Рішення
від 21.10.2020 по справі 540/1700/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 жовтня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/1700/20

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Варняка С.О.,

при секретарі: Кукульник Я.В.,

за участю:

представника позивача - Ковальчук І.М.,

представників відповідача - Шторгин К.В., Долі В.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області про зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

Звернувшись до суду, позивач зазначає, що рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області від 19 листопада 2015 року його обрано сільським головою на чергових виборах 25 жовтня 2015 року, здійснював свої повноваження з 19 листопада 2015 року.

Рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області № 243 від 22 грудня 2018 року, сільська рада вирішила встановити умови оплати праці сільського голови та, серед іншого, вирішила встановити сільському голові ОСОБА_1 надбавку за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років, та преміювати сільського голову щомісячно протягом року в розмірі 50% посадового окладу.

19 липня 2019 року створено Шляхівську сільську громаду до складу якої за рішенням Раківської сільської ради № 218 приєдналося село Раківка Бериславського району Херсонської області.

Рішенням Шляхівської сільської ради від 23 липня 2019 року № 8, до обрання старости на перших виборах, на ОСОБА_1 покладено обов`язки старости у селі Раківка Шляхівської сільської ради.

Однак, встановлені раніше позивачу надбавки і премія в повному обсязі не виплачувалися з 02 січня 2020 року.

Рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області № 243 від 22 грудня 2018 року не скасовувалося, не змінювалося і є чинним на час звернення до суду.

Враховуючи викладене, позивач просить суд:

- зобов`язати Шляхівську сільську раду Бериславського району Херсонської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заробітну плату в розмірах та умовах, що були йому встановлені як сільському голові Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області, а саме з урахуванням надбавки за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадовою окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років, та щомісячною премією сільського голови розмірі 50 посадовою окладу з врахуванням вже виплачених сум;

- стягнути з Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області на користь ОСОБА_1 витрати па правовому допомогу у сумі 5000,00 грн.

Ухвалою суду від 02.07.2020 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено підготовче засідання на 20.07.2020 року.

17.07.2020 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими. Зазначає, що рішення Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області №243 від 22 грудня 2018 року "Про умови оплати праці сільського голови на 2019 рік" втратило свою чинність 31 грудня 2019 року, а відтак твердження позивача, що рішення не скасовувалось, не змінювалось і є чинним на час звернення до суду є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності та вводить суд в оману.

Відповідно до затвердженого бюджету на 2020 рік та на підставі розпорядження сільського голови від 08.01.2020 року №16 "ос" розроблено та затверджено штатний розпис на 2020 рік, відповідно до якого Шляхівською сільською радою дотримані вимоги пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року №1044 "Деякі питання оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування об`єднаних територіальних громад" (яка має рекомендаційний характер) в частині збереження за в.о. старости Раківського, Томаринського та Урожайненського старостинських округів обов`язкових виплат, а саме окладу, надбавок за ранг та вислугу років у розмірах, які були їм встановлені на час переведення на посаду в.о. старости. Відповідно до вимог чинного трудового законодавства України надбавка за високі досягнення у праці має стимулюючий характер, тому її нарахування проводиться відповідно до кошторисних призначень у межах затверджених видатків на оплату праці за наявності відповідного фінансування. Вищевказаною постановою Кабінету Міністрів України №1044 не передбачено збереження за в.о. старости виплат премії, тому преміювання в.о. старости Раківського старостинського округу ОСОБА_1 протягом січня - червня 2020 року не проводилося.

Крім того, 16.03.2020 року було видано розпорядження сільського голови №58 "ос" "Про призупинення виплати надбавки працівникам апарату Шляхівської сільської ради". На даний час нарахування відповідної надбавки не поновлено, надходження до бюджету значно зменшились від запланованих бюджетом.

20.07.2020 року до суду надійшла відповідь на відзив. Представник позивача зазначає, що рішення Раківської сільської ради № 243 від 22.12.2018 року, яким визначені умови оплати праці сільському голові є останнім актом з даного приводу Раківської сільської ради. Пізнішого акту, на 2020 рік просто не могло бути, оскільки самої ради не існує з липня 2019 року. Саме тому, в якості гарантій і компенсацій діючим сільськими головам громад, які приєднуються і було прийняте рішення Кабінетом Міністрів України про збереження умов оплати праці.

Позивач як сільський голова, що виконує обов`язки старости відповідно до закону на період повноважень ради об`єднаної територіальної громади поточного скликання має право на розмір та умови праці, що були йому встановлені як сільському голові до приєднання.

Те, що у Постанові Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 року № 1044 нічого безпосередньо не зазначено щодо Шляхівської сільської ради, не звільняє її як орган місцевого самоврядування від її виконання. Не виконання бюджету, відсутність напруженості праці та будь-які інші аргументи, не звільняють відповідача від обов`язку зберегти за колишнім сільським головою та діючим старостою умов оплати праці, що були йому встановлені як сільському, селищному голові до приєднання, відповідно до Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 року № 1044.

23.09.2020 року відкладено розгляд справи на 29.09.2020 року у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю судді.

29.09.2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 21.10.2020 року.

21.10.2020 року до суду надійшли заперечення. Представник відповідача зазначає, що рішення № 243 від 22.12.2018 року встановлені умови праці сільського голови виключно на 2019 рік. Рішення № 243 від 22.12.2018 року в частині оплати праці сільського голови та в.о. старости після об`єднання громад виконано відповідачем в повній мірі за рахунок бюджетних коштів Раківської сільської ради.

У судовому засіданні представник позивача наполягала на позовних вимогах, просила суд задовольнити позов.

Представник відповідача у судовому засіданні по суті позову заперечували, просили у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши сторони та дослідивши докази у справі, суд встановив такі обставини.

Відповідно до рішення Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області від 19 листопада 2015 року ОСОБА_1 обрано сільським головою на чергових виборах 25 жовтня 2015 року.

Рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської Рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області № 243 від 22 грудня 2018 року "Про умови оплати праці сільського голови на 2019 рік", сільська рада вирішила встановити Раківському сільському голові ОСОБА_1 з 01 січня 2019 року надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 50 відсотків посадового окладу з врахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років; здійснювати преміювання сільського голови за особистий вклад в загальні результати роботи щомісяця протягом року, здійснення ним повноважень в розмірі 50 відсотків посадового окладу в межах видатків, затверджених на оплату праці та економії фонду оплати праці. області № 243 від 22 грудня 2018 року "Про умови оплати праці сільського голови на 2019 рік", сільська рада вирішила встановити Раківському сільському голові ОСОБА_1 з 01 січня 2019 року надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 50 відсотків посадового окладу з врахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років; здійснювати преміювання сільського голови за особистий вклад в загальні результати роботи щомісяця протягом року, здійснення ним повноважень в розмірі 50 відсотків посадового окладу в межах видатків, затверджених на оплату праці та економії фонду оплати праці.

Відповідно до рішення від 19.07.2018 року № 218 "Про добровільне об`єднання територіальних громад" Раківська сільська рада вирішила об`єднатися з територіальними громадами селища Шляхове Шляхівської сільської ради, с. Томарине Томаринської сільської ради, с.Урожайне Урожайненської сільської ради, с. Раківка, с. Тараса Шевченка, с. Першотравневе, с. Новосілка Раківської сільської ради в Шляхівську сільську об`єднану територіальну громаду з адміністративним центром у селищі Шляховому..

Рішенням Шляхівської сільської ради від 23 липня 2019 року № 8 "Про покладення обов`язків старости" сільська рада вирішила до проведення перших виборів старост на території юрисдикції Шляхівської сільської об`єднаної територіальної громади, по Раківському старостинському округу обов`язки старости покласти на ОСОБА_1 , який здійснював повноваження Раківського сільського голови до об`єднання.

Розпорядженням сільського голови Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області "Про встановлення надбавки працівникам апарату сільської ради" від 08.01.2020 року № 16 "ОС" встановлено з 02 січня 2020 року по 31 березня 2020 року працівникам Шляхівської сільської ради:

1.1. надбавку за високі досягнення у праці:

- ОСОБА_1 , в.о.старости Раківського старостинського округу сільської ради в розмірі 40 % від посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг державного службовця та надбавки за вислугу років.

Розпорядженням сільського голови Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області "Про призупинення виплати надбавки працівникам апарату Шляхівської сільської ради" від 16.03.2020 року № 58 "ОС" призупинено у березні 2020 року виплату надбавок наступним працівникам Шляхівської сільської ради,

1.1.надбавку за високі досягнення у праці:

серед інших, ОСОБА_1 , в.о. старости Раківського старостинського округу сільської ради.

Вирішуючи спір, суд застосовує такі норми права.

Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ст. 7 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" правовий статус посадових осіб місцевого самоврядування визначається Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів", цим та іншими законами України.

Відповідно до ст. 1 цього Закону служба в органах місцевого самоврядування - це професійна, на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, що спрямована на реалізацію територіальною громадою свого права на місцеве самоврядування та окремих повноважень органів виконавчої влади, наданих законом.

Статтею 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що посадова особа місцевого самоврядування - особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження у здійсненні організаційно- розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

Згідно із ст. 9 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" посадова особа місцевого самоврядування має право на оплату праці залежно від посади, яку вона займає, рангу, який їй присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи.

Частиною 2 ст. 21 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" передбачено, що умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування, виходячи з умов оплати праці, встановлених цією постановою, і схем посадових окладів згідно з додатками 48-54 і 57.

Пунктом 2 цієї постанови передбачено виплату службовцям надбавки за виконання особливо важливої роботи у розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років. Крім цього, передбачено здійснювати преміювання працівників відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи, а також до державних і професійних свят та ювілейних дат починаючи з 1 січня 2007 р. - у межах фонду преміювання, утвореного у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці. Конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників визначаються у положенні про преміювання відповідного органу.

Згідно із пункту 6 цієї постанови преміювання голів обласних, районних і районних у містах рад, їх заступників, сільських, селищних і міських голів, установлення їм надбавок, надання матеріальної допомоги здійснюється у порядку та розмірах, визначених цією постановою, у межах затверджених видатків на оплату праці. Рішення про зазначені виплати приймається відповідною радою.

Судом встановлено, що рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області № 243 від 22 грудня 2018 року, сільська рада вирішила встановити умови оплати праці сільського голови та, серед іншого, вирішила встановити сільському голові ОСОБА_1 надбавку за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років, та преміювати сільського голову щомісячно протягом року в розмірі 50% посадового окладу.

Відповідно до ч. 1 ст. 8-1 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" повноваження сільської, селищної ради та сільського, селищного голови територіальної громади, що приєдналася до сільської, селищної об`єднаної територіальної громади, припиняються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії сільської, селищної ради об`єднаної територіальної громади рішення про підсумки додаткових виборів та визнання повноважень не менше половини депутатів від територіальної громади, що приєдналася, обраних на виборах до сільської, селищної ради об`єднаної територіальної громади.

Сільський, селищний голова територіальної громади, що приєдналася до об`єднаної територіальної громади, виконує обов`язки старости відповідно до закону на період повноважень ради об`єднаної територіальної громади поточного скликання. За ним зберігаються розмір та умови оплати праці, що були йому встановлені як сільському, селищному голові до приєднання.

Згідно із частини 3 цієї статті об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальної громади, що приєдналася до об`єднаної територіальної громади, з дня припинення повноважень сільською, селищною радою територіальної громади, що приєдналася до об`єднаної територіальної громади.

Постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 р. № 1044 рекомендовано органам місцевого самоврядування зберегти за особами, які здійснювали повноваження сільського, селищного, міського голови відповідної територіальної громади до об`єднання і виконують обов`язки старости до обрання на перших виборах старост, посадовий оклад, надбавки та доплати, які були їм встановлені на час переведення на посаду старости.

Таким чином, в особи, яка виконує обов`язки старости зберігаються розмір та умови оплати праці, що були їй встановлені як сільському, селищному голові.

Суд приходить до висновку, що виплата відповідачем з 02 січня 2020 року заробітної плати позивачу без врахування розмірів премії та надбавки за виконання особливо важливої роботи, які були встановлені рішенням Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області № 243 від 22 грудня 2018 року не відповідає вимогам чинного законодавства.

Згідно із частин 1-3 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням системного аналізу правових норм, наведених вище, досліджених судом доказів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно з приписами ч. 1, 3 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати:

1) на професійну правничу допомогу;

2) сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду;

3) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз;

4) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів;

5) пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 134 КАС України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Відповідно до ч. 3 ст. 134 КАС України для цілей розподілу судових витрат: розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Аналіз наведених правових норм дає підстави вважати, що документально підтверджені судові витрати підлягають компенсації стороні, яка не є суб`єктом владних повноважень та на користь якої ухвалене рішення, за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень.

Принцип співмірності витрат на оплату послуг адвоката запроваджено у ч. 5 ст.134 КАС України. Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:

1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);

2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);

3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;

4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

Згідно ч. 6, 7 ст.134 КАС України у разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

При визначенні суми відшкодування суд також враховує критерії реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерій розумності, виходячи з конкретних обставин справи та фінансового стану обох сторін.

Аналогічні критерії застосовує Європейський суд з прав людини, присуджуючи судові витрати на підставі статті 41 Конвенції. Зокрема, згідно з його практикою, заявник має право на компенсацію судових та інших витрат, лише якщо буде доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їхній розмір - обґрунтованим (рішення у справі "East/West Alliance Limited" проти України", заява № 19336/04). У рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Лавентс проти Латвії" зазначено, що відшкодовуються лише витрати, які мають розумний розмір.

Отже, суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої відбулося рішення, всі його витрати на адвоката, якщо, керуючись принципом справедливості як одного з основних елементів принципу верховенством права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, зважаючи на складність справи, якість підготовлених документів, витрачений адвокатом час, тощо, - є неспівмірним.

З матеріалів справи вбачається, що на підтвердження понесення судових витрат на правничу допомогу представником позивача надано копію договору про надання правової допомоги від 24.06.2020 року, ордер серія ХС № 184224 від 24.06.2020 року, розрахунок суми гонорару за надану правову допомогу до Договору про надання правової допомоги від 24.06.2020 року, копію квитанції до прибуткового касового ордеру № 279 від 24.06.2020 року на суму 5000,00 грн.

Відповідно до п. 3.1 договору про надання правової допомоги за правову допомогу Замовник сплачує Адвокату винагороду в розмірі 5000,00 грн.

До складу витрат на оплату правничої допомоги відповідно до розрахунку суми гонорару за надану правову допомогу до Договору про надання правової допомоги від 24.06.2020 року включено: зустріч, консультація клієнта, узгодження правової позиції (1 год.) - 1000,00 грн., підготовка процесуальних документів, в тому числі, позовної заяви, оформлення пакету документів з відповідною кількістю копій та направлення до суду (2,5 год.) - 2500,00 грн., участь у судових засіданнях (1 год.) - 1000,00 грн., витрати, пов`язані з явкою в судові засідання - 500,00 грн.

Дослідивши розрахунок до Договору про надання правової допомоги від 24.06.2020 року, який містить перелік наданої правової допомоги (послуг), її вартість та оцінивши усі необхідні аспекти цієї справи: складність та обсяг виконаних адвокатом робіт, час, витрачений на виконання відповідних робіт, значення справи для сторони, суд робить висновок, що витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 5000 гривень 00 копійок підлягають стягненню на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області.

Керуючись статтями 9, 90, 139, 242 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив :

Позов задовольнити.

Зобов`язати Шляхівську сільську раду Бериславського району Херсонської області (код ЄДРПОУ 24961980, вул. Чкалова, 1-а, с. Шляхове Бериславський район, Херсонська область, 74307) нарахувати та виплатити ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) заробітну плату в розмірах та умовах, що були йому встановлені як сільському голові Раківської сільської ради Бериславського району Херсонської області, а саме з урахуванням надбавки за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років, та щомісячною премією сільського голови розмірі 50 посадового окладу з врахуванням виплачених сум.

Стягнути з Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області (код ЄДРПОУ 24961980, вул. Чкалова, 1-а, с. Шляхове Бериславський район, Херсонська область, 74307) на користь ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) витрати на правничу допомогу у сумі 5000 (п`ять тисяч) грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 26 жовтня 2020 р.

Суддя С.О. Варняк

кат. 106020000

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92411079
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/1700/20

Ухвала від 27.07.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Постанова від 11.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 21.10.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні