Ухвала
від 27.10.2020 по справі 759/18345/20
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/5372/20

ун. № 759/18345/20

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 жовтня 2020 року слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі: ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого з ОВС восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 про обшук, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020000000001318 від 16.07.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205-1, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 209 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

До Святошинськогорайонного судум.Києва 27.10.2020року надійшлоклопотання старшогослідчого зОВС восьмогослідчого відділурозслідування кримінальнихпроваджень слідчогоуправління ГУДФС ум.Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , яке підтримано слідчим в судовому засіданні, в якому просить надати слідчому з ОВС восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 та іншим слідчим слідчої групи дозвіл на обшук складського приміщення (тимчасової металевої конструкції) за адресою:м. Київ, вул. Сирецька, 9, яке належить на праві приватної власності ПАТ «Будівельно-виробничий комплекс «МАЯК» (код 25385857), з метою відшукання і вилучення документів щодо проведення фінансово-господарської діяльності ТОВ «ДЖІ ТІ» (код 42843224), ТОВ «КАРЕТ-Ф» (код 43022724), а також інтернет-магазинів «PALLADIUM»,«MOBITEK»,«LEXORE»,«Е-MAGAZ»заперіод 2018-2020років,а саме:митнихдекларацій,зовнішньоекономічних контрактівта специфікаційдо них,рахунків-фактур(інвойсів),міжнародних товарно-транспортнихнакладних (CMR)(подорожніх,шляхових листів),документів напридбання товару,сертифікатів відповідності,якісних посвідчень,висновків експертизв якихвідображено придбання(отримання)товару; первинних і зведених фінансово-господарських, бухгалтерських та звітних документів; договорів (угод) і контрактів з додатками, журналів реєстрації договорів; податкових та видаткових накладних; рахунків-фактур; актів-прийому передачі; банківських виписок та інших документів, що стосуються відкриття і використання рахунків у банках; квитанцій до прибуткових касових ордерів та інших касових документів; доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг); журналів реєстрації доручень (довіреностей); книг обліку доходів ФОП, бухгалтерських відомостей, журналів-ордерів, податкової звітності та документів, на підставі яких вона складена; документів про переписку (листування) із суб`єктами господарювання, установами, організаціями, поштової кореспонденції, журналів вхідної та вихідної кореспонденції; документів (журналів, інших облікових реєстрів), що підтверджують надходження, використання, списання товарно-матеріальних цінностей; документів, що підтверджують реалізацію товарів та іншої продукції, робіт та послуг в адресу фізичних або юридичних осіб; документів (журналів, реєстрів) складського обліку і руху товарно-матеріальних цінностей; журналів, реєстрів обліку приймання (придбання) товарно-матеріальних цінностей; журнали і реєстри в`їзду-виїзду автотранспорту; журнали, реєстри обліку приймання (придбання) ТМЦ, а також інші документи і реєстри, в яких відображається використання і рух придбаної продукції; реєстраційних документів та документів, що містять відомості про найманих працівників, у тому числі наказів про прийняття на роботу, про відрядження, про відпустки та звільнення працівників, посадових інструкцій (функціональних обов`язків) працівників, авансових звітів, табелів робочого часу працівників, ідентифікуючих документів (копій паспортів) вказаних працівників, штатного розпису, документів про нарахування та виплату заробітної плати; комп`ютерної техніки, в тому числі ноутбуків, планшетів, на електронних носіях в яких містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи, програми для ведення бухгалтерського та податкового обліків, або які використовувались для складання таких документів шляхом копіювання інформації з них та вилучення лише у випадку неможливості встановити чи скопіювати таку інформацію через необхідність подолання систем логічного захисту; документів, в яких ведеться неофіційний облік діяльності підприємства (у тому числі електронне листування та переписки по електронній пошті); чекових книжок; засобів зв`язку (в т.ч. мобільних телефонів) із вмонтованою пам`яттю; носіїв інформації (паперових та електронних: CD/DVD-дисків, SSD/HDD накопичувачів інформації, USB флеш-накопичувачів, карт пам`яті, смарт-карток, вінчестерів тощо), в тому числі носіїв неофіційної інформації (чорнових, поточних та інших записів, обліків і реєстрів), що стосуються діяльності суб`єктів господарювання, зв`язків задіяних в такій діяльності осіб та їх неправомірних дій, направлених на порушення податкового та іншого законодавства; документів, які містять вільні зразки почерку та підпису службових осіб та працівників ТОВ «ДЖІ ТІ» (код 42843224), ТОВ «КАРЕТ-Ф» (код 43022724), а також інтернет-магазинів «PALLADIUM», «MOBITEK», «LEXORE», «Е-MAGAZ», а також суб`єктів господарювання, від яких відображається придбання та реалізація товарно-матеріальних цінностей; печаток, штампів, бланків і документів нерезидентів України, необлікованих товарно-матеріальних цінностей.

Розглянувши дане клопотання, долучені до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, слідчий суддя, дійшов висновку про необхідність задоволення зазначеного клопотання, виходячи з наступного.

Вказане клопотання обґрунтоване тим, що відповідно до наявної в матеріалах досудового розслідування інформації, невстановлені особи, перебуваючи у період з 2018 року по даний час на території м. Києва та використовуючи ряд суб`єктів господарської діяльності, у тому числі ТОВ «ДЖІ ТІ» (код 42843224), ТОВ «КАРЕТ-Ф» (код 43022724), ТОВ «ПАЛЛАДІУМ-ГРУП» (код 41043779), ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 ) та інших, організували схему ухилення від сплати податків та легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, внаслідок чого державі завдано збитків у вигляді несплачених податків в особливо великих розмірах.

Так, встановлено, що ТОВ «ДЖІ ТІ» здійснює придбання товаро-матеріальних цінностей за готівку, без відображення проведених фінансово-господарських операцій в бухгалтерському та податковому обліках, а також самостійно здійснює імпорт товарів (офісних меблів, крісел), які в подальшому реалізовує виключно на пов`язане підприємство ТОВ «КАРЕТ-Ф», директором якого являється ОСОБА_5 .

Придбані у ТОВ «ДЖІ ТІ» товаро-матеріальні цінності, ТОВ «КАРЕТ-Ф» документально реалізовує в адресу підприємств з ознаками фіктивності, у тому числі ТОВ «БУДІВЕЛЬНАГРУПА БАЗИСБУДОСНОВА»(код43148807),ТОВ «БУДСЕРВІСМДК» (код43085779),ТОВ «МЕДЖИКБІЛД» (код43469686), ТОВ«ПРОФОХОРОНА-ГРУП»(код43255947),ТОВ «КОРНЕКСІНДАСТРІ» (код43094191),ТОВ «БУДІВЕЛЬНАГРУПА «СЕВЕНПРОМ» (код42532196),ТОВ «ЕЛДІПРОЕКТ»(код42738610),ТОВ «СІТІКЛІНІНГ СТАЙЛКОМПАНІ» (код42787741),ТОВ «ЕНЕРГО-ТЕХ-КЛІНІНГ»(код43360037),ТОВ «КОНСАЛТ АУДИТ-ЛТД» (код 43327047), ТОВ «ЕЛЕКТРОКОМП» (код 42962165), з метою мінімізації податкового навантаження та формування схемного податкового кредиту з ПДВ суб`єктам господарювання реального сектору економіки.

Фактично, постачання вказаних товарно-матеріальних цінностей не проводяться, а кошти обготівковуються шляхом проведення подальших «транзитних» операцій з іншими підприємствами, які входять до вказаної транзитно-конвертаційної групи. Загальний обсяг реалізації товарно-матеріальних цінностей ТОВ «КАРЕТ-Ф» в адресу підприємств з ознаками фіктивності складає 120 млн. грн.

Разом з тим, придбані ТОВ «ДЖІ ТІ», та в подальшому ТОВ «КАРЕТ-Ф», товарно-матеріальні цінності реалізовуються через інтернет-магазини «PALLADIUM»,«MOBITEK»,«LEXORE»,«Е-MAGAZ»фізичним особам за готівку, використовуючи реквізити ФОП ОСОБА_5 . Реалізація товарів по території України здійснюється через поштового оператора «Нова Пошта». Відправлення товарів здійснюється від імені пов`язаних осіб, не зареєстрованих платниками податків (ФОП), у тому числі ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , які являються отримувачами коштів.

Відповідно до висновку дослідження від 15.10.2020 року, в результаті проведення експертного дослідження наданих документів в порушення п. 167.1 ст. 167, п. 293.5, п. 293.8 ст. 293, п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, ФОП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_2 ) не задекларував та не сплатив до державного бюджету України за період 2019-2020 років податків на загальну суму 16544443,41 гривня.

З метою всебічного, повного та неупередженого розслідування вказаного кримінального провадження, виникла необхідність отримати та дослідити документи щодо ведення господарської діяльності (у тому числі зовнішньоекономічної) ТОВ «ДЖІ ТІ» (код 42843224), ТОВ «КАРЕТ-Ф» (код 43022724), а також інтернет-магазинів «PALLADIUM», «MOBITEK», «LEXORE», «Е-MAGAZ». Такі документи можуть знаходитися в офісних та складських приміщеннях вищевказаних суб`єктів господарської діяльності.

Матеріалами досудового розслідування встановлено, що складське приміщення вищевказаних підприємств фактично знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Сирецька, 9, та являє собою тимчасову металеву конструкцію, яка орендується ТОВ «ДЖІ ТІ» у ПАТ «Будівельно-виробничий комплекс «МАЯК» (код 25385857).

Таким чином, враховуючи, що діяльність ТОВ «ДЖІ ТІ», ТОВ «КАРЕТ-Ф» та інтернет-магазинів «PALLADIUM», «MOBITEK», «LEXORE», «Е-MAGAZ» контролюється одними і тими ж особами, є підстави вважати, що їх фінансово-господарські документи можуть знаходитися у складському приміщенні (тимчасовій металевій конструкції) за адресою:

м. Київ, вул. Сирецька, 9, яке належать на праві приватної власності ПАТ «Будівельно-виробничий комплекс «МАЯК» (код 25385857).

Так, відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення у даному кримінальному провадженні можна отримати з документів, щодо проведення фінансово-господарської діяльності ТОВ «ДЖІ ТІ», ТОВ «КАРЕТ-Ф» та інтернет-магазинів «PALLADIUM», «MOBITEK», «LEXORE», «Е-MAGAZ».

Зазначені речі та документи мають доказове значення у кримінальному провадженні, дослідженням яких можливо встановити важливі обставини, зокрема факт, порядок та умови придбання (у тому числі імпорту) товарно-матеріальних цінностей та їх подальшої реалізації на підприємства з ознаками фіктивності; відомості щодо фактичного руху (реалізації) вказаних товарно-матеріальних цінностей та проведення розрахунків за них (підтвердження або спростування фактів реалізації ТМЦ за готівку без відображення в бухгалтерському та податковому обліках відповідних суб`єктів господарської діяльності); фактичні обсяги придбання та реалізації зазначених товарно-матеріальних цінностей, а також осіб, від чийого імені вони реалізовувалися; інші фактичні дані, які мають значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження.

Крім того, для забезпечення належного проведення досудового розслідування, необхідно вилучити оригінальні примірники вищевказаних документів, що, з урахуванням наведених вище обставин, не вбачається можливим здійснити шляхом проведення інших слідчих дій, окрім як обшуку, оскільки їх витребування в порядку ст. 93 КПК України та/або звернення до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до зазначених документів може негативно вплинути на результат досудового розслідування, зокрема вони можуть бути частково або повністю знищені, приховані, спотворені тощо. Вилучення оригіналів вказаних документів надасть можливість використання їх при проведенні слідчих дій, для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Відповідно до ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Пунктом 45 рішення Європейського суду з прав людини «Бук проти Німеччини» від 28.04.2005 року, (Buck v. Germany), заява № 41604/98, ECHR 2005-IV) встановлено, що держави можуть за необхідності вдаватися до проведення обшуку з метою отримання доказів на підтвердження факту вчинення певних правопорушень. При цьому, суду необхідно оцінювати, чи підстави, наведені на обґрунтування проведення обшуку житла та виїмки з нього, є належними та достатніми і чи принцип пропорційності дотриманий (див.: зазначене рішення у справі «Функе проти Франції», пункти 55-57; рішення від 25 лютого 1993 р. «Крем`є проти Франції», № 11471/85, пункти 38-40 тощо).

Враховуючи викладене, слідчий суддя дійшов висновку, що наявні підстави для проведення обшуку з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знарядь кримінального правопорушення або майна, яке здобуте в результаті його вчинення, з метою захисту інтересів суспільства та Держави від кримінальних правопорушень, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, та про необхідність задоволення вказаного клопотання.

Керуючись ст. ст. 233-236 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 про обшук задовольнити.

Надати слідчому з ОВС восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 та іншим слідчим слідчої групи дозвіл на обшук складського приміщення (тимчасової металевої конструкції) за адресою:м. Київ, вул. Сирецька, 9, яке належить на праві приватної власності ПАТ «Будівельно-виробничий комплекс «МАЯК» (код 25385857), з метою відшукання і вилучення документів щодо проведення фінансово-господарської діяльності ТОВ «ДЖІ ТІ» (код 42843224), ТОВ «КАРЕТ-Ф» (код 43022724), а також інтернет-магазинів «PALLADIUM»,«MOBITEK»,«LEXORE»,«Е-MAGAZ»заперіод 2018-2020років,а саме:митнихдекларацій,зовнішньоекономічних контрактівта специфікаційдо них,рахунків-фактур(інвойсів),міжнародних товарно-транспортнихнакладних (CMR)(подорожніх,шляхових листів),документів напридбання товару,сертифікатів відповідності,якісних посвідчень,висновків експертизв якихвідображено придбання(отримання)товару; первинних і зведених фінансово-господарських, бухгалтерських та звітних документів; договорів (угод) і контрактів з додатками, журналів реєстрації договорів; податкових та видаткових накладних; рахунків-фактур; актів-прийому передачі; банківських виписок та інших документів, що стосуються відкриття і використання рахунків у банках; квитанцій до прибуткових касових ордерів та інших касових документів; доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг); журналів реєстрації доручень (довіреностей); книг обліку доходів ФОП, бухгалтерських відомостей, журналів-ордерів, податкової звітності та документів, на підставі яких вона складена; документів про переписку (листування) із суб`єктами господарювання, установами, організаціями, поштової кореспонденції, журналів вхідної та вихідної кореспонденції; документів (журналів, інших облікових реєстрів), що підтверджують надходження, використання, списання товарно-матеріальних цінностей; документів, що підтверджують реалізацію товарів та іншої продукції, робіт та послуг в адресу фізичних або юридичних осіб; документів (журналів, реєстрів) складського обліку і руху товарно-матеріальних цінностей; журналів, реєстрів обліку приймання (придбання) товарно-матеріальних цінностей; журнали і реєстри в`їзду-виїзду автотранспорту; журнали, реєстри обліку приймання (придбання) ТМЦ, а також інші документи і реєстри, в яких відображається використання і рух придбаної продукції; реєстраційних документів та документів, що містять відомості про найманих працівників, у тому числі наказів про прийняття на роботу, про відрядження, про відпустки та звільнення працівників, посадових інструкцій (функціональних обов`язків) працівників, авансових звітів, табелів робочого часу працівників, ідентифікуючих документів (копій паспортів) вказаних працівників, штатного розпису, документів про нарахування та виплату заробітної плати; комп`ютерної техніки, в тому числі ноутбуків, планшетів, на електронних носіях в яких містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи, програми для ведення бухгалтерського та податкового обліків, або які використовувались для складання таких документів шляхом копіювання інформації з них та вилучення лише у випадку неможливості встановити чи скопіювати таку інформацію через необхідність подолання систем логічного захисту; документів, в яких ведеться неофіційний облік діяльності підприємства (у тому числі електронне листування та переписки по електронній пошті); чекових книжок; засобів зв`язку (в т.ч. мобільних телефонів) із вмонтованою пам`яттю; носіїв інформації (паперових та електронних: CD/DVD-дисків, SSD/HDD накопичувачів інформації, USB флеш-накопичувачів, карт пам`яті, смарт-карток, вінчестерів тощо), в тому числі носіїв неофіційної інформації (чорнових, поточних та інших записів, обліків і реєстрів), що стосуються діяльності суб`єктів господарювання, зв`язків задіяних в такій діяльності осіб та їх неправомірних дій, направлених на порушення податкового та іншого законодавства; документів, які містять вільні зразки почерку та підпису службових осіб та працівників ТОВ «ДЖІ ТІ» (код 42843224), ТОВ «КАРЕТ-Ф» (код 43022724), а також інтернет-магазинів «PALLADIUM», «MOBITEK», «LEXORE», «Е-MAGAZ», а також суб`єктів господарювання, від яких відображається придбання та реалізація товарно-матеріальних цінностей; печаток, штампів, бланків і документів нерезидентів України, необлікованих товарно-матеріальних цінностей.

Ухвала слідчого судді діє один місяць.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук з підстав, зазначених у клопотанні слідчого, надає право проникнути до приміщення лише один раз протягом одного місяця з дня постановлення цієї ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на дану ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.10.2020
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу92467250
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —759/18345/20

Ухвала від 27.10.2020

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Ясельський А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні