Справа №295/12905/20
1-кс/295/5295/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26.10.2020 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира - ОСОБА_1 ,
за участі секретаря - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні винесене в кримінальному провадженні № 32019110000000047 від 29.03.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27 ч. 3 ст. 212 України старшим слідчим з ОВС другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до суду з указаним клопотанням, посилаючись на те, що слідчим управлінням ГУ ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32019110000000047 внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 29 березня 2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27 ч. 3 ст. 212 КК України.
Як зазначено в клопотанні, відповідно до матеріалів кримінального провадження № 32019110000000047 невстановлена досудовим слідством група осіб. використовуючи реквізити суб`єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності, зокрема: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ряду інших, які зареєстровані на підставних осіб в м. Києві та Київській області, в період з 2018 року по теперішній час, сприяє в ухиленні від сплати податків підприємствам реального сектору економіки, шляхом незаконного формування штучного податкового кредиту на загальну суму понад 7 млн. грн., що становить особливо великі розміри.
Разом із тим встановлено, що для незаконного формування податкового кредиту використовувся ряд підконтрольних суб`єктів СГД, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_25 ).
Вказані підприємства пов`язані між собою особами, які фактично використовують їх реквізити для формування незаконного податкового кредиту з ПДВ, схематичністю формування незаконного податкового кредиту з ПДВ, службовими особами, реквізити яких використовуються з метою прикриття незаконної діяльності, працівниками, які згідно наданої звітності нібито працюють на СГД, іншими спільними ідентифікуючими ознаками.
Фактично відповідні роботи не проводяться, послуги не надаються, постачання товарів не здійснюється, а кошти обготівковуються шляхом проведення подальших «транзитних» операцій з іншими фіктивними підприємствами, які задіяні в схемі транзитно-конвертаційної групи з подальшим їх обготівкуванням через рахунки юридичних та фізичних осіб-підприємців.
17.09.2020 в рамках кримінального провадження призначено судово-економічну експертизу, виконання якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_26 , у зв`язку з чим виникла необхідність у отриманні первинної фінансово-господарської документації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 ».
Разом із тим встановлено, що за січень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 97500,0 грн. ПДВ;
За лютий місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 24960,0 грн. ПДВ;
За квітень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 24648,0 грн. ПДВ;
За травень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 49452,0 грн. ПДВ;
За червень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 96096,0 грн. ПДВ;
За серпень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 83525,7 грн. ПДВ;
За вересень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 58222,8 грн. ПДВ;
За жовтень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 61608,6 грн. ПДВ;
За листопад місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ) на загальну суму 8300,0 грн. ПДВ;
За грудень місяць 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_19 ) на загальну суму 8016,78 грн. ПДВ;
За січень місяць 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ) на загальну суму 5604,78 грн. ПДВ;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_19 ) на загальну суму 8365,77 грн. ПДВ;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 7618,1 грн. ПДВ;
За лютий місяць 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_19 ) на загальну суму 6287,44 грн. ПДВ;
За березень місяць 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » декларує взаємовідносини з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 9783,99 грн. ПДВ;
У ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ) зберігаються наступні документи: оригіналів договорів, додатків до договорів, накладних та податкових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), довіреностей на отримання ТМЦ, рахунків-фактур на оплату за поставлені товари, платіжних доручень, інших первинних документів які містять в собі реквізити вище перерахованих підприємств.
Клопотання обґрунтоване тим, що у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_26 )зберігаються наступнідокументи:оригіналів договорів,додатків додоговорів,накладних таподаткових накладних,товарно-транспортнихнакладних,актів приймання-передачівиконаних робіт,наданих товарів(послуг),довіреностей наотримання ТМЦ,рахунків-фактурна оплатуза поставленітовари,платіжних доручень,інших первиннихдокументів якімістять всобі реквізитивище перерахованихпідприємств,а такожу зазначенихдокументах,наявна інформація,яка єпрямим доказомвчинення кримінальногоправопорушення,та маєзначення длявстановлення обставину кримінальномупровадженню,тому слідчий просить надати тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 ».
Слідчий у судове засідання не з`явився та надав до суду заяву про проведення розгляду клопотання без його участі, зазначивши що клопотання підтримує та просить його задовольнити.
Розгляд клопотання проведено без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, що відповідає положенням ч. 2. ст. 163 КПК України.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно положень п. п. 1, 2, 3 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщосторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Частиною 6 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Оскільки документи, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » тимчасовий доступ до яких просить надати слідчий, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідні для проведення слідчих дій, не становлять собою речей, які містять охоронювану законом таємницю, тому клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 132, 159, 160, 163-165, 166, 309, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати старшому слідчому з ОВС 2-го ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 та особам, які будуть проводити слідчі дії за дорученням (постановою) слідчого, або прокурора, тимчасовий доступ з можливістю вилучення у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ) належним чином завірених копій наявних у їхньому розпорядженні документів за період з 2018-2019 років, а саме:
- оригіналів договорів, додатків до договорів, накладних та податкових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), довіреностей на отримання ТМЦ, рахунків-фактур на оплату за поставлені товари, платіжних доручень, інших первинних документів які формувалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ) по взаємовідносинам:
за січень місяць 2018 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 97500,0 грн. ПДВ;
За лютий місяць 2018 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 24960,0 грн. ПДВ;
За квітень місяць 2018 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 24648,0 грн. ПДВ;
За травень місяць 2018 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 49452,0 грн. ПДВ;
За червень місяць 2018 року з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 96096,0 грн. ПДВ;
За серпень місяць 2018 року з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 83525,7 грн. ПДВ;
За вересень місяць 2018 року з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 58222,8 грн. ПДВ;
За жовтень місяць 2018 року з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 61608,6 грн. ПДВ;
За листопад місяць 2018 року з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ) на загальну суму 8300,0 грн. ПДВ;
За грудень місяць 2018 року з наступними підприємствами
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_19 ) на загальну суму 8016,78 грн. ПДВ;
За січень місяць 2019 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ) на загальну суму 5604,78 грн. ПДВ;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_19 ) на загальну суму 8365,77 грн. ПДВ;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 7618,1 грн. ПДВ;
За лютий місяць 2019 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_19 ) на загальну суму 6287,44 грн. ПДВ;
За березень місяць 2019 року з наступними підприємствами:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_24 ) на загальну суму 9783,99 грн. ПДВ.
Строк дії ухвали визначити до 25 листопада 2020 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2020 |
Оприлюднено | 03.06.2024 |
Номер документу | 92506272 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Семенцова Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні