Рішення
від 23.10.2020 по справі 200/7965/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 жовтня 2020 р. Справа№200/7965/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Мозгової Н.А.

розглянувши в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області, за участю третіх осіб на стороні позивача: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

26 серпня 2020 року позивач, ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ), звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (код ЄДРПОУ:39767332, місцезнаходження: Донецька область, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 16), за участю третіх осіб на стороні позивача: ОСОБА_2 (РНОКПП: НОМЕР_2 , місце проживання: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 (РНОКПП: НОМЕР_3 , місце проживання: АДРЕСА_3 ) про визнання протиправним та скасування наказу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою від 02.06.2020 року №3410-СГ, зобов`язання розглянути клопотання голови та членів фермерського господарства Заря та видати наказ про надання дозволу голові фермерського господарства Заря ОСОБА_1 та членам фермерського господарства Заря ОСОБА_2 , ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо передачі безоплатно у власність земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області з земель раніше наданих засновнику даного фермерського господарства ОСОБА_1 згідно державного акту на право постійного користування землею, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №545 від 30.01.2020 року або про відмову у наданні дозволу з урахуванням висновків суду.

В обґрунтування позову зазначив, що 05.05.2020 року він звернувся до Головного управління Держнеокадастру у Донецькій області з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у розмірі середньої земельної частки (паю) по Прохорівській сільській раді із земель раніше наданих в постійне користування для ведення селянського (фермерського) господарства на підставі державного акту на право постійного користування землею, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №545. До клопотання додав: клопотання членів фермерського господарства ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ; копію державного акту на право постійного користування землею; копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб; копію протоколу зборів членів фермерського господарства; копію статуту фермерського господарства; графічний матеріал місця розташування земельної ділянки; копію витягу з Державного земельного кадастру. За результатами розгляду його клопотання було отримано наказ про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою від 02.06.2020 року №3410-СГ, який він вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 28.08.2020 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Представник відповідача копію ухвали суду від 28.08.2020 року отримав, відзив на адміністративний позов не надав.

Треті особи пояснень з приводу позовних вимог не надали.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення справи по суті, судом встановлено наступне.

Фермерське господарство Заря зареєстровано та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за № 1 239 120 0000 001480, ідентифікаційний код юридичної особи 21987826, місцезнаходження: Донецька область, Волноваський район, село Новоапостолівка, вулиця Зарічна, будинок 10а, основний вид економічної діяльності: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код КВЕД 01.11), про що свідчать виписка та відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.14).

Рішенням №1 голови фермерського господарства Зоря від 26.09.2019 року до статуту були внесені зміни відповідно до яких членами фермерського господарства Зоря стали: ОСОБА_2 та ОСОБА_3 (а.с.19-29, 30).

Відповідно до державного акту на право постійного користування землею від 30.01.2001 року серії І-ДН № 005504, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №545, виданого на підставі рішення Волноваської районної ради народних депутатів Волноваського району Донецької області від 22.11.2000 року за №ХХІІІ-13/267, ОСОБА_1 надано у постійне користування земельну ділянку площею 19,0 га в межах згідно з планом для ведення селянського (фермерського) господарства на території Прохорівської сільської ради (а.с.11).

30.04.2020 року позивач, ОСОБА_3 , ОСОБА_2 звернулися до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства у розмірі середньої земельної частки (паю) по Прохорівській сільській раді із земель сільськогосподарського призначення раніше наданих в постійне користування для ведення селянського (фермерського) господарства на підставі державного акту на право постійного користування землею, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №545 від 30.01.2001 року, загальною площею 19,0052 га, кадастровий номер 1421586400:06:000:0653, розташованих за межами населеного пункту на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області (а.с.8,9,10).

На заяву позивача, ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , Головним управлінням Держгеокадастру у Донецькій області видано наказ від 02.06.2020 року №3410-СГ, яким відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у розмірі середньої частки (паю), що перебуває у постійному користуванні на підставі державного акту на право постійного користування землею серії І-ДН №005504, зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №545 від 30.01.2001 року, розташованої на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області за межами населених пунктів із цільовим призначенням - для ведення фермерського господарства з таких підстав: відповідно до ст.118 ЗК України в поданому на розгляд клопотанні відсутнє погодження землекористувача та документи, що підтверджують досвід роботи у сільськогосподарському господарстві або наявність освіти здобутої в аграрному навчальному закладі (а.с.7).

Незгода позивача з наказом відповідача стала підставою для звернення до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Згідно зі статтею 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно ч.1 ст.3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до ч.1 ст. 22 Земельного кодексу України землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.

Згідно із п. а) ч.1 ст. 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району.

Відповідно до ч.1, ч.2, ч.3 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Відповідно до приписів ст. 31 ЗК України землі фермерського господарства можуть складатися із: а) земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності; в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Громадяни - члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Згідно ст. 32 ЗК України громадянам України - членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність надані їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради.

Дія частини першої цієї статті не поширюється на громадян, які раніше набули права на земельну частку (пай).

Відповідно до ч.1, ч.2 ст.1 Закону України Про фермерське господарство фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, здійснювати її переробку та реалізацію з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм у власність та/або користування, у тому числі в оренду, для ведення фермерського господарства, товарного сільськогосподарського виробництва, особистого селянського господарства, відповідно до закону.

Фермерське господарство може бути створене одним громадянином України або кількома громадянами України, які є родичами або членами сім`ї, відповідно до закону.

Згідно з ч.1 ст. 7 Закону України Про фермерське господарство надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

Відповідно до приписів ст. 12 Закону України Про фермерське господарство землі фермерського господарства можуть складатися із: а) земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності; в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Права володіння та користування земельними ділянками, які знаходяться у власності членів фермерського господарства, здійснює фермерське господарство.

Відповідно до ч.1, ч.2, ч.3 ст. 13 Закону України Про фермерське господарство члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність із раніше наданих їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради. Земельні ділянки, на яких розташовані житлові будинки, господарські будівлі та споруди фермерського господарства, передаються безоплатно у приватну власність у рахунок земельної частки (паю).

Дія частин першої та другої цієї статті не поширюється на громадян, які раніше набули права на земельну частку (пай).

Судом встановлено, що відповідно до статуту фермерського господарства Заря засновником господарства є ОСОБА_1 , членами господарства є ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .

Метою діяльності фермерського господарства є отримання прибутку на земельних ділянках, наданих членам фермерського господарства у власність та/або користування, у тому числі в оренду, для ведення фермерського господарства, товарного сільськогосподарського виробництва, особистого селянського господарства, відповідно до закону (п.1.5 Статуту) (а.с.19-29).

30.04.2020 року позивач, ОСОБА_3 , ОСОБА_2 звернулися до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства (а.с.8,9,10).

На заяву позивача, ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , Головним управлінням Держгеокадастру у Донецькій області видано наказ від 02.06.2020 року №3410-СГ, яким відмовлено позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у розмірі середньої частки (паю), що перебуває у постійному користуванні на підставі державного акту на право постійного користування землею серії І-ДН №005504, зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №545 від 30.01.2001 року, розташованої на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області за межами населених пунктів із цільовим призначенням - для ведення фермерського господарства з таких підстав: відповідно до ст.118 ЗК України в поданому на розгляд клопотанні відсутнє погодження землекористувача та документи, що підтверджують досвід роботи у сільськогосподарському господарстві або наявність освіти здобутої в аграрному навчальному закладі (а.с.7).

Частиною 6 ст. 118 ЗК України визначено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до ч.7 ст. 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави зробити висновок, що ЗК України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зокрема: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 ЗК України.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27 лютого 2018 року в справі № 545/808/17.

З огляду на викладене вище, суд приходить до висновку, що відмова відповідача у наданні позивачу дозволу на розробку проекту землеустрою, що викладена у спірному наказі не містить жодної підстави для відмови у наданні такого дозволу, передбаченої частиною сьомою статті 118 ЗК України.

Однак, відповідач наказом №3410-СГ від 02.06.2020 року відмовив позивачу у наданні дозволу на розробку документації із землеустрою з підстав відсутності погодження землекористувача та відсутності документів, що підтверджують досвід роботи у сільськогосподарському господарстві або наявність освіти здобутої в аграрному навчальному закладі (а.с.7).

З приводу відсутності документів, що підтверджують досвід роботи у сільськогосподарському господарстві або наявність освіти здобутої в аграрному навчальному закладі, то суд звертає увагу, що хоча у ч.6 ст.118 ЗК України є вимога про надання вказаних документів, однак у ч.7 ст.118 ЗК України ненадання таких документів, не може бути підставою для відмови у наданні дозволу.

При цьому, відповідно до Переліку документів, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві, який затверджено постановою КМУ від 12.08.2015 року №584, таким документом може бути у тому числі і відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про види економічної діяльності у галузі сільського господарства, що здійснюються фізичною особою - підприємцем.

До клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства було надано, зокрема, копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, у якому зазначено про те, що основним видом економічної діяльності фермерського господарства Заря є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код КВЕД 01.11).

Необхідно зазначити, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що наказ Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області №3410-СГ від 02.06.2020 року Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою не містить законодавчо визначених підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою, а відтак є протиправним та підлягає скасуванню, тому позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Враховуючи встановлені під час розгляду цієї справи обставини, з урахуванням положень ч.2 ст.9 КАС України, суд дійшов висновку про те, що належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області повторно розглянути клопотання голови та членів фермерського господарства Заря та видати наказ про надання дозволу голові фермерського господарства Заря ОСОБА_1 та членам фермерського господарства Заря ОСОБА_2 , ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо передачі безоплатно у власність земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області із земель раніше наданих засновнику даного фермерського господарства ОСОБА_1 згідно державного акту на право постійного користування землею, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №545 від 30.01.2020 року або про відмову у наданні дозволу, з урахуванням висновків суду.

Згідно з нормами частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності та з урахуванням того, що позивачем доведено правомірність пред`явленого позову, а відповідачем доводи позовної заяви не були спростовані, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Щодо клопотання позивача про встановлення судового контролю, суд зазначає наступне.

Встановлення судового контролю за виконанням судового рішення шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення (ч. 1 ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України), про що також просив позивач, є правом суду, а не обов`язком, яке не виключає існування принципу обов`язковості судового рішення, згідно з яким судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України (ст. 1291 Конституції України, ч. 2 ст. 14 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду з даним адміністративним позовом сплачено судовий збір у розмірі 840,80 грн. (а.с.6), тому судові витрати підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача у розмірі 840,80 грн.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 5-10, 20, 22, 25, 72-77, 90, 132, 139, 143, 241-246, 250, 251, 255, 295, 297, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (код ЄДРПОУ:39767332, місцезнаходження: Донецька область, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 16), за участю третіх осіб на стороні позивача: ОСОБА_2 (РНОКПП: НОМЕР_2 , місце проживання: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 (РНОКПП: НОМЕР_3 , місце проживання: АДРЕСА_3 ) про визнання протиправним та скасування наказу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою від 02.06.2020 року №3410-СГ, зобов`язання розглянути клопотання голови та членів фермерського господарства Заря та видати наказ про надання дозволу голові фермерського господарства Заря ОСОБА_1 та членам фермерського господарства Заря ОСОБА_2 , ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо передачі безоплатно у власність земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області з земель раніше наданих засновнику даного фермерського господарства ОСОБА_1 згідно державного акту на право постійного користування землею, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №545 від 30.01.2020 року або про відмову у наданні дозволу з урахуванням висновків суду - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області №3410-СГ від 02.06.2020 року Про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою .

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області (код ЄДРПОУ:39767332, місцезнаходження: Донецька область, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 16) повторно розглянути клопотання голови та членів фермерського господарства Заря та видати наказ про надання дозволу голові фермерського господарства Заря ОСОБА_1 та членам фермерського господарства Заря ОСОБА_2 , ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо передачі безоплатно у власність земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території Прохорівської сільської ради Волноваського району Донецької області із земель раніше наданих засновнику даного фермерського господарства ОСОБА_1 згідно державного акту на право постійного користування землею, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №545 від 30.01.2020 року або про відмову у наданні дозволу, з урахуванням висновків суду.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (код ЄДРПОУ:39767332, місцезнаходження: Донецька область, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 16) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) судовий збір у розмірі 840 (вісімсот сорок) грн. 00 коп.

Повний текст рішення складено та підписано 23 жовтня 2020 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя Н.А. Мозговая

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92377969
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/7965/20-а

Ухвала від 17.10.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 27.09.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 14.07.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 09.09.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 28.07.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 05.03.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Рішення від 23.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

Ухвала від 28.08.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Мозговая Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні