ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 жовтня 2020 року м. Київ № 640/26466/20
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Погрібніченка І.М. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовомКиївської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" доОболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії про визнання протиправними дій зобов`язання вчинити дії,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Київська міська організація "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" (далі - позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії (далі - відповідач), у якому просила:
визнати протиправними дії Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії та зобов`язати провести повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 800538.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що офіційними спостерігачами в день голосуванню 25 жовтня 2020 року на дільничній виборчій комісії № 800538 було зафіксовано порушення ч. 3 ст. 52 Виборчого кодексу України, яка передбачає, що передвиборна агітація у період виборчого процесу поза строками, встановленими у цій статті, забороняється, про що було складено відповідний Акт.
Позивач також звертає увагу, що про таке порушення було невідкладно повідомлено відповідача шляхом подачі скарги, яка зареєстрована під № 180 від 26.10.2020 року. Втім, відповідачем, за результатами розгляду відповідної скарги, у відповідності з вимогами ч.9 ст.254 Виборчого кодексу України не було прийнято рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 800538, що призвело, на думку позивача, до істотного порушення його прав, як суб`єкта виборчого процесу.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 жовтня 2020 року у справі відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судовий розгляд.
Вказаною ухвалою суду було зобов`язано відповідача надати до суду не пізніше 11 год. 00 хв. 29 жовтня 2020 року відзив на позовну заяву, разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, і які були або мали бути взяті ним до уваги при прийнятті рішення, з приводу якого подано позов; та документами, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив адміністративний позов задовольнити повному обсязі.
Представник відповідача проти задоволення позовних вимог Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" заперечував та просив відмовити в їх задоволенні.
Письмового відзиву на позовну заяву представником відповідача подано не було, натомість надано суду, зокрема, копію заяви уповноваженої особи Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" про повернення скарги щодо порушень виборчого процесу від 26.10.2020 року № 180.
У зв`язку з поданням представниками позивача та відповідача заяви про розгляд справи у порядку письмового провадження, суд на підставі частини 3 статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України, суд заслухавши їх пояснення, дійшов до переконання про можливість її подальшого розгляду в письмовому провадженні.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
15 липня 2020 року постановою Верховної ради України № 795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року, крім виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на тимчасово окупованих територіях Автономної Республіки Крим, міста Севастополя та в окремих районах, містах, селищах і селах Донецької та Луганської областей, а також депутатів Донецької та Луганської обласних рад не призначаються і не проводяться.
08 серпня 2020 року постановою Центральної виборчої комісії № 160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Центральної виборчої комісії від 18 серпня 2020 року № 181) призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 24.
14 серпня 2020 року постановою Центральної виборчої комісії №176 Про призначення перших виборів депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів районних рад за переліком згідно з додатком.
Матеріалами справи встановлено, що 25 жовтня 2020 року офіційним спостерігачем від Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО", за участю двох виборців, складено акт про виявлення порушень Виборчого кодексу України, а саме ч. 3 ст. 52 Виборчого кодексу України спостерігачем від політичної партії Єдність під час голосування на виборчій дільниці № 800508, розташованої у м. Києві.
26 жовтня 2020 року уповноваженою особою Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" у територіальному виборчому окрузі № 17 з виборів депутатів Київської міської ради А.Є. Булкою подано до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії скаргу про порушення Виборчого кодексу України, в якій скаржник просив встановити факт порушення під час здійснення голосування на дільничній виборчій комісії № 800508 25.10.2020 року та провести повторний підрахунок голосів на вказаній виборчій дільниці.
У той же день скарга була прийнята і зареєстрована відповідачем за вх. №180, що підтверджується розпискою про отримання у верхньому лівому куті скарги.
Позивач вважаючи, що Оболонською районною у місті Києві територіальної виборчої комісії, в порушення вимог ч. 9 ст. 254 Виборчого кодексу України, не було прийнято рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 800538, звернувся з даним позовом до суду.
Положеннями частини другої статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, відповідно до Конституції України визначає Виборчий кодекс України.
Відповідно до ст. 1 Виборчого кодексу України вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом.
Вибори є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
Згідно ст. 2 вказаного Кодексу підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України "Про Центральну виборчу комісію", "Про Державний реєстр виборців", іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії.
Суд зазначає, що відповідно до ч. 1 ст. 20 Виборчого кодексу України, виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Частиною другою ст. 21 Виборчого кодексу України виборчий процес кожних виборів, передбачених цим Кодексом, здійснюється на засадах:
1) гарантії реалізації виборчих прав громадян, визначених Конституцією України та цим Кодексом;
2) дотримання основних принципів виборчого права, визначених Конституцією України та цим Кодексом;
3) законності та заборони протиправного втручання будь-кого у виборчий процес;
4) політичного плюралізму та багатопартійності;
5) публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу;
6) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів і суб`єктів їх висування на відповідних виборах до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками яких є партії (організації партій);
7) неупередженості органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до кандидатів, партій.
При цьому, суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів, відповідно до ч. 1 ст. 22 Виборчого кодексу України є:
1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах;
2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів;
3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах;
4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом;
5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.
Дільничні виборчі комісії одночасно є суб`єктами усіх виборчих процесів, в організації і проведенні яких вони беруть участь (ч. 4 ст. 21 Виборчого кодексу України).
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 32 Виборчого кодексу України в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.
До виборчих комісій належать: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії.
Згідно ч. 1 ст. 33 Виборчого кодексу України виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.
Частиною четвертою ст. 33 Виборчого кодексу України передбачено, що територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 36 Виборчого кодексу України порядок організації роботи виборчих комісій нижчого рівня визначається Центральною виборчою комісією відповідно до цього Кодексу.
При цьому, суд зазначає, що відповідно до ч. 16 ст. 36 Виборчого кодексу України заяви, скарги та інші документи, що надійшли до виборчої комісії, мають право приймати члени відповідної виборчої комісії, уповноважені на це її рішенням. Усі заяви, скарги та інші документи приймаються та реєструються у виборчій комісії у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.
Заява, подана до виборчої комісії, розглядається протягом п`яти днів з дня її надходження, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1 ст. 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до відповідної виборчої комісії, а також розгляд скарг та прийняття рішення виборчою комісією здійснюються в порядку, визначеному цим Кодексом (ч. 3 ст. 63 Виборчого кодексу України).
Якщо за адміністративним позовом судом відкрито провадження і тим самим суб`єктом з того ж питання і з тих же підстав подано скаргу до виборчої комісії, виборча комісія після отримання повідомлення суду про відкриття провадження припиняє розгляд скарги (ч. 5 ст. 63 Виборчого кодексу України).
Згідно ч. 1 ст. 65 Виборчого кодексу України суб`єктом звернення до виборчої комісії зі скаргою, що стосується виборчого процесу, може бути:
1) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах. Від імені кандидата суб`єктом звернення зі скаргою може бути також довірена особа кандидата, представник кандидата у Центральній виборчій комісії, територіальній виборчій комісії;
2) партія (організація партії) - суб`єкт відповідного виборчого процесу в особі її керівника, уповноваженого представника, уповноваженої особи партії (організації партії) чи іншої особи, уповноваженої рішенням центрального керівного органу партії (керівного органу організації партії);
3) офіційний спостерігач від кандидата, партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу, громадської організації;
4) виборець, виборчі права або охоронювані законом інтереси якого щодо участі у виборчому процесі порушено рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта оскарження.
Зокрема, відповідно до ч. 4 ст. 65 Виборчого кодексу України до територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних місцевих виборів, може бути подана скарга на:
1) рішення, дії чи бездіяльність територіальної виборчої комісії, яка встановлює підсумки голосування з відповідних місцевих виборів;
2) рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, яка забезпечує організацію і проведення відповідних місцевих виборів (у разі якщо підсумки голосування з відповідних місцевих виборів не встановлюються).
До територіальної виборчої комісії, яка встановлює підсумки голосування з відповідних місцевих виборів, може бути подана скарга на рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, яка забезпечує організацію і проведення відповідних місцевих виборів.
До територіальної виборчої комісії, яка утворила відповідну дільничну виборчу комісію, може бути подана скарга на дії чи бездіяльність члена такої дільничної виборчої комісії.
Вимоги до строків подання скарги до виборчої комісії регулюються статтею 66 Виборчого кодексу України, згідно ч.1 якої, скарга до виборчої комісії може бути подана суб`єктом звернення зі скаргою протягом двох днів після прийняття рішення, вчинення дії чи бездіяльності суб`єктом оскарження, за винятком випадків, зазначених у частинах другій і третій цієї статті.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 66 Виборчого кодексу України скарга щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, членів виборчих комісій, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, встановлення підсумків голосування та/або під час транспортування виборчих документів, може бути подана до виборчої комісії не пізніше наступного дня після дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності, але не пізніше часу прийняття відповідною виборчою комісією виборчих документів такої виборчої комісії відповідно до цього Кодексу.
Обчислення строку оскарження починається з наступного дня після дня прийняття рішення, вчинення дії чи бездіяльності, які оскаржуються (ч. 4 ст. 66 Виборчого кодексу України).
При цьому, днем вчинення бездіяльності вважається останній день строку, в який мала бути, але не була вчинена дія, передбачена законом (ч. 5 ст. 66 Виборчого кодексу України).
Згідно ч. 6, 7 ст. 66 Виборчого кодексу України строк подання скарги продовженню або поновленню не підлягає, крім випадку повторного подання скарги після усунення її недоліків не пізніше наступного дня після дня її повернення суб`єктом розгляду скарги без розгляду відповідно до частини першої статті 68 цього Кодексу.
Днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги виборчою комісією.
Згідно ч. 3 ст. 69 Виборчого кодексу України скарга щодо порушення, яке мало місце у день голосування, під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та/або під час транспортування виборчих документів, розглядається відповідною виборчою комісією у дводенний строк з дня її отримання.
Судом встановлено, що у зв`язку із встановленням 25.10.2020 року офіційним спостерігачем від Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО", а саме в день голосування, проведення передвиборної агітації спостерігачем від політичної партії Єдність , уповноваженою особою Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" у територіальному виборчому окрузі № 17 з виборів депутатів Київської міської ради А.Є. Булкою 26.10.2020 року о 13 год. 35 хв. було подано до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії відповідну скаргу, зареєстровану за № 180, невчинення дій з розгляду якої, і стало підставою звернення до суду.
Тобто, дану скаргу, суб`єктом звернення було подано у строки визначені ч. 3 ст. 66 Виборчого кодексу України (не пізніше наступного дня після дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності).
Таким чином, у Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії дводенний строк на розгляд скарги поданої уповноваженою особою Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" розпочався саме з 13 год. 35 хв. 26.10.2020 року та спливав о 13 год. 35 хв. 28.10.2020 року.
Поряд з цим, суд звертає увагу, що під час розгляду даної справи представником відповідача надано копію заяви від 27.10.2020 року, (зареєстрованої у той же день о 23:53 год. за вх. №229) подану уповноваженою особою Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" Булкою А.Є. про відкликання її скарги від 26.10.2020 року про порушення вимог Виборчого кодексу України, вчинених в день голосування.
Відповідно до ч. 8 ст. 72 Виборчого кодексу України при розгляді скарги по суті виборча комісія може задовольнити скаргу повністю або частково чи відмовити в її задоволенні.
При цьому, ч. 10, 13 ст. 72 Виборчого кодексу України у разі задоволення скарги виборча комісія може прийняти рішення, яким:
1) визнати рішення суб`єкта оскарження чи окремих його положень, дії чи бездіяльність такими, що не відповідають вимогам законодавства (є протиправними), порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу;
2) скасувати оскаржене рішення;
3) зобов`язати суб`єкта оскарження здійснити дії, передбачені законодавством, що регулює організацію та порядок проведення виборів;
4) зобов`язати суб`єкта оскарження утриматися від вчинення певних дій;
5) поновити в інший спосіб порушені виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу;
6) зобов`язати суб`єкта оскарження здійснити передбачені законодавством, що регулює організацію та порядок проведення виборів, дії, які випливають із факту скасування рішення, визнання оскаржених дій або бездіяльності протиправними.
Виборча комісія відмовляє в задоволенні скарги, якщо встановить, що:
1) оскаржуване рішення, дія чи бездіяльність суб`єкта оскарження вчинені відповідно до закону, в межах повноважень, передбачених законом, і не порушують виборчі права виборців, права і законні інтереси інших суб`єктів виборчого процесу;
2) суб`єктом звернення зі скаргою не надано підтвердження порушення суб`єктом оскарження законодавства про вибори, а наявних у матеріалах скарги доказів недостатньо для встановлення цього факту виборчою комісією;
3) виборцем не доведено порушення особисто його виборчих прав або охоронюваних законом інтересів щодо участі у виборчому процесі рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта оскарження;
4) на момент розгляду скарги виборчою комісією, членом виборчої комісії - суб`єктом оскарження вчинено необхідні дії, скасовано рішення, що є предметом оскарження, або іншим способом поновлено права суб`єкта звернення зі скаргою відповідно до вимог цього Кодексу (відсутність предмета оскарження).
У той же час, приписами вказаного кодексу не врегульовано питання вирішення скарги у випадку її відкликання скаржником.
При цьому, суд звертає увагу на ту обставину, що прийняття відповідачем рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідності до приписів ч. 9 ст. 254 Виборчого кодексу України можливо лише за наявності відповідної скарги або заяви.
Тобто, можна зробити висновок, що станом на 27.10.2020 року скарга позивача про порушення вимог Виборчого кодексу України, вчинених в день голосування є такою, що відкликана/не подана, а відтак жодного обов`язку щодо її розгляду в контексті ч. 9 ст. 254 Виборчого кодексу України у відповідача виникнути не могло.
Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність у діях відповідача ознак протиправної бездіяльності з розгляду скарги від 26.10.2020 року про порушення вимог Виборчого кодексу України, вчинених в день голосування, та факту порушення прав позивача, як суб`єкта виборчого процесу, що є підставою для відмови у задоволені позову.
При цьому, суд звертає увагу, що прийняття рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці є правом, а не обов`язком територіальної виборчої комісії.
Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В даному випадку позивачем не доведено правомірність обставин, якими обґрунтовано його позовні вимоги.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що заявлені позовні вимоги не підлягають задоволенню.
При цьому, суд звертає увагу, що позивачем не сплачено судовий збір при поданні до суду позовних заяв, а також на момент вирішення справи.
Частиною дев`ятою статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Частиною першою статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно ст. 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік", установлено у 2020 році прожитковий мінімум працездатних осіб: з 1 січня 2020 року - 2102 гривні.
Ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір").
Зі змісту позовних заяв вбачається, що позивачем заявлено вимогу немайнового характеру, тобто при зверненні до адміністративного суду підлягав до сплати судовий збір у розмірі 2102, 00 грн.
За таких обставин, враховуючи, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, доказів на підтвердження звільнення позивачів від сплати судового збору суду не надано, суд приходить до висновку про необхідність стягнення до Державного бюджету України з позивачів судового збору в розмірі по 2102, 00 грн.
Керуючись ст.ст. 2, 6,8, 9, 77, 243 - 246, 250, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. В задоволенні адміністративного позову Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" відмовити повністю.
2. Стягнути з Київської міської організації "Політичної партії "ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО" (код ЄДРПОУ 40108190, 03151, м. Київ, вул. Волинська, 60) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Окружного адміністративного суду міста Києва (отримувач коштів - УК у Печерському районі/Печерський район, код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897, рахунок отримувача - UA908999980313181206084026007, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) - 899998, код класифікації доходів бюджету - 22030101) судовий збір у розмірі 2102,00 грн (дві тисячі сто дві гривні 00 копійок).
Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 272 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими частиною 2 статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом двох днів з дня його проголошення.
Суддя І.М. Погрібніченко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2020 |
Оприлюднено | 02.11.2020 |
Номер документу | 92546496 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Погрібніченко І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні