Постанова
від 29.10.2020 по справі 480/819/19
МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Справа № 480/819/19

Провадження № 3/945/703/20

ПОСТАНОВА

Іменем України

29 жовтня 2020 року м. Миколаїв

Суддя Миколаївського районного суду Миколаївської області Войнарівський М.М., за участю секретаря судового засідання Куртія О.Ф., розглянувши матеріали, які надійшли з регіонального представництва Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Миколаївській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , голову органу саморганізації населення Ізумруд , яке розташоване за адресою: вул.Отрадна,8, с.Петрівка Миколаївського району Миколаївської області за ч.2 ст.212-3 КУпАП, -

встановив:

На адресу Миколаївського районного суду Миколаївської області надійшов протокол про адміністративне правопорушення від 25.04.2019 року відносно ОСОБА_1 за ч.2 ст.212-3 КУпАП.

У судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не з`явився; причини неявки суду не повідомив. Раніше, в судовому засіданні ОСОБА_1 вину у скоєному правопорушенні не визнав та пояснив, що йому було невідомо про те, що відносно нього був складений протокол про адміністративне правопорушення, а отже, його було позбавлено можливості надати власні доводи щодо викладеного. Крім того, зазначив, що прокол про адміністративне правопорушення не містить його підпису. Також, посилався на те, що строки притягнення до адміністративної відповідальності сплинули, а, отже, провадження відносно нього підлягає закриттю.

Особа, яка склала протокол про адміністративне правопорушення - регіональний представник Уповноваженого Верховної Ради України в судове засідання не з`явився; причини неґвки суду не повідомив.

Дослідивши клопотання та матеріали справи, суд дійшов наступного.

Відповідно до ст.245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно з вимогами ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото-кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно до ст.252 КУпАП орган, посадова особа оцінює докази за їх внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Статтею 280 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності та інше.

Дослідженням матеріалів справи встановлено відсутність доказів, які б беззаперечно підтверджували обставини, що викладені в складеному відносно ОСОБА_1 протоколі від 25 квітня 2019 року.

Так, відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення від 25 квітня 2019 року відносно ОСОБА_1 , до регіонального представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини надійшло звернення ОСОБА_2 (далі -заявник) щодо порушення її права на доступ до публічної інформації з боку органу самоорганізації населення Ізумруд (далі - ОСН). Заявник зазначає, що до ОСН 21 грудня 2018 року був направлений запит на отримання публічної інформації, який був отриманий керівником ОСН ОСОБА_1 21.12.2018 року відповідно до Книги для запису рекомендованих поштових відправлень і повідомлень (копія надана заявником) . Відповідно до звернення заявника, відповідь на даний запит не була отримана.

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані відповідальною особою за ч.2 ст.212-3 КУпАП - тобто ненадання відповіді на запит на інформацію.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення датою вчинення вищевказаного правопорушення зазначено 29 грудня 2019 року.

Отже, у протоколі про адміністративне правопорушення протоколу від 25 квітня 2019 року відносно ОСОБА_1 та доданих доказах, на які здійснено посилання в протоколі, вбачаються суперечності щодо дати вчинення правопорушення, які унеможливлюють прийняття рішення щодо складу вчиненого ОСОБА_1 правопорушення.

Згідно з п.1 ч.1 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин відсутність події і складу адміністративного правопорушення

Оскільки вина ОСОБА_1 під час розгляду адміністративного матеріалу не була доведена належними та допустимими доказами, то в діях останнього відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212-3 КУпАП, у зв`язку з чим провадження по справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю на підставі п.1 ч.1 ст.247 КУпАП за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ч.2 ст.212-3, ст.221, п.1 ч.1 ст.247, ст.283, п.1 ч.1 ст.284 КУпАП, суд,-

постановив:

Провадження по справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.2 ст.212-3 КУпАП - закрити у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду через Миколаївський районний суд Миколаївської області протягом 10 днів.

Суддя М.М.Войнарівський

СудМиколаївський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення29.10.2020
Оприлюднено02.11.2020
Номер документу92547280
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —480/819/19

Постанова від 29.10.2020

Адмінправопорушення

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Постанова від 26.12.2019

Адмінправопорушення

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні