Герб України

Ухвала від 04.11.2020 по справі 360/4252/20

Лутугинський районний суд луганської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

04 листопада 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/4252/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К. Є., перевіривши матеріали за позовною заявою Офісу великих платників податків ДПС до Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Луганській області про накладення арешту на кошти та інші цінності,

ВСТАНОВИВ:

02 листопада 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Офісу великих платників податків ДПС (далі позивач) до Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Луганській області (далі відповідач), в якій позивач просить суд накласти арешт на кошти та інші цінності Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Луганській області, що знаходяться в банківських установах, на загальну суму податкового боргу в розмірі 1 856 485,13 грн.

За приписами пунктів 3 та 6 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу, чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Розглянувши матеріали позовної заяви, суддя дійшов висновку, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 КАС України, у зв`язку з чим вона має бути залишена без руху з таких підстав.

Згідно ч. 1 ст. 160 КАС України, у позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування.

Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 160 КАС України, зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Суд зазначає, що відповідно до вимог Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі (абз 1 ст. 95 Податкового кодексу України).

Статтею 94 Податкового кодексу України встановлено, що арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин: платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі; фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон; платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу; відсутні дозволи (ліцензії) на здійснення господарської діяльності, а також у разі відсутності реєстраторів розрахункових операцій, зареєстрованих у встановленому законодавством порядку, крім випадків, визначених законодавством; відсутня реєстрація особи як платника податків у контролюючому органі, якщо така реєстрація є обов`язковою відповідно до цього Кодексу, або коли платник податків, що отримав податкове повідомлення або має податковий борг, вчиняє дії з переведення майна за межі України, його приховування або передачі іншим особам; платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі; платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке передається в податкову заставу. платник податків (його посадові особи або особи, які здійснюють готівкові розрахунки та/або провадять діяльність, що підлягає ліцензуванню) відмовляється від проведення відповідно до вимог цього Кодексу інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів (зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки).

Разом з цим, позивачем в позовній заяві не наведено обґрунтувань щодо виникнення боргу, підстави виникнення боргу, необхідності арешту коштів та інших цінностей відповідача в банках, також не надано документального підтвердження наявності підстав визначених статтею 94 Податкового кодексу України.

Крім того, представником позивача у позовній заяві не зазначені заходи, які проводилися податковим органом щодо погашення податкового боргу Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Луганській області.

Відповідно до частини першої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтею 160, 161, 169, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Офісу великих платників податків ДПС до Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Луганській області про накладення арешту на кошти та інші цінності залишити без руху.

Запропонувати позивачу протягом 5-ми (п`яти) календарних днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду позовної заяви, оформленої з дотриманням вимог, встановлених статтями 160, 161 КАС України, із зазначенням обґрунтувань щодо виникнення боргу, підстави виникнення боргу, необхідності арешту коштів та інших цінностей відповідача в банках, надавши документальне підтвердження наявності підстав, визначених Податковим кодексом України та зазначити заходи щодо погашення податкового боргу Управління державної служби охорони при ГУМВС України у Луганській області.

Якщо недоліки позовної заяви не будуть усунуті позивачем у строк, встановлений судом, позовна заява буде повернута позивачеві та вважатиметься неподаною.

Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню в апеляційному порядку окремо від рішення суду не підлягає. Заперечення на ухвалу, що не підлягає оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяК.Є. Петросян

СудЛутугинський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено05.11.2020
Номер документу92619966
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/4252/20

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні