Рішення
від 18.09.2020 по справі 160/6951/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 вересня 2020 року Справа № 160/6951/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд:

у складі головуючого судді Юхно І.В,

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Зелена вулиця 21 вік до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ :

25.06.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Зелена вулиця 21 вік до Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області, у якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0004500520 від 19.02.2020 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач не погоджується з винесеним податковим повідомленням-рішенням, зазнаючи, що:

- позивачем було отримано витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 01.02.2017 року №115/310117/03-07, в якому нормативно грошова оцінка земельної ділянки визначена на рівні 14035267,85 грн.;

- відповідачем використано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 13.06.2019 року №1006-4233;

- із відомостей зазначених витягів випливає, що різниця у розмірі нормативно грошової оцінки земельної ділянки зумовлена тим, що сторонами було використано в якості підстави для розрахунку суми орендної плати витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за різні періоди їх дії;

- дані витягу від 13.06.2019 року №1006-4233 дійсні протягом 2019 року, отже такі відомості не могли бути об`єктивною підставою для нарахування орендної плати за 2017 рік;

- відповідач помилково використав інформацію з витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 13.06.2019 року №1006-4233, як підставу для розрахунку суми орендної плати, яка підлягає сплаті у 2017 році.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30 червня 2020 року адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Зелена вулиця 21 вік було залишено без руху та запропоновано позивачу протягом п`яти днів з дня отримання копії ухвали усунути недоліки позовної заяви.

20.07.2020 року на виконання вищевказаної ухвали позивачем надано до суду уточнений адміністративний позову разом з додатками.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 липня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Про відкриття спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) сторони повідомленні відповідно до приписів Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), що підтверджується матеріалами справи.

26.08.2020 року від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, у якому Головне управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області позовні вимоги не визнало та просило суд відмовити в їх задоволенні, з огляду на таке:

- відповідно до витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 13.06.2019 року №1006-4233, сформованого управлінням Держгеокадастру у м. Дніпрі по ТОВ Зелена вулиця 21 вік з урахуванням індексації, передбаченої ст. 289 Податкового кодексу України, нормативно-грошова оцінка земельної ділянки площею 0,2954 га станом на 2017 рік по вул. Князя Володимира Великого, буд. 10 складає 17544056,57 грн.;

- річна сума орендної плати за землю, яка повинна бути нарахована ТОВ Зелена вулиця 21 вік згідно з витягом від 13.06.2019 року №1006-4233 складає 526321,70 грн.;

- таким чином, підприємством занижено суму орендної плати за земельну ділянку площею 0,2954 га в податковій декларації з плати за землю за 2017 рік на суму 105263,66 грн.

Відповідно до ч.6 ст.12, ч.1,2 ст.257, ч.1 ст.260 Кодексу адміністративного судочинства України зазначена справа є справою незначної складності та розглядається за правилами спрощеного позовного провадження. Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження.

Згідно з ч.ч. 3, 4 ст.262 КАС України підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться.

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи.

ТОВ Зелена вулиця 21 вік (код ЄДРПОУ 33718206) є юридичною особою приватного права, зареєстроване 29.08.2005 року та перебуває на податковому обліку в органах ДПС. Основний вид діяльності - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (код КВЕД 68.20).

На підставі повідомлення від 27.12.2019 року №717, відповідно до наказу від 24.12.2019 року №1870-п, згідно з п.п.19-1.1.1 п. 19-1.1 ст. 19-1, п.п.20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 75, п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України, посадовою особою ГУ ДПС у Дніпропетровській області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ Зелена вулиця 21 вік з питань повноти нарахування плати за землю (орендна плата та/або земельний податок) за земельну ділянку, що перебуває в користуванні ТОВ Зелена вулиця 21 вік на підставі укладеного договору оренди землі від 15.08.2007 року та додаткового договору від 15.07.2011 року загальною площею 0,2954 га (кадастровий номер 1210100000:02:425:0049) за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року.

За результатами перевірки складено акт від 11.01.2020 року №683/04-36-05-20/33718206, яким встановлено порушення позивачем п.п.16.1.4 п. 16.1 ст. 16, п. 286.1, п. 286.2 ст. 286, п. 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України, внаслідок чого встановлено заниження ТОВ Зелена вулиця 21 вік орендної плати за земельну ділянку, розташовану на території Шевченківського району м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд.10 за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року на суму 105263,66 грн.

На підставі акту перевірки від 11.01.2020 року №683/04-36-05-20/33718206 відповідачем сформовано та направлено позивачу податкове повідомлення-рішення від 19.02.2020 року №0004500520, яким збільшено позивачу суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на загальну суму 131579,58 грн., в тому числі за податковими зобов`язання в сумі 105263,66 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 26315,92 грн.

Не погоджуючись з винесеним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Стосовно суті встановленого порушення актом перевірки від 11.01.2020 року №683/04-36-05-20/33718206, судом встановлено таке.

15.08.2007 року між Дніпропетровською міською радою (орендодавець) та ТОВ Зелена вулиця 21 вік (орендар) укладено договір оренди землі, пунктом 1.1 якого передбачено, що орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, площею 0,2954га, що знаходиться за адресою: м.Дніпро, вул. Плеханова, буд. 10, яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі м.Дніпро за кодом 1210100000:02:425:0049.

Код УКЦВЗ: 1.11.6 (інша комерційна діяльність).

Відповідно умов договору:

4.1. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється в грошовій формі у розмірі 1,5 відсотка її нормативної грошової оцінки;

4.3. Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки та її індексація проводиться без внесення змін та доповнень до цього договору у порядку та у випадках, передбачених законодавством України;

4.4. Орендар повинен щорічно протягом першого кварталу надавати до комітету земельних відносин Дніпропетровської міської ради копію довідки про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Актом приймання-передачі земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:02:425:0049 від 15.08.2007 року передана земельна ділянка 0,2954га, що знаходиться за адресою: м.Дніпро, Бабушкінський район, вул. Плеханова, буд. 10 в оренду ТОВ Зелена вулиця 21 вік .

Позивач, отримавши від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, відповідний Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №115/310117/03-07 від 01.02.2017 року, що перебуває у користуванні ТОВ Зелена вулиця 21 вік на виконання вимог п. 289.2 ст. 289 ПК України розрахувало річну суму орендної плати за 2017 рік, задекларувавши її в податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік, застосувавши дані нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки у 2017 році склала 14035267,85 грн., з наступними складовими:

- місце розташування: м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, 10;

- площа земельної ділянки 2954 кв.м.;

- середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/кв.м.: 581,21;

- коефіцієнт Км2: 3,82;

- сукупний коефіцієнт КмЗ: 1,07;

- коефіцієнт Кф: 2,00;

- коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 1; 1,249; 1,433; 1,06.

При проведенні перевірки, відповідачем використано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого 13.06.2019 року, з наступними складовими:

- місце розташування: м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, 10;

- площа земельної ділянки 2954 кв.м.;

- середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/кв.м.: 306,35;

- коефіцієнт Км2: 3,82;

- сукупний коефіцієнт КмЗ: 1,07;

- коефіцієнт Кф: 2,50;

- коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 1,89720602;

- нормативна грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 17544056,57 грн.

Надаючи правову оцінку відповідним діям перевіряючих, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодексу України, визначаючи, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно ч. 288.1статті 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

У відповідності до пунктів 288.4 статті 288 Податкового кодексу Українирозмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Згідно з пунктом 288.5 статті 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

288.5.1. не може бути меншою за розмір земельного податку;

288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

288.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Відповідно до пункту 286.1 статті 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Такими чином, Податковим кодексом України прямо визначено, що порядок надання інформації контролюючим органом, яка необхідна для обчислення та справляння земельного податку встановлюється Постановою Кабінету Міністрів України.

Так, згідно з пунктом 4 Порядку подання інформації про платників податків, об`єкти оподаткування та об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, для забезпечення ведення їх обліку, а також обчислення та справляння податків і зборів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1386 від 21.12.2011 року, Держгеокадастр та Мін`юст подають щомісяця до 10 числа, а також на запит територіального органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки або ДФС інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю та єдиного податку.

Держгеокадастр - про земельні ділянки, зокрема про кадастровий номер земельної ділянки, дату реєстрації у Державному земельному кадастрі, дату державної реєстрації земельної ділянки (відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою чи договору оренди), площу відповідно до правовстановлюючих документів, цільове призначення та місце розташування земельної ділянки, дату та значення нормативної грошової оцінки, частку кожного із співвласників земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка перебуває у спільній частковій власності), а також про землевласників або землекористувачів, зокрема найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача.

У відповідності до вимог ст.5 Закону України Про оцінку земель грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема: для визначення розміру земельного податку; орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності -ст. 13 Закону України Про оцінку земель .

Згідно до ч.1ст.15 Закону України Про оцінку земель підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій - ст.18 Закону України Про оцінку земель .

Статтею 20 вказаного Закону визначено, що за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015р. №5 Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, зокрема, утворено Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.

Відповідно до п.1 Положення Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 17.11.2016р. № 308, Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.

За п.п.4 п.4 вказаного Положення, Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області відповідно до покладених на нього завдань надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері.

Аналіз наведених норм свідчить про те, що саме на Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області покладені обов`язки щодо видачі витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок на основі затвердженої рішенням органу місцевого самоврядування технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, при цьому, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою.

Отже, з аналізу вищенаведених норм видно, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди земельної ділянки, а платником орендної плати є орендар такої земельної ділянки, в разі несплати орендарем обов`язкових платежів з орендної плати за землю, контролюючий орган зобов`язаний здійснити нарахування сум податку.

Відповідно до пункту 286.1. статті 286 Податкового кодексу України, підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 286.2 цієї статті передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативно-грошової оцінки землі.

Посадова особа ГУ ДПС у Дніпропетровській області для розрахунку розміру орендної плати за землю за 2017 рік застосувала значення нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки за 2019 рік на підставі Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 13.06.2019 року №1006-4233.

Суд звертає увагу, що спірним є саме період 2017 рік, тому застосування показників нормативно-грошової оцінки за витягом, отриманим в 2019 році є не вірним, оскільки витяг за 2019 рік містить в собі індексацію як за 2017 - 2018 роки, так і за 2019 рік, та не може застосовуватись до минулих періодів.

Суд зазначає, що платник податків виконав, покладений на нього обов`язок Податковим кодексом України на отримання витягу з технічної документації на початку звітного року - 2017 року з метою самостійного нарахування орендної плати за земельну ділянку, як це передбачено пунктом 286.2 Податкового кодексу України.

Відтак, визнання судом неправильним розрахунку орендної плати за землю, проведеного на підставі належним чином отриманого витягу №115/310117/03-07 від 01.02.2017 року на початку звітного року, у суду не має підстав.

Відповідальність за правильність визначення показників при формуванні Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та обчисленні нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі цих показників, покладається на орган, що його формує (в розрізі спірних відносин - Головне управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області). За таких обставин, користувач земельної ділянки лише використовує відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, визначену у Витягу на момент складання податкової звітності та не може нести відповідальність за правильність її обчислення.

Аналогічні висновки містяться у постанові Верховного Суду у справі № 826/11184/17 від 23.10.2018 року.

За приписами ст.58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним зверненням Національного банку України щодо офіційного тлумачення положення частити першої статті 58 Конституції України (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) від 09.02.1999р. №1-рп/99 у справі №1-7/99 встановлено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою чинності, тобто, до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.

Отже, збільшуючи грошове зобов`язання з орендної плати за землю за 2017 рік на підставі витягу від 13.06.2019 року №1006-4233, який був відсутній у 2017 році, суд вважає, що відповідач застосував його зворотню дію в часі, що суперечить ст.58 Конституції України.

Також, суд зазначає, що зміна індексації нормативної грошової оцінки є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договорів оренди землі його учасниками. Зазначене не тягне автоматичну зміну умов договорів щодо розміру орендної плати, а відтак і відповідного донарахування податковим органом суми податкового зобов`язання з орендної плати за оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням.

Такий правовий висновок викладений в постанові Верховного Суду від 20.06.2018 року, справа № 813/3819/17.

З огляду на позиції Верховного Суду, суд приходить до висновку про невірний розрахунок відповідачем суми зобов`язань, нарахованих оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням.

Отже, суд вважає неправомірним винесення податкового повідомлення-рішення №0004500520 від 19.02.2020 року.

Частиною першою статті 77 КАС України закріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З огляду на вищевикладене та приписи ч.2 ст.2 КАС України, суд вважає, що відповідач, приймаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення, діяв не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, а тому позов підлягає задоволенню.

Аналогічна позиція стосовно обов`язку доказування була висловлена Європейським судом з прав людини у пункті 36 справи Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), від 01 липня 2003 року №37801/97, в якому він зазначив, що хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (рішення).

Із заявлених позовних вимог, на підставі системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в адміністративному позові доводи позивача є такими, що підлягають задоволенню, а податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0004500520 від 19.02.2020 року є таким, що підлягає скасуванню судом.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу адміністративного судочинства України, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України).

Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 2102,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням від 10.06.2020 року №1108.

Отже, оскільки позовну заяву задоволено, сплачений судовий збір за подачу позову до суду в сумі 2102,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 9, 73-77, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Зелена вулиця 21 вік (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро вул. Князя Володимира Великого, буд.10, код ЄДРПОУ 33718206) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро вул. Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 43145015) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0004500520 від 19.02.2020 року.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Зелена вулиця 21 вік (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро вул. Князя Володимира Великого, буд.10, код ЄДРПОУ 33718206) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А, код ЄДРПОУ 43145015) судовий збір у розмірі 2102 грн. 00 коп. (дві тисячі сто дві гривні нуль копійок).

Відповідно до статті 255 КАС України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

На підставі положень статті 297 КАС України апеляційна скарга подається безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень КАС України.

Суддя І.В. Юхно

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2020
Оприлюднено02.11.2020
Номер документу92534956
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/6951/20

Ухвала від 20.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 19.08.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 08.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Постанова від 08.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 18.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні