Постанова
від 13.10.2020 по справі 522/15656/20
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ОДЕСИ 1

ПОСТАНОВА

про направлення матеріалів справи

про адміністративне правопорушення для належного оформлення

13 жовтня 2020 року м. Одеса

Суддя Приморського районного суду м. Одеси Русєва А.С., в порядку, передбаченому ст.278 КУпАП, підготовки до судового розгляду справи про адміністративне правопорушення відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, працюючої головним бухгалтером, проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 1 ст.155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

встановив:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 370/11/15-32-05-07 від 04.09.2020 року, ОСОБА_1 04 вересня 2020 року, за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 89/1 вчинила правопорушення, передбачене п.1,2,11,12,13 ст. 3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (із змінами та доповненнями) а саме: проведення розрахункової операції без застосування РРО, невідповідність наявних готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів вказаній в х -звіті денному, порушено порядок програмування найменування товару, порушено порядок програмування найменування товару, порушено порядок обліку товару, згідно акту перевірки № 001179 від 04.09.2020 року, за що передбачена відповідальність за ч.1 ст.155-1 КУпАП.

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 278 КУпАП при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення, суд, перевіряє, у тому числі, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Вивчив матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд вважає, що при складанні протоколу про адміністративне правопорушення не дотримані вимоги ст. 256 КУпАП, які не дають можливості суду розглянути справу по суті, виходячи з наступного.

Так, приписами ст.256 КУпАП визначені відомості, які має містити протокол про адміністративне правопорушення, зокрема, серед іншого, згадана норма містить положення, що протокол має містити дату і місце його складення, посаду, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Однак протокол, складений відносно ОСОБА_1 не відповідає положенням зазначеної норми, оскільки відповідно до повернутого до суду поштового повідомлення, адресат відсутній за адресою проживання, що свідчить про те, що адреса проживання ОСОБА_1 в протоколі про адміністративне правопорушення зазначена не вірно. Інші засоби зв`язку не відомі, що унеможливлює виклик ОСОБА_1 до суду.

Таким чином, приймаючи встановлені обставини щодо невідповідності протоколу про адміністративне правопорушення вимогам ст.256 КУпАП, зокрема в протоколі не зазначено місце проживання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, суд вважає, що матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , за ч.1 ст.155-1 КУпАП слід повернути для належного оформлення органу, який його склав в частині зазначення адреси проживання особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, інших засобів зв`язку, якщо такі відомі.

Висновок суду узгоджується з рішенням ЄСПЛ з прав людини у справі Созонов та інші проти України , в якому Суд зазначив, що загальна концепція справедливого судочинства, яка охоплює основний принцип, згідно з яким провадження має бути змагальним, вимагає, щоб особа була поінформована про порушення справи. Принцип рівності вимагає, щоб кожній стороні була надана розумна можливість представити свою справу за умов, які не ставлять її в істотно несприятливе становище у порівнянні з іншою стороною. ЄСПЛ дійшов висновку, що на національні суди покладено обов`язок з`ясувати, чи були повістки або інші судові документи завчасно отримані сторонами та, за необхідності, зобов`язані фіксувати таку інформацію в тексті рішення. У разі невручення стороні належним чином судових документів вона може бути позбавлена можливості захищати себе у провадженні.

Керуючись вимогами п. 2 ч. 1 ст. 278 КУпАП, суд -

постановив:

Матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.155-1 КУпАП - повернути до ДПС України ГУ ДПС в Одеській області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя

Приморського районного суду м. Одеси А.С. Русєва

13.10.2020

Єдиний унікальний номер справи: №522/15656/20

Номер провадження №3/522/9626/20

Головуючий суддя - Русєва А.С.

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення13.10.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92376618
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —522/15656/20

Постанова від 30.12.2020

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Постанова від 13.10.2020

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Русєва А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні