Постанова
від 24.04.2009 по справі 2а - 190/09/1470
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Миколаївський окружний адміністративний суд

54055, м. Миколаїв, вул. Завод ська, 11

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв.

24.04.2009 р. № 2а - 190/09/1470

Миколаївський окружний ад міністративний суд у складі головуючого судді Мельника О.М. при секретарі судового за сідання Меленчук М. Ю. виріши в адміністративну справу

за позовом Прокурора Єланецького рай ону Миколаївської області, в ул. Дзержинського, 16,смт. Єлане ць, Миколаївська область,55500

в інтересах держави в особ і Головної державної інспек ції на автомобільному трансп орті, вул. Перемоги, 14, м. Київ 1, 0100 1 в особі Територіального упр авління Головавтотрансінсп екції у Миколаївській област і, вул. Будівельників, 15-А, м. Мик олаїв, 54042

до Приватного підприємця О СОБА_1, АДРЕСА_1

про стягнення штрафних санкці й в сумі 1700,00 грн.,

за участю представників:

прокурор: Давиденко А. В. - посв.№3 від 31.05.2007 р.

від позивача: Кривенко Ф .В. - дов. №41/1-8-3122п. від 28.1208

від відповідача: не з'яви вся, був повідомлений належн им чином

В С Т А Н О В И В:

У судовому засіда нні прокурором та представни ком позивача були подані кло потання про не здійснення те хнічної фіксації процесу у с праві, які суд задовольнив.

Прокурор звернувся до суд у в інтересах держави в особі Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті в особі Територіального у правління Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті у Миколаївській області з позовом про стягне ння з відповідача фінансових санкцій у сумі 1700,0 грн.

В обґрунтування позовних в имог прокурор зазначає, що ві дповідачем не оскаржена та н е виконана постанова про зас тосування фінансових санкці й №057423 від 01.09.2008 року.

У судовому засіданн і представники сторін підтри мали доводи, викладені у адмі ністративному позові.

Приймаючи рішення по спра ві судом взято до уваги насту пне.

Згідно Постанови Кабінет у Міністрів України “Про утв орення Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті ” №1190 від 08.09.2004 року, Гол овна автоінспекція здійснює державний контроль за додер жанням суб' єктами господар ювання, які проводять діяльн ість у сфері автомобільного транспорту загального корис тування вимог законодавства про автомобільний транспорт та є юридичною особою, для вик онання покладених на неї зав дань може утворювати територ іальні органи.

Відповідно до п.1 наказу Мін істерства транспорту та зв' язку України “Про затверджен ня положення про територіаль ні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті ” №888 від 14.12.2005 року, т ериторіальні органи Головав тоінспекції в областях є тер иторіальними структурними п ідрозділами Головавтоінспе кції без права юридичної осо би, в тому числі і територіаль не управління Головавтоінсп екції в Миколаївській област і, які здійснюють державний к онтроль за дотриманням суб' єктами господарювання усіх ф орм власності нормативно-пра вових актів, стандартів і нор м перевезення вантажів і пас ажирів автомобільним трансп ортом загального користуван ня.

Статтею 60 КАС України перед бачено право прокуратури, у в ипадках встановлених законо м, на звернення до адміністра тивного суду із адміністрати вними позовами про захист пр ав, свобод та інтересів інших осіб.

Відповідно до ст.121 Конститу ції України на прокуратуру п окладено функцію по представ ництву інтересів громадянин а або держави у суді.

Згідно ст.36-1 Закону України “ Про прокуратуру ” представни цтво прокуратурою інтересів держави в суді полягає у здій сненні прокурором від імені держави процесуальних та ін ших дій, спрямованих на захис т у суді інтересів держави. Пі дставою представництва інте ресу держави є наявність пор ушень або загроза порушень е кономічних, політичних та ін ших державних інтересів внас лідок протиправних діянь фіз ичної або юридичної особи, що вчиняються у відносинах між ним та державною. Однією із фо рм представництва є зверненн я прокурора з позовом до суду .

Постановою Кабінету Мініс трів України від 08.11.2006 року №1567 “ Про затвердження порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і” не врегульовано можливіст ь звернення Головної державн ої інспекції на автомобільно му транспорті до суду з вимог ою про примусове стягнення н акладеної, але не сплаченої с уб' єктом господарювання фі нансової санкції.

За таких обставин, суд вважа є правомірним звернення з вк азаним позовом прокурора в і нтересах держави в особі орг ану, що є суб' єктом владних п овноважень.

На підставі Постанови Кабі нету Міністрів України “Про затвердження порядку здійсн ення державного контролю на автомобільному транспорті ” №1567 від 08.11.2006 року органи держав ного контролю на автомобільн ому транспорті здійснюють д ержавний контроль шляхом про ведення планових, позапланов их та рейдових перевірок, за р езультатами перевірки склад ається акт, якщо в ході переві рки виявлено порушення закон одавства про автомобільний т ранспорт, справа про порушен ня розглядається посадовою о собою органу державного конт ролю за місцем знаходження с уб' єкта господарювання. За наявності підстав, керівник органу державного контролю а бо його заступник виносить п останову про застосування фі нансових санкцій.

09.08.2008 року на підставі завда ння на перевірку №102044 від 07.08.2008 ро ку (арк.спр.15) державним інспек тором територіального управ ління Головавтоінспекції у М иколаївській області була пр оведена перевірка приватног о підприємця ОСОБА_1 щодо дотримання законодавства пр о автомобільний транспорт пі д час виконання перевезень п асажирів і вантажів автомобі льним транспортом.

За результатами перевірк и був складений акт №082878 від 09.08.20 08 року (арк.спр.13), згідно якого б ули виявлені порушення, відп овідальність за які передбач ена ст.60 Закону України “Про а втомобільний транспорт ” за надання послуг з перевезе нь пасажирів та вантажів б ез оформлення документів, пе релік яких визначений стаття ми 39 Закону України “Про авто мобільний транспорт ” відсут ня ліцензійна картка. Відпов ідач з визначеним актом озна йомлений.

Згідно до абз.3 ч.1 ст.60 Закону України “Про автомобільний транспорт ” за порушення зак онодавства про автомобільн ий транспорт до автомобільн их перевізників застосовуют ься санкції за надання послу г з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких виз начений статтями 39 та 48 цього З акону, - штраф у розмірі ста не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян.

01.09.2008 року постановою №057423 про застосування фінансових сан кцій начальником територіал ьного управління Головавтот рансінспекції у Миколаївськ ій області, який діяв в межах с воїх повноважень, застосован о відповідальність до відпов ідача за вищевикладені поруш ення у виглядів фінансових с анкцій в сумі 1700,0 грн. (арк .спр.9).

Постанова була надіслана відповідачу 04.09.2008 року, та отри мана ним 06.09.2008 року, що підтверд жується повідомленням про вр учення поштового відправлен ня (арк.спр.10)

Згідно Постанови КМУ “Про затвердження порядку здійсн ення державного контролю на автомобільному транспорті ” №1567 від 08.11.2006 року, фінансова сан кція повинна бути перерахов ана суб' єктом господарюван ня на зазначений у постанов і рахунок не пізніше ніж прот ягом п' ятнадцяти днів після отримання ним копії постано ви про застосування фінансо вих санкцій, про що повідом ляється орган державного ко нтролю, посадовою особою яко го винесено відповідну пост анову.

На момент подання позову, ві дповідач постанову №057423 від 01.09. 2008 року про застосування фіна нсових санкцій не оскаржив, а ле добровільно цей штраф не с платив, про оплату позивача н е повідомив.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних суд ах здійснюються на засадах з магальності сторін та свобод и в наданні ними суду своїх до казів і у доведенні перед суд ом їх переконливості. Суд роз глядає адміністративні спра ви не інакше як за позовною за явою, поданою відповідно до ц ього Кодексу і не може виходи ти за межі позовних вимог.

Згідно ч.1 ст.71 КАС України ко жна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться її вимоги та запереченн я.

Відповідачем не надано суд у доказів скасування, чи оска рження постанови №057423 від 01.09.2008 р оку, про застосування фінанс ових санкцій

Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги обґрунтовані, підтвердж ені матеріалами справи та пі длягають задоволенню в повно му обсязі.

Керуючись ст.ст.11, 71, ч.4 ст.94, ст .ст. 158-163, 167, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольни ти в повному обсязі.

2. Стягнути з Приватного пі дприємця ОСОБА_1, АДРЕСА _1 на користь державного бюд жету, код ЄДРПОУ 20895252, в ГУДК у Ми колаївській області, фінансо ву санкцію у сумі 1700,0 (одна тися ча сімсот) грн.

Постанова відповідн о до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и набирає законної сили післ я закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарже ння, встановленого цим Кодек сом, якщо таку заяву не було по дано.

Постанова суду може бути оскаржено до суду апеляційн ої інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарже ння постанови суду та апеляц ійної скарги. Заява про апеля ційне оскарження постанови с уду першої інстанції подаєть ся протягом десяти днів з дня складення постанови в повно му обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів післ я подання заяви про апеляцій не оскарження. Заява про апел яційне оскарження та апеляці йна скарга подаються Київськ ому апеляційному адміністра тивному суду через Окружний адміністративний суд міста К иєва.

Суддя О.М. Мельник

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2009
Оприлюднено09.07.2010
Номер документу9252890
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а - 190/09/1470

Постанова від 24.04.2009

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 17.03.2009

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні