Рішення
від 04.11.2020 по справі 540/2755/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 листопада 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/2755/20 Херсонський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Бездрабка О.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі до Чорноморівського сільського комунального підприємства про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках та стягнення коштів за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу,

встановив:

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (далі - позивач) звернулося з позовною заявою до Чорноморівського сільського комунального підприємства (далі - відповідач), в якій просить стягнути кошти з рахунків відповідача у банках, що його обслуговують, та кошти за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу по рентній плані за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства (за платежами, що розподіляються між державним та місцевим бюджетами) у сумі 4173,91 грн.; по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення в сумі 8190,35 грн.; по орендній платі з юридичних осіб у сумі 26510,04 грн.

Позовні вимоги мотивує наявністю у відповідача податкового боргу перед бюджетом у сумі 38874,30 грн.: по рентній плані за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства (за платежами, що розподіляються між державним та місцевим бюджетами) у сумі 4173,91 грн., який виник у зв`язку з несплатою самостійно задекларованих зобов`язань згідно податкових деклараціях з рентної плати за І квартал 2020 року від 05.05.2020 р. № 20902124 у сумі 1379,84 грн., за ІІ квартал 2020 року від 22.07.2020 р. № 29629981 у сумі 2346,04 грн., податкового повідомлення-рішення від 23.03.2020 р. № 0079425004 на суму 292,76 грн. та нарахованої пені у сумі 219,18 грн.; по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення в сумі 8190,35 грн., який виник у зв`язку з несплатою самостійно задекларованих зобов`язань згідно податкових декларації з рентної плати за І квартал 2020 року від 05.05.2020 р. № 20902123 у сумі 1709,25 грн., за ІІ квартал 2020 року від 22.07.2020 р. № 29629980 у сумі 4629,40 грн., податкових повідомлень-рішень від 03.02.2020 р. № 0024425004 на суму 1045,62 грн., від 23.03.2020 р. № 0079435004 на суму 675,22 грн. та нарахованої пені у сумі 130,86 грн.; по орендній платі з юридичних осіб у сумі 26510,04 грн., який виник у зв`язку з несплатою самостійно задекларованих зобов`язань згідно податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/обо орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2017 рік від 21.05.2017 р. № 9093982856 по строкам сплати - за серпень 2017 року в сумі 1711,43 грн., за вересень 2017 року в сумі 1711,43 грн., за жовтень 2017 року в сумі 1711,43 грн., за листопад 2017 року в сумі 1711,43 грн., за грудень 2017 року в сумі 1711,37 грн., податкових повідомлень-рішень від 27.10.2017 р. № 0056881205 на суму 12765,24 грн., від 26.12.2017 р. № 0083781205 на суму 342,26 грн. та нарахованої пені у сумі 4845,45 грн. Оскільки узгоджені грошові зобов`язання в загальній сумі 38874,30 грн. добровільно не сплачені відповідачем, просить стягнути її суму в судовому порядку.

Ухвалою від 30.09.2020 р. відкрито спрощене провадження в адміністративній справі та надано відповідачу п`ятнадцятиденний строк для подання до суду відзиву на позовну заяву.

Вказану ухвалу отримано відповідачем 05.10.2020 р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення, однак у встановлений судом строк Чорноморівське сільське комунальне підприємство відзиву на позовну заяву не надало.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Оскільки від сторін не надійшло клопотань про розгляд справи в судовому засіданні, суд розглядає справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних підстав.

Судом встановлено, що Чорноморівське сільське комунальне підприємство подало до контролюючого органу податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2017 рік від 21.05.2017 р. № 9093982856, в якій самостійно визначило розрахунок податкових зобов`язань по строках сплати: за серпень 2017 року в сумі 1711,43 грн. - 30.09.2017 р., за вересень 2017 року в сумі 1711,43 грн. - 30.10.2017 р., за жовтень 2017 року в сумі 1711,43 грн. - 30.11.2017 р., за листопад 2017 року в сумі 1711,43 грн. - 30.12.2017 р., за грудень 2017 року в сумі 1711,37 грн. - 30.01.2018 р.

12.10.2017 р. посадовою особою контролюючого органу проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Чорноморівського сільського комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32126189) з питань повноти обчислення податкових зобов`язань з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності по Чорноморівській сільській раді Каховського району за період з 01.01.2015 р. по 31.12.2015 р., за результатами якої складено акт від 12.10.2017 р. № 2/21-22-12-05/32126189.

У висновках акту перевірки зазначено, що встановлено заниження податкових зобов`язань у період з 01.01.2015 р. по 31.12.2015 р. у сумі 10212,19 грн., внаслідок чого донараховано орендну плату за землю за цей період.

На підставі акту перевірки контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 25.10.2017 р. № 0056881205, яким відповідачу збільшено суму грошових зобов`язань з орендної плати на 12765,24 грн., з яких за основним платежем на 10212,19 грн., за штрафними санкціями на 2553,05 грн., пеня - 4682,91 грн.

Податкове повідомлення-рішення від 25.10.2017 р. № 0056881205 отримано відповідачем 06.11.2017 р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Відповідно до ст.129 ПК України відповідачу нарахована пеня в сумі 4845,45 грн. згідно податкового повідомлення-рішення від 25.10.2017 р. № 0056881205.

13.12.2017 р. посадовою особою контролюючого органу проведено камеральну перевірку Чорноморського сільського комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32126189) з питання своєчасності сплати орендної плати у 2017 році по Чорноморівській сільській раді Каховського району, за результатами якої складено акт від 13.12.2017 р. № 2407/21-22-12-05/32126189.

Перевіркою встановлено порушення строків сплати податкових зобов`язань по орендній платі у сумі 1711,30 грн. на 41 день.

На підставі акту камеральної перевірки контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 26.12.2017 р. № 0083781205, яким до відповідача застосовано штрафні санкції у розмірі 342,26 грн.

Податкове повідомлення-рішення від 26.12.2017 р. № 0083781205 отримано відповідачем 10.01.2018 р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Згідно інтегрованої картки платника податку за Чорноморівським сільським комунальним підприємством рахується податковий борг по орендній платі у сумі 26510,04 грн.

27.12.2019 р. посадовою особою контролюючого органу проведено камеральну перевірку Чорноморівського сільського комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32126189) з питання своєчасності сплати податкового зобов`язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин та своєчасності сплати податкових зобов`язань з рентної плати за спеціальне використання води, за результатами якої складено акт від 27.12.2019 р. № 017328/21-22-50-04/32126189.

Перевіркою встановлено порушення граничних строків сплати задекларованих податкових зобов`язань по рентній платі за спеціальне використання води.

На підставі акту перевірки контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 03.02.2020 р. № 0024425004, яким до відповідача застосовано штрафні санкції у розмірі 1045,62 грн.

Податкове повідомлення-рішення від 03.02.2020 р. № 0024425004, отримано відповідачем 12.02.2020 р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

26.02.2020 р. посадовою особою контролюючого органу проведено камеральну перевірку Чорноморівського сільського комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32126189) з питання своєчасності сплати податкового зобов`язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин та своєчасності сплати податкового зобов`язання з рентної плати за спеціальне використання води, за результатами якої складено акт від 26.02.2020 р. № 003225/21-22-50-04/32126189.

Перевіркою встановлено порушення граничних строків сплати задекларованих податкових зобов`язань по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин та по рентній платі за спеціальне використання води.

На підставі акту камеральної перевірки контролюючим органом прийнято податкові повідомлення-рішення від 23.03.2020 р. № 0079425004, яким до відповідача застосовано штрафні санкції у розмірі 292,76 грн., № 0079435004, яким до відповідача застосовано штрафні санкції у розмірі 675,22 грн.

Податкові повідомлення-рішення від 23.03.2020 р. № 0079425004, № 0079435004 отримані відповідачем 03.04.2020 р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

05.05.2020 р. та 22.07.2020 р. відповідачем подано до контролюючого органу податкові декларації по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення за І квартал 2020 року № 20902123 та за ІІ квартал 2020 року № 29629980, в яких Чорноморівське сільське комунальне підприємство самостійно задекларувало зобов`язання у сумі 1709,25 грн. та 4629,40 грн. відповідно.

05.05.2020 р. та 22.07.2020 р. відповідачем подано до контролюючого органу податкові декларації по рентній платі за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства (за платежами, що розподіляються між державним та місцевими бюджетами) за І квартал 2020 року № 20902124 та за ІІ квартал 2020 року № 29629981, в яких Чорноморівське сільське комунальне підприємство самостійно задекларувало зобов`язання у сумі 1379,84 грн. та 2346,04 грн. відповідно.

Згідно інтегрованої картки платника податку за Чорноморівським сільським комунальним підприємством рахується податковий борг по рентній платі за спеціальне використання води у сумі 4173,91 грн., по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення у сумі 8190,35 грн.

Ані в адміністративному, ані в судовому порядку податкові повідомлення-рішення від 25.10.2017 р. № 0056881205, від 26.12.2017 р. № 0083781205, від 03.02.2020 р. № 0024425004, від 23.03.2020 р. № 0079425004, № 0079435004 Чорноморівським сільським комунальним підприємством не оскаржувались.

Сума податкового боргу відповідача в розмірі 38874,30 грн. підтверджується даними зворотного боку облікових карток платника податків, а також розрахунком виникнення податкового боргу Чорноморівського сільського комунального підприємства начальника управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених законом.

Згідно пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до ст.36 ПК України податковим обов`язком платника податку визнається його обов`язок обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Такий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором, він є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою (п.54.1 ст.54 ПК України).

Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п.56.11 ст.56 ПК України).

Положеннями пп.54.3.2 п.54.3 ст.54 ПК України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо: дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, або завищення суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Відповідно до п.54.5 ст.54 ПК України якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.

Порядок узгодження грошових зобов`язань, визначених контролюючим органом, врегульовано ст.56 ПК України. Так, згідно п.56.1 ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Пунктом 56.2 статті 56 ПК України визначено, що у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.

Відповідно до п.56.3 ст.56 ПК України скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов`язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов`язання, що оскаржується, вважається неузгодженою (п.56.15 ст.56 ПК України).

Згідно п.56.17 ст.56 ПК України процедура адміністративного оскарження закінчується: днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у зазначений строк; днем отримання платником податків рішення відповідного контролюючого органу про повне задоволення скарги; днем отримання платником податків рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику; днем звернення платника податків до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань що оскаржувались. День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків.

Приписами п.56.18 ст.56 ПК України визначено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення. Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України передбачено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Відповідно до п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно п.57.3 ст.57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п.54.3.1-54.3.6 п.54.3 ст.54 вказаного Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу (п.58.3 ст.58 ПК України).

Пунктом 42.2 статті 42 ПК України визначено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Як вбачається з матеріалів справи, податкові повідомлення-рішення від 25.10.2017 р. № 0056881205, від 26.12.2017 р. № 0083781205, від 03.02.2020 р. № 0024425004, від 23.03.2020 р. № 0079425004, № 0079435004 надіслані відповідачу та отримані Чорноморівським сільським комунальним підприємством, що підтверджується долученими до матеріалів справи копіями рекомендованих повідомлень про вручення поштових відправлень. При цьому, вказані рішення не були оскаржені відповідачем ні в адміністративному, ні в судовому порядку. Таким чином, визначені за ними грошові зобов`язання набули статусу узгоджених.

Оскільки узгоджені грошові зобов`язання не сплачені Чорноморівським сільським комунальним підприємством у встановлений ПК України строк, вони стали податковим боргом платника податків у розумінні пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України.

Згідно пп.14.1.162 п.14.1 ст.14 ПК України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.

Відповідно до пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Пунктом 129.4 статті 129 ПК України визначено, що на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

У зв`язку з несплатою Чорноморівським сільським комунальним підприємством у встановлені ПК України строки узгоджених грошових зобов`язань, визначених за податковим повідомленням-рішенням від 25.10.2017 р. № 0056881205, контролюючим органом нараховано пеню у розмірі 4844,45 грн., самостійно задекларованих грошових зобов`язань згідно податкових декларацій з рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення - нараховано пеню у розмірі 219,18 грн. та 130,86 грн. відповідно.

Пунктами 59.1, 59.5 статті 59 ПК України встановлено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Контролюючим органом до боржника застосовувались заходи стягнення, зокрема, на виконання вимог ст.59 ПК України позивачем сформовано та направлено відповідачу податкову вимогу від 09.11.2016 р. № 17-12 на суму 13344,59 грн., винесено рішення про опис майна у податкову заставу від 10.11.2016 р.

Згідно пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень (п.41.4 ст.41 ПК України).

Відповідно до вимог абз.1 п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п.95.4 ст.95 ПК України).

Враховуючи вищевикладене, оскільки узгоджені грошові зобов`язання в сумі 38874,30 грн., які набуло статусу податкового боргу, не сплачені відповідачем добровільно в установленому законом порядку, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономної Республіки Крим та м.Севастополі є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд -

вирішив:

Позовну заяву Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (73026, м.Херсон, просп.Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 43143201) до Чорноморівського сільського комунального підприємства (74841, Херсонська область, Каховський район, с.Чорноморівка, вул.Дружби, 9, код ЄДРПОУ 32126189) про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках та стягнення коштів за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу задовольнити.

Стягнути кошти з рахунків Чорноморівського сільського комунального підприємства (74841, Херсонська область, Каховський район, с.Чорноморівка, вул.Дружби, 9, код ЄДРПОУ 32126189) у банках, що його обслуговують, та кошти за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу:

- по рентній платі за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства (за платежами, що розподіляються між державним та місцевими бюджетами) у сумі 4173 (чотири тисячі сто сімдесят три) грн. 91 коп. (код платежу 13020401), отримувач: УК у Каховському р-ні/Каховський р-н/13020401, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код отримувача (ЄДРПОУ) - 38008980, номер рахунку - UA108999980333109359000021199;

- по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення у сумі 8190 (вісім тисяч сто дев`яносто) грн. 35 коп. (код платежу 13030100), отримувач: УК у Каховському р-ні/ОТГ с.Роздольне/13030100, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код отримувача (ЄДРПОУ) - 38008980, номер рахунку - UA448999980333189366000021393;

- по орендній платі з юридичних осіб у сумі 26510 (двадцять шість тисяч п`ятсот десять) грн. 04 коп. (код платежу 18010600), отримувач: УК у Каховському р-ні/ОТГ с.Раздольне/18010600, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код отримувача (ЄДРПОУ) - 38008980, номер рахунку - UA198999980334179812000021393.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя О.І. Бездрабко

кат. 111020300

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено05.11.2020
Номер документу92621212
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2755/20

Рішення від 04.11.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні