Справа № 560/4814/20
РІШЕННЯ
іменем України
28 жовтня 2020 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Ковальчук А.М.
розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Смарт-Ойл" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Хмельницького окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт-Ойл" з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №22912/10/22-01-32-02-08 від 14 липня 2020 року та зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області видати товариству з обмеженою відповідальністю Смарт-Ойл ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою здійснення діяльності: Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Грузевиця, вул. Степана Бандери, б/н.
В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що за результатами розгляду відповідачем заяви для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області винесено протиправне рішення, яким відмовлено у видачі ліцензії, з огляду на відсутність ряду документів перелік яких визначений Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального".
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 28.08.2020 відкрито провадження у справі у порядку спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.
Представником відповідача 17.09.2020 подано відзив на адміністративний позов в якому заперечує проти задоволення заявлених позовних вимог, вказавши про те, що до поданої ТОВ "Смарт-Ойл" заяви не було додано документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цивільного призначення, - а також не надано акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.
Зазначає, що звертаючись із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, з метою виконання вимоги законодавства щодо надання документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, позивачем було надано Договір №28/04/20 оренди земельної ділянки, згідно умов якого ТОВ Драйв парк Хмельницький передає а ТОВ Смарт Ойл приймає в строкове платне користування земельну ділянку площею 0,0608 га, кадастровий номер 6825082200:05:005:2911, що знаходиться в місті Хмельницькому, разом із розташованою на вказаній земельній ділянці бетонну площадку площею 23,4 кв. м. Серед доданих до заяви документів наявний Акт приймання передачі від 01.06.2020 згідно якого ТОВ Драйв парк Хмельницький передає а ТОВ Смарт Ойл приймає: - земельну ділянку площею 0,0608 га, кадастровий номер 6825082200:05:005:2911, що знаходиться в місті Хмельницькому: - бетонну площадку площею 23,4 кв. м., яка розташована на земельній ділянці.
А тому, згідно договору №28/04/20 оренди земельної ділянки та Акту приймання передачі від 01.06.2020 випливає, що ТОВ Смарт Ойл отримало у користування земельну ділянку з кадастровим номером 6825082200:05:005:2911, яка знаходиться в місті Хмельницькому. Однак, згідно поданої ТОВ Смарт-Ойл заяви щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним платник вказав наступну адресу місця роздрібної торгівлі пальним: АДРЕСА_1 .
Вказує, що серед наданих позивачем документів відсутні будь які документи, які б підтверджували прийняття об`єктів в експлуатацію (щодо всіх об`єктів, які знаходяться у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним), зокрема, станції автозаправочної контейнерної - тому підстав для видачі ліцензії немає. Просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, відзив та об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Смарт-Ойл є суб`єктом господарювання, основним видом економічної діяльності якого є діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань.
25 червня 2020 року товариство з обмеженою відповідальністю Смарт-Ойл звернулось до Головного управління ДПС у Хмельницькій області із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Грузевиця, вул. Степана Бандери, б/н.
До заяви додано пакет документів для видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, зокрема: - копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про ТОВ Смарт-Ойл ; - копія витягу №1922254500141 з реєстру платників податків на додану вартість; - копія витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового; - копія реєстраційного посвідчення РРО №81887; - копія платіжного доручення №21 від 23.06.2020; - копія договору №28/04/20 оренди земельної ділянки; - копія акту приймання передачі земельної ділянки від 01.06.2020; - копія Дозволу №0152.2068 від 16.06.2020 про експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; - копія Дозволу №0192.19.68 від 08.08.2020 про виконання робіт підвищеної небезпеки; - копія акту приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів; - копія сертифікату перевірки типу (модуль В) №UA.T.060.0626-18; - копія сертифікату перевірки типу (модуль B) №UA.T.060.0672-19; - копія декларації про відповідність від 31.10.2018; - копія декларації про відповідність від 21.11.2019; копії протоколів електровимірювань; - копія ліцензії на виконання господарської діяльності з будівництва об`єктів IV і V категорії складності видана ПП "Вектор - А"; - копія технічного паспорта на резервуар від 16.03.2020; - копія паспорту станції автозаправочної контейнерної автоматичної; - копія кваліфікаційного сертифікату №002552 Серія АЕ; - копія технічного висновку від 10.04.2020; - копія сертифікату відповідності №UA.PN.060.0307-20; - копія сертифікату відповідності №UA.PN.060.0308-20; - копія сертифікату затвердження типу вимірювальної техніки №UA-MI/l-1422-2009; - копія дозволу №319.18.05; - копія дозволу №096.16.05; - копія повідомлення про результати ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки; - копія свідоцтва про приймання станції автозаправочної контейнерної автоматичної заводський номер 47; - копія свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
За результатами розгляду заяви та вказаних вище документів, ГУ ДПС у Хмельницькій області прийнято рішення №22912/10/22-01-32-02-08 від 14.07.2020 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Підставою для відмови у видачі ліцензії є ненадання ТОВ Смарт-Ойл документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до екслуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.
Вважаючи вказане рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з позовом до суду.
Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.
Нормативно-правовим актом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України, є Закон України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (Закон №481/95-ВР).
У силу ч. 20 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на п`ять років (ч. 30 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального ).
Приписами ч.ч. 31-33 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального визначено, що ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
У силу ч. 38 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. (ч. 40 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального ).
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа, або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла (ч. 45 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального ).
Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства (ч. 46 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального ).
Зі змісту оскаржуваного рішення вбачається, що підставою для відмови у видачі ліцензії є ненадання ТОВ Смарт-Ойл документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до екслуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.
У той же час, з наявних у матеріалах справи доказів вбачається, що звертаючись із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, з метою виконання вимоги законодавства щодо надання документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, позивачем було надано Договір №28/04/20 оренди земельної ділянки, згідно умов якого ТОВ Драйв парк Хмельницький передає а ТОВ Смарт Ойл приймає в строкове платне користування земельну ділянку площею 0,0608 га, кадастровий номер 6825082200:05:005:2911, що знаходиться в місті Хмельницькому, разом із розташованою на вказаній земельній ділянці бетонну площадку площею 23,4 кв. м. Серед доданих до заяви документів наявний Акт приймання передачі від 01.06.2020 згідно якого ТОВ Драйв парк Хмельницький передає а ТОВ Смарт Ойл приймає: - земельну ділянку площею 0,0608 га, кадастровий номер 6825082200:05:005:2911, що знаходиться в місті Хмельницькому: - бетонну площадку площею 23,4 кв. м., яка розташована на земельній ділянці.
А тому, згідно договору №28/04/20 оренди земельної ділянки та Акту приймання передачі від 01.06.2020 випливає, що ТОВ Смарт Ойл отримало у користування земельну ділянку з кадастровим номером 6825082200:05:005:2911, яка знаходиться в місті Хмельницькому. Однак, згідно поданої ТОВ Смарт-Ойл заяви щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним платник вказав наступну адресу місця роздрібної торгівлі пальним: АДРЕСА_1 .
Суд звертає увагу на той факт, що позивач не надав документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій планує здійснювати господарську діяльність щодо роздрібної торгівлі пальним, а саме за адресою Хмельницька область, Хмельницький район, село Грузевиця, буд. б/н. Оскільки, адреса орендованої земельної ділянки не співпадає з адресою місця роздрібної торгівлі пальним, вказаній в заяві щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, тому вказана обставина стала однією з підстав для відмови у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Також, суд звертає увагу позивача на той факт, що додаткова угода №1 до договору оренди земельної ділянки №28/04/20 від 28.04.2020, яку позивач додав до адміністративного позову, не надавалась ГУ ДПС у Хмельницькій області разом із заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, а тому відповідно не могла бути врахована при прийнятті оскаржуваного рішення.
Щодо висновків відповідача про не надання позивачем акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального суд зазначає наступне.
З доданих позивачем до заяви про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним матеріалів вбачається, що роздрібний продаж пального за вказаною адресою відбуватиметься за допомогою контейнерної автозаправної станції (КАЗС).
Так, відповідно до висновку експертного дослідження вказано про те, що встановлена автозаправна станція контейнерного типу є пересувним виробом заводського виготовлення, що встановлюється без фундаменту, отже, не є об`єктом нерухомості, оскільки нерухомим майном (нерухомістю) є земельна ділянка без поліпшень або земельна ділянка з поліпшеннями, які з нею нерозривно пов`язані, будівлі, споруди, їх частини, а також інше майно, що згідно із законодавством належить до нерухомого майна. КАЗС є рухомим майном, тобто матеріальним об`єктом, який може бути переміщеним без заподіяння йому шкоди.
Окрім того, в якості спростування висновків відповідача щодо ненадання вказаних вище документів, суд звертає увагу на те, що до заяви про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним товариством з обмеженою відповідальністю Смарт-Ойл надано ряд документів, які вказують на можливість використання й експлуатації контейнерної автозаправної станції.
Також, приписи наведеного абзацу ч. 38 ст. 15 Закону України № 481/95-ВР не містять виключного переліку документів, необхідних для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Разом з тим, відповідач, у межах спірних правовідносин, обмежився лише посиланням на ненадання документів, не вказавши при цьому який саме документ підлягає поданню, з урахуванням особливостей спірних правовідносин.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч. 1 та 2 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до вимог ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
З огляду на встановлені судом фактичні обставини справи та докази, представлені сторонами на підтвердження обставин, якими вони обґрунтовують свої вимоги та заперечення, суд приходить до висновку, що не зважаючи на спростування судом підстави щодо ненадання позивачем актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікатів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію, ненадання позивачем додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки №28/04/20 від 28.04.2020 ГУ ДПС у Хмельницькій області разом із заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним є достатньою підставою для прийняття рішення про відмову у видачі вказаної ліцензії, а тому оскаржуване рішення є правомірним та скасуванню не підлягає.
У зв`язку із вищевикладеним, рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №22912/10/22-01-32-02-08 від 14 липня 2020 року прийнято правомірно, а відтак суд позбавлений можливості зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії. В зв`язку з цим в задоволенні позовних вимог необхідно відмовити.
Суд звертає увагу позивача на той факт, що законом не заборонено повторно звернутись до відповідача щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним надавши відповідний пакет документів.
Згідно ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Смарт-Ойл" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - відмовити.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт-Ойл" (вул. Київська, 4,Хмельницький,Хмельницька область,29008 , код ЄДРПОУ - 42499395) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 43142957)
Головуючий суддя А.М. Ковальчук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.10.2020 |
Оприлюднено | 28.10.2020 |
Номер документу | 92474162 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Ковальчук А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні