації кандидата у депутати Підгайцівської сільської ради ОСОБА_1 та прийняти в установленому порядку рішення за наслідками обумовленого розгляду.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.
Головуючий суддя С. М. Шевчук судді Р. В. Кухтей І. М. Обрізко
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2020 |
Оприлюднено | 23.10.2020 |
Номер документу | 92361606 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Каленюк Жанна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні