Постанова
від 19.06.2020 по справі 757/6353/20-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/6353/20-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 червня 2020 року суддя Печерського районного суду м. Києва Шапутько С. В., розглянувши матеріали, що надійшли з Департаменту з питань запобігання політичної корупції Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, керівника політичної партії Українська партія честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю ( АДРЕСА_1 , проживаючого та зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 , до адміністративної відповідальності, передбаченої ст. 212-21 КУпАП, -

встановив:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення від 07.02.2020 № 50-30/6, 11.11.2019 до Національного агентства з питань запобігання корупції політичною партією Українська партія честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю подано Звіт про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за III квартал 2019 року за підписом керівника Партії ОСОБА_1 .

За результатами аналізу зазначеного звіту встановлено, що включені до Звіту звітні дані не відповідають вимогам законодавства, містять грубі порушення вимог щодо оформлення відповідно до абзаців 3 пункту 3 розділу ІІ Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 №26, а саме: подання Звіту без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.

У таблиці Місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи Звіту партії зазначено 27 місцевих організацій, інформація про майно, доходи, витрати і зобов`язання яких були додані до Звіту партії. Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Партія має ще 32 місцеві організації, які в установленому порядку набули статус юридичної особи.

Таким чином, до Звіту партії не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 32-х місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи:

1) Ананьївської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

2) Березанської районної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

3) Березнегуватської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

4) Бучанської міської у київській області партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

5) Валкінської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

6) Вінницької міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Вінницька міська Партія Честі;

7) Врадіївської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

8) Дніпродзержинської міської організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

9) Закарпатська обласна партійна організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

10) Запорізької обласної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

11) Здолбунівської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

12) Ірпінської міської у київській області партійна організація Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

13) Котовської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

14) Кузнецовської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

15) Любомльської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

16) Машівської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

17) Миколаївської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

18) Миколаївської обласної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

19) Нікопольської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

20) Новоодеської районної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

21) Очаківської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, ОМПОУПЧБКОЗ;

22) Очаківської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

23) Первомайської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

24) Первомайської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

25) Політичної партії Арцизької районної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, ПП Арцизька РО УПЧ, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

26) Політичної партії Вишгородської міської у Київській області партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

27) Політичної партії Кривоозерської районної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

28) Політичної партії Юженської міської організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

29) Сарненської районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

30) Тернопільської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю;

31) Ужгородської міської партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, Партія Честі;

32) Хмільницької районної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю, що є порушенням ч. 9 ст. 17 ЗУ Про політичні партії в Україні та підпункту 1 пункту 10 розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.

Разом з цим, встановлено недоліки заповнення Звіту Партії, а саме:

1) в Звітах 20 місцевих організацій Партії в розділі Місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи не заповнено всі графи (відповідно до п. 7 розділу II Положення про порядок подання Звіту форма Звіту заповнюється представником або керівником політичної партії, її місцевої організації за всіма передбаченими в ній позиціями, а у разі відсутності відомостей у відповідних графах проставляються тире або нулі);

2) у звіті Харківської обласної партійної організації Партії зазначено код ЄДРПОУ, що належить Партії, а саме: 33402185. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Харківській обласній партійній організації Партії належить код ЄДРПОУ 33605263.

Як визначено в протоколі, вказаним ОСОБА_1 вчинив порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, відповідальність за що передбачена ст. 212-21 КУпАП.

В судове засідання з`явився ОСОБА_1 та просив закрити провадження у справі у зв`язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Суддя, дослідивши матеріали справи, приходить до наступного висновку.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП імперативно встановлено, що провадження по справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за обставин закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 цього Кодексу.

Згідно ч. 3 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених ст. 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Згідно фактичних обставин справи, викладених в протоколі про адміністративне правопорушення, події, які стали підставою для складання протоколу, були виявлені 18.12.2019. Протокол надійшов до суду 11.02.2020.

Таким чином, на день розгляду справи в суді сплинули строки накладення адміністративного стягнення, передбачені ст. 38 КУпАП, у зв`язку з чим провадження по справі слід закрити на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 38, 212-21, 247, 276-280, 283-287 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В :

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП - закрити у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Печерський районний суд м. Києва особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом 10 днів з дня її винесення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подачу апеляційної скарги.

Суддя С.В. Шапутько

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.06.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92406333
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —757/6353/20-п

Постанова від 19.06.2020

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Шапутько С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні