Рішення
від 30.10.2020 по справі 640/26624/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 жовтня 2020 року м. Київ №640/26624/20

14 год 25 хв.

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Шейко Т.І.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовомКиївської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії провизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії

встановив:

Уповноважена особа Київської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО у єдиному багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Київської міської ради на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва 29 жовтня 2020 року о 14:55 з позовом до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії, в якому просила визнати бездіяльність Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії, яка виразилась у не реєстрації скарги та не розгляді такої скарги, та зобов`язати провести повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №800519.

Позовні вимоги позивач мотивував тим, що офіційними спостерігачами громадської організації ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО в день голосування 25 жовтня 2020 року на дільничній виборчій комісії №800519 було зафіксовано порушення частини четвертої статті 247 Виборчого кодексу України, яка передбачає, що переносні (малі) виборчі скриньки повинні розміщуватися у приміщенні для голосування отворами для виборчих бюлетенів униз у полі зору членів виборчої комісії та інших осіб, присутніх у приміщенні для голосування відповідно до вимог цього Кодексу. Однак, не зважаючи на приписи Виборчого кодексу України, станом на 08:46 25 жовтня 2020 року такі вимоги законодавства не були виконані. Вказане порушення вимог виборчого законодавства підтверджується складеним у присутності двох виборців актом про виявлені порушення. Про таке порушення було повідомлено відповідача шляхом подачі скарги, яка зареєстрована під №182 від 26 жовтня 2020 року. Утім відповідач не розглянув скаргу і не вжив жодних дій щодо забезпечення прав позивача під час здійснення підрахунку голосів виборців на цій дільниці, що є істотним порушенням процесу народного волевиявлення.

Зважаючи на наведене позивач звернувся до суду із заявленими позовними вимогами.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 жовтня 2020 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду на 30 жовтня 2020 року о 13.00.

В судове засідання 30 жовтня 2020 року учасники справи явку уповноважених представників не забезпечили, хоча повідомлялись про дату, час та місце проведення судового засідання належним чином у відповідності до вимог Кодексу адміністративного судочинства України.

Відзиву та позов відповідачем не надано.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні в ній докази суд дійшов наступних висновків.

Частиною першою статті 1 Виборчого кодексу України визначено, що вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом.

Верховна Рада України постановою від 15 липня 2020 року №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначила чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року, крім виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на тимчасово окупованих територіях Автономної Республіки Крим, міста Севастополя та в окремих районах, містах, селищах і селах Донецької та Луганської областей, а також депутатів Донецької та Луганської обласних рад.

Згідно з частиною першою статті 239 Виборчого кодексу України у виборчому процесі можуть брати участь офіційні спостерігачі від організацій партій, які висунули виборчі списки, кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

Як зазначено позивачем у позові, офіційними спостерігачами громадської організації ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО в день голосування 25 жовтня 2020 року на дільничній виборчій комісії №800519 було зафіксовано порушення частини четвертої статті 247 Виборчого кодексу України, яка передбачає, що переносні (малі) виборчі скриньки повинні розміщуватися у приміщенні для голосування отворами для виборчих бюлетенів униз у полі зору членів виборчої комісії та інших осіб, присутніх у приміщенні для голосування відповідно до вимог цього Кодексу.

Щодо вказаного порушення офіційним спостерігачем від ГО Перемога Пальчевського ОСОБА_2 у присутності двох виборців було складено 25 жовтня 2020 року о 08:46 Акт про виявлення порушення Виборчого кодексу України .

26 жовтня 2020 року ОСОБА_3 уповноваженою особою Київської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО у територіальному виборчому окрузі №7 з виборів депутатів Київської міської ради було подано до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії скаргу на суб`єкта оскарження - Дільничну виборчу комісію №800519, в якій скаржник просила розглянути скаргу про порушення Виборчого кодексу України, встановити факт порушення під час здійснення голосування на дільничній виборчій комісії №800519 25 жовтня 2020 року та провести повторний підрахунок голосів виборців на дільничній виборчій дільниці №800519.

Як стверджує сам позивач у позовній заяві скарга зареєстрована відповідачем під №182 26 жовтня 2020 року, однак не розглянута, що й зумовило звернення позивача до суду.

Відповідно до частин першої - четвертої статті 32 Виборчого кодексу України в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

До виборчих комісій належать: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії.

Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України.

Ніхто не має права втручатися в діяльність виборчих комісій, зокрема у вирішення питань, віднесених до їхніх повноважень, крім випадків, передбачених законом.

Відповідно до частини першої статті 33 Виборчого кодексу України виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Відповідно до частини четвертої цієї статті територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів.

Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.

За змістом частини першої статті 36 Кодексу Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України "Про Центральну виборчу комісію" та Регламенту Центральної виборчої комісії.

Порядок організації роботи виборчих комісій нижчого рівня визначається Центральною виборчою комісією відповідно до цього Кодексу.

Так постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2020 року №173 затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів.

Реєстрація і розгляд документів та звернень, що надходять до виборчої комісії врегульовано пунктом 13 вказаного Порядку.

Зокрема у відповідності до підпунктів 13.1, 13.2, 13.3 пункту 13 Порядку №173

під час реєстрації та розгляду документів і звернень, що надходять до виборчої комісії, комісія керується Кодексом, іншими актами законодавства України, постановами Центральної виборчої комісії та цим Порядком.

Документи та звернення, що надходять до виборчої комісії, мають право приймати голова комісії, заступник голови комісії, секретар комісії або інші члени комісії, уповноважені на це її рішенням.

Документи та звернення до виборчої комісії надсилаються поштою чи подаються до комісії особисто або через уповноважену особу, якщо її повноваження підтверджені відповідно до законодавства України.

Документи, передбачені Кодексом, можуть подаватися до виборчої комісії у формі електронного документа з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом. У такому разі документи повинні відповідати вимогам Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідальність за достовірність копій документів, що подаються до виборчих комісій у електронній формі, несе особа, яка засвідчує документ своїм кваліфікованим електронним підписом.

У відповідності до частини шістнадцятої статті 36 Виборчого кодексу України заяви, скарги та інші документи, що надійшли до виборчої комісії, мають право приймати члени відповідної виборчої комісії, уповноважені на це її рішенням. Усі заяви, скарги та інші документи приймаються та реєструються у виборчій комісії у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.

Заява, подана до виборчої комісії, розглядається протягом п`яти днів з дня її надходження, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Згідно з частиною сьомою статті 63 Виборчого кодексу України питання розгляду скарг виборчими комісіями, не врегульовані цим Кодексом, визначаються Центральною виборчою комісією.

Згідно з положеннями статті 66 Виборчого кодексу України скарга до виборчої комісії може бути подана суб`єктом звернення зі скаргою протягом двох днів після прийняття рішення, вчинення дії чи бездіяльності суб`єктом оскарження, за винятком випадків, зазначених у частинах другій і третій цієї статті.

Скарга щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, членів виборчих комісій, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, встановлення підсумків голосування та/або під час транспортування виборчих документів, може бути подана до виборчої комісії не пізніше наступного дня після дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності, але не пізніше часу прийняття відповідною виборчою комісією виборчих документів такої виборчої комісії відповідно до цього Кодексу.

Обчислення строку оскарження починається з наступного дня після дня прийняття рішення, вчинення дії чи бездіяльності, які оскаржуються.

Днем вчинення бездіяльності вважається останній день строку, в який мала бути, але не була вчинена дія, передбачена законом.

Днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги виборчою комісією.

Відповідно до частин першої, третьої статті 69 Виборчого кодексу України скарга, оформлена з дотриманням вимог статті 67 цього Кодексу, розглядається відповідною виборчою комісією на її засіданні не пізніш як на третій день з дня отримання скарги, за винятком випадків, передбачених частинами другою - четвертою цієї статті.

Скарга щодо порушення, яке мало місце у день голосування, під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та/або під час транспортування виборчих документів, розглядається відповідною виборчою комісією у дводенний строк з дня її отримання.

Процедура розгляду скарги врегульована статтею 70 Виборчого кодексу України.

При цьому, постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року №192 затверджено Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів.

Пунктом 5 цього Порядку встановлено, що скарги, що подаються до окружних і територіальних виборчих комісій, приймаються та реєструються відповідно до Кодексу і Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2020 року № 173.

Водночас, у відповідності з підпунктом 13.4 та підпунктом 13.9 пункту 13 Порядку №173 документи, звернення реєструються в день їх надходження в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії (додаток 5).

Реєстраційний (вхідний) номер, що відповідає порядковому номеру запису в журналі реєстрації документів, заяв і скарг, та дата надходження зазначаються у правій нижній частині першого аркуша документа, звернення або на іншому вільному від тексту місці цього аркуша (крім місця, визначеного для підшивки).

Звертаючись до суду із заявленими позовними вимогами позивач просив визнати бездіяльність відповідача, яка виразилась, зокрема, у не реєстрації скарги.

Утім з доданих до позову матеріалів, а саме з копії скарги уповноваженої особи Київської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО у територіальному виборчому окрузі №7 з виборів депутатів Київської міської ради Булки Алли Євгенівни, поданої 26 жовтня 2020 року до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії скаргу на суб`єкта оскарження - Дільничну виборчу комісію №800519 вбачається, що скарга зареєстрована за №182 26 жовтня 2020 року о 14:30 з зазначенням прізвища та підпису особи, що зареєструвала скаргу, про що власне зазначено і самим позивачем на арк. 3 позову: …Про таке зухвале порушення було невідкладно повідомлено Відповідача шляхом подачі скарги, яка зареєстрована під №182 від 26.10.2020 року…. . Відповідно, позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню судом.

Що стосується розгляду скарги від 26 жовтня 2020 року, слід вказати на таке.

Процедура та строки розгляду скарг виборчою комісією врегульована пунктом 8 Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (Порядок №192).

За змістом вказаного пункту скарга, оформлена з додержанням вимог Кодексу та цього Порядку, розглядається відповідною виборчою комісією на її засіданні.

На засідання виборчої комісії з розгляду скарги обов`язково запрошується суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скарзі.

Про місце, день і час проведення засідання комісії, на якому передбачається розгляд скарги, виборча комісія повідомляє суб`єкта звернення зі скаргою, суб`єкта оскарження, заінтересованих осіб, зазначених у скарзі, одним з таких способів: - рекомендованою телеграмою; - факсимільним повідомленням; - засобами електронної пошти; - по телефону (телефонограмою, SMS-повідомленням).

Докази повідомлення зазначених осіб додаються до протоколу засідання виборчої комісії, на якому відбувався розгляд скарги.

Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, та/чи їх представників не перешкоджає розгляду скарги.

Копії скарги та доданих до неї документів надаються суб`єкту оскарження та заінтересованим особам заздалегідь, а в разі неможливості - не пізніше початку розгляду скарги. Суб`єкт оскарження має право подати письмові пояснення по суті скарги, які беруться до розгляду виборчою комісією.

Загальний строк розгляду скарг установлено частиною першою статті 69 Кодексу, згідно з якою скарга розглядається відповідною виборчою комісією на її засіданні не пізніш як на третій день з дня отримання скарги.

Відповідно до підпунктів 10.2 та 10.3 пункту 10 Порядку №192 за результатами розгляду скарги виборча комісія на засіданні ухвалює рішення у формі постанови.

Відповідно до підпункту 10.10 пункту 10 Порядку №192 під час розгляду по суті скарги щодо дії (бездіяльності) суб`єкта оскарження виборча комісія вирішує:

1) чи мала місце оскаржувана дія (бездіяльність) суб`єкта оскарження;

2) чи оскаржувана дія (бездіяльність) здійснювалася (вчинялася) суб`єктом оскарження на законних підставах;

3) чи підтверджуються викладені у скарзі вимоги наданими доказами;

4) які правові норми належить застосувати до цих правовідносин;

5) чи належить задовольнити кожну з вимог суб`єкта звернення зі скаргою, чи відмовити в їх задоволенні;

6) чи належить поновити порушені права чи законні інтереси суб`єкта звернення зі скаргою в інший спосіб;

7) які рішення слід зобов`язати прийняти чи які дії, що випливають із факту визнання оскаржених дій чи бездіяльності протиправними, вчинити.

Згідно з підпунктами 10.11, 10.12 пункту 10 Порядку №192 розглянувши скаргу по суті, виборча комісія може прийняти одне з таких рішень:

- про задоволення скарги повністю або частково;

- про відмову в задоволенні скарги.

Якщо у скарзі заявлено дві або більше вимог, виборча комісія повинна дати правову оцінку кожній з них.

При цьому, відповідно до підпункту 10.13 цього пункту рішення про задоволення скарги виборча комісія приймає в разі встановлення, що рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта оскарження не відповідають законодавству про вибори.

У разі задоволення скарги виборча комісія може задовольнити всі або частину вимог суб`єкта звернення зі скаргою.

У разі задоволення скарги виборча комісія може прийняти рішення, яким:

1) визнати рішення суб`єкта оскарження чи окремих його положень, дії чи бездіяльність такими, що не відповідають вимогам законодавства (є протиправними), порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу;

2) скасувати оскаржене рішення;

3) зобов`язати суб`єкта оскарження здійснити дії, передбачені законодавством, що регулює організацію та порядок проведення виборів;

4) зобов`язати суб`єкта оскарження утриматися від вчинення певних дій;

5) поновити в інший спосіб порушені виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу;

6) зобов`язати суб`єкта оскарження здійснити передбачені законодавством, що регулює організацію та порядок проведення виборів, дії, які випливають із факту скасування рішення, визнання оскаржених дій або бездіяльності протиправними.

Оскільки до суду ані позивачем, ані відповідачем не надано, станом на призначений час судового засідання - 13.00 30 жовтня 2020 року, будь-якої інформації щодо розгляду/нерозгляду скарги, зареєстрованої під №182 26 жовтня 2020 року, - у суду відсутні підстави надати оцінку рішенню чи дії відповідача з цього приводу.

Однак, зважаючи на те, що згідно з частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, а у відповідності з частиною четвертою статті 9 цього Кодексу суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи, - судом було з`ясовано через систему Діловодство суду наявність у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва адміністративної справи №640/26463/20 за позовом Київської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, в якій до матеріалів справи була додана заява уповноваженої особи Київської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО у територіальному виборчому окрузі №7 з виборів депутатів Київської міської ради Булки Алли Євгенівни до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії від 27 жовтня 2020 року про повернення скарг, зокрема скарги зареєстрованої за № 182 від 26 жовтня 2020 року.

Копія вказаної заяви уповноваженої особи Київської міської організації Політичної партії ПЕРЕМОГА ПАЛЬЧЕВСЬКОГО у територіальному виборчому окрузі №7 з виборів депутатів Київської міської ради Булки Алли Євгенівни від 27 жовтня 2020 року надана супровідним листом №640/26463/20 від 30 жовтня 2020 року на судовий запит від 30 жовтня 2020 року у даній справі та залучена до матеріалів справи.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для визнання протиправними дій відповідача щодо не розгляду скарги вх. №182 від 26 жовтня 2020 року, в тому числі щодо ігнорування викладених в скарзі порушень виборчого законодавства.

Що стосується вимоги та зобов`язати провести повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №800519, то також в цій частині позовні вимоги не підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Як було зазначено вище згідно з нормами пункту 10 Порядку №192 за наслідками розгляду скарги (в разі її розгляду та задоволення) виборча комісія вправі у встановлений законом та цим порядком спосіб захистити право суб`єкта звернення зі скаргою.

Отже, таким правом наділена саме виборча комісія.

Відповідно до частини дев`ятої статті 254 Виборчого кодексу України за наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.

Однак, зважаючи на вказані вище обставини у відповідача не було підстав для прийняття рішення про проведення повторного підрахунку голосів відповідно до вищенаведеної норми.

При цьому, з огляду на зміст скарги та доданого до неї Акту від 25 жовтня 2020 року, останні не ставлять під сумнів правильність підрахунку голосів, тому не доводять наявність передбачених частиною дев`ятою статті 254 Виборчого кодексу України підстав для прийняття відповідачем рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №800519.

Згідно з частиною першою статті 9, статтею 72, частинами першою, другою, п`ятою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з`ясованих судом обставин вбачається, що позов Київської міської організації Політичної партії "Перемога Пальчевського" до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

З огляду на те, що судовий збір на момент вирішення справи позивачем не сплачено, необхідним є стягнення з позивача до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Окружного адміністративного суду міста Києва (отримувач коштів - УК у Печерському районі/Печерський район, код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897, рахунок отримувача - UA908999980313181206084026007, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) - 899998, код класифікації доходів бюджету - 22030101) суми судового збору у розмірі 2102,00 грн.

Керуючись статтями 2, 77, 139, 242-246, 250, 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд -

в и р і ш и в:

1. Відмовити повністю у задоволенні позову Київської міської організації Політичної партії "Перемога Пальчевського" (місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Волинська, 60; код ЄДРПОУ 40108190) до Оболонської районної у місті Києві територіальної виборчої комісії (місцезнаходження: 04214, м. Київ, вул. Героїв Дніпра, 32-А; код ЄДРПОУ 43754649) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії.

2. Стягнути з Київської міської організації Політичної партії "Перемога Пальчевського" до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Окружного адміністративного суду міста Києва (отримувач коштів - УК у Печерському районі/Печерський район, код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897, рахунок отримувача - UA908999980313181206084026007, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) - 899998, код класифікації доходів бюджету - 22030101) суму судового збору у розмірі 2102,00 грн. (дві тисячі сто дві гривні нуль копійок).

Судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 273, 275 - 277, 280, 282, пунктами 5 та 6 частини першої статті 283, статтями 286 - 288 цього Кодексу, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Апеляційні скарги на судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 273 - 277 цього Кодексу, можуть бути подані у дводенний строк з дня їх проголошення, а на судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.

Суддя Т.І. Шейко

Дата ухвалення рішення30.10.2020
Оприлюднено02.11.2020
Номер документу92546570
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/26624/20

Рішення від 30.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 29.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні