Справа № 560/4009/20
РІШЕННЯ
іменем України
04 листопада 2020 рокум. Хмельницький Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
24.07.2020 позивач звернувся до суду з позовом від 23.07.2020 в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 17.04.2020 № 0004230508 з податку на додану вартість.
В обгрунтування позовних вимог вказує, що з 10 березня 2020 року до 16.03.2020 ГУДПС у Хмельницькій області проводилась позапланова документальна перевірка, на підставі наказу №747 від 06.03.2020, перевіряємий період червень 2019 року, а 23 квітня 2020 року отримано податкове повідомлення - рішення від 17.04.2020 № 0004230508. Твердження ГУДПС у Хмельницькій області, про те, що ТОВ Інста-Груп начебто не надавались послуги ТОВ Зелена Система Поділля , не знаходить свого підтвердження у змісті акту перевірки, оскільки платником податків надано до перевірки первинні документи, які повністю відображають зміст та обсяг наданих послуг. Посилання на те, що акти здачі-приймання робіт-послуг, надані для проведення перевірки не підтверджують здійснення господарських операцій, та не є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій, а саме оприбуткування послуг та відображення їх на бухгалтерському рахунку 92 Адміністративні витрати та 64 Податковий кредит не відповідає дійсності. В актах здачі-приймання робіт-послуг містяться всі передбачені ст. 9 ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні реквізити, а саме назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Акти здачі - прийняття робіт/послуг були погоджені та підписані обома сторонами на виконання умов договору. За час дії договору юридичних послуг №03-19 від 14.06.2019 укладеного до 31.12.2019 між ТОВ Зелена Система Поділля та ТОВ Інста-Груп Товариством активно велась господарська діяльність, зокрема за даними поданої податкової декларації з податку на прибуток підприємств, за звітний період 2019 року, дохід від діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку склав 29847495,00 грн не включаючи ПДВ. Товариство за період з 14.06.2019-31.12.2019 уклало ряд договорів з контрагентами, підготовка, розробка, укладення та виконання яких супроводжувалось ТОВ Інста-Груп . Також ТОВ Інста-Груп в період дії договору про надання бухгалтерських послуг № 02-19 від 14.06.2019 по 31.12.2019 було сформовано численну кількість податкових накладних, звітності до контролюючих органів, в т.ч. ГУДПС в Хмельницькій області, що підтверджується зокрема супровідними листами ТОВ Інста Груп . Тому, доводи податкового органу викладені в Акті перевірки спростовуються належними та допустимими доказами, а обставини, на які посилається відповідач, не можуть бути достатніми підставами для визнання наявності порушень податкового законодавства ТОВ Зелена Система Поділля .
Згідно з ухвалою від 29.07.2020, суд відкрив спрощене провадження без повідомлення учасників справи та витребував докази (арк. спр. 240-241, т. 1).
17.08.2020 відповідач надав Відзив на позов від 12.08.2020 в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Зазначає, що в ході проведення документальної виїзної позапланової перевірки ГУ ДПС у Хмельницькій області використано документи, перелік яких наведено у додатку до акту №1 Перелік документів, які було використано при проведенні перевірки ТОВ Зелена Система Поділля . Надані для проведення перевірки Акти здачі-приймання робіт-послуг містять недоліки, а саме мають знеособлений характер, не містять конкретної інформації про те, в чому виражений її результат. Складені ТОВ Інста-Груп актах зазначено лише назву послуг, без відображення інформації, які саме операції по наданню конкретного виду послуги були здійснені, не наведено порядку розрахунку вартості послуг, не розкривають інформації стосовно змісту фактичного здійснення господарської операції, а тому не можуть бути належним доказом факту здійснення відповідних фінансово-господарських операцій саме ТОВ Інста-Груп . На письмові запити контролюючого органу та на виконання законних вимог п. 85.2 ст. 85 ПКУ ТОВ Зелена Система Поділля не надано жодного належним чином оформленого первинного документа, зокрема Звітів про виконану роботу, які по своїй суті є первинним документом, що відображає суть та обсяг наданих послуг. ГУ ДПС у Хмельницькій області при проведенні документальної виїзної позапланової перевірки використана первинна документація ТОВ Зелена Система Поділля , надана платником податків для проведення перевірки в обсязі, наведеному у додатку до акту №1. TOB Зелена Система Поділля для проведення перевірки та під час подання заперечення до акту та проходження процедури адміністративного оскарження не надано жодних документів, які б свідчили про підтвердження фактичного здійснення фінансово-господарських операцій, в розрізі часового проміжку, можливості їх виконання саме контрагентом ТОВ Інста-Груп . Зазначає, що у відповідності до інформації, отриманої від контролюючого органу, де зареєстрований суб`єкт господарювання - ТОВ Інста-Груп (Узагальнююча податкова інформація Вознесенівського управління ГУ ДПС у м. Запоріжжі щодо ТОВ Інста-Груп (ПН 42661868) від 26.11.2019 №147/7/08-01-50-04) - вказане товариство відсутнє за податковою адресою. Вказує, що реєстрація податкових накладних, виписаних контрагентом ТОВ АНІКА - М на адресу ТОВ Інста-Груп : від 14.06.2019 №1114 на суму 540 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 90 000,00 грн. із номенклатурою: Надання послуг бухгалтерського обліку і аудиту, консультування з питань оподаткування та від 14.06.2019 №1115 на суму 523 500,00 грн., в т.ч. ПДВ - 87 250,00 грн. із номенклатурою Консультації та складання юридичної документації зупинені. (арк. спр. 1-7, т. 2).
Встановивши обставини на які сторони покликаються як на підставу своїх вимог, так і заперечень, оцінивши надані учасниками докази, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.
Відповідно до Витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 04.11.2020, позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля" має код 40277706, види діяльності: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний); 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування; 65.12 Інші види страхування, крім страхування життя; 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.; 62.02 Консультування з питань інформатизації; 47.54 Роздрібна торгівля побутовими електротоварами в спеціалізованих магазинах; 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.15 Діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 35.14 Торгівля електроенергією; 35.12 Передача електроенергії; 35.11 Виробництво електроенергії; 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання; 27.90 Виробництво іншого електричного устатковання; 27.51 Виробництво електричних побутових приладів; 27.40 Виробництво електричного освітлювального устатковання; 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій. Засновником є Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОДІЛЛЯ СЕРВІС ТОРГ", Код ЄДРПОУ:39930772, Країна резиденства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Катіонівська, будинок 34, Розмір внеску до статутного фонду (грн): 25000,00.
Згідно з висновком Акту від 23.03.2020 №0406/22-01-05-08/40277706 "Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗЕЛЕНА СИСТЕМА ПОДІЛЛЯ (ПН 40277706) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість при здійсненні фінансово - господарських операцій за червень 2019 року із ТОВ ІНСТА-ГРУП (ПН 42661868)" (далі - Акт від 23.03.2020), перевіркою встановлено порушення ТОВ ЗЕЛЕНА СИСТЕМА ПОДІЛЛЯ вимог п. 44.1 ст. 44, пп. а п. 198.1, абзацу першого та другого п.198.2, п.198.3 і абзацу третього п.198.6 ст. 198; абзацу другого п.201.10 ст.201 Податкового Кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті в бюджет всього на суму 177 250 грн, в т.ч. за червень 2019 року в сумі 177 250 гривень (арк. спр. 23-44, т. 1).
На підставі Акту від 23.03.2020 ГУ ДПС у Хмельницькій області винесено податкове повідомлення - рішення форми "Р" від 17.04.2020 № 0004230508, яким згідно з п.п. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54, п. 58.1 ст. 58 ПК України збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 221563,00 грн, в тому числі за податковими зобов`язаннями на суму 177250,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 44313,00 гривень (арк. спр. 55).
Позивач подавав скаргу №35 від 07.05.2020 на податкове повідомлення - рішення форми "Р" від 17.04.2020 № 0004230508 (арк. спр. 57-60, т. 1), однак Рішенням ДПС України про результати розгляду скарги від 26.06.2020 №20306/6/99-00-06-02-01-06 скаргу залишено без задоволення (арк. спр. 61-66, т. 1).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає та враховує наступне.
Підпунктом 75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України (далі - ПК України) визначено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок. Не може бути предметом планової документальної перевірки питання дотримання платником податків принципу "витягнутої руки", крім випадків перевірки дотримання платником податків вимог підпунктів 140.5.4, 140.5.6 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу. Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Згідно з абз. "а" п. 198.1 ст. 198 ПК України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.
Відповідно до абз. 1,2 п. 198.2 ст. 198 ПК України, датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Пунктом 198.3 ст. 198 ПК України визначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Згідно з п. 198.6 ст. 198 ПК України, зокрема, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Так, 14.06.2019 за №02-19 між позивачем (замовник) та ТзОВ "ІНСТА-ГРУП" (виконавець) укладено Договір про надання бухгалтерських послуг, згідно п.1.1 - 2.2 якого Замовник в порядку та на умовах, визначених цим Договором дає завдання, а Виконавець приймає на себе зобов`язання надати за плату Замовнику послугу щодо надання практичної допомоги Замовнику. Послуги надаються Виконавцем Замовнику шляхом: - Усного та письмового консультування; - Надання послуг по веденню бухгалтерського обліку, проведення аудиту господарської та фінансової діяльності, консультування з питань фінансової діяльності. Строк надання починається з 14.06.2020 та закінчується 31.12.2019. Відповідно до п. 3.1 Договору, плата за надання практичної допомоги Виконавця за цим договором визначається за домовленістю сторін та становить 540000,00 гривень (арк. спр. 68-69, т.1).
Актом Здачі-приймання робіт-послуг від 30.06.2019 стверджено, що на підставі наведених документів (Договір про надання бухгалтерських послуг №02-19 від 14.06.2019) виконавцем були надані наступні послуги: надання послуг бух.обліку і аудиту, консультування з питань фінансової звітності, 1 шт, сума без ПДВ - 450000,00 грн, всього з ПДВ 540000,00 гривень (арк. спр. 70, т.1).
Копією платіжного доручення №77 від 14.06.2019 стверджено сплату позивачем на користь ТзОВ "ІНСТА-ГРУП" 540000,00 гривень (арк. спр. 71, т.1).
14.06.2020 позивачем було виписано податкову накладну №14 з обсягом постачання на суму 450000,00 грн і 90000,00 грн ПДВ, та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (арк. спр. 72, т. 1).
Також, 14.06.2019 за №03-19 між позивачем (замовник) та ТзОВ "ІНСТА-ГРУП" (виконавець) укладено Договір про надання юридичних послуг, згідно п.1.1 - 2.2 якого Замовник в порядку та на умовах, визначених цим Договором дає завдання, а Виконавець приймає на себе зобов`язання надати за плату Замовнику послугу щодо надання практичної допомоги Замовнику. Послуги надаються Виконавцем Замовнику шляхом: - Усного та письмового консультування; - Надання юридичного супроводу оформлення позовів в суд; Захист інтересів Замовника в будь-яких органах державної влади, на підприємствах, в установах, організаціях всіх форм власності та підпорядкування. Строк надання починається з 14.06.2020 та закінчується 31.12.2019. Відповідно до п. 3.1 Договору, плата за надання практичної допомоги Виконавця за цим договором визначається за домовленістю сторін та становить 523500,00 гривень (арк. спр. 73-74, т.1).
Актом Здачі-приймання робіт-послуг від 30.06.2019 стверджено, що на підставі наведених документів (Договір про надання юридичних послуг №03-19 від 14.06.2019) виконавцем були надані наступні послуги: консультування та складання юридичної документації, 1 шт, сума без ПДВ - 436250,00 грн, всього з ПДВ 523500,00 гривень (арк. спр. 75, т.1).
Копією платіжного доручення №78 від 14.06.2019 стверджено сплату позивачем на користь ТзОВ "ІНСТА-ГРУП" 523500,00 гривень (арк. спр. 76, т.1).
14.06.2020 позивачем було виписано податкову накладну №15 з обсягом постачання на суму 436250,00 грн і 87250,00 грн ПДВ, та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (арк. спр. 77, т. 1).
За змістом підпункту 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 ПК України господарська діяльність - це діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Сторонами не оспорюється відсутність у штаті позивача програмістів або інших IT спеціалістів, консультантів, юристів, HR та PR спеціалістів, логістів, внутрішніх аудиторів, аналітиків консолідованої інформації, консультант з питань ліквідності, менеджерів з постачання та інших.
З метою вивільнення трудових та матеріальних ресурсів, концентрації на основних виробничих функціях та задачах, підвищенні якості та ефективності допоміжних функцій і було вирішено передати значну частину допоміжних функцій фактично на аутсорсинг.
Доказами надання юридичних та бухгалтерських послуг ТзОВ "ІНСТА-ГРУП" в рамках договорів №02-19 та №03-19 від 14.06.2019, Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля" надано акти Здачі-приймання робіт-послуг, які підтверджують надання послуг; платіжні доручення, які підтверджують проплату послуг; податкові накладні, які підтверджують право на формування податкового кредиту.
Що стосується деталізації послуг у актах виконаних робіт то суд зазначає, що з метою податкового обліку господарські операції можуть оформлюватися будь-якими первинними документами, зміст яких відповідає вимогам податкового законодавства, та складення яких відповідає законодавчо установленим вимогам щодо оформлення такої операції або звичаєвій практиці. При цьому, ступінь деталізації опису господарської операції у первинному документі законодавством не встановлена. Умовою документального підтвердження операції є можливість на підставі наявних документів зробити висновок про те, що витрати фактично понесені. Власне відсутність максимальної деталізації виду виконаних послуг та окремих позицій у первинних облікових документах, які не впливають на зміст господарської операції, не перешкоджає прийняттю цих документів до обліку та не є свідченням відсутності виконаних господарських операцій. Окрім того, за своїм економіко-юридичним змістом послуга являє собою діяльність, результати якої не мають матеріального виразу, а реалізуються та споживаються у процесі її здійснення.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 20 березня 2020 року у справі №560/3956/18.
Отже, витрати для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені та підтверджені належним чином оформленими первинними документами, що відображають реальність господарських операцій, які є підставою для формування податкового обліку платника податків. В той же час, сама собою наявність або відсутність окремих документів, а також недоліки в їх оформленні не можуть бути підставою для висновку про відсутність господарських операцій та відмови у формуванні даних податкового обліку, якщо з інших даних вбачаються зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі платника у зв`язку з його господарською діяльністю.
Крім того, потрібно враховувати, що жодна з податкових накладних, яка була складена ТзОВ "ІНСТА-ГРУП" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля", не була заблокована контролюючим органом, а була зареєстрована, і це свідчить про відповідність податкових накладних вимогам п.201.1. ст.201 Податкового кодексу України та відповідно порушень платника податків.
Отже, зміст Договорів про надання юридичних послуг та про надання бухгалтерських послуг, відсутність у штаті позивача необхідних працівників, які б могли надати певний комплект послуг, дають можливість прослідкувати фактичну пов`язаність послуг із діяльністю позивача, що спрямована на отримання доходу, а також реєстрація податкових накладних, спростовує доводи контролюючого органу щодо порушень позивача.
Вказане узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 02 липня 2020 року у справі №560/711/19 (адміністративне провадження № К/9901/34958/19).
Згідно з ч. 1-2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Таким чином, враховуючи встановлені обставини у цій справі, з урахуванням правових позицій Верховного Суду, викладених у постановах від 02.07.2020 у справі №560/711/19 та від 20.03.2020 у справі №560/3956/18, суд приходить до висновку, що позивач довів позовні вимоги, а суб`єкт владних повноважень, який заперечує проти позову, не довів правомірність оскаржуваного рішення, що підтверджено доказами, які перевірено судом, тому позов задовольняється.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Згідно з платіжним дорученням №26 від 21.07.2020 позивач сплатив судовий збір у розмірі 3323,45 гривень, тому ці витрати слід присудити на його користь.
Згідно з Наказом Хмельницького окружного адміністративного суду від 29.10.2020 №185-од "Про тимчасове припинення відправлення поштової кореспонденції Хмельницьким окружним адміністративним судом", у зв`язку із недостатнім фінансуванням, відсутністю поштових знаків та відмови Державної судової адміністрації України щодо виділення коштів відповідно до листа від 16.09.2020 №14-17229/20, наказано відділу документального забезпечення тимчасово припинити відправлення поштової кореспонденції до надходження коштів, тому суд про прийняте рішення у справі повідомляє учасників на вказані ними у позові засоби зв`язку (телефон, електронна пошта).
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля" задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області форми "Р" від 17.04.2020 № 0004230508.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля" судові витрати в розмірі 3323,45 (три тисячі триста двадцять три гривні сорок п`ять копійок) гривень за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Копії рішення надати учасникам судового розгляду наявними в них засобами зв`язку та відповідному підрозділу Хмельницького окружного адміністративному суду, який зобов`язати невідкладно організувати виконання вимог ст. 44, 251 КАС України, після усунення підстав, які стали підставою для не надсилання поштової кореспонденції учасникам справи, і про це повідомити суддю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 04 листопада 2020 року
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Система Поділля" (вул. Катіонівська, 34, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 40277706) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 43142957)
Головуючий суддя А.І. Петричкович
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2020 |
Оприлюднено | 05.11.2020 |
Номер документу | 92621292 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Петричкович А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні