Ухвала
від 19.10.2020 по справі 766/15820/20
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/15820/20

н/п 1-кс/766/8841/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 жовтня 2020 року м. Херсон

Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів,

встановила:

Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл йому або іншому слідчому на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_2 ), а саме:

- Оригінал договору №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 з додатками, додатковими угодами та актами виконаних робіт укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

- Оригінал затвердженої проектно-кошторисної документації до договорів підряду №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 з додатками та актами виконаних робіт укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в повному обсязі (дефектні акти, креслення, договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, тощо) з експертними висновками;

- Оригінал звітної документації до вказаних договору підряду №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 з додатками та актами виконаних робіт укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з додатками в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт форми КБ-2в та довідки вартості виконаних робіт форми Кб-3, відомості ресурсів до них; журнал виконання робіт; акти прихованих робіт, акти огляду прихованих робіт; акти випробувань; стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, паспорти та сертифікати на будівельні матеріали та конструкції, які застосовувалися при виконанні робіт, платіжні документи, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, чеки, квитанції тощо);

- платіжні доручення згідно яких проводила оплата за наданні послуги та проведенні роботи відповідно до договору №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- завірені копії рішень ( або інших службових документів) згідно яких на посадових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » була покладено здійснення технічного контролю за виконанням робіт згідно договорів №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- посадові інструкції (зі змінами), особова справа та наказ про призначення начальника теплових мереж АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 2017-2019;

- посадові інструкції (контракт), особова справа та наказ про призначення генерального директора АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 11.12.2019 по теперішній час.

- документи щодо перебування у відпустці (лікарняному, відряджені та інше) начальника теплових мереж генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в 2018-2019 роках, та інформацію хто саме виконував обов`язки начальника теплових мереж та генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в 2018-2019 роках при відсутності на робочому місці (із наданням відповідних завірених належним чином копій документів);

- завірені належним чином копії рішень (або інших службових документів) згідно яких створено комісію (положення про створену комісію) по перевірці робіт відповідно до договорів №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- завірені належним чином копії документів, в яких відображено кому саме (ПІБ, посада) передано на баланс виконані роботи по договорам №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- положення АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » про договірну роботу затверджене до 11.12.2018 (з додатками та відомістю про ознайомлення працівників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »);

- фінансовий план АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » затверджений на 2018-2019 роки.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному колишнього Генерального директора ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , за 2017-209р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному заступника начальника ВТВ ОСОБА_5 , за 2017-2019р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному радника директора АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 за 2017-2019р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_7 за 2017-2019р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному начальника теплових мереж АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 за 2017-2019р.р.

Розгляд клопотання на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України просить проводити без участі представника АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з метою уникнення можливості зміни або знищення необхідних документів.

Обґрунтуванні клопотання:

Відділом СУ ГУНП в Херсонській області розслідується кримінальне провадження № 52019000000001188від 20.12.2019 за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » при виконанні підрядних робіт за договорами підряду.

Під час проведення досудового розслідування було встановлено, що посадові особи АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вступили у злочинну змову з метою привласнення грошових коштів виділених на проведення капітального ремонту теплової ізоляції тепломагістралі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ремонту теплових мереж, пароохолоджувачів для котлоагрегату та інші роботи передбачені укладеними між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договорами №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019.

Відповідно довідомостей,викладених уакті ІНФОРМАЦІЯ_6 від09.07.2019№39/21-22-14-01/00131771,з питаньдотримання вимог АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2017 по 31.03.2019 встановлено, що під час проведення перевірки встановлено ряд поручень, пов`язаних із недотриманням вимог чинного податкового законодавства, порядку ведення бухгалтерської діяльності, порядку нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Крім того, встановлено факт безпідставного документального оформлення нереальних господарських операцій з придбання ремонтних робіт у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що полягає у наступному.

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » задокументовано операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по придбанню робіт по капітальному ремонту теплової ізоляції тепломагістралі, ремонту теплових мереж, пароохолоджувачів для котлоагрегату та іншого на суму 26 млн 607 тис. 328,39 грн. за нижченаведеними договорами:

-договір № 180 від 29.11.2018 на капітальний ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 7 від будівлі старого адмінкорпусу ІНФОРМАЦІЯ_2 до АДРЕСА_2 , в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 4 млн. 959 тис. 277, 81 грн;

-договір № 191 від 11.12.2018 на ремонт теплових мереж АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »: ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 1;9 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від ІНФОРМАЦІЯ_7 до ОП № 107 по Бериславському шосе м. Херсон, в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 2 млн. 315 тис. 340, 80 грн;

-договір № 192 від 11.12.2018 на капітальний ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 1 від ІНФОРМАЦІЯ_2 до ІНФОРМАЦІЯ_7 по вул. Бериславське шосе, в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 4 млн. 506 тис. 904,8 грн;

-договір № 26 від 17.01.2019 на капітальний ремонт із заміною пароохолоджувачів 1-ої ступені для котлоагрегату БК3 200-100 ст. № 7, в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 1 млн. грн;

-договір № 88 від 12.02.2019 на впровадження (технічне переоснащення) обладнання для вимірювання витрати, тиску і рівня ТГ-4, в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 4 млн. 950 тис. 150 грн;

-договір № 92 від 12.02.2019 на розробку проектної документації по об`єкту «Автоматизована система візуалізації та збереження параметрів роботи турбіни і генератора», в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 998 тис. 513,9 грн;

-договір № 30 від 17.01.2019 на капітальний ремонт генератора ТВС-30 (турбогенератор ТГ-4), в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 3 млн. грн;

-договір № 31 від 17.01.2019 на капітальний ремонт ПР-25/30-90/10/0,9 ст. № 4 (турбогенератор ТГ-4), в рамках виконання якого на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано кошти у сумі 1 млн. 934 тис. 807, 48 грн.

Проте, станом на момент перевірки, має місце дебіторська заборгованість на загальну суму 9 млн. 817 тис. 936,18 грн. за договорами № 92 від 12.02.2019, № 88 від 12.02.2019, № № 26 від 17.01.2019, договір № 30 від 17.01.2019 та договір № 31 від 17.01.2019.

Так, на час проведення перевірки, в рамках договору № 180 від 29.11.2018 укладено акти приймання виконаних будівельних робіт № 2018-199.1К1-02-2-1-2-1-1 на суму 4 млн. 959 тис. 277,81 грн. та акт № 180/1-02-1 на суму 794 тис. 719,2 грн., в рамках договору № 191 від 11.12.2018 акт № 2018-193К1-02-2-1-2-1-1 від 28.02.2019 на суму 1 млн 542 тис. 758 грн., акт № 191/2018-02-2 від 28.02.2019 на суму 772 тис. 582,8 грн.; в рамках договору № 192 від 29.11.2019 акт № 2018-196Ф1К1-02-2-1-2-1-1 на суму 3 млн 414 тис. 372 грн. та акт № 192/2018-02-3 на суму 1 млн 92 тис. 532,8 грн.

В рамках перевірки встановлено факти відсутності придбання частини матеріалів, які, згідно актів, були використані під час виконання робіт, та загальна вартість яких склала 7млн 459 тис. 591 грн.,? що підтверджується відсутністю відомостей про їх придбання у ЄДРПН. Також встановлено, що наявні у володінні або розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » основні засоби, зазначені у якості використання будівельних машин і механізмів, не відповідають тим, що вказані у актах приймання виконаних будівельних робіт.????

Також, встановлено невідповідність внесених відомостей щодо витрат труда робітників в частині наявності працевлаштованих працівників та нарахованої (виплаченої) їм заробітної плати, про що свідчить наявність у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у підпорядкуванні протягом 4 кварталу 2018 1 кварталу 2019 року лише 2 осіб за умови необхідності залучення до проведення робіт за вищевказаними актами від 2 до 79 фізичних осіб.

Таким чином, перевіркою встановлено, що АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовувало лише документальне оформлення господарських операцій з придбання робіт за вищевказаними договорами без фактичного їх здійснення від контрагента-постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Вищевказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є можливість використання як доказів відомостей, що містяться у документах щодо капітального ремонту теплової ізоляції тепломагістралі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ремонту теплових мереж, пароохолоджувачів для котлоагрегату та інші роботи передбачені укладеними між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договорами №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019.

З огляду на викладене метою тимчасового доступу полягає у підтвердженні факту злочину, а саме факту привласнення бюджетних коштів посадовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за спільною змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вході проведення судових експертиз оригіналів документів, яке має суттєве та доказове значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням економічної та будівельної експертизи в ході якої будуть дослідженні їх оригінали. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998, необхідно надати оригінали документів.

Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи на підставі ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей та документів не можливо.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, то слідчий вважає необхідним у надані тимчасового дозволу до речей і документів, з можливістю їх вилучення.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд справи у його відсутність.

Представником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » .надано до суду заяву про розгляд клопотання у їх відсутність, зазначила, що при вирішенні питання стосовно розгляду клопотання покладаюсь на розсуд суду.

Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.

Мотивація суду:

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є частково обґрунтованим та таким, що підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відділом СУ ГУНП в Херсонській області розслідується кримінальне провадження № 52019000000001188 від 20.12.2019 року, за ознаками кримінального злочину, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України, за зловживання службовим становищем посадовими особами АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » при виконанні підрядних робіт за договорами підряду.

Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань встановлено, що досудове розслідування кримінального провадження №52019000000001188 від 20.12.2019 року здійснюється визначеними слідчими, у зв`язку з чим, слідчий суддя вважає, що тільки вказаним слідчим може бути надано доступ до речей і документів, інші зазначені особи не мають повноважень.

Доводи викладені у клопотанні підтверджуються доданим матеріалами.

Так з метою встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, відповідно до ст. 91 КПК України, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_2 ), до документів щодо капітального ремонту теплової ізоляції тепломагістралі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ремонту теплових мереж, пароохолоджувачів для котлоагрегату та інші роботи передбачені укладеними між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договорами №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019 року, які АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовувало для документального оформлення господарських операцій з придбання робіт за вищевказаними договорами без фактичного їх здійснення від контрагента-постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

В свою чергу заявлена слідчим необхідність тимчасового доступу до документів із можливістю вилучення саме оригіналів документів, необґрунтовано, так як встановлення обставини, які мають значення для даного кримінального провадження, можливо здійснити і за копіями документів.

Враховуючи вищевикладене, а також те що є можливість використання як доказів відомостей наявних в документах, що знаходяться у володільця, то слідчий суддя вважає необхідним надати тимчасовий доступ до документів із можливістю вилучити (здійснити виїмку) їх копії.

Враховуючи, що в інший спосіб дані документи (інформацію) отримати неможливо, керуючись положеннями ст.ст. 2, 40, 131, 132, 159, 160 КПК України, слідчий суддя,

постановила:

Клопотання задовольнити частково.

Надати дозвіл слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_9 ; слідчому СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_10 ; старшому слідчому СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_11 ; старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_12 ; слідчого СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_13 ; старшому слідчому СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_14 , слідчому СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_15 на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_2 ),з можливістю вилучити належним чином завірених копій документів (здійснити їх виїмку), а саме:

- договору №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 з додатками, додатковими угодами та актами виконаних робіт укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

- затвердженої проектно-кошторисної документації до договорів підряду №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 з додатками та актами виконаних робіт укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в повному обсязі (дефектні акти, креслення, договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, тощо) з експертними висновками;

- звітної документації до вказаних договору підряду №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 з додатками та актами виконаних робіт укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з додатками в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт форми КБ-2в та довідки вартості виконаних робіт форми Кб-3, відомості ресурсів до них; журнал виконання робіт; акти прихованих робіт, акти огляду прихованих робіт; акти випробувань; стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, паспорти та сертифікати на будівельні матеріали та конструкції, які застосовувалися при виконанні робіт, платіжні документи, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, чеки, квитанції тощо);

- платіжні доручення згідно яких проводила оплата за наданні послуги та проведенні роботи відповідно до договору №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- рішень ( або інших службових документів) згідно яких на посадових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » була покладено здійснення технічного контролю за виконанням робіт згідно договорів №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- посадові інструкції (зі змінами), особова справа та наказ про призначення начальника теплових мереж АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 2017-2019;

- посадові інструкції (контракт), особова справа та наказ про призначення генерального директора АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 11.12.2019 по теперішній час.

- документи щодо перебування у відпустці (лікарняному, відряджені та інше) начальника теплових мереж генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в 2018-2019 роках, та інформацію хто саме виконував обов`язки начальника теплових мереж та генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в 2018-2019 роках при відсутності на робочому місці (із наданням відповідних завірених належним чином копій документів);

- рішень (або інших службових документів) згідно яких створено комісію (положення про створену комісію) по перевірці робіт відповідно до договорів №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- документів, в яких відображено кому саме (ПІБ, посада) передано на баланс виконані роботи по договорам №191 від 11.12.2018, №192 від 11.12.2018, №88 від 12.02.2019, №92 від 12.02.2019, №30 від 17.01.2019, №31 від 17.01.2019, №180 від 29.11.2018, №26 від 17.01.2019 укладених між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- положення АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » про договірну роботу затверджене до 11.12.2018 (з додатками та відомістю про ознайомлення працівників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »);

- фінансовий план АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » затверджений на 2018-2019 роки.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному колишнього Генерального директора ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , за 2017-209р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному заступника начальника ВТВ ОСОБА_5 , за 2017-2019р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному радника директора АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 за 2017-2019р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_7 за 2017-2019р.р.

- особова картка, функціональні обов`язки, наказ про призначення, наказ про звільнення, довідка про перебування у відпустці та лікарняному начальника теплових мереж АТ ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 за 2017-2019р.р.

Встановити строк дії ухвали до 19.11.2020 року.

Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення19.10.2020
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу92463543
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/15820/20

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 19.10.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 19.10.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 19.10.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 19.10.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні